View Full Version : Kysely: Ketkä omistavat Dreamcastin?
Chrono
21.4.2002, 13:10:53
Tarkoituksena olisi tehdä pientä laskentaa kuinka monella on DC. Mä myin omani pois kauan aikaa sitten, mutta sitten tajusin kuinka paljon olen sitä kaivannut ja ostin sen nyttemmin takaisin. :D
Edited by Chrono on 21.4.2002 14:11
isoSILLI
21.4.2002, 19:52:40
Hähää!!!
En omista, mutta saatan ostaa sen joskus.
En hommaa x-boxia muhaha. :D
(jaa, että miten liittyy aiheeseen? Ei mitenkään! ;D )
Edited by IsoSILLI on 21.4.2002 20:53
Aphrael
22.4.2002, 16:25:19
Ei varmaankaan tule ostettua. Noita koneita on ihan tarpeeksi jo. Meillä on PSX ja PS2.
....ja niiten lisäksi on vielä kaapin pohjalla Super Nintendo ja Nintendo 64... :eh:
Chrono
22.4.2002, 19:03:42
Kaikkien jotka ovat suunnitelemassa DC:n ostoa: voin sanoa että kannattaa! Hinta on todella halpa ja hyviä pelejä on paljon. Shenmue (ehkä maailman paras peli) on varmaan kaikille tuttu.
Höh...mullahan oli täällä jo viesti mutta se on poissa :huh:
Voisihan sen DC:n joskus hankkiakin mutta ei aivan piakkoin, koska muutenkin rahaa tulee ja menee ja aina on matti kukkarossa. Pitää hankkia X-Boxit ja Gamecuubit ja kaiken lisäksi FFX joten saa nähda jos rahat riittää.
niin sinulla oli mutta minä poistin sen kun oli perus spämmiä yms. Jotebn elkää laittako mitään kuten:En omista enkä Osta, ostan x-boxin tai DC sukkaa en varmasti. -N
Selvä.
Edited by Ninja on 30.4.2002 14:47
kemisti
28.4.2002, 15:25:11
Omistan DC:n. Ja se on konsoleistani paras. Toistaiseksi.
Garnet
29.4.2002, 18:13:46
Minulla on pelikoneita aika paljon joten en tarvitse lisää...
Elkää laittako teidän viestejä "ei ole" vastaus polliin riittää. Jos on oikein perusteltu ja hyvä miksi ei ole esim. Myin pois niin niitä en poista. Tämä viesti vielä menee mutta.... -N
Edited by Ninja on 01.5.2002 21:21
Crown85
30.4.2002, 10:18:35
Omistan dreamcastin monien muiden joukosta. se on hyvä vaikka onkin syrjitty yksilö.
En omista, enkä näillä näkymin hanki. En tarvitse sitä. Jos haluan sillä pelata niin menen kaverille pelaamaan.
Edited by Moppi on 30.4.2002 14:47
Noirre
30.4.2002, 13:56:13
En omista sitä ja väittäisin että sen hankkiminen nykyään saattaa olla jopa vaikeaa. Itse en ole siihen mitenkään usein törmännyt... plegu2 ja pc iki-ihanan supernintendon lisäksi riittävät tyydyttämään mun pelihimoni tällä hetkellä.
Siis tuollaista perustelua kaipaan etten vian poista viestejä, pelkät En omista tai sinne päin lähtee heti -N
Edited by Ninja on 01.5.2002 21:21
En omista, mutta jokin aika sitten olin vielä hankkimassa. Nyt en aio ostaa sitä ainakaan vähään aikaan, mutta jos hyvä tilaisuus sattuu kohdalle niin ostan. Tällä hetkellä on kyllä niin paljon muutakin pelattavaa, ettei sille ole tarvetta...
Joo en omista tuollaista vekotinta... se on sinänsä ihan kiva, mutta ostan ennemmin vaikka pskekkosen... (jaa miten ni vanha juttu :D )
enköhän mä joskus jos jostain halvalla tärppää nii ittelleni tollaase hanki...
<span style='color:#995599'>Ei ole...eikös niiden tehtailu lopetettu ja siihen on aika vähän pelejäkin [tai sitten niitä ei myydä niissä kaupoissa missä käyn] ja se olisi kumminkin aika <s>huono</s> vanha, joten miksi en ostaisi jotain parempaa?
enkä ole nähnyt niitä myytävän missään</span>
<!--EDIT|Tiffany|02.5.2002 11:46-->
<!--QuoteBegin--Tiffany+02.5.2002 11:39--></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Quote (Tiffany @ 02.5.2002 11:39)</td></tr><tr><td id="QUOTE"><!--QuoteEBegin--><span style='color:#995599'>Ei ole...eikös niiden tehtailu lopetettu ja siihen on aika vähän pelejäkin [tai sitten niitä ei myydä niissä kaupoissa missä käyn] ja se olisi kumminkin aika <s>huono</s> vanha, joten miksi en ostaisi jotain parempaa?
enkä ole nähnyt niitä myytävän missään</span>[/quote]
Tekeminen on lopetettu mutta koneita saa vielä ihan kivasti. Pelejä on paljon ja erityisesti hyviä pelejä on mukavasti. Se ei ole huono. no vanha ehkä mutta kerrompa nyt ainakin yhden hyvän syyn sen hankkimiseen: HINTA! Etpä saa mitään toisen sukupolven konsolia halvemmalla.
ei ole vielä, mutta varmaan lähitulevaisuudessa aion hommata.Eli sitten kun saan rahaa :D
Roleplayer
27.5.2002, 20:58:42
En ole hankkimassa DC:tä koska on konsoleita jo tarpeeksi kuten:8bit nintendo kaapin pohjalla...super nintendo ja pleikka sekä PS2 :P
jep joo omistan ja voin sanoa että parempaa konsoolia samalla rahalla ei voisi saada ...oli ihan pakko hommata esim. re: code veronican takia ja toki shen mue on loistava ...ja mättö-peleissäkin löytyy kuten vaikka tuo soul calibur jota on tullut kaverin kanssa tahkottua aika lailla
FantasyManIX
4.6.2002, 22:31:03
Eipä ole DC:tä, mutta ajattelin hommata vielä jossain vaiheessa vaikka koneita onkin jo muutama kertynyt.
Leviathan
28.6.2002, 22:40:04
Eipä ole mut aito ja alkuperäinen SEGA:ooh: on siis se ensimmäinen....olikohan sil joku eri nimikin:bored: No-jaa eipä sitä tule pelattua kun ehkä noin 1h vuodessa:eh:
Tommistus
7.7.2002, 19:28:58
En omista enkä varmaan osta. Vaikkakin sillä oleva Langrisser Millenium houkuttelee kovasti. (En kyllä ole varma olikose tolle DClle...)
Nightblade
8.7.2002, 18:20:10
No ei ole enkä varmaan aiokkaan ostaa. Olihan siinä muutama mahtava roolipeli, mutta kyllä näillä nykyisillä konsoleillakin pärjää.
Yakomaru
17.7.2002, 16:43:39
Meinasin ostaa DC:n, mutta se osoittautui flopiksi. Onneksi kuulin kavereilta että Sega kaatuu ja lopettaa DC:pelien tekemisen. Mikäli budjetti olis riittänyt, DC olis noussut hallitsevaksi koneeksi, paremmalta se näytti kun pleikkari.
Omistan dreamcastin mutta sitä tulee harvemmin pelailtua koska esim.skies of arcadiaa on vaikea löytää kaupoista enään ja shenmuesta en pidä (ostin sen takia koska arvosteltiin niin mahtavaksi mutta se koitui pettymykseksi ja toista peliäni sonicia en jaksa pelailla koska se on jo vedetty läpi aikoja sitten [huvia niin kauan kuin sitä kesti muttei kestänyt kauan])
Voishan sen hankkia Shenmuen takia mutta mitäpä turhaan tuhlata rahaa...:)
Mizakki
1.8.2002, 21:45:43
;) ei ole vielä, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa. ;)
Ultimate3
2.8.2002, 16:27:17
Koska tämä on vain kysely niin vastaan Ei ole
Red-XIII
15.8.2002, 11:37:27
Meil oli Sega mut: myytiin, osaja hajotti, ei saatu uutta, nykyään istun tietsikan ja PS1 ääressä =) :bored: ja ku niitä on vaa 1, nii on aina tylsää!! :confused:
Oktobotti
18.8.2002, 15:23:21
Ei ole, ja tuskin tuleekaan. Noihin koneisiin ja niiden peleihin ovat kuluneet jo vähäisimmätkin säästöni, joten uusia konsoleita ei ole tulossa tähän taloon vähään aikaan.
Torspa
20.8.2002, 20:34:10
Ei ole tullut hankittua koska on matti kukkarossa.Ja voin aina pelata sitä kaverin luona :D .
Sensori
21.8.2002, 22:40:06
En omista kyseistä laitetta, eikös nykyään ole täysin toimiva DC-emulaattorikin tai jotain? Joku meinaan selitteli jotain semmoisia. :)
Post Mortem
25.8.2002, 22:41:08
Originally posted by Tiffany
<span style='color:#995599'>Ei ole...eikös niiden tehtailu lopetettu ja siihen on aika vähän pelejäkin [tai sitten niitä ei myydä niissä kaupoissa missä käyn] ja se olisi kumminkin aika <s>huono</s> vanha, joten miksi en ostaisi jotain parempaa?
enkä ole nähnyt niitä myytävän missään</span>
Dreamcastille pelejä ilmesyy nykyään harvoin, eikä niitä pelejä muutenkaan niin paljon ole, ainakaan jos verrataan PS2:sen tarjontaan. Mutta määrä korvaa laadun. DC:lle on ilmestynyt enemmän hyviä pelejä kuin PS2:lle, jolle suurin osa on joko täysin pelikelvotonta tai tasapaksua, tottakai PS2:lle on myös kasa loistavia pelejä. Itse omistan molemmat konsolit.
Jos jättää konsolin ostamatta perustellen sen olevan 'huono ja vanha' ei kyllä tiedä näistä asioista mitään. Kone julkaistiin vuosi ennen PS2:sta ja on silti tehoiltaan samaa luokkaa, pelit ovat suunnilleen yhtähienoja. Jotkut pelit loistaa graafisesti paremmin PS2:lla, toiset DC:llä.
Disclaimer: tämä on vain minun mielipide.
Originally posted by Yakomaru
Meinasin ostaa DC:n, mutta se osoittautui flopiksi. Onneksi kuulin kavereilta että Sega kaatuu ja lopettaa DC:pelien tekemisen. Mikäli budjetti olis riittänyt, DC olis noussut hallitsevaksi koneeksi, paremmalta se näytti kun pleikkari.
osoittautui flopiksi?
näyttää paremmalta kun pleikkari? monessa paikkaa voi vieläkin sanoa että DC näyttää paremmalta kun pleikkari 2 joten eiköhän se näytä paremmalta kun pleikkari ;D
From Finland
29.9.2002, 16:55:26
dreamcast kannattaa kaikkien hommata..muuten jäät ilman mahtavia pelejä niinkuin shen mue 1-2 ja monta muuta.
mogvisti
15.5.2004, 20:58:41
En omista DC, mutta kerran löysin kadulta siihen yhden pelin, Ready 2 rumblen. Jos joskus hommaisin DC:n niin senkin ostaisin sen takia, että sille on ilmestynyt Shenmue 1, jonka kakkos osa vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta sääli että en omista X-boxia.
M1green1
3.6.2004, 0:36:06
En omista. Eipä kummoisempi pelikonsoli minusta, mutta kyllä siltäkin joitakin mielenkiintoisia pelejä löytyy esimerkiksi Shenmuet ja Phantasy Star online. Ottaisin kyllä mielelläni Dreamcastin lainaan ja testaisin sitä, jos saisin joltakin lainaan, mutta se taitaa olla vain aika harvoilla.
Omistan ja loistava konsoli tuo on ollutkin. Pelejä löytyy nyt n. 20 ja hankinnassa toiset 20. Parhaimmiksi peleiksi voisi sanoa Shenmue 1-2, KOF 2002, Marvel vs Capcom 2, Ikaruga, Soul Calibur jne. Ja nuo huhut jotka jotkut olivat kuulleet, että Dreamcastille ei tulisi pelejä, niin sille tulee niitä vieläkin vaikka kone on kuollut jo monta vuotta sitten.
Minulla on ollut se vaan lainassa, eli en omista ja silloinkin kun se oli lainassa se oli minun mielestäni sanalla sanottuna... surkea... tai ainakin ne pelit mitä minä pelasin.
Berrycake
3.6.2004, 15:29:37
Yhden kerran olen pelannut dreamcastilla jotakin tissien höllyntä- mätkintää. Pääasiallisesti konsolista ei jäänyt mitään muuta mieleen, kuin että se on valkoinen tai muu aika haalea ja, että siinä on maailman laatikkomaisin ja kamalin ohjain! Alkoi käydä pelaaminen käsiin, kun se oli niin kauhean kulmikas ja iso. Täysin luotaantyöntävä, siis. Pelejäkään k.o konsolille ei ole niin paljoa mitään kiinostavaa sorttia, että olisin nähnyt tarpeelliseksi DC:n hankinnan. En DreamCastia omista siis, ei tehnyt minuun vaikutusta. Mutta tiedän yhden kaverin, joka aikoo hankkia :p
En omista, enkä aio hankkia. Kaverillani tosin kyseinen laite löytyy ja olenkin sen häneltä lainannut pariin otteeseen. DC piti aika helvetinmoista mekkalaa, jopa verrattuna PS2:een. Tuuletin siinä oli kohtuu hiljainen, mutta CD:tä lukiessa se raksutti kovaan ääneen. Myös konettä käynnistäessä muistikortti vinkaisee ärsyttävästi. Koko muistikorttikin on ängetty täyteen typeriä ja turhia ominaisuuksia pienen näytön kera, ja ajan kuluessa se syö tuhottomasti pattereita. Myös kaikki parhaat ja valovoimaisimmat pelitkin Dreamcastilta on julkaistu uudelleen toisille laitteille, eli siinä meni viimeinenkin syy miksi koko laitteen omaksi hankkisin.
Omistan! Tuolla se on minun huoneessa sängyn alla kenkälaatikkoon sulottuna... Alunperin ostin alkuperäistä (ja DX paljon parempaa) Sonic Adventurea varten ja tuleehan sillä "kenkälaatikkokonsolilla" pelattua aina silloin tällöin kun jaksan vetää johdot seinään... Ja kun ne pelit suostuvat toimimaan...