View Full Version : Jedi Knight 2
RenTeR
16.7.2002, 10:10:02
Onkos kovin moni päässyt pelaamaan tätä mainiota peliä? Itse tapitan peliä läpi hardilla (med läpi), ja olen alkanut kaivella fanipohjaisia modeja. Mitä hyviä yksinpelattavia on?
Onko kukaan löytänyt näitä Pelit-lehden mainitsemia 'ärsyttävän tarkkoja' hyppelykohtauksia? Valley of the Jedin hyppelyt ovat helppoja kunhan jaksaa miettiä hieman ennen kuin rupeaa hyppimään, ja samaa voisi sanoa muistakin. Tausta & Tunnelma ovat niin mahtavia ettei mitään tule huomattua ;)
The Force is with us.
Amadeus III
16.7.2002, 15:09:50
Joo ja taas nähdään että jotkut eivät osaa katsoa yhtään näitä topicceja, olen aloittanut star warsseista topicin jossa on toi jedi knight 2 mukana. Aivan turha topicci joten sulkekaa tai jotain...
Pääsimpä taas miettimään tätä tilannetta ja totesin että tätä ei kannata sulkea. Sinun topicin aihe oli "mitä SW pelejä olette pelannut ja jaksaako niitä vielä" kysyit myös kannattaako ostaa Jedimän2 mutta ei ketju aihetta sen syvällisemmin käsitellyt. Tässä ketjussa taas kekitytään tähän yhteen peliin. Tulipas taas liian syvällinen tulkinta mutta tätä mieltä minä olen. Jos joku toinen mode näkee asian toisin, sulkekoot, mutta minä annan tämän olla auki. -Kurko
Suurimmaksi osaksi minun topicci käsittelee kyseistä peliä ja monet ovat kirjoittaneet siitä arvosteluja sun muuta, mutta jos herra näkee asian näin niin pidä tämä auki.
RenTeR
16.7.2002, 15:21:55
Jaa hupsista... luulin lukeneeni ne melko tarkkaan läpi mutta tuo lipsahti näkökentästä ;)
Daim the Damned
16.7.2002, 21:48:19
Mainio peli, pakko myöntää. Oon itekki jo jonki aikaa tahkonu ja hyvältä vaikkuttaa. Mä vaan jään joka toiseen kohtaan jumiin (mistä johtunee) :eh: Kyl ne hyppykohdat ihan pelattavia on, pahempiaki nähty....
Locke Cole
22.7.2002, 14:06:35
Tänään sain kyseisen pelin, about. tunti sitten ensimmäinen kenttä vedetty läpi. En oikein osaa vielä arvostella peliä mutta tähän asti on ollut ihan hyvä.
Amadeus III
23.7.2002, 11:52:12
Jaa, pitää kai laittaa tännekkin sitten jotakin.
Jedi Knight kaksi oli yksi minun parhaista ostoksistani tänä vuonna, Quake III:sen käyttämän pelimoottori toimii loistavasti myös Jedi Knightiin. Ravenin kenttäsuunnittelu on ihailtavaa katseltavaa, hahmot ovat myös erittäin yksityiskohtaisia ja hienoja.
Alkuosio oli aivan loistavaa pelattaa silloin kun menin ensimmäistä kertaa peliä läpi, mutta nykyään menen suoraan valley of jediin hakemaan valomiekkaa.
Moninpeli on aivan loistavaa ajanvietettä bottien kanssa...ja miksei myös oikeiden ihmisten seurassa.
Moninpelissä on myös huippuominaisuus se kun saa käyttöön (tietysti koodilla) kaksiteräisenvalomiekan.
Se joka tätä peliä ei ole vielä ostanut niin kannattaisi ostaa, yksi tämän vuoden parhaista julkaisuista.
RenTeR
23.7.2002, 14:51:07
Kannatan jokaista mielipidettä ;) Itse pelasin tuon alun läpi tokalla kerralla valosapelin kanssa, mutta hyppäsin ensin samaan paikkaan. Yhtä mitä kiinnostaisi testata on se yksikätinen raskas miekkatyyli kaksiteräisellä tai kevyt tyyli kahdella valosapelilla (tyyliin ep2, modit on kivoja)
Kenttien koko oli erityisen vaikuttavaa.
Sain sen yks päevä tässä, mutta en ole vielä edes aloittanut yksin-peliä... Mutta botteja vastaan olen pelannut erittäin paljon.
Kunhan saisin vähän enemmän kenttiä ja modeja. :)
Amadeus III
21.11.2002, 16:03:38
Kertoisiko Falcolle osoite http://www.jediknightii.net/ yhtään mitään? Siellä on modit, uudet valosapellit, uuden modelit...siellä on ihan kaikkea mapeista modeihin.
Google on hyvä hakukone, sillä löytää etenkin modeja erittäin hyvin. Käytä sitä!
sketsie
22.11.2002, 15:53:06
Jaa minulla on tämä kyseinen peli. Peli on muuten ihan hyvä mut kun en pääse millään 4 tehtävää läpi...prkl
Se on hyvä ku sitä voi pelaa netissäkin. Silpoa toisia pelaajia arghhh... :prkl:
Perustele miksi se on "ihan hyvä peli". -Ilezki
Goljatt
28.11.2002, 15:41:15
Iha perkeleen hyvä peli, jos on pelannu ne aiemmat osat läpi nii sillo o fiilis katossa (raise the foof!) Paras fiilis tuli siin ku sai ne voimat taas käyttää parin tosi tylsän radan jälkee ja sitte kans sen valomiekan. Tarina oli tosi hyvä alusta loppuun. Kandee ostaa/lainaa jos ei jo omista!
Eliroaero
12.12.2002, 0:57:29
Todella hyvää äksöniä ja lisukkeita tulee koko ajan lisää... Ihme taas kun Star Wars peliin tulee pirusti modeja. ;D
Oikeastaan kannattavampi paikka on www.jediknight2files.com
Siellä on mielestäni parempi valikoima kuin JKII netissä.
Ja yksinpeli modeja on työn alla ainakin: Attack of the Clones Total Conversion (Näyttää muuten "vähän hyvältä ;) ), The Phantom Menace Total Conversion, Dark Forces Total Conversion, Jedi Knight Total Conversion. Itse odottelen mielenkiinnolla.
Eikä siinä mitään. Jotkut mapit on aivan älyttömän siistejä. esim. Duel of the Fates.
Siis ihan HUIPPU PELI :D
Ensin menin pelin läpi Easyllä ja kyllästyin sen jälkeen menin moninpeliin ja innostun taas vaikka sainkin aina turpaan kaikilta mutta se on kivaa ;D
Ultimate3
14.12.2002, 16:41:02
No kyllähän tuo ihan kelpo peli on, mutta mä olin kuitenkin ensimmäinen teistä kuka oli pelannut sitä :D No verkko pelinähän se toimii oikein hyvin jos on iso kaveri porukka ja kaikki pelaa. Yksin pelinä se on vähän tylsä, mutta kyllä sillainkin tuli jauhettua jonkin matkaa kunnes kyllästyin siihen lopullisesti koska se oli itseensä toistabva. Jos on star wars fani niin susittelisin ostamaan ja pelaamaan sitä verkossa tai netissä.
Huippu peli! Verkossa etenkin, en oikeen jaksanu oikeen innostuu yksinpelistä... Parit bugit oon huomannu, esim. yhessä kentässä ku juoksee yhtä pilaria päin ja hyppää nii jäbä hyppää melkeinpä katonrajaan saakka...
Originally posted by RenTeR
Olen alkanut kaivella fanipohjaisia modeja. Mitä hyviä yksinpelattavia on?
No esimerkiksi The Challenge, ja Crishtmas Challenge on ihan mainioita yksipeli modeja. Ja imutappas Jedi Mod 2.0 siinä on sitten vasta hauska modi.
Yksinpeli on aika hankala, kun kaikkia namiskuukkeleita ei milläämn tahdo löytää, muuten on niin mainio peli.
Ikiolo
19.2.2003, 17:22:14
Olen samaa mieltä pelit lehden kommentin kanssa "Vihaan, mutta pelaan!" Se päti hyvin mun ekaan kertaan joka, oli ikään kuin kisa kahden muun kaverin kanssa. Kiireellä vain painettiin läpi ja yritettiin olla ensimmäisiä.
Kaikista vammasin kohta oli mun mielestä ne kaupunki kohdat, heti sen jälkeen kun olit saanut light saberin. Se oli sitä että kävelet metrin ja tsum! shieldejä 30 pois tai henki pois. Ne sniput oli perseestä! :fuckya: Nyt kun pelaa uuestaan vaikeinmalla tasolla niin ne sniput on vielä ennustajiakin. Heti kun astut kulman taakse niin on kuti perillä ja se syö miestä.
Ja tuo uudestaan läpi pelaaminen on oikeastaan "läpi juoksua" kun muistaa kaiken ulkoa.
Multiplayer netissä on hiton hauskaa kaverin kanssa pelattiin ja oli hauskaa!
RED XIII
7.3.2003, 17:41:24
Mainio peli, vaikka vain demoa olen pelannut. Se on kiva kun pelaa valomiekalla kimmotellen panoksia ja heitellen Forcella vastustajia rotkoon. Myös pienten robottien vinkuminen kun ne tippuvat Force -tönäisystä rotkoon, on mukavaa kuunneltavaa. Aion ehkä joskus hommata kyseisen pelin, niin hyvä se on.