PDA

View Full Version : Hyviä nettikauppoja

Maximus
16.7.2002, 18:21:49
Ei joku viittis kertoa jotain hyvää nettikauppaa josta saa niinkin ikivanhoja pelejä kuin Jagged alliance 2 ja System Shock 2.Olen ettinyt näitä kahta ihan kipeenä.jos tiedätte jonkun tavallisen kaupan vaikka helsingistä niin kertokaa toki.Kyllähän noi Amazon.comissa tuntuu olevan mutta kun minulla(tai mutsilla) ei ole aikomustakaan pistää visaa vinkumaan.FF foorumit ei ehkä ole paras paikka kysyä tätä mutta jos joku tietää niin kertokaa.Ja Huuto.nettiä on turha tyrkyttää koska siellä on liikaa huijareita.Ja onko muuten totta että Jaggedit sai uuden julkasijan???toivottavasti ne ymmärtää pistää ne uudelleen kaupan hyllylle tai jotain....kiitos mahdollisista vastauksista....

Ren
16.7.2002, 18:25:45
Suomalaisessa huuto.netissä on ihan kohtuullisesti vanhempaakin peliä kaupan. Itse ostin x-com 3:n muutama viikko sitten, hyvin pelaa. Aika sattuman kauppaahan tuo on, että milloin on juuri se ja se vanha suosikki myytävänä, mutta yrityksen arvoinen mahdollisuus kuitenkin.

Maximus
16.7.2002, 19:06:03
No vaikka en tuohon huuto.nettiin edelleenkään luota niin kävin kattomassa löytyykö niitä.no eihän sieltä mitään löytynyt paitsi pari suljettua.toivottavasti joku tietää jonkun muun hyvän paikan...