View Full Version : alle minutissa PSP7:lla
snaketus
16.7.2002, 19:23:54
Jep alle minutti meni aikaa tohon, kaveri otti aikaa kuva on ihan simppeli ku tietää mitä tekee, ne jotka tietää niin on samaa mieltä...
http://koti.mbnet.fi/sna/finalfantasy/finalfantasy.jpg
Onkohan siltikään paljoa ideaa postitella tälläisiä clone bröshillä muutamassa minuutissa (tai yhdessä tässä tapauksessa) leikittyjä kuvia. Ottakaa mallia Flaming Amarantista, jos haluatte Psp teoksianne laittaa! ;)
Nii joo ja kuva on ihan kiva. 9-
Flaming Amarant
16.7.2002, 19:37:01
Tuohan on täysin copy-pastella tehty, no ei mikään ihmekkään että sai minuutissa. Otsikon pitäisi kylläkin olla että: Copy-pastella minuutissa.
snaketus
16.7.2002, 19:42:04
Ei ole copypastella, vaan viä nopeemmin eli clone brush.
No nyt vois alkaa tekeen jotain, ku sai lämmiteltyä.
Huh vieköön. Mitä väliä sillä muuten on jos sen tekee alle minuutissa kunhan se vaan on hieno? Tuo on siis aivan loistava! arvosana 9.
Noirre
16.7.2002, 20:43:29
Minäkin pidän siitä, sinulla on makua tuossa yhdistelemisessä. Ei liikaa tavaraa ja suttuisuus on vähäistä. Erityisesti pidän noista kasvoista, ne on hyvin sijoitetut.
Ravenwing
16.7.2002, 20:44:31
Kyllä sillä minulle ainakin on väliä. Arvostan kokonaan itse tehtyjä töitä enemmän kuin ripattuja ja yhteen liittettyjä.
Roakel
16.7.2002, 20:47:26
Hieno kuva, oot yhdistänyt noi kuvat kivasti toisiinsa. Mua ei kyllä haittaa vaikka sä teit tuon kuvan minuutissa, pääasia että kuva on hieno ;)
FantasyManIX
16.7.2002, 21:24:23
Minusta tuo hieno vaikka onkin tehty kloonilla. Nuo kasvot on hyvin laitettu tuohon.
Seyana
16.7.2002, 21:44:36
hienohan se kuitenkin on,varsinkin tuo Dagger.
jos kuitenkin siirtyisit signuilemaan?
kyllä itse tehtyä kuvaa arvostan enemmän mutta on tossa kieltämättä aika hyvin aseteltu noi kaikki hahmot...
Toi on toosi hiano. Olet yhdistellyt nuo kuvat hienosti. Vau. Min tykkää tuosta... hyvä kuva.
tuo on taas kerrassaan hijano!
minulla tuohon loisi aika mennyt ensiksi opetteluun.. :D
no kuitenkin 9/10.. *se on hijano!*
Yakomaru
17.7.2002, 18:56:01
Kyllä toi on onnistunut.
Okei ehkä vähän kopioitu, mutta tyylikkäästi.
Alucard
18.7.2002, 2:44:37
Hmmm... ja aikaa oli minuutti? Well, gotta say I´m impressed... tuo sopii hyvin työpöydän taustakuvaksi...
8/10
Griever
18.7.2002, 3:00:25
Ihan hyvää työtä kieltämättä. Vielä kun teet 1152x864 -version, niin saan taustakuvaksi :D
Ainoa vaan, että noilla nopeuksilla ei yleensä pitäisi kerskua.. Vaikka kertoohan se photopaintin tehokkuudesta tosin.
Ihan asiallisen näköinen kuva, mutta nopeuksista on turha puhua mitään, Psp:llä kun saa aikaan nopeasti vaikka mitä kunhan vain muistaa mitä pitikään tehdä. (toim.huom. clonebrush on amatööreille)