View Full Version : Mistä Nintendon pelistä leffaksi?
Sanctio
4.7.2004, 12:20:14
Mietiskelin tuossa isoveljen kanssa yksi päivä, että mistäköhän Nintendon pelistä voisi tehdä elokuvan. No siinä sitten keskusteltiin ja päädyin siihen, että Zeldaa parempaa ei oikein olisi, koska Nintendolla en ainakaan minä ole löytänyt mitään kovin juonellista peliä. Asia jäi mieleen, ja päätin tulla kirjoittamaan siitä tänne. Mitä mieltä te olette asiasta?
Jaakkima
4.7.2004, 14:43:39
Eipä noita enemmin ole, mutta Mariosta on jo tehty ohjelmaa joskus 70-luvulla ja onhan siitä elokuvakin, tosin se ei oikein toiminut. Noh seuraavat vaihtoehot ois Zelda ja varmaa vielä Metroidista vois saaha elokuvan muuuttah niitte onnistuminen on toinen juttu. Kyllähän niille fani katsojia löytyy, mutta se laatu on aika tärkee juttu tässä hommassa. Noh ainakin Metroidissa ois tekemistä tehosteiden kannssa, ja Zeldassa... hmm enpä tiiä... onhan noita suunilleen tuohon aikaan sioittuvia tehty elokuvia aika monta, tiiä vaikka tulis hyväkin.
Olen kuullut monta huhua että John Woo ohjaisi elokuvasovituksen Metroidista. Zeldasta en elättäisi suuria toiveita, korkeintaan animaatioleffa Advent Childin tyyliin. Totta, Mariosta väännetty elokuva oli floppi, ei mukaillut pelejä millään muulla tavalla kuin hahmojen nimillä.
Real Emotion
5.7.2004, 14:57:57
Tämä Mariosta tehty leffa on varmaan hirveimpiä elokuvia mitä olen nähnyt. :eek:
Vuorosanat...kaikki oli ihan sairasta. Zelda on ainut Nintendon, jonka haluaisin nähdä elokuvana. Mutta hyvien tekijöiden tekemänä. Luultavasti Ocarina Of Time olisi Zeldoista paras vaihtoehto. Jos se olisi vaikka tietokoneella tehty animaatio, voisi olla mukavaa katseltavaa. Link ei kyllä koskaan puhu. Voisi olla outoa, kun se elokuvassa puhuisi.
Eipä noita enemmin ole, mutta Mariosta on jo tehty ohjelmaa joskus 70-luvulla ja onhan siitä elokuvakin, tosin se ei oikein toiminut.
Jos niitä piirrettyjä tarkoitat niin niitä kyllä tehtiin ihan 90-luvun alkupuolella, eihän Famicomkaan nähnyt päivänvaloa kuin vasta joskus 80-luvun puolivälissä.
Ja vastaus kysymykseen on vahva ei, Mario elokuvan nähneet ymmärtävät varmasti miksi tällä tavalla ajattelen. Nintendon pelit ovat olleet jo peleinä loistavia joten niiden näkeminen valkokankaalla ei olisi yhtään kaivattua, ainakaan minulle joka arvostaa hyviä pelejä ja niiden pysymistä sellaisina. Joitakin tapauksia on tietenkin olemassa kuten Metroid josta voisi jopa saada ihan hyvän elokuvan tehtyä, kunhan siinä olisi jotain tuttua mukana että sitä oikeasti voisi kutsua "Nintendon Metroidiksi". Mutta mieluiten ei.
Johnny B.
5.7.2004, 17:23:06
Eikös Pokemonista ole jo suollettu jos jonkinlaista TV-paskaa?
Kyllähän tämä elokuvilla rahastus lisääntyy vuosi vuodelta, ei sitä käy kieltäminen. Jossain vaiheessa Nintendokin hyppää tämän kelkkaan mukaan.
Toivottavasti vaan pysyy siinä Pokemonissaan, eikä sotke Zeldoja ja Marioita näihin.
Toivottavasti vaan pysyy siinä Pokemonissaan, eikä sotke Zeldoja ja Marioita näihin.
Kyyllähän Zeldoista voisi tehdä ihan munkkiinmeneviä leffoja, jos asialla olisi tosi ammattilainen. Juonethan ovat jo valmiiksi hyviä. Pokemonit ei oikein toimi leffoina. Sarjassa vara (vaikka ei nii kauhean) parempi.
Kyllä muistelisin katsoneeni joskun 90-luvun alussa Super Mario-sarjaa, ihmiset näyttelivät välisketsejä, ja sitten laitetiin Mario-piirrety pyörimään. Pikkupoikana tietenkin pidin kyseisestä sarjasta, olihan Mario aika in tuolloin =) Tuo sarja taisi pyöriä PTV 4:ssä tai vastaavassa nykyistän neloskanavaa edeltäneessä kanavassa...
Sanctio
5.7.2004, 22:42:11
Nyt iski yllätys!
Olin lapsenvahtina yhtä sukulaistyttöä hoivaamassa ja halusi katsella videoita. No mikäs siinä sitten. Annoin pikku Iiriksen kaivella videolaatikkoa kaikessa rauhassa. Yhtäkkiä se nosti sieltä jonkun kasetin. Säikähdin vähän, sillä mikäs se siinä olikaan. tuo paljon puhuttu marjo leffa! No katsoin sitä sitten vähän matkaa, ja filmin alussa esiteltiin jotain Legend of Zelda ohjelmaa! Nyt voisi sanoa, että säikähdin jo paljon, sillä taustalla soi ihka aito Zelda musiikki ja kaikki... Tarkoittaisiko tämä nyt sitten sitä että myös Zeldasta olisi tehty jonkinmoista ohjelmaa, joka on ehkä jäänyt vähän taaemmaksi.
Nyt iski yllätys!
Olin lapsenvahtina yhtä sukulaistyttöä hoivaamassa ja halusi katsella videoita. No mikäs siinä sitten. Annoin pikku Iiriksen kaivella videolaatikkoa kaikessa rauhassa. Yhtäkkiä se nosti sieltä jonkun kasetin. Säikähdin vähän, sillä mikäs se siinä olikaan. tuo paljon puhuttu marjo leffa! No katsoin sitä sitten vähän matkaa, ja filmin alussa esiteltiin jotain Legend of Zelda ohjelmaa! Nyt voisi sanoa, että säikähdin jo paljon, sillä taustalla soi ihka aito Zelda musiikki ja kaikki... Tarkoittaisiko tämä nyt sitten sitä että myös Zeldasta olisi tehty jonkinmoista ohjelmaa, joka on ehkä jäänyt vähän taaemmaksi.
Tarkoitatko kenties tätä tässä linkkisivulle http://www.northcastle.co.uk/archive/cartoon/cartoon.html Itse olen nähnyt vain yhden jakson joskus 80 luvun loppu paikkeilla ja perustuu tiettävästi kahteen ensimmäiseen NES Zeldaan.
Sanctio
6.7.2004, 14:11:42
Juuri tätä!
Aiakin se näytti siinä mainos pätkässä siltä. Tuo sama "timantti" siinä oli ja muutenkin oli saman näköinen.
C-Strife
7.7.2004, 15:21:47
niinkun monet onkin jo sanonu , kyl se Zelda on jost ihmiset sen leffan haluis nähä . ois kiva nähä tuttu pikku hiippa lakki mäiskimässä Ganondoffia ja pelastamassa Hyrulea . menisin kyl heti kattoo leffaan jos tulis .
Ainiin, Zelda-piirretty unohtui minulta kokonaan. Isäni entisen kerrostalo-asunnon lähellä oli kiska jossa kävin ahkerasti 90-luvun alussa, ja siellä myytiin muutama kasetti Zeldoja. Ostin sieltä Kapteeni N (Nintendo) piirretyn, ja siinäkin oli mukana mm. Mega Man, Cid Icarus, Simon Belmont, Mother Brain, King Hippo ja monet muut Nintendo peleistä tutut hahmot.
Itsekkin olen nähnyt tuosta Zeldasta pätkiä. Tunnarikin löytyy tuosta elokuvasta mp3. Metroidista saisi kyllä hyvän leffan jos joku sen osaisi ohjata. Tehosteita ja kaikkea saisi hyvin. Juonikin olisi jo täydellinen. Ainakin jos se perustuisi NES:in Metroid peliin. Niin se zelda. Kyllä tästäkin saisi hyvän pelin. Olihan Willow elokuvakin ihan katsottava, mut se ei ole nintendon. Kyllähän pelistä kuin pelistä saa hyvän leffan jos se osataan ohjata. Jopa tetris ja brealout peleista saisi mahtavan leffan jos vaan ohjaaja osaa tehdä elokuvia.
Roskapussi
13.7.2004, 11:38:14
Itse muistan pienenä nuo Marion elokuvat. Oli niitä piirrettyjä, joita tuli paljon katsottua pienenä. Sekä se ihan oikea elokuva, joka oli todella huono. :)
Todellakin tuo Zelda olisi ainut, josta voisi jonkunlaista elokuvaa tehdä. Nintendolla kuin ei ole juurikaan mitään kunnon juonellista peliä, josta voisi tehdä jotain. Ainut on tuo Zelda. Vaikka jäisi kyllä minulta sekin leffa katsomatta. ^.^
Vaikka en Zeldoja hyvin tunnekkaan, niin luulenpa vain että siitä saataisiin ainut kunnollinen leffa. Tai tarkemmin joku anime. =) Itse en muista yhtään Mario elokuvasta. En ole varmaan koskaan katsonutkaan. Olisi varmaan ihan hassua nähdä kyseinen elokuva.
Kuitenkaan ei mua voisi vähmepää kiinnostaa peleistä tehdyt elokuvat. Ainua on FFVII:n AC jatkoosa... Sitä voi jo kuolata. :love:
Zantetsuken
16.7.2004, 13:05:36
Olen kuullut monta huhua että John Woo ohjaisi elokuvasovituksen Metroidista.
Itsekin olen kuullut tuosta, ja oli muistaakseni vielä ihan luotettavalta sivulta...
Itse topiciin vastaten sanoisin, että Metroidista olisi mukava nähdä elokuva, varsinkin kun oikein ammattilainen on hoitamassa (John Woo).
/Edit: Googleen 'John Woo Metroid' kirjoitin ja löytyi useitakin sivuja, tässä on yhdeltä sivulta. En nyt tässä jaksa alkaa suomentelemaan, mutta oletan, että suurin osa tuon ymmärtää:
"John Woo has optioned Nintendo's best-selling video game franchise Metroid for the big screen, says The Hollywood Reporter. Woo will produce the sci-fi movie and has the option to direct. Terence Chang and Brad Foxhoven will share production responsibilities. Lion Rock Productions' Suzanne Zizzi also is attached to the project.
The plan is to release the first film before 2006. The movie will center on the origins of the game's female protagonist, sexy bounty hunter Samus Aran, and relate her adventures battling the insidious life-sucking Metroids and their controlling force, Mother Brain.
"We have to assume the mainstream audience is unfamiliar with the property," Foxhoven said. "As for the rest of the film, we will stay true to the game and have Samus battling the Metroids and Mother Brain in a fight for control of the galaxy."
Nintendo will unveil its seventh "Metroid" game, "Metroid Prime 2," at its E3 press conference May 11."
Linkki (http://www.comingsoon.net/news.php?id=4202)
mogvisti
19.7.2004, 17:38:20
Haluasin Mariosta leffan, kunnon leffan, enkä mitään säälittävää paskaa, kuten ne edelliset yritelmät, eli elokuva + sarja.
Siitäkin sais ihan hienon leffan jos keksii hyvän juonen elokuvaan. En ymmärrä niitä puheita joiden mukaan peleihin sijoittuva elokuva olisi paska. Jokainen elokuva voi olla hyvä jos se on taidolla tehty, oli se sitten pelistä tai ei. On vain sattunut niin huono tuuri että peleistä tehdyt elokuvat ovat olleet surkeita * Katsoo lattialla olevaa "Tomb Raider" koteloa*.
Mutta Marion ja Luigin toilailuja olisi kiva nähdä valkokankaalla kunnon elokuvassa. No toivotaan.
zeldast on jo sarja jossa linkki puhui :down: tässä on sivu http://www.zeldauniverse.net sieltä pitäis löytyy :enkeli:
mogvisti
20.7.2004, 16:10:15
Itsekin olen kuullut tuosta, ja oli muistaakseni vielä ihan luotettavalta sivulta...
Jos nyt aivan oikein muistan niin melko uudessa pelit lehdessä mainittiin siitä, että Metroidista oltaisiin tekemässä elokuva. En toisaalta muista mitään koko jutusta, sillä lukaisin sen hätäisesti ja sitten rupesin lukemaan mielenkiintoisempia aiheita.
Mutta siitä olen varma että Metroidista ollaan tekemässä elokuva, ellei projektia sitten keskeytetä. Täytyy vain odottaa hieman kauemmin tietoja tästä leffasta.
Joskus olen kyllä muistaakseni nähnyt Mario- sarjan pari jaksoa ja pakko myöntaa, että ne ovat suoraansanottuna surkeita. Kuitenkin siitä on jo kauan aikaa eikä silloin vielä osattu/pystytty tekemään niin hyvin kuin nykyään.
Minusta olisi hienoa nähdä nykyajan vempeleillä tehty Mario elokuva, koska Marioa on tullut pellattua nuorempana aivan sairaan paljon kun ei muutakaan tekemistä ollut. Leffasta ei kuitenkaan pitäisi tehdä mitään sellaista näyttelijöillä värkkäystä vaan tietokoneella animoitua ja hahmojen oikeilla äänillä. Olisi siistiä jos elokuvan pääpahiksena olisi Goba, koska verestäisi muistoja. :) Myöskin Lugin pitäisi esiintyä suuressa roolissa elokuvassa, koska on hänkin tärkeä.
Tuollaisesta leffasta minä ainakin nauttisin. :)
Jo 500 postia! Vielä saman verran lisää pitää jaksaa!
Minullakin on harmaa mielikuva Marioista joita tuli televisiosta... En kylläkään osaa sanoa mitään niistä koska taisin olla viiden-kuuden vanha silloin. >_>;
Ja meiltä löytyy jopa tuo Marion leffakin joltain videolta äänitettynä. En siitäkään muista mitään muuta kuin että pidin prinsessan kimaltelevasta mekosta [jos sillä sellaista nyt oli. Ai että olisi kiva muistaa] : D ja niistä örvelöistä jolle Mario soitti jtn. huilua. x3
Mutta sitten itse asiaan! Elokuvan ehkä parhaiten saisi tehtyä Zeldoista. Vaikkakin siinä olisi suuri urakka.
Näyttelijät eivät saisi todellakaan poiketa paljoa pelihahmoista, johtuen siitä että pelaajat ovat tottuneet tietynlaiseen Linkiin. Jopa Windwakerissa Link oli sellainen, että se ei todellakaan tuottanut pettymyksiä, vaikka pelin grafiikat poikkesivat "yleisestä" tavasta.
Tai sitten todellakin elokuvan pitäisi olla kokonaan tietokoneella väkerretty, joka ehkä olisi jopa helpompaa kuin itse näyttelijöiden kanssa tehty. Hahmoon on kovin vaikea samaistua jos ei ole pelannut ennen.
Ja tuosta Linkin puhumattomuudesta... Olen oikeastaan siinä mielessä puhumista vastaan että se todellakin tuntuisi oudolta että yhtäkkiä elokuvan takia Link puhuu kuin se olisi normaali asia elämässä [kuten meille onkin :p].
Tuon ongelman voisi korjata vain hieman tylyllä asenteella: puhutaan mahdollisimman vähän ja tehdään enemmän.
Muut hahmot taas voisivat hoitaa suurimman osan puhumisista Linkin puolesta.
Kuten eivät ole pelitkään, ei elokuva voi olla kamalan lyhyt, ellei siihen sitten todellakin ängetä kamaa pariin-kolmeen tuntiin. Ja siitä ei minusta hyvää seuraa jos niin tehdään. Jotenka elokuvasta pitäisi tulla yhtä elokuvaa pidempi.
Että kyllä Zeldasta saa upeankin elokuvan, mutta siihen tarvitaan taidokkaita tekijöitä ja heiltä vaaditaan pitkää pinnaa.
Zelda tulee ensimmäisenä mieleen, siitä voisi oikeiden tekiöiden käsissä tulla ihan hyväkin leffa.
yksisiipi
8.8.2004, 9:36:06
Monista peleistä on tehty jo elokuva tai sarja (/toisinpäin), joten monta hyvää vaihtoehtoa menee niihin. Tietenkin ajatus hyvästä Super Mario -leffasta on kutkuttava. Vaikka nintendon Finaleista olen pelannut vain kaksi läpi (4&6), kummastakin saisi varmasti mielenkiintoisen elokuvan. Samoin Zeldasta. Ja sitten on jotain hassuja pelejä joiden nimiä en enää muista nimen omaan wanhalla 8-bittisellä.
Mademoiselle
16.7.2006, 4:21:10
Itse muistaisin joskus lapsena katselleeni piirrettyä Supe Mariota videolta. Jaksojen väleissä tosiaan oli jotain näyteltyjä sketsejä, kuten jotkut ovat jo sanoneetkin. Zelda-animaatiostakin olen mielestäni joskus nähnyt pikkupätkän, ja olen joskus vilkaissut Zelda-sarjakuviakin.
Mega Manistahan on jo tehty elokuvia. Käsittääkseeni ainakin Mega Man 8:sta on japanilainen piirroselokuva, ja Mega Manista on tehty myös amerikkalainen näytelty elokuva. Ainakin Mega Manista on tehty pari TV-sarjaa, japanilainen ja amerikkalainen (http://www.protoman.com/Cartoons/index.html) sarja.
Sgt.Gustaffsson
19.2.2007, 15:28:21
Megamanista olisi kiva nähdä joku elokuva. Älkää alkako piikittelemään, jos sellainen on jo tapahtunut. Minä en tiedä nykymaailman tapahtumista.
Mutta kuitenkin, sellainen missä hieman kerrotaan Megamanin synnystä tai luomisesta, siitä kumminkin, ja hieman Lightista ja Rollista ja alussa hieman Wilyn taustaa. Sitten voitaisiin tietysti lisätä Protoman ja kaikki se tunteeliisuus että Megamanilla onkin veli ja jne jne. Sitten voisi tulla vaikka toinen osa elokuvaa, johon sisältyisi esim Bass ja muuta sellaista.
Että sellaista harhailee minun pääkopassani.
Sami E
25.2.2007, 16:10:47
Advance Warsista voisi tehdä vieraaseen mutta realistiseen maailmaan sijoittuvan poliittisen trillerin ja historiallista sotaelokuvaa mukailevan filmin. Komentajien erikoisominaisuuksia voisi lieventää ja tehdä hienovaraisemmiksi, ja osan niistä voisi myös sovittaa komentajien loistohetkien tai taktisten voittojen tyyliin. Yksi konkreettinen esimerkki voisi olla edulliset ja yksinkertaiset mutta vähän heikot Sherman-tankit vahvoja mutta kalliita Tiger-tankkeja vastaan. Koko Advance Wars -kaartia ei välttämättä kannattaisi ottaa mukaan, ainakaan pääosaan, vaan elokuva voisi keskittyä joihinkin ydinhahmoihin ja valtioiden väliseen politiikkaan sekä johtotason henkilödramatiikkaan sodankäynnin ohessa. Suuri osa hahmoista voitaisiin kuitenkin tuoda esille lyhyissä rooleissa, ja elokuvan lopussa voisi olla Vastarintapesäke-tyylinen kooste siitä, mitä henkilöhahmoille tapahtui historiankehityksen pidemmän kaaren tuiskeissa. Orkesterivoittoisen sotilasmusiikin lisäksi scoreen voitaisiin tuoda mukaan elektronisia elementtejä. Näyttelijävalintoja en ole harkinnut, sillä en tunne näyttelijöitä kovin hyvin.
ascalon
25.2.2007, 17:42:25
Minä nyt en ylipäänsäkään suhtaudu mitenkään suopeasti pelileffoihin, mutta kun nyt tänne asti vaivauduin itseni klikkailemaan, niin voisin vissiin esittää mielipiteeni.
Metroidit sopisivat minusta kyllä ehkä parhaiten valkokankaalle. Mariot ja Zeldat ovat sen verran geneeristä huttua, joihin on vaikea keksiä oikein mitään fiksuja elementtejä ja niiden visuaalinen puolikin voi olla astetta hankalammin toteutettavissa ainakin näyttelijöillä. Tietysti tietokoneanimaatiot ovat asia erikseen. Silloin ne voisivat jopa toimia.
Metroidit ovat siis tosiaan mielestäni parhaiten leffaksi kääntyvä. Totta kai siinäkin on ongelmansa. Pelit kun ovat yleensä olleet lähinnä Samuksen juoksua paikasta A paikkaan Ö paikkojen B, C, D... kautta ilman minkäänlaista juonta. Ei sekään toimisi, mutta ainakin pelien henkeä voisi olla helpompi noudattaa. Voisi sekin toimia paremmin jonain TV-sarjana.
LizzieFox
18.3.2007, 20:38:50
Megamanista olisi kiva nähdä joku elokuva. Älkää alkako piikittelemään, jos sellainen on jo tapahtunut. Minä en tiedä nykymaailman tapahtumista.
Mutta kuitenkin, sellainen missä hieman kerrotaan Megamanin synnystä tai luomisesta, siitä kumminkin, ja hieman Lightista ja Rollista ja alussa hieman Wilyn taustaa. Sitten voitaisiin tietysti lisätä Protoman ja kaikki se tunteeliisuus että Megamanilla onkin veli ja jne jne. Sitten voisi tulla vaikka toinen osa elokuvaa, johon sisältyisi esim Bass ja muuta sellaista.
Että sellaista harhailee minun pääkopassani.Pääkopassasi harhailee erittäin hyviä ajatuksia Megaman leffoiksi. :] Itse en voisi vastustaa sitä jos Megamanista tehtäisiin elokuva jos toinenkin. Nessillä tuli pelattua aikoinaan niitä pelejä paljon ja kehitettyä omia lauluja biisien päälle. :D Eli kivaa oli.
Omenarosvolla on vanhoja Super Mario Bros vhs-kasetteja ja ne ovat.. No ne vaan ovat. Aika hassuja. Puoliski piirrettyjä puoliksi näyteltyjä. Kyllähän sen peleistäkin huomaa että putkiveljekset ovat aika tolloja. Ihan koko pitkistä elokuvista en tiedä mutta ainakin sarjaa on näytetty näistä veljeksistä jossain.
Omenarosvolla on vanhoja Super Mario Bros vhs-kasetteja ja ne ovat.. No ne vaan ovat. Aika hassuja. Puoliski piirrettyjä puoliksi näyteltyjä. Kyllähän sen peleistäkin huomaa että putkiveljekset ovat aika tolloja. Ihan koko pitkistä elokuvista en tiedä mutta ainakin sarjaa on näytetty näistä veljeksistä jossain.
Aah! Minulla on myös ollut joku Mario-kasetti ja se oli ihan pimeä nyt kun jälkeenpäin ajattelee. :D Mutta niin me, tai ainakin minä katsoin sitä niin monta kertaa että nauha venyi lopulta käyttökelvottomaksi. Ahihii. Ne kokonaiset piirretyt oli ehkä kivoimpia eikä niin kamalan omituisia. Ääninäyttelijät olivat kylläkin älyttömän huonoja.
Joskus tv:stäkin tuli joku Mario-elokuva, en vaan yllättäen muista siitä paljoa koska se oli niin täyttä sontaa. Sen jälkeen olen vältellyt kaikenlaisia peleistä tehtyjä elokuvia ja tv-sarjoja. Miksei niistä osata tehdä oikein ikinä mitään erityisen hyvää tai järkeenkäypää elokuvaa? Nykyään onneksi näyttää siltä että toivoa on enemmän noiden pelielokuvien suhteen, kun pari onnistunuttakin leffaa on tullut jo. :) Mutta niitä saisi tulla enemmän!
On vaikka mitä pelejä mistä on ainesta elokuvaksi. Ainut mikä tuli minulla päällimmäisenä mieleen on FF VII (ei oo kyl nintendon mut kun en ole sen vanhempia pelannut :D), se sama juoni mikä oli itse pelissä, eikä mitään ihmeen jatko-osia. Voi, kuinka mahtava siitä tulisikaan jos sitä juonta osattaisiin käyttää hyväksi oikein.
Megaman olisi aika khuul elokuvana, kun pelitkin ovat klassikoita. (minä jään niihin koukkuun, piti taas vappu viettää niitä pelaillessa :'D) mutta rupesin miettimään, että onko Megamanista tullut sarjaa? kun olen nähnyt joitakin animepätkiä netissä o.o varmaksi en osaa sanoa, tai sitten olen omiani nähnyt. x'D
Minun on myös käännyttävä Super Mario Bros.- ja Legend of Zelda-sarjojen puoleen. Molemmissa pelisarjoissa on sen verran mielenkiintoiset lähtöasetelmat, että niistä voitaisiin saada aikaan aika viihdyttäviä elokuvia.
Super Mario-leffan näin joskus ala-asteella ja jo silloin pidin tekelettä todella typeränä. Siksi olisi aivan mahtava nähdä, mihin nykyteknologialla ja elokuvatyylien muuttumisella päästäisiin.
Zelda taas on juoneltaan aika lailla omaa luokkaansa, joten siitä mielenkiintoisen paketin kasaaminen olisi taatusti helpompaa. (Helpompaa ja helpompaa, tuskin tuo leffan tekeminen ihan turhan iisiä on.)
Jompi kumpi pelisarja leffakäännöksenä kiinnostaisi ainakin minua, jos ei muuten niin huumorimielessä. Olisihan se aika tykkiä.
_Rosette_
25.6.2007, 19:08:10
En niinkään leffasta tiedä, mutta Tales Of Symphoniasta tehdään 4 OVA anime jaksoa. Yksi on jo saatu valmiiksi, loput kolmet tulevat kun juotavat^^