PDA

View Full Version : Mestarivarjo - novelli (Yaoi)

Endless II
9.7.2004, 14:58:06
~ deleted ~

Olba
9.7.2004, 15:53:14
joo ihan hyvä tarina oli, heh heh.
ja jotenkin tossa alussa tuli mieleen tosta Netyosta/whatever ihan Vivi FFIX:stä.
olisi kyllä ollut ehkä hieman aidompaa, jos Netyo/Leran olisi heittänyt jonkun loitsun peittämään seksin jäljet, mutta ei se haittaa, ei riitä pilaamaan tarinaa.
ja voi hemmetti, nyt tuleekin kiire, kun pitää seurata ainakin 4 topiccia.
tätä, kahleita, "our version of advent children"iä ja sitten noin yleistä apua ketjuja tuolla FF puolella.

Melodika
9.7.2004, 19:27:36
IIH!voi juma tää on tosi hyvä...siun on pakko jatkaa tätä.Ihan pakko.Haluu kuulla lisää Natyosta.Jatka vaan tosissaan tätä on ILO lukea ;D

Ze Shoopuf
9.7.2004, 21:36:45
Mialenkiintoinen novelli. Onko mestarivarjo niin kuin tyyliin sellainen tyyppi, jolla on monta mestaria? Ja sekö on vastoin lakia? O_o
Noh, en nyt tuolla päätäni jaksa niin paljoa vaivata. Lapsinero, kyllä lapsinerot on hyviä. Molemmat hahmot on mielenkiintoisia ja hyvin luotuja. Tarina etenee melko hyvin, joskaan tässä ei ole viälä hirveästi ehtinyt tapahtua. Maailma on mielenkiintoinen, varsinkin tuo leijuva, liikkuva kaupunki. Olisi siistiä asua kaupungissa, joka ei osaa pysyä aloillaan. ^_^
Mielenkiintoinen novellin ensimmäinen osa tämä on, odotan innolla jatkoa.

...eli CrAzY Al BhEd on...
cRaZy Al BhEd. Toisinaan tosiaan säälin sitä pilkkua.

no, pitemmittä lörpöttelyittä minä laitan tämän tähän... minun piti laittaa toinen minämuotoon kirjoitettu novelli, mutta Crazzie ei ole lähettänyt sitä minulle vielä.... nojaa...
Ja luultavasti lähettää vasta kahden viikon kuluttua, ellei nettikahvilaa löydä. Kaikille muillekin tiedoksi, Crazzie on reilaamassa, joten välttämättä ei seuraavaa osaa kannata ihan heti odotella. Tulee takaisin kahden viikon kuluttua. Saatta tietenkin olla, että tyyppi mene jonnekin nettikahvilaan, mutta epäilen, että Crazziella siihen olisi aikaa.

Endo ja Lil´sis, signunne eivät näy. Nayttää että Phortojippii on vihdoin saannut lopetettua uhattuaan sitä jo pari viikkoa. ^_^ Hostatkaa Imageshackiin (http://imageshack.us) . :P

Thuei'iral
10.7.2004, 11:09:55
Tämähän kuulostaa hyvältä, tämä ensimmäinen osa tästä novellista. Jos seuraavatkin ovat samaa laatua, niin en voi ainakaan valittaa :P .
Olen iloinen, etten ole nunna. (<-- epämääräinen ajatus taas minulta)
Hahmot vaikuttivat ihanilta, tosin minä tykkään enemmän taistelijoista kuin maageista. Maageista kun harvemmin tietää missä niiden voimien rajat ovat. Pystyvät tekemään lähes mitä tahansa riippuen ihan kirjoittajasta. Mutta ei saa käsittää väärin... Magia on mielenkiintoista! Ja me kaikki rakastamme maageja. Mitäköhän minä höpötän?

Noh... Enempää en kai osaa tässä vaiheessa sanoa. Menee oudoksi puputukseksi. Toivottavasti sitä jatkoa tulee niin pian kuin mahdollista!

cRaZy Al BhEd
14.7.2004, 10:07:29
Heipähei sinne pohjoiseen.
Istun Berliinissä nettikahvilassa. (hehe) En kylläkään voi lähetellä mitään endolle, sillä ei ole levykkeitä ms. mukana, sorry. Koettakaa kestää.
Minä pidin tästä tarinasta. Henkilöhahmot oli kiinnostavia ja vanhaksi tekstiksi varsin virheetöntä. Aika loppuu, tulen ehkä joskus taas, mutta viimestään reilini loputtua.

edit// Olen täällä taas, berliinin easy internretissä. Kulutan maksettua aikaani...
*spoilaa* Eihän tämä nyt tähän loppunu, ihmiset, se oli eka osa, toinen on vielä endolla laittamatta.

Endless II
22.7.2004, 11:24:53
-

Olba
22.7.2004, 12:35:06
hei toi oli hyvä osa! minä tykkään. wow toi Polttaminen kuulosti aika karmivalta. toivottavasti Netyo ei kuole, muuten koko hommasta menee juoni, mikä on paha.muuten, toi Arvet loppu aika tylsästi. eli kirjota jatkoa.

EDIT// okei.. eli ei muuta kun odottamaan, vai?

Endless II
22.7.2004, 13:06:45
Arpiin tulee kyllä jatkoa, älä huoli.

cRaZy Al BhEd
24.7.2004, 13:04:22
Yay, jatkoa tähän!! En tiennytkään, että sitä tulis. *iloisesti yllättynyt* Mitähän muuta mie sanoisin... Noh, maailma ainakin on kiinnostava, melkoisen pelottava johtojärjestemä ja kurinpito tässä maailmassa. Leijuvat saaret on kiva keksintö. Hmm... en keksi enää mitään... quotatakaan en jaksa. Reilaaminen vei voimat...

Daon
25.7.2004, 0:40:36
Tämähän on aivan ihana.... Miten olen voinut onnistua välttämään tämän aiemmin.... Minä en oikeastaan tahdo jatkoa, pikemminkin tarvitsen sitä...

Mutta sitten kysymys liittyen väreihin. Onko riimumestareilla jokin väri? Väreistä löytyy musta, valkoinen, punainen ja sininen, niin mietin että onko esim. vihreä riimumestareiden väri... Ehkä se mainittiin tekstissä, mutta unohdin sen.. Ja nyt olen niin väsynyt, etten oikeastaan jaksa lukea uudestaan...

Mutta kuitenkin, tämä on aivan ihana... Ehkä minun pitäisi lukea Kahleetkin, se vain on niin pitkä.... No katsotaan mitä sitten teen...

Endless II
25.7.2004, 15:14:50
Riimumestareiden väri oli muistaakseni harmaa, vihreä se ei ainakaan ollut, koska minulla on toinen tarina joka perustui samaan maailmaan, ja siinä käsiteltiin niin sanottua Kadonnutta ja Löydettyä magiaa, joka oli vihreä

~Pain
8.8.2004, 17:49:27
Että minä odotan sitä kolmatta osaa... Leran vaikutaa mahtavalta tyypiltä eikä Netyo mikään paha ole....;D

Thuei'iral
12.8.2004, 16:01:52
Ah! Että tämä jatkui sitten näin... Kuvittelin tuon ensimmäisen osan jälkeen, että Leranin osuus tarinassa olisi sitten loppu ja siirtyisimme muihin maisemiin. Ihan hyvä, että hän oli sitten tässä myöhemminkin... Jäi nimittäin siitä semmoinen ilkeä kuva ekan osan jälkeen, mutta nyt se korjautui ja sehän on ihan symppis kaveri. :P
We want more!