View Full Version : Selviytyjät
Yakomaru
17.7.2002, 17:13:56
Okei okei, tiedetään. Survivor eli selviytyjät on näytelty, mutta mitä mieltä te ootte niistä? Mulla on jokin outo kutsumus istua alas aina kun selviytyjät tulee. Ja mikä teistä on paras, musta Australia eli kakkonen oli jotain.:)
bigspin
18.7.2002, 20:01:21
No joo.Ei se musta mikään kauheen hyvä ohjelma oo mutta kyllä sitä välillä on tuli vilkastua.Ja tuosta kysymyksestä että kumpi oli parempi paikka niin musta varmaan kans toi Australia.kai..=/ en tiiä...
Kyllähän tota tuli sillon joskus vuonna nakki seurattua..
Ja se on kyllä kieltämättä ihan puoleensa vetävää katsottavaa..(enpä sitten tiedä mistä se johtuu)
Musta paras paikka (missä ne "seikkaili") oli ehdottomasti Australia..
Kyllä min ainakin sitä olen seurannnu, aina kun se on näkynyt töllöttimessä.
Paras niistä näytetyistä oli kyllä se Australiassa.
Hyi, mitä kaikkee ne joutu syömään siinä yhdessä kisassa. :P
psaijai
19.7.2002, 11:38:02
Ykköstä en ole nähny, kakkonen oli hyvä ja kolmosta ei jaksanu kattoa. Eli kyllä mä sen tokan osan jasoin kattoa kaikki osat mut sit kun alko tää kolmas niin ei enää jaksanu. Samaa vanhaa eri kilpailuilla. Oli mukavempaa istua tässä kuin TV:n ääressä.:D
Amadeus III
23.7.2002, 7:59:23
Aivan loistava sarjahan tuo on, minusta tuo Afrikan reissu oli kaikkein paras tähän asti. Seuraava on joku paratiisisaari kai, jos ihan oikein muistan.
Kyllähän tolla ohjelmalla ihan hyvin ajan sai kulumaan, mutta itse en kyllä tommosta menisi tekemään:eh:
Yup. Afrikkaa ja Austraaliaa tuli katsottua. Olihan se ihan mielenkiintoista ja kilpailut ei olleet helppoja. Min kanssa veikkaili kuka voittais ja oli iso yllätys kun Tina voitti sillon yhessä Austaria jutussa. Miuta kiinnostaa muutenkin tuo Austraalia niin paljon että olisin katellut sitä vain sen luonnonkin takia :D . Oli hauska katsoa niiden suhteita toisiinsa ^^;
nursetwiggy
23.7.2002, 17:04:39
laa. ensimmäinen osa missä-lie-olikaan oli aikamoista sähläystä, australiassa oli kunnon meininki. afrikassa porukkaan alkoi tympääntyä senverran pahasti että jätin minäkin muutaman jakson jälkeen katsomatta, hohto hävisi jonnekkin.
no mitähän tähän nyt sanoisi...
minä pidin myös Australiasta...
afrikka oli vähän..booring..
no kuitenkin, tuli niitäkin katsottua
Originally posted by Amadeus III
Aivan loistava sarjahan tuo on, minusta tuo Afrikan reissu oli kaikkein paras tähän asti. Seuraava on joku paratiisisaari kai, jos ihan oikein muistan.
Kyllähän tolla ohjelmalla ihan hyvin ajan sai kulumaan, mutta itse en kyllä tommosta menisi tekemään:eh:
Muistaakseni seuraavat kuvataan Thaimaassa.
Minä pidin eniten niistä ensimmäisistä. Greg ja Colleen oli niin symppiksia. Ne taisi olla jossain Etelä-Kiinassa. Minusta Australian selviytyjät oli jotenkin... tylsä. Ja sitä paitsi, minusta siinä tuli kaikkein eniten se lavastuksen tunne. Jos esimerkiksi katsoo Elisabethin puhtaita hampaita, näkee ettei ne milllään puunkaarnalla niitä putsannut, niinkuin Alicia väitti reunionissa. Ja sitten sen tulvan aikana kun Tina ja Keith lähti hakemaan sitä riisipurkkia sieltä joen takaa. Koko leiri huuhtoutuu mukana ja vain se yksi ainoa riisipurkki pelastuu. Ooooooh.
Muuten en usko että ne on ihan täysin lavastettu, esimerkiksi Afrikan selviytyjien äänestyksissä. Tuottajat olisivat varmasti pitäneet mieluummin Silasin ja Lindseyn mukana pidempään, he kun olivat kiinnostavampia ja eläväisempiä hahmoja kuin esimerkiksi Kim Johnson ja Teresa.
Njoo, ihan hauskaa katottavaahan nämä olivat. Yköstä joka tuli subilta ja tvtv:ltä en katsellut. Se oli minusta ankea. Mutta kakonen ja kolonen tuli katottua. Kyllähän se Kakonen eli Australian reissu oli hauskinta katottavaa.
Niin se seuraavahan on jollakin tämmöisellä paratiisisaarella mihin ne ei saa ruokaa olleenkaa mukaan, vaan niiden pitää etsiä metsästä hedellmiä yms. ja kisoista teitysti ne saa jotain avustusta jos ei oikein taho löytyä tai mitään ruokaa. Kuvauspaikasta ei ole tietoa.
auron_86
28.7.2002, 11:03:58
Kyllähän sitä kehtaa kattoo. Aina se tusina viihteen voittaa jota tuntuu nykyään tulevan enemmän kun laki sallii.
En nähnyt ekasta tuottaria, mut toisen ja kolmannen kyllä katoin. Jotain siinä on semmoista että aina pitää istua aloilleen katsomaan Selviytyjiä kun se tulee telkusta. Aina se jonkun suomalaisen Suuren Seikkailun voittaa.
mindless
9.8.2002, 21:04:31
No joo...
Ihan OK ohjelma. :P Kattoo jos ei mitään muuta tuu.
Mut se joku joka tuli eka subtvltä...
Oiskohan se sit ollu jostain Kiinan saarelta..? :D
Ku en mä tiedä. :P
No kuitenkin, se oli EHKÄ paras =)
Mut en ole varma. Kuitenkin tuo joka viimeksi tuli mtv3lta EI ollut ainakaan paras niistä.. :P
Mutta whatever. :bored:
yksisiipi
9.8.2002, 21:33:12
Ei se mikääs sen kummempi sarja ole, mutta kas katsoin kaikki jaksot. Sekä Australian että Afrikan survivorit. Päättelisin tästä, että sarja oli addiktiivinen ja minä heikko ihminen. Tätä se telkkari nykyään aiheuttaa, huonoa huumausainetta.
Olen koukussa.
Rowena
10.8.2002, 11:36:31
Sitä ensimmäistä osaa en ole koskaan nähny, mutta Arfikan ja Australian jaksot tuli katsottua... Enemmän kyllä pidin siitä Australiasta, koska Afrikka oli jotenkin tylsempi =/
mindless
22.11.2002, 22:14:28
Juu olen samaa mieltä
Australia oli mustakin paras...
Kai =)
Koska siinä oli Colby... :love:
No joo,,,
Ja sitten sen jälkeen tulee varmaankin se... Olisiko se nyt ollut se jostain Kiinan saarelta oleva...
Joo mutta täytyypä sanoa, että kyllä ne hyvin näyttelee.
Ja muutenkin kokonaisuudessaan sarja on ihan OK,
eli kyllä mä sitä seuraan, ellei nyt muuta tekemistä ole... =)
Kreifi
23.11.2002, 9:38:26
Ihan mielenkiintoinen ohjelmaidea, mutta suoraansanottuna minua alkoi tosissaan vituttamaan, kun sai aina miettiä, että onko se totta vai ei. Lopuksi se katsominen oli sitä, kun mietti, että miten tuokin on nyt kusetettu ja kuinka naurettavaa tuo oli.
Tulihan sitä ainakin aluksi katsottua aika monta jaksoa, mutta sitten mielenkiinto lopahti. Enää en kyllä jaksaisi katsoa yhtään jaksoa (tai no ehkä jos ei todellakaan oli mitään muuta tekemistä).
En oikeastaan jaksaisi millään katsoa enää sitä, mutta jos se sattuu tulemaan telekkarista, se jotenkin vetää maagisesti persauksen sohvaan... Ni et sillee... On ne sinänsä hyviä, mutta joskus se alkaa kyrsimään kun on nähnyt ne jo... Pakko se silti on loppuun katsoa...
Prometheus
27.11.2002, 8:28:46
Kakkososa on ainoa niistä, jonka olen katsonut. Joka jakso tuli katsottua. Se oli se ensimmäinen seurattu Selviytyjät, niin se vielä tuntu ihan mielenkiintoselta. Piti vain tietää kuka voittaa.
Muita osia en ookaan sitten jaksanu katsoa yhtään. Sitä ykkösosaa alotin katsomaan, mutta alko tympiä pikkuhiljaa, ku se oli aika samanlainen.
Vaikka ne kai onkin näytelty, niin ei se mua niin kauheesti häirinny. Tosin välillä oli vähän liian dramaattisia tilanteita. Ei tullut kovin realistista kuvaa sarjasta.
Olikohan sekin näytelty se, kun se yksi tyyppi poltti itsensä siihen tuleen? Ja kun niiden jaksojen lopussa näytetään pätkiä ensi viikon episodista, niin sain sellaisen kuvan, että sitä häiskää ois kroko muka purassu. Anto vähän johtaa harhaan. :)
Ei kyllä vois vähempää kiinnostaa ne seuraavat Survaivorit, et silleen. Juoskoon rahan perässä missä lystää mun puolesta.
Dragoon Kain
27.11.2002, 19:55:58
Kyllähän sitä on nuo Afrikka ja Austraalia tullu katottua, mutta enää en uusia osia jaksaisi katsoa.
Ensinnäkin se surkea juoni: Jätkä kaatuu nuotioon ja joutuu jättämään pelin ja eikös veikko ollekin yksi voittajaehdokkaista. Sitten joku 55-vuotias Tina pesee jokaisen pääsemällä finaaliin.
Ei, ei tuollaisesta en pidä, mutta kumma kyllä sitä tuli seurattua silloin kun se näkyi. :huh:
Necroth
11.12.2002, 15:19:57
Kyll se minunkin mielestäni oli katsomisen arvoinen ohjelma (ja on vieläkin). Se kakkonen oli kyll parempi. Siinä afrikassa ei ollu yhtään semmonen fiilis ku siinä tokassa. Kohtaha tulee se missä ne on siellä sademetsässä. Mitäs pidätte siitä. Aijotteko katsoa?
Minä ainakin aijon. Sen paikan maisemat näyttävät niin upeilta!
Toivottavasti siinä on yhtähyvät tehtävät ku siinä kakosessa.
silent_deadly
20.12.2002, 21:00:04
Jaahas. Ai että näytelty... Tota mä en kyllä tienny, mä olin sokeesti uskonu et ne seikkaili siellä.
Eix moderaattorien olis pitäny pistää tonneki spoileri. En kyllä enää kato sitä sarjaa. :prkl:
Mut paras niistä oli minunki mielestä Australia.
Expendable
30.12.2002, 21:52:03
On muuten televisio tarjonnan huonoimpia ohjelmia.
Eihän tossa ole mitään tekemistä selviytymisen kanssa.
Sut äänestetään pois vain siksi,koska sinusta ei pidetty.Vaikka
olisit itse Rambo.Pelkkää näyttelemistä koko paska.
yksisiipi
31.12.2002, 11:51:49
Ja sarjan taso laskee kuin lehmän häntä. Australian jälkeen Afrikan selviytyminen näytti ihan lekkeripeliltä, mutta tämä Marquesin saari on vielä naurettavampi. Ihan kuin joukkueet olisivat tulleet vähän leikkimään saarelle. Voi itku ja parahdus. Vaikka eihän minun ole pakko katsoa.
Roakel
31.12.2002, 13:23:52
Onhan se ihan hyvä sarja ja olen katsonut tähän menneessä kaikki jaksot, australia oli kieltämättä paras. Australiassa oli parempia tehtäviä ja se oli muutenkin paljon mielenkiintoisempi kuin afrika, vaikkei afrika ollut mikään huonokaan. Tästä uudesta Selviytyistä en ole oikein pitänyt, nämä uudet henkilöt ovat tylsiä ja tuntuu siltä kuin he eivät ottaisi sitä tosissaan, turha on tuomita kun siitä on vasta tullut pari jaksoa. Sitä jaksaa katsoa. :)
Kyllähän minäkin olen joka sarjan seurannut läpi. Vaikka se toisaalta on sellaista hömppää, kun välillä on tunne että olisi jokin Kauniit ja Rohkeat ulkoilmassa -juttu, mutta silti on kiinnostavaa nähdä kuka äänestetään pois ja miten joukkueet pärjäävät kilpailuissa. Parasta on aika vaikea valita, mutta Australia kilpailijoiden takia ja Marques hienojen maisemien takia.
Vodoun
21.1.2003, 20:01:08
kyllähän sitä tulee tuijoteltua, vaikka se onkin sitä "amerikkalaista sontaa". Katonhan mie Pelkokerrointakin.
Siinä on kiva seurata "hahmoja" ja sitä, miten ne reagoi. Esim tämä Rob (ei kenraali) Marques-survivorissa kaikessa ärsyttävyydessään on sinänsä ihan mielenkiintoinen hahmo. Vaikka en kyllä hyväksy niitä tapoja, miten se siellä käyttäytyi.
Aina manataan äipän kanssa sitä, miten ne pitäis pistää Pohjois-Lappiin (tai miksei samalla Etelä-navalle.. :D) kaamostalvella 30 asteen pakkaseen. Siitähän se hupi irtoais, ja se ansaitsisi survivor-nimityksenkin. Siinäpähän rakentelisivat iglua suojakseen.. mwahahaa!
Onhan sitä tullut kateltua, mutta ehdottamasti paras selviytyjä oli kakkonen eli Australian Outback. Nykyisestä en oikein pidä, mutta kumman syystä sitä tulee aina vahdattua.
No enpä oo uusinta paljon seurannut, mutta se ykkönen oli kyllä paras. Nää alkaa toistaa itseään...
ShadowZero
28.1.2003, 11:25:07
Ihan katsottava ohjelma, seurasin tämän Australia reissun kokonaan läpi, (suunnillen kaikki jaksot) oli tosi mukavaa katsottavaa.
Yköstä en ole nähny ku ei subtv näy...
Se joka nyt pyörii niin olen yrittäny siitäkin katsoa niin paljon kuin mahdollista, alusta jäi tosin katsomatta aika monta jaksoa.
Hawkeye
28.1.2003, 12:08:09
Seurasin tuon Australia homman suurinpiirtein kokonaan, se oli ihan hyvä. Tämä nyt pyörivä missäliesaarillaolivatkaan survaivori alkaa jo maistua puulle. Aivan sama olisi katsoa Australia jaksot uudestaan, itse en huomaisi mitään eroa nyt pyörivään. Suoraan sanottuna olen kyllästynyt selviytyjiin ja niiden selviytymiseen. Suolesta koko sarja.
Joo, sarjahan on surkea, mutta kyllä sitä katsoo, aika todella mielelläänkin. Tosiaan, se Australia oli aivan ehdottomasti paras niistä. Ainakin tuo viimeisin mikälie Marqueses saari juttu oli aivan surkea. Mutta.... en tiedä. jotain niissä on, joka viihdyttää, ja jaksaa katsoa. Viimeisin tuo saari juttu oli huono sen takia, että kaikki parhaat joutuivat heti alussa pois. Ne, jotka olisivat saaneet tosiaan voittaa sen, olivat Sean ja Kathy. Ehkä kaikkein vähiten Neleh. Sean oli koko sarjan ajan aivan oikeassa siitä. Rasittavaa naapurintyttö pelleilyä. Mutta aivan suosikki henkilöni, ja joka olisi voinut myöskin ehkä voittaa sen, oli Gabriel. Hänen takiaan Rotu voitti ne kaikki kilpailut, enkä tosiaankaan ymmärrä, minkä ihmeen takia Rotu äänesti Gabin pois. AIVAN ÄÄLÖITÄ!! Olin sen jälkeen aika pitkään, että "jaahas.....". Mutta minkäs sille voi.
Ja tuossa oli myös se ongelma, että se sukulaisten tapaaminen oli tehty huonommin kuin muissa osissa. Paljon huonommin. Se sähköposti homma oli ehkä paras (yllätys yllätys Australian osiossa). Australia oli muutenkin paras. Siinä ei ollut "gay" henkilöä. Paitsi Jeff tietysti. Kaikissa muissa oli pakko olla joku sellainen. Aika tyhmää. Ei sillä, että minulla olisi mitään heitä vastaan, mutta silti....
Aika tyhmä ohjelma, varsinkin viime osat (vielä vähemmän dramatiikkaa, ja huonompaa kaikenlisäksi), mutta jotenkin jaksaa aina raahautua limsapullon kanssa yläkertaan sohvalle katsomaan...
Roleplayer
12.2.2003, 19:39:37
Heh..itse olen katsonut suurimman osan jaksoista ja on ihan mielenkiintoinen ohjelma..Se uusin niistä selviytyjien paikasta on kaikista surkein ja seurasin sitä kaikista vähiten...Mutta yllätys yllätys!..paras paikka on tietenkin Australia(miksiköhän kukaan muu ei ole tätä huomannut :P)..Ja örgh..onko se muka näytelty ohjelma...ihmeellisesti kiinnostus hiipuu..
Min tykkeen survivoreista. Niistä kaikista. Vaikka olisikin näytelty niin ei se minua haittaa. Tuonlaiset ohjelmat ovat aivan mahtavia. Tai no... Austraalia oli kyllä minunkin mielestäni paras. Lissukkalla oli kivoja kampauksia huiviensa kanssa. :)
Eliza Liv
26.3.2003, 7:22:19
Yritin suurinpiirtein katsoa kaikki Survivorit, mitä meillä Suomessa näytettiin. Kyllä Australia oli paras. Jotenkin ne viimeiset meni jo liian pitkälle siinä "liittoutumisessa", että kaikki hupi meni ikkunasta ulos.
yksisiipi
29.3.2003, 11:46:01
Originally posted by Eliza Liv
Yritin suurinpiirtein katsoa kaikki Survivorit, mitä meillä Suomessa näytettiin. Kyllä Australia oli paras. Jotenkin ne viimeiset meni jo liian pitkälle siinä "liittoutumisessa", että kaikki hupi meni ikkunasta ulos.
Heti Afrikasta lähtien aloin kyllä huomaamaan turhan hienoja yksityiskohtia, jotka esiintyivät kaikissa osioissa. Esimerkiksi kilpailuissa ratkaisevalla hetkellä aina joku tiputti jonkun avaimen. Ei vaikuta kovinkaan uskottavalta ja siihen meni hermot, mutta kyllä sitä katsoi ihan piruuttaan. Viimeisimmässä oli jo niin paljon suukopua, että sai naureskella.
Dorianthem
4.8.2005, 11:40:27
Pidän kyseisestä TV-sarjasta erittäin paljon! :D Uusin Suomessa näytetty osa, All Stars, Oli kevyesti paras kaikista Selviytyjistä. Ja lopun kaksi yllätystä olivat aika kivoja, vaikka Suomessa ei toista näytettykään.
1. yllätys: Bostonin Rob kosi Amberiä ja Amberpä suostui, justiinsa ennen, kun voitti miljoonan. :D
2. yllätys: Rupert voitti miljoonan, koska hän oli Amerikan suosituin Selviytyjä.
Pidin yllätyksistä aika paljon. Ja odotan innolla seuraavaa osaa, Malibu, joka alkaa maikkarilla 15 päivä lokakuuta. :D:D
EDIT:// Hups, nostatin sitten ketjun kuolleista...
Sisko ja sen Sisar
4.8.2005, 11:47:27
1. yllätys: Bostonin Rob kosi Amberiä ja Amberpä suostui, justiinsa ennen, kun voitti miljoonan. :D
2. yllätys: Rupert voitti miljoonan, koska hän oli Amerikan suosituin Selviytyjä. MITÄH? Missasin viimeisen jakson, enkä tiennyt mitään noista! Wau, kosi sitä... aika makee paikka rakastua. Ja voi Ruupertti, sinä olet ihana ja ansaitsit sen miljoonan. Jee, kannustin sua alusta alkaen!
Minä olen kaikkia Selviytyjiä jossain vaiheessa seurannut, mutten ikinä muista missä ne pidettiin. Kyllä tämä All stars kaikki muut Selviytyjät ylitti, porukkaa vain oli niin paljon ettei meinannut muistaa kuka oli kuka.
Se juontaja vanhenee kerta kerralta, milloinkohan ne hankkii uuden? :huh: No kyllä minä tätä sarjaa seurailen tulevaisuudessakin.
-Cloud91-
4.8.2005, 11:57:49
Pidän kyseisestä TV-sarjasta erittäin paljon! :D Uusin Suomessa näytetty osa, All Stars, Oli kevyesti paras kaikista Selviytyjistä. Ja lopun kaksi yllätystä olivat aika kivoja, vaikka Suomessa ei toista näytettykään.
2. yllätys: Rupert voitti miljoonan, koska hän oli Amerikan suosituin Selviytyjä.
Pidin yllätyksistä aika paljon. Ja odotan innolla seuraavaa osaa, Malibu, joka alkaa maikkarilla 15 päivä lokakuuta. :D:D
EDIT:// Hups, nostatin sitten ketjun kuolleista...
En itse tuota rubertin voittoa tiennyt. Mistä luit sen ja voittiko sitten amber miljoonan (jos ruubert kerran voitti sen vai oliko rubertin miljoona voitto joku katsoja äännystyksen tuotosta)?
Tuon toisen olisi voinut laittaa Spoilereihin sillä nyt meni sekin todella mukava yllätys pois. Että kiitoksia ReXi. Nimittäin maikkarilla tulee vielä yksi jakso 6.8...
Muuten sarja on tosi hyvä ja Rupert on suosikkini. Robista en tykää yhtään se oli ärsyttävä valehtelia. All-stars oli kuitenkin ensimmäinen jonka katsoin kokonaan. (Pearl Islandista meni aina toinen neljäs osa pois itsevaltiaiden takia.)
Dorianthem
4.8.2005, 12:03:16
En itse tuota rubertin voittoa tiennyt. Mistä luit sen ja voittiko sitten amber miljoonan (jos ruubert kerran voitti sen vai oliko rubertin miljoona voitto joku katsoja äännystyksen tuotosta)?
Luin sen Selviytyjien englannin kieliseltä sivulta. SIellä näkyy myös valitettavasti seuraavien selviytyjien voittajat :(. Ja Amber voitti virallisesti miljoonan. Hänelle suotiin neljä ääntä ja Robille 3. Rupert sai miljoonan VAIN sen takia, että oli niin suosittu. Ja se nettisivu on, jos kiinnostaa, http://www.cbs.com/primetime/survivor8/ . VAROITUS!!! TUO SIVU SITTEN SPOILAA MUITTEN SELVIYTYJIEN VOITTAJAT SUN MUUTA!!!!
Ja tiedättehän kai sen, että Rob ja Amber menivät myös Amazing Raceen??? He päätyivät tuolle sijalle --->kakkoseksi!!!
EDIT://
Tuon toisen olisi voinut laittaa Spoilereihin sillä nyt meni sekin todella mukava yllätys pois. Että kiitoksia ReXi. Nimittäin maikkarilla tulee vielä yksi jakso 6.8...
Muuten sarja on tosi hyvä ja Rupert on suosikkini. Robista en tykää yhtään se oli ärsyttävä valehtelia. All-stars oli kuitenkin ensimmäinen jonka katsoin kokonaan. (Pearl Islandista meni aina toinen neljäs osa pois itsevaltiaiden takia.) Sori Twom!!! :eh: En tiennyt tuosta uudesta jaksosta mitään!!! sorisorisorisorisori....
Nyarlathotep
4.8.2005, 14:05:05
Minä olen seurannut selviytyjiä melko pienestä pitäen ja ensimmäinen selviytyjät-sarja jonka katsoin oli muistaakseni ensimmäinen tai toinen kausi. Niistä en muista paljon mitään ja All Starsia edeltänyt Selviytyjät oli ensimmäinen, josta katsoin melkein kaikki jaksot. Onhan se tietenkin ihan kerpeleen raskasta hillua 40 päivää jossain saarella, mutta se miljoona on minusta vähän liikaa, että sen ihan palkkioksi voisi antaa. Tokihan kulisseissa tapahtuu paljon, josta katsojat eivät tiedä yhtikäs mitään. Sarjaa katsoo mielellään, vaikka se onkin liian juonittelu- ja saippuasarjamainen. Se asenne ottaa todellakin päähän, että ajatellaan vain omaa itseään, liittoudutaan ja juonitaan vastakilpailijat pois. Pois tuollainen. Saisivat ihan itse päättää, että kuka lähtee ja milloin. Varsinkin tämä All Stars oli erittäin kiero ja liero, enkä tykännyt yhtään monista kilpailijoista. Rupert ja Big Tom olivat ehdottomia suosikkejani ja Rupert myös aiemmassa Selviytyjissä. Ei ihmekään, että hän voitti katsojien suosion. Hänessä oli sitä jotain, joka piti joukkueen pystyssä. Itse tiesin kyllä sen, että hän on kaikkien aikojen suosituin kilpailija, mutta en sitä, että hän siitä miljoonaa olisi saanut. Noh, pitää katsoa sitten tuo ylihuomenna tuleva jakso. Jospa se valistaisi asiaa. Odotan myös innolla tuota lokakuussa alkavaa uutta Selviytyjät-kautta, vaikka sainkin tietää siitä vastan tämän ketjun avulla. Selviytyjät on todellakin katsottava ohjelma, jonka parissa viihtyy. Paljon parempi, kuin suomalainen seuraaja Suomen Robinson. Se haisee.
Vekkuli
4.8.2005, 22:11:37
Katson. Kerrassaan hyvä sarja, harvoja pudotuspelejä katsoo samalla innolla. Ensimmäisen kerran näin sarjaa kun äitini sattui katsomaan Afrikka-selviytyjiä. Olen nähnyt kaikki Afrikan puolesta välistä All-Starseihin. Pearl islands oli kyllä suosikki, vaikken edes muista mitä kaikkia eri paikkoja siinä Afrikan jälkeen on ollut (mutta olen tuhannen varmasti ne katsonut). Suosikkipelaaja? Hmm... Richard Hatch, kun hänet All-Starseissa näin. Hehheh, tuli naurettua useampaankin otteeseen.
Minä olen seurannut selviytyjiä melko pienestä pitäen ja ensimmäinen selviytyjät-sarja jonka katsoin oli muistaakseni ensimmäinen tai toinen kausi.
Ei se ainakaan ensimmäinen kausi ollut, sitä kun ei Suomessa ole näytetty. :) Juuri tämän kauden tuo Hatch meni voittamaan. Ettet vain tarkoittanut ensimmäistä Suomessa näytettyä kautta?
Paljon parempi, kuin suomalainen seuraaja Suomen Robinson. Se haisee.
Aivan. Sama formaatti, paskempi toteutus.
Eipä tuota pysty juuri selvinpäin katsomaan. Aikuiset, hikiset ja likaiset ihmiset juonittelemassa toisilleen jossain hiekkarannalla? Ei ihan oma käsitykseni 'loistavasta tv-ohjelmasta'. Täysin turha ohjelma, jota on jatkettu aivan liian kauan aikaa (oletteko nähneet juontajan jo melko kyrpiintyneen ilmeen?). Antaisivat jo vanhan paskan kovettua ja siirtyisivät vaikka siivousalalle.
Dorianthem
5.8.2005, 13:03:18
Eli tiedoksi vain kaikille, että huomenna tulee viimeinen jakso All Starsista(ainakin minun tietääkseni, saatan olla väärässäkin)! Siinä kai mainitaan ylempänä mainitsemani yllätys ja EHKÄ jotain muutakin... Eli jaksossa pelaajat paljastelevat omia tapojaan pelata sitä pirullista peliä, eli Selviytyjiä...
Kaippa tämä viesti tänne kuuluu...
EDIT:// hups...Seiskasta näin, että ensi-viikollakin tulee selviytyjät... Joko olen todella puhunut paskaa uusien jaksojen alkamispäivästä tai sitten nuokin ovat all starsia...
-Cloud91-
5.8.2005, 13:52:48
Elikkä se on ainakin varma että huoomenna (lauantaina) tulee vielä yksi selviytyjät ;
Impulsiivinen porukka vauhdissa. Kilpailijat keskustelevat studiossa avoimesti suhtautumisestaan toisiinsa sekä paljastavat strategioitaan kisan ajalta. Jeffillä on jälleen yllätys: tehtävä yleisölle.
Ps: Kolmoselta tulee vielä tänään Suuri pudottaja eikös se voittajas jo selvinnyt viime jaksossa?!
Necrofobia
6.8.2005, 19:09:23
Meikäläinen on ollut aivan kauhea Selviytyjät-fanaatikko siitä lähtien kun näin sitä ensimmäistä kertaa televisiosta, taisi silloin olla meneillään tuo Australia. Minulla on ollut jo alusta asti tiedossa että Survivorsit ovat ns. "tekemällä tehtyjä" mutta se ei ole haitannut katsomista eikä haittaa. Juuri tälläinen älyvapaa amerikkalainen roskaviihde on parasta. Mielenkiintoista seurata sivusta kuinka ihmiset kusettavat tyhmempiään ja toisinaan on mukava nauraa tyyliin: "HAHHAAA, hiton idiootti, etkö tajua että tuo toinen kusettaa sua!". Ja tämmöiset luonnossa tapahtuvat "kilpailut" ovat mahtavia juuri sen luonnon läheisyyden vuoksi.
Olen katsonut kaikki (2-->All Stars) mitä on Suomen televisiosta näytetty. Odotan innoissani että vielä joskus näyttäisivät tuon aivan ensimmäisenkin kauden. Australia ja Pearl Islands olivat kaikkein parhaimpia vaikka aika tasoissa kaikki kaudet ovat olleet. Australiassa oli kaikista monipuolisin ja järkevin kilpailijakaarti, oikeastaan kukaan ei ollut ärsyttävä. Pearl Islandsilla sama homma kilpailijoiden suhteen ja Rupert oli myös minun suosikkini, asenne äijä.
Mutta nyt en ehdi kirjoittaa enempää, sillä kohta se taas alkaa OMG!!!11½ Niin siis tunnin päästä mutta OMG!!!!1!!11½½
Kyllä se minustakin on näytelty, ainakin osittain. All-starsin alussakin tyypit selviää jotain kolme päivää ilman vettä (tai muuta juotavaa)! Mutta asiaan. Katson kyllä tätä ohjelmaa, jokseenkaan en aina. Mutta jos ei ole muuta tekemistä launtai iltana, niin yleensä katson Selviytyjiä. Kyllä se menee ihan hyvänä viihteenä. Ja parasta Selviytyjä-sarjaa en oikein tiedä, sillä niitähän on tullut kohtuullisen kauan, joten en muista edes kaikkia (saati sitten että olisin nähnyt kaikki). Mutta kyllä ne alkuosat olivat jotain parempaa. Saattaa kyllä johtua siitä, että silloin luulin sen olevan oikeaa tosi-tv:tä. Tai ainakin katsoin sitä sillä asenteella.
Dorianthem
6.8.2005, 20:52:16
Kyllä se minustakin on näytelty, ainakin osittain. All-starsin alussakin tyypit selviää jotain kolme päivää ilman vettä (tai muuta juotavaa)! Mutta asiaan. Katson kyllä tätä ohjelmaa, jokseenkaan en aina. Mutta jos ei ole muuta tekemistä launtai iltana, niin yleensä katson Selviytyjiä. Kyllä se menee ihan hyvänä viihteenä. Ja parasta Selviytyjä-sarjaa en oikein tiedä, sillä niitähän on tullut kohtuullisen kauan, joten en muista edes kaikkia (saati sitten että olisin nähnyt kaikki). Mutta kyllä ne alkuosat olivat jotain parempaa. Saattaa kyllä johtua siitä, että silloin luulin sen olevan oikeaa tosi-tv:tä. Tai ainakin katsoin sitä sillä asenteella. Kyllä ne joi sitä vettä sieltä kaivosta, ainakin osa. Ja kyllä ne muutkin joi ainakin sateella sade-vettä ja siellähän satoi aika paljon. Ja omasta puolestani haluan uskoa, että se on tosi-TV sarja... Ei sitä ole kiva katsoa, jos tietää, että tuo on vain näyteltyä...
Kyllä ne joi sitä vettä sieltä kaivosta, ainakin osa. Ja kyllä ne muutkin joi ainakin sateella sade-vettä ja siellähän satoi aika paljon. Ja omasta puolestani haluan uskoa, että se on tosi-TV sarja... Ei sitä ole kiva katsoa, jos tietää, että tuo on vain näyteltyä...
Sinun harmiksesi joudun sanomaan että Selviytyjät ovat ikävä kyllä näyteltyä reality TV:tä. Subilta tuli n. kuukausi takaperin jokin E! Enternainmentin dokkari jossa kerrottiin TV-sarjojen saloja. Siellä oli myös Survivor, taisi olla jopa top-10 listalla kun paljastettiin, että kaikki Survivorin juonittelut, liittoutumiset jne. ovat tuottajien tekosia. Ja huhujen mukaan Rob & Amber eivät ole enään kihloissa. Oliko tämä sittenkin vain kulissi?
Ihan OK realityohjelma tämä on. Sarja alkaa kyllä maistua vähän puulta kun samaa ideaa venytetään yhä uudelleen ja uudelleen. Jenkkilässä taitaa pyöriä jo kymmenes kausi. Kyllä niitä vanhempia vielä jaksoi katsoa, nyt osaa jo itsekkin päätellä miten peli kulkee. Ei mitään yllätyksiä ymv. Ja tämä uutukainen All-Stars oli kyllä huonoin kausi mitä Selviytyjissä ollaan nähty. Välillä tuntui että kaikki pyörii Robin pillin mukaan. Ja kaikille Selvuytyjät faneille. Maikkarilta alkaa Survivor Vanuatu, eli yhdeksäs kausi vielä tämän vuoden puolella. Myös Amazing Race alkaa uusin jaksoin :)
Kyllä ne selviytyjät on näytelty.
Minä kyllä katson selviytyjiä vaikka siinä ei ole mitään järkeä, mutta hyvää viihdettä se ainakin on. Parasta seikkailua en osaa sanoa koska:
1. En ole nähnyt kaikkia.
2. Samanlaisia ne on kaikki.
3. En muista kaikkia mitä olen nähnyt.
Ja minäkin muistelen nähneeni tuon Juripan mainitseman ohjelman jossa paljastettiin että selviytyjät on näytelty.
Sen ns. "ensimmäisen" Selviytyjien... Hmmm... Tuotantokauden (?) katsoin ihan mielelläni, koska silloinhan tuollainen TosiTV-buumi ei ollut vielä alkanut ja Survivors oli jotakin uutta ja ihmeellistä Amerikan maalta. Pidin sarjan perusajatuksesta; lyödään joukko erillaisia ihmisiä asuman trooppiselle saarelle kestämään toisiaan, vaikeita olosuhteita ja rankkoja kilpailuja. Amerikkalaisten ylidramattisuuskin toi lisää mielenkiintoa ja ehkä komediaakin keitokseen.
Ymmärsin vielä sen, että hyvin katsojia ja rahaa keränneestä sarjasta tuli toinenkin tuotantokausi. Sitä en enää itse seurannutkaan, mutta kavereilta aina kuulin, millainen tilanne Unkalapunkala-heimon jäsenillä oli ja kuka leuhottavista nirppanokista potkittiin viimeksi pelistä pois.
Mutta kuinka monta vuotta ne vielä aikovat tehdä tuota? Niin kauan että viimeinenkin katsoja tipahtaa ruudun äärestä? Hmm, loppuun saakkahan sitä on sitten yritettävä.
/Lähettäisivät seuraavaksi selvityjät talviseen Lappiin. Voisi olla, että olisi porukka äänestämässä itseään pois sieltä pelottavien metsäneläinten keskeltä. Hehe.. =/
Satuinpa katsomaan joskus jonkun jakson Selviytyjät AllStarsista ja olin aika yllättänyt. Hirveästi laskelmointia ja lupausten pettämistä ja selän takana puhumista. Toki niitä oli aikaisemmissakin selviytyjissä, mutta nyt tuntui että koko heidän vapaa-aikansa menee juonitteluun. Aloin sitten seurata, kun ihmettelin mielessäni että tälläistäkö tämä meno onkin.
En kyllä yhtään pitänyt finaalikaksikosta Robista ja Amberista. Kauheita kieroilijoita molemmat. En voi käsittää miten Robilla on pokkaa vielä sitten pyytää Aberia vaimokseen. Arvasi varmaan ettei jyru anna rahoja hänelle, joten Robpa keksi että hei, saan tästä kuitenkin jotain jos nain (kauhea sana) Amberin. Toivottavasti Amber on sentään niin viisas, ettei anna rahojaan Robille.
Shii Ann oli mielestäni sympaattisin. Hän pysyi rauhallisena ja oli oikeassa, kun yritti saada muut äänestämään Robia. Onneksi hän ainakin sai sen auton. Luulin, että auton saa Jenna, mutta kappas vaan, eihän Amberille ystävyyssuhteet mitään merkitse. Koko All Stars oli aika kummallista menoa. En tykännyt siitä kaikesta kieroilusta. Toivottavasti seuraavassa Selviytyjissä on uudet tyypit :I
Critis
13.8.2005, 12:18:03
Kaikki Selviytyjät tuotantokaudet olen nähnyt mitä tähän asti on tullut ja mielestäni tämä AllStars on minusta tähän asti paras tuotantokausi mitä on tullut. Yleensä en pahemmin tälläisistä tositv sarjoista pidä mutta Selviytyjät sarja on poikkeus koska siinä on aina jotain hienoja kilpailuja ja erilaisia ihmisiä kilpailemassa ja muutenkin tässä sarjassa on vaan sitä jotain. Lempi kilpailija tässä AllStarsissa minulla oli Rubert jonka olisi pitänyt mielestäni voittaa mutta eipä voittanut damm vaan tuli niin sanotusti kaksoisvoitto Amberille ja Robille. Vielä kaikille tiedoksi että tänään tulee toinen osa siitä viime lauantaina tulleesta Selviytyjät spesiaali jaksosta.
Lady Kiha
13.8.2005, 12:19:18
Vaikka selviytyjät olisikin näytelty, niin itse pidin niistä. Mutta nyt pari viimeistä selvityjien tuotantokautta (Pearl Islands ja All Stars), eivät olleet niin hyviä, joten kaikkia jaksoja jaksanutkaan katsoa. En tajua miten se siihen lopahti, mutta jotenkin sitä ei nyt vaan enää jaksanut katsoa. Meni hermot siihen pelleilyyn ja kun ihmiset ylireagoivat kaikesta.
Mutta Australia oli kyllä paras. En muista enää todellakaan tyyppien nimiä (en edes näistä uusimmista), mutta heillä se meno oli jotekin rentoa ja hassua. Ja kilpailut olivat haastavia.
Myös Amatsonin metsissä eläminen oli aika haastavaa, isosiskoni kanssa päätimme heti aluksi, etteivät nuo tuolla pärjää, krokotiilit syövät ja käärmeet kuristavat ne hengiltä. Mutta kyllähän ne vaan selvisivät, yllätys yllätys.
Yhden tyypin muistan aika hyvin selviytyjistä, tosin en nimeä. Hän, joka tappoi sian! Se oli aivan mahtava tyyppi, keihästelee ja tekee ansoja sioille. Tosin loppujen lopuksi tyyppihän kaatui jotenkin nuotioon ja haettiin sieltä kopterilla pois sairaalaan. Olisi kyllä ehdottomasti ansainnut voiton.
Dorianthem
14.8.2005, 21:44:11
No nyt se on sitten virallisesti loppu :(. No onneksi pian alkaa Survivors Vanuatu: Islands of fire. Toivottavasti se on hyvä:D. Vahingossa tosin katoin netistä sen voittajan. :( Toivottavasti vielä tulisi uusi All Stars...
Dorianthem
10.6.2006, 19:45:48
Eli nyt on taas alkanut uudet selviytyjät. Oikeastaan alkoivat jo viime lauantaina, mutta minä pöljä unohdin pistää siitä tänne näin. Eli kyseessä on Selviytyjät: Palau. Tällä kertaa kilpailijoita oli alussa 20, eli heitä oli hieman edellistä enemmän. Tosin alussa kaksi joutuivat lähtemään jo pois. Aika ikävä alku.
Mutta hyvältä näyttää todellakin nämä uudet Selviytyjät, vaikka kaipaankin hirmuisesti All Starz -jaksoja, jotka ovat mielestäni Selviytyjien parasta antia. Lempikilpailijaa ei vielä ole, eikä kyllä pahemmin heimoakaan. Hupaisia kommelluksia tapahtui jo ekassa jaksossa, jossa voittajajoukkue voitti itselleen tulukset, jotka olivat painavassa laatikossa. Sitten he lähtivät melomaan uudelle rannalleen ja vene kaatui ja tulukset sisältävä laatikko upposi pohjaan. Ei voinut muuta kuin nauraa. *virn*
Ja syy, miksi tuplapostasin, löytyykin edellisen viestini päivämäärästä, eli herätän tämän ketjun jälleen henkiin.
Muutama ensimmäinen tuotantokausi jaksoi vielä kiinnostaa. Siis näistä maikkarilla näytetyistä. Eli siis virallisestihan tämä Outback oli toinen tuotantokausi, vaikka se oli ensimmäinen maikkarilla näytetty. (Subilla näytetty myös tämä aivan ensimmäinen joskus.) Myös kolmas tuotantokausi oliko se nyt Afrikka vai joku muu jaksoi vielä innostaa. Oli jännittäviä kilpailuja,mielenkiintoisia käänteitä ja jännittäviä persoonia. Sitten se innostus alkoi hiipumaan. Aina sitä samaa... Toki kilpailut oli aina erilaisia ja muutkin toilailut, mutta silti.
Hyvä formaattihan tuo on, mutta alkaa nopeasti kyllästyttämään. Kyllä silloin tällöin vielä jakson tai pari jaksaa katsoa, mutta ei niistä oikein irrallisina saa mitään irti, kun ei tunne hahmoja.
//Edit: Nyt kun tarkemmin mietin, niin taisin tuota Amazoniakin vielä seurata. Eli kolme ensimmäistä vielä innosti. Sitten se lopahti.
Dorianthem
10.4.2007, 20:45:04
Uusimmat Selviytyjät alkoivat taas vaihteeksi ja tuttuun tapaan olen seurannut jokaisen ilmestyneen jakson. Jostain kumman syystä aina nämä uudet ideat, tällä kertaa Maya-kulttuurin rauniot asuinpaikkana tuntuu minusta omituiselta ja vieroksun näitä uusia asioita. Ainahan näihin kuitenkin tottuu, mutta Selviytyjien loisto on hieman laskenut minulla.
Mutta näistä uusimmista hieman. Lemppari on ehdottomasti Stephenie. Siinä on nainen, joka tietää mitä haluaa ja tekee myös sen. Tai ainakin yrittää parhaansa. On ollut lemppari silloinkin, kun ensimmäistä kertaa Selviytyjissä esiintyi ja yllättäen on nytkin. Saa nähdä mihin kaikkeen tuo uusi tuotantokausi pystyy.
Edelleenkin toivoisin uutta All Starsia, koska pidin paljon siitä ensimmäisestä. Sai muisteltua paljon vanhoja hyviä hahmoja, mutta oli vaikeaa valita lempparia, koska jokaisen tuotantokauden lempparit sattuivat sopivasti osumaan samaan aikaan samaan paikkaan. Kathy, Rupert, Rob, Colby, Jerri ja monet muut samassa paikassa... oikeasti hieman vaikeuksia teki kyllä siinä vaiheessa, että ketä satun kannustamaan. :p
Mutta vieläkin pidän paljon Selviytyjistä ja aion seurata sitä jatkossakin. Ikuisuushaaveena olisi hommata jokainen tuotantokausi itselle kotiin, koska oikeasti pidän sarjasta sen verran, että jaksaisin seurata niitä uudestaan ja uudestaan.
Edelleenkin toivoisin uutta All Starsia,
Jotain huhujen huhuja All Stars kakkosesta on ollut liikkeellä, mutta todennäköisesti ei tulla koskaan näkemään. :< Ainakin Jeff Probst on kuulemma sanonut, että jos tehtäisiin, hän ei sitä suostuisi juontamaan. Perusteita en tiedä. Tosin henkilökohtaisesti minusta olisi hauskaa nähdä Selviytyjät, joissa Jeff olisi pelaamassa ja juontajana vaikka Richard Hatch. :'D
Tähän mennessä olen ihan pitänyt tästä uusimmasta kaudesta. Hyi että oli kamalan näköistä kun ne tarpoivat siellä viidakossa. Tämä maya-temppeli ympäristökin on ollut yksi kivoimmista, mitä nyt äkkiseltään mieleen tulee. Voittajan tosin olen [taas] onnistunut selvittämään ennen aikojani- tästä lähin välttelen CBS:n sivuja kuin ruttoa. Kyllähän tuo kieltämättä alkaa jo hieman menettää hohtoaan, kun tämä on jo kymmenes kausi jota seuraan (Vanuatu jäi välistä). Vielä ei mitään erityisen karismaattisia persoonia ole noussut esille, mutta Stepheniestä ja Dannista pidän ja jonkun Pussy Johnin saisivat polkea suohon.
Parhaat tyypit eväh on kyllä edelleenkin Rupert ja ykköskauden Greg kookospähkinäpuhelimineen ja noiden yli tuskin kukaan minun kirjoissani menee.
Miksi Greg ei ollut All Starsissa miksi? x'o
Haluaisiko joku antaa tiiviin paketin siitä mitä viime jaksossa tapahtui? Tämä ei tuosta päässyt näkemään kuin äänestystilaisuuden.
Gabriel
11.4.2007, 12:05:31
Haluaisiko joku antaa tiiviin paketin siitä mitä viime jaksossa tapahtui? Tämä ei tuosta päässyt näkemään kuin äänestystilaisuuden.
Pelasivat sitä mayojen pallopeliä, jossa hävinnyt tiimi joutui uhraamaan yhden pelaajistaan (itse elin siinä luulossa, että koko tiimi tapettiin) ja rakensivat arkeologin teltan. Se teltanrakennus oli nopeuskisa, ja aluksi kaikki muut paitsi yksi kummastakin tiimistä saivat siteen silmille ja joutuivat hakemaan rakennustarvikkeet maastosta. Se yksi huuteli sitten ohjeita.
En ole koskaan ollut aktiivinen Selviytyjien seuraaja, All Starsista katsoin ehkä puolet ja muuten satunnaisia jaksoja sieltä sun täältä. Tiedä sitten, tuoko tämä tuotantokausi asiaan mitään muutosta. Ympäristö on todella siisti (olen aina pitänyt mesoamerikkalaisesta kulttuurista, vaikka tässä siitä nähdäänkin pelkkä temppeli), mutta kaikki tyypit tuntuvat todella tylsiltä. Steph on ainoa, jossa on edes jonkinlaista särmää ja sekin enemmän ärsyttää kuin ihastuttaa.
Miksi ne kaikki koko ajan haukkuvat toisiaan toistensa selän takana? :murjotus: Se on tylsää. Haluaisin nähdä aitoa kiintymystä tai edes jotain muuta kuin sitä ainaista "minä teen töitä leirissä/voitan koskemattomuuksia/olen muuten vain hyvä, tämä ja tämä ovat erityisen huonoja ja pitää saada ulos, kukaan ei ole yhtä hyvä kuin minä mutta leikin kaveria ja vien lopulta voiton" -jaarittelua. Johtuuko tuollainen yksiulotteisuus ohjelmaformaatista vai siitä, että ne ovat amerikkalaisia?
Tai siis: Idolsissakin kisattiin sillä periaatteella että there can be only one! Silti kaikki finalistit olivat kaveria keskenään.
Minäkin olen sitä mieltä, että kyllä Selviytyjät on sen suurimman hohtonsa jo menettänyt, kun alkukausia seurasi innoissaan, kun televisiosta tuli jotan uutta, realitya! Mutta silti näitä tulee edelleen katsottua aktiivisesti, eli jokaisen kauden olen nähnyt ja seuraan samaan tahtiin kuin Amerikassa. Siksi olenkin välillä ihan sekaisin noista kausista, että missä on mitäkin ihmisiä kilpailemassa ja mitä aiheita ja missä tuli se Excile Island, ei muista. Mikähän kausi Suomessa on menossa nyt?
Ihan käsittämätöntä tosin, miten pitkälle siinä sarjassa uskalletaan mennä testaten, kuinka paljon henkistä ja fyysistä rääkkiä ihmiset voivat kestää, vai luovuttavatko, koska näinkin on tapahtunut. Kestetäänkö eristyksissä ja ilman ruokaa, ilman tulta, ilman suojaa. Huh. Lisäksi se, muodostuuko oikeita suhteita (kyllä) vaiko onko kaikki vain miljoonan tavoittelemista muista viis (kuten tapaus, mummoni kuoli). Ja se immunity idol on myös mukana nykyään ja erilaisessa muodossa sitäkin käytetään, mikä on hyvä vaihtelevuuden vuoksi. Mutta tosiaan, vaikea sanoa mitään tarkempaa, kun olen niin sekaisin kausista, ilmestyvät niin tiheään loppujen lopuksi, heh :)
En ole hetkeen katsonut selviytyjiä kun ei ole jaksanut kiinnostaa. Kolme tai neljä ensimmäistä tuotantokautta katselin ja all starssinkin kai suurimmaksi osaksi. Ihan hyviä olivat, mutta minusta sarja toistaa liikaa itseään. Tarkoitan että ainahan on eri porukka ja eri paikka, mutta seläntakana juonittelu ja perusrunko ei koskaan muutu. Muutenkin ärsyttää myös Kaapin tapaan se kun siellä tuntuu syntyvän niin vähän kaveruus ja ystävyyssuhteita. Kaikki tosiaankin vaan haukkuvat toisiaan selän takana ja juonivat toisiaan ulos. Kyllä tämäkin huvittavaa oli ekat pari kautta, mutta pikkuhiljaa se alkoi maistua puulta kun kuviot oli ihan samanlaiset porukasta riippumatta.
Minusta tässäkin on kyseessä taas se, että sarjaa on tehty liikaa. Hyvä sarja ja aluksi sitä jaksaa katsoa, mutta lopussa toistoa tulee ihan liikaa. Tietenkään jos nykyisellään menevä kausi on ensimmäinen tai toinen jota katsoo, niin ehkä sitten riittää vielä kiinnostusta. Itse tuskin enää nykyistä tai tulevia katson ellei suurempia muutoksia tapahdu.
PS. Paras peli selviytyjissä koskaan oli eräässä tuontantokaudessa tämä ns. "onnenpyörä", joissa joku pelaaja saattoi saada syötäväkseen häränpalleja ja toinen suklaata. :D
werkku6
11.4.2007, 14:10:49
Jubei ja pari muuta edellistä postaajaa ovat oikeassa,että selviytyjät on jo menettänyt sen hohtonsa, koska se toistaa liikaa itseänsä.
Joskus fanitin selvityjiä niin paljon että olisin halunnut itsekin mukaan, mutta en enään, koska kuulin jostakin että ne näyttelee kauheen dramaattisesti mutta kun kamerat ei pyöri niin ne ruokaa ja juomaa, kuulemma.Paras tuotantokausi oli kyllä 1.
Delirium
11.4.2007, 14:14:13
PS. Paras peli selviytyjissä koskaan oli eräässä tuontantokaudessa tämä ns. "onnenpyörä", joissa joku pelaaja saattoi saada syötäväkseen häränpalleja ja toinen suklaata. :D
Niinhän se maailma makaa, eikös? Aina ei mene pallit tasan.
Aika lailla olen itse Jubein linjoilla tässä asiassa. Hyvä formaatti jota tosin jauhetaan turhan paljon. Minua ei kuitenkaan ärsytä tuo ystävyyssuhteiden puuttuminen vaan se "kehityin ihmisenä ja sain ystäviä eikä vituta ollenkaan että äänestivät minut ulos" peeloilu jaksojen lopussa. Mutta kanavaa vaihtamalla siitäkin selviää.
Itse en ole jaksanut katsoa..hmm... pitkään aikaan ennen tätä uusinta tuottista. Eipä täältäkään löydy Johnny Fairplayta tai Rupertia, mutta ainahan sitä saa synkkää nautintoa katsellessaan kuinka jenkkituristi yrittää selvitä metsässä ja suunnistaa. Vannoutuneena partiolaisena ei voi sanoa muuta kuin LOL. Porukka ei vaan osaa.
Enkä muuten usko että porukka on hirmuisen eristyksissä >>> naisilla aina meikit, nypityt kulmat ja vahatut sääret. Uskokaa minua, jos nainen viettää kuukauden keskellä ei mitään, hän ei näytä sen jälkeen anorektiseltä kansikuvatytöltä. Nöy vei.
Näin lopuksi voin ilmoittaa että minusta tämän sarjan suurin arvo on sen huumoriarvo. "Kulttuuri" tehtäviä ja viittauksia ja jenkkilän malliin lavasteet. Kaikki niin ylivedettyä ja hupaisaa että herkempi saa varata vaippoja sohvalle sunnuntai-illaksi.
Enkä muuten usko että porukka on hirmuisen eristyksissä >>> naisilla aina meikit, nypityt kulmat ja vahatut sääret. Uskokaa minua, jos nainen viettää kuukauden keskellä ei mitään, hän ei näytä sen jälkeen anorektiseltä kansikuvatytöltä. Nöy vei. Samat sanat. Minulle esimerkiksi riittää vain pari päivää hunningolla ja jalkani rehottavat. Tai naamani on nuhruinen. Miten vain. Joka tapauksessa on aika epätodennäköistä, että keskellä mitä lie sademetsää pysytään noin puhtaina ja huoliteltuina, kun hygieniatarpeita tuskin on jakaa asti.
Mutta sitten asiaan: Seurasin Selviytyjiä kahden tuotantokauden verran ja sitten innostus lopahti. Alkamisensa aikoihin sarja oli tosi fresh ja uudistava juttu, jonka takia kaikenmaailman wannabe-selviytyjät, kuten Robinsonit yms. aloittivat tv-kanavien valloittamisen. Kuten suurin osa minua ennen postanneista totesivatkin, on sarjan idea jo loppuun kulutettu, eikä mitään uutta ja ihmeellistä edes voi tapahtua. Ihmiset vain kieroilevat.
Huvittavinta on, että joka kerta, kun "heimossa" havaitaan joku voimakas, hyvä eränkävijä joka hankkii porukalle ruokaa, tämä äänestetään heti alkajaisiksi pois. Sitten siellä pyöritään nälissään ja vikistään vesisateessa. Tietenkin vahvimpien pois äänestäminen edesauttaa jonkun heikommaan mahdollisuuksia voittaa kisa, mutta miksi nämä taitavat ja vahvat yksilöt äänestetään heti homman alussa kotiin? Aivan ihme logiikkaa.
Ja se jenkkien onneton eränkäynti. Vaikka minä en ole mikään pro-eränkävijä, niin jotkut ihan päivänselvät asiat ovat minulla hanskassa. Suurella osalla noista kilpailijoista taas ei. Hassua.
hyvä tositv kun vieläkin kiinnostaa ja on jo ?? kausi. Allstars tais olla 7 tai kasi ja sen jälköön tullu kaks ennen tät.
Naurettavaa et ihmiset väittää näytellyksi. Ainot kohta joka on näytelty on juontajan puheet. Miten nätellään palanut iho (season 2) ja eläimet jotka varastavat ruokaa (season 5)
Karppi
17.4.2007, 12:07:22
Naurettavaa et ihmiset väittää näytellyksi. Ainot kohta joka on näytelty on juontajan puheet. Miten nätellään palanut iho (season 2) ja eläimet jotka varastavat ruokaa (season 5)Olet siis sitä mieltä että koska sarjassa on kilpailijoilta sattunut palamaan iho, ja heiltä on varasteltu ruokaa meinaa sitä että sarjan on pakko olla "totta"?
Kyllä ainakin edellisessä jaksossa oli parilla äijällä geeliä tukassa, ja tsiksit on kyllä todella freesin näköisiä. Kyllä niillä aivan varmana on siellä pusikossa stylistit mukana, koska eihän sitä nyt ihminen voi näyttää rumalta jenkkien telkkarissa.
Siihen ovatko juonikuviot ennalta suunniteltuja minulla ei ole mitään kantaa.
Delirium
17.4.2007, 15:55:03
Naurettavaa et ihmiset väittää näytellyksi. Ainot kohta joka on näytelty on juontajan puheet. Miten nätellään palanut iho (season 2) ja eläimet jotka varastavat ruokaa (season 5)
Aivan taatusti on suuri osa näyteltyä hommaa, tai ainakin kuvaustiimi järjestää kaikkia kivoja tilanteita jotta aikaansaataisiin ihmissuhdesoppaa ja "jännitteitä".
Ainoastaan ekalla kaudella taisivat porukat ihan oikeasti kärsiä nälkää ja kaikkea muuta, sillä en usko että sitä nuotioon pyörtymistä feikattiin.
Ja jos feikattiin niin kymmenen pistettä ja papukaijamerkki maskeeraajalle niistä sormista.
Jos katoitte suomen robinssonin tokaa kautta muistatte juuso jonka hiukset oli usein pystyssä. kerran näytettiin kuinka hän yksinkertaisesti käytti vettä niitten pystyssä pitämiseen. Ensi kerralla kokeile suihkussa. Ainut kerta kun tuotanto yhtiö puuttuu kisaan on terveys riskit. Huhua on että ensimmäisessä survivorissa kuvaus ryhmä vaikutti kolmanteen äänestykseen jottei ohjelma olisi vanhus rasistinen. ( 3 ja viimeinen vanhus uhassa tippua)
Haluan nähdä kuka näyttelijä pystyy näytellä ihmistä 24/7 about kuukauden ajan. Täysin mahdotonta pysyä roolissa nukkuessaan. Koittakaa osallistua reality ohjelmaan ja kertokaa sitten onko se totta vai ei. Jos ei oo faktaa, puhuu pashaa
Pahoittelen kirjoitus virheitä. Jiri
Ainoastaan ekalla kaudella taisivat porukat ihan oikeasti kärsiä nälkää ja kaikkea muuta, sillä en usko että sitä nuotioon pyörtymistä feikattiin.
Ja jos feikattiin niin kymmenen pistettä ja papukaijamerkki maskeeraajalle niistä sormista.
Mäkihn haluun nähdä sen maskeeraajan. Ja ne apinat jotka näyttelivät pöllivänsä ruokaa kilpailijoilta.
Ainut kerta kun tuotanto yhtiö puuttuu kisaan on terveys riskit.
Höpö höpö. Monet kilpailijat ovat myöntäneet jälkeenkäsin, että tuotantotiimi puuttuu peliin paljon enemmän kuin julkisuudessa ikinä myönnetään (Es. Borneo-Colleen, Gretchen Coerdy, Rudy Boesch, Australia-Tina, Jenna Lewis ja niin edelleen) mm. lahjomalla äänestämään tyyppejä ulos. Borneo-Colleen ja Australia-Elisabeth kuulemma kieltäytyivät osallistumasta All Starsiin, koska olivat niin vittuuntuneita tuottajien toimiin (erityisesti Colleen, joka sai totaalisesti tarpeekseen siitä, että häntä ja Gregiä yritettiin vääjäämättä parittaa).
Ja minuakaan ei kyllä mitenkään saa uskomaan, että tyypit elävät siellä ihan täysin ilman hygieniatarpeita, kun joillain hampaat hohtaa kuin pepsodent-mainoksessa(Elisabeth, anyone?). Luultavasti niillä on siellä vähän jotain tuommoisia juttuja, mutta henkilökohtaisesti en kuitenkaan usko että koko hoito on näytelty ja lavastettu - mitä nyt joitain tilanteita on varmasti tehty näyttämään dramaattisemmilta kuin olivatkaan, ja muutamat satunnaiset outoudet, kuten viidakossa pomppivat kanat (ja edelleen, minusta se Australian pelin tulvassa kivasti oksaan juuttunut riisipurkki oli ihan paras). Mutta minä olenkin niin kova Selviytyjät-fanityttö, etten varmaan mitään uskoisi vaikka todisteet lyötäisiin nokan eteen.
Näyttäisivät seuraavaksi Selviytyjät, joissa koko jengi pistetään keskelle kaupunkia ilman rahaa ja katsotaan, mitä kaikkea ne ovat valmiita tekeen. :D
Terkkui RupertGirl-87
Höpö höpö. Monet kilpailijat ovat myöntäneet jälkeenkäsin, että tuotantotiimi puuttuu peliin paljon enemmän kuin julkisuudessa ikinä myönnetään (Es. Borneo-Colleen, Gretchen Coerdy, Rudy Boesch, Australia-Tina, Jenna Lewis ja niin edelleen) mm. lahjomalla äänestämään tyyppejä ulos. Borneo-Colleen ja Australia-Elisabeth kuulemma kieltäytyivät osallistumasta All Starsiin, koska olivat niin vittuuntuneita tuottajien toimiin (erityisesti Colleen, joka sai totaalisesti tarpeekseen siitä, että häntä ja Gregiä yritettiin vääjäämättä parittaa).
Ja minuakaan ei kyllä mitenkään saa uskomaan, että tyypit elävät siellä ihan täysin ilman hygieniatarpeita, kun joillain hampaat hohtaa kuin pepsodent-mainoksessa(Elisabeth, anyone?). Luultavasti niillä on siellä vähän jotain tuommoisia juttuja, mutta henkilökohtaisesti en kuitenkaan usko että koko hoito on näytelty ja lavastettu - mitä nyt joitain tilanteita on varmasti tehty näyttämään dramaattisemmilta kuin olivatkaan, ja muutamat satunnaiset outoudet, kuten viidakossa pomppivat kanat (ja edelleen, minusta se Australian pelin tulvassa kivasti oksaan juuttunut riisipurkki oli ihan paras). Mutta minä olenkin niin kova Selviytyjät-fanityttö, etten varmaan mitään uskoisi vaikka todisteet lyötäisiin nokan eteen.
Näyttäisivät seuraavaksi Selviytyjät, joissa koko jengi pistetään keskelle kaupunkia ilman rahaa ja katsotaan, mitä kaikkea ne ovat valmiita tekeen. :D
Terkkui RupertGirl-87
katoitko 5 kautta. Siinä ne pesi hampaansa hiekalla. sitäpaitsi ei hampaat kuukaudessa muutu keltaiseksi ilman niitä värjääviä ruokia (lue karkit ja limut ja tupakka)
Uusimmilla kausilla alusta tehty jännittävä jakamalla ne 4 joukkueeseen eli ketään ei päääse helposti sipeilemään ku yhes joukkueessa 5 henkilöö
Lue wikipediaa. Elisabeth oli raskaana joten hän ei osallistunut kisaan.
En.wikipedia.org ja hae cbs ja sieltä survivor fijin kautta tohon allstars kauteen
katoitko 5 kautta. Siinä ne pesi hampaansa hiekalla.
Mm, eikös nyt nimenomaan puhuta siitä näytetäänkö töllössä ihan kaikki mitä siellä saarella tapahtuu?
Jos sinä haluat noin sokeasti uskoa että kaikki mitä siinä ohjelmassa näytetään on totta, go ahead. Minulle ei mene läpi ja tietty kriittisyys tuota kohellusta katsoessa olisi hyvästä sinullekin. :)
Mm, eikös nyt nimenomaan puhuta siitä näytetäänkö töllössä ihan kaikki mitä siellä saarella tapahtuu?
Jos sinä haluat noin sokeasti uskoa että kaikki mitä siinä ohjelmassa näytetään on totta, go ahead. Minulle ei mene läpi ja tietty kriittisyys tuota kohellusta katsoessa olisi hyvästä sinullekin. :)
Aattelin vaan nauttii sarjasta niin kauan kun sitä tulee. Liika kriittisyys on pahasta.
Tänään tulee taas. saa nähä kuinka hyvin ne on "näytelly" tänään. jäi mietityttämään miksi ne näyttelis tekoja joista voi saada sakkoja/vankila tuomioita. Coby (2) rikkoi palan koralliriuttaa ollessaan kisassa ja joitui maksamaan sakkoja teostaan. Kukakohan haluaisi näytellärikkovansa jotain rauhoitettua
Delirium
22.4.2007, 14:18:38
Tänään tulee taas. saa nähä kuinka hyvin ne on "näytelly" tänään. jäi mietityttämään miksi ne näyttelis tekoja joista voi saada sakkoja/vankila tuomioita. Coby (2) rikkoi palan koralliriuttaa ollessaan kisassa ja joitui maksamaan sakkoja teostaan. Kukakohan haluaisi näytellärikkovansa jotain rauhoitettua
Herran jestas jätä jo tuo vineäminen muiden mielipiteistä. Kaikilla on oma mielipide asiaan, eikä tuo ole varsinaisen hedelmällistä keskustelua aiheesta vaan pikemminkin kakaramaista whinetystä ja murjotusta. Kaikki saavat ko. sarjasta uskoa ihan mitä lystäävät.
Liika kriittisyys ei välttämättä tapa ketään, samoin kuin ei sen puutekaan, eikä sillä ole mitään väliä kun kyse on viihdeohjelmasta, ei maailmaa järkyttävästä draamasta.
Kukaan ei sitäpaitsi ole väittänyt että jokikinen hengenveto on sarjassa näyteltyä. Vahinkoja sattuu ja jännitteitä voi syntyä ilman tuottajan apuakin.
repesin lydian tanssille. Löytyyköhäm koreografia netstä. Pakko oppia tanssimaan sillein. Onneks se golden boy tippu
Dorianthem
22.4.2007, 21:40:49
Ensimmäistä kertaa huomasin, kuinka hohtavan valkoiset hampaat kaikilla oikein olikaan. : D
Muttajoo, kiva jakso oli tosiaan, vaiks näinkin sen vasta puolesta välistä eteenpäin, kun vietin kivaa aikaa irkatessa. Pudotukset eivät enää jaksa yllättää, kun satuin vahingossa netistä huomaamaan voittajan ja kuka pääsi kakkoseksi. :p
Muttajoo, omasta mielestäni tuo on osittain näyteltyä, osittain täyttä totta. Suoraansanoen tuo voisi olla sairaan tylsää, jos kaikki menisi omalla oikealla painollaan eteenpäin. Ketä oikeasti kiinnostaa nähdä ruskeahampaisia rumia kaljamahoja tuolla? Todellisessa elämässä tuskin saataisiin vedettyä irti niin hirveää draamaa, mitä siellä saadaan aikaiseksi. Ei toivoakaan.
5 kaudella oli se juoppo 80 kymppiä lähestyvä mummeli joka vollotti kun yksi lepokka kuoli. Sitä oli hauska kattoa kun se sai pullon naamansa eteen ja päätti ruveta juomaan. Ja Rupert!!!! Se mörökölli ei ollu mikään kaunis ja silti vallotti kaikkien sydämmet. Tänäänkin yks pepsodentti putos ja oikein sille
Nosto \o
Juuri päättyi siis uusimman kauden avausjakso, ja kirjoitanpa huvikseni ennakkotunnelmia mitä tästä ensimmäisestä jaksosta jäi.
Ensinnäkin, minä olen aina vihannut tätä miehet vs. naiset-heimojakoa, porukoista tulee silloin _aina_ tosi rasittavaa katseltavaa. Tietäähän siinä miten käy kun tuollainen jako tehdään, naiset evottavat leirillä ja juoruavat ja alkavat puhua paskaa toistensa selän takana ja miehistä tulee tosi ukkoutuneita ja sitten saadaan katsella jaksokaupalla vittuuntunutta vuodatusta kun häviävät naisille jossain (Enhän minä mikään sovinisti ole ja läpä läpä ja kaikki se).
Tästä 4x4-heimosysteemistä tosin pidän paljon. Ihmiset jäävät paljon paremmin mieleen, kuin myös se kuka on missäkin heimossa, etenkin kun nyt tehtiin tämä selkeä mustavalkoinen vanhat vs. nuoret -jako. Jos tuo sukupuolijako kerran oli taas jälleen pakko tehdä, niin olen kyllä tuosta aika kiitollinen- naisten heimoissa ilmenevä vanhojen ja nuorten sota tahtoo mennä aina niin älyttömän idioottimaiseksi, joten ehkä näin edes tuolta vältyttäisiin. Karkotussaari on ihan kiinnostava elementti myös, mutta vielä on paha mennä sanomaan onko tuo hyvä vai huono asia kun ihmisten neuroottisuus lisääntyy.
Huonoja puolia? Ensivaikutelmana peli näyttää olevan täynnä idiootteja. Nuorten miesten sähläys, se tupakka-addikti (josta previewin perusteella tulee ilmeisesti vielä kovempi sana vielä seuraavassa jaksossa) ja Pelkään lehtiä-Cirie ovat jo oma lukunsa, mutta Tinan äänestäminen pois oli ehkä typerin veto Selviytyjissä koskaan sitten sen, kun Australia-Kimmi meni heimojen yhdistyessä mölyämään toiselle heimolle keitä kuchalaisia oli äänestetty. Miten nuo vanhemmat naiset uskovat pärjäävänsä jos Tina tosiaankin oli ainoa joka leirissä jotain sai aikaan ja jolla on leirielämästä ylipäätään mitään kokemusta? Tuo nainen oli sitä paitsi ehkä särmikkäin ensimmäinen putoaja koskaan, jopa potentiaalinen suosikkini, jos vain olisi saanut olla pidempään. Hänen poikansa kuolemasta kertominen kosketti suuresti ja ehkä tuo onkin se suurin sympatioiden tuoja, mutta silti, hän ei todellakaan ansainnut olla ensimmäinen poisäänestetty. Pearl Islandsin hylkiöiden palauttaminen peliin-käänne voisi olla paikallaan, minä todella pidin tuosta naisesta.
Ei tosiaankaan kannata laittaa naisten heimoa. Kuittaan Tinan sanat, toivottavasti vanhemmille naisille käy pelissä mahdollisimman ohraisesti. Tuolla vedolla he todella ansaitsisivat sen.
shaiana
30.9.2007, 11:12:39
En edes tiennyt, että tulee taas Selviytyjät. Whaa, ne ei lopu ikänä!
Viimeksi katsoin kokonaan... ensimmäisen tuotantokauden. Vai toisen. Ehkä vielä kolmattakin aika pitkälle, mutta- ei hei. Eihän ensimmäistä edes näytetty Suomessa, hä? No puhutaan vaikka sitten niin, että ensimmäit Suomessa näytetyt tuotantokaudet. Enivei, meno on nyt ihan toista. Vanhemmat naiset kuolee heti. 8) Kaikessa rauhassa, haluun nyt ihan seurata miten ne yrittää pyristellä ilman Tinaa. Näkyy kyllä hyvin naisten kateellisuus, parempien kanssa ei haluta olla tekemisissä.
Nuoriso oli niin mahdottoman surkeaa katsottavaa, että nauratti. Pakkohan tuon roskan on oltava käsikirjoitettua, eihän nyt hyvänen aika oikeasti kukaan voi mennä tommoseen mukaan ihan valmistautumatta! :D Joskin viihdyttävyys nousee, kun voi katella ja naureskella, että oonpas parempi kuin nuo. Tylsää sinänsä, että sen tietävät myös tuottajat ja muut tekijäimmeiset.
Kyllä tuota varmaan tulee katsottua jatkossakin ainakin silloin tällöin, ihan vain vanhempien naisten mokan takia. =D
Steiner
30.9.2007, 14:26:37
Seurasin minäkin Selviytyjien uuden kauden avausta. Jotain sanottavaa pitäisi keksiä...
Aloitetaan nyt niistä joukkueista. 4x4-jako tosiaan on plussaa, näin henkilöihin pääsee paremmin kiinni. Suosikkijoukkueeksi näin alussa valikoitui vanhojen miesten joukkue: ne näytti jonkin verran omistavan ensimmäisissä haasteissa. Vanhojen naisten joukkue taas ärsyttää eniten: "Iiik, lehti!"-Cirie on vain ärsyttävä, Ruth-Marien nimi on ainoa mikä hänestä jäi mieleen ja viimeinen jäsen (jonka nimi on unohtunut) oli melko neutraali. Tina oli ainoa vanhojen naisten joukkueesta, josta jäi mieleen jotain positiivista, ja sitten juuri hänet potkitaan ulos. Toivon todella että kaikki vanhat naiset potkitaan heti ensimmäisenä pois. Semmoisia ääliöitä että...
Nuoret joukkueet olivat hauskoja vain, koska he eivät tuntuneet osaavan mitään.
Muuta erikoista ei tulekaan mieleen. Karkotus-saari voi osoittautua mielenkiintoiseksi, mutta se jää nähtäväksi. Tulee tuo luultavasti loppuun saakka katsottua kumminkin.
Eihän ensimmäistä edes näytetty Suomessa, hä?
Näytettiin näytettiin. Esitettiin tosin vasta 2.kauden (Australia) jälkeen Subtv:llä kanavan nimen ollessa vielä TVTV!. Kanava oli tuolloin vielä niin uusi ja näkyi vielä sen verran harvassa paikassa, että valtaprosentti faneista vain missasi tuon.
Critis
30.9.2007, 22:38:40
Tämä selviytyjät on menettenyt mielestäni jo hohtonsa. Sarja on alkanut toistamaan itseään liian paljon, eikä mitään uutta oikeasti enää keksitä. Onhan tässä uusimmissa nyt tämä ''Exile Island''-systeemi, mutta siinä se sitten onkin. Mitä ihmisiin tulee niin hekin noudattavat tätä samaa vanhaa tuttua selviytyjien kaavaa, että: yksi tumma-mies, yksi tumma-nainen, yksi vanha-mies, yksi vanha-nainen, linjaa. Tietenkin sinne kuuluvat vielä nämä flirttaileva nuori-mies ja flirttaileva nuori-nainen stereotypiat.
Sarjan alussa tämä ei vielä itseäni ärsyttänyt, mutta nyt kun jokaisessa tuotantokaudessa on alettu toistaa tätä samaa stereotypia-linjaa niin kyllähän se alkaa minusta ainakin maistumaan jo puulta. Mutta enköhän minä tätäkin tuotantokautta ala seuraamaan, kun tähän mennessä muutkin tuotantokaudet olen seurannut loppuun.
Tämä selviytyjät on menettenyt mielestäni jo hohtonsa. Sarja on alkanut toistamaan itseään liian paljon, eikä mitään uutta oikeasti enää keksitä.
Tässä täytyy kyllä olla samaa mieltä, aika vähän mitään uutta tähän "kilpailuun" loppujen lopuksi on saatu tuotua. Toki kyllähän tuo "karkoitus-saari" tuo varmasti oman mausteensa kilpailuun ja onkin hyvä nähdä miten peli etenee.
Itsellä olisi hyvä todella suuri muutosidea kilpailuun. Vietäisiin kilpailu aivan uudelle tasolle ja nakattaisiin kilpilijat Alaskaan, eikä aina mihinkään lämpimään paikkaan. Vaikka siellä ei niinkään tätä "vaara" momenttia niinkään ole, se olisi kumminkin ensimmäinen todellinen muutos tähän samaa rataa junnaavaan sarjaan. Mitä olisitte siitä mieltä??
Toinen muutos voisi olla, että nostetaan roimasti kilpailija määrää ja luovutaan joukkueista ja jokainen kilpailisi vain itsensä puolesta heti alusta lähtien. Kilpailijat asuisivat kumminkin samassa leirissä, jolloin tämä strateginen pelaaminen pysyisi mukana ja liittoumia varmasti syntyisi. Samalla strateginen pelaaminen muutuisi, koska kaikki olisivat uhattuina pudota koko ajan eikä vain yhden joukkueen kilpailijat, tämä varmasti laittaisi pelaajat yrittämään yhä enemmän ja taktikoimaan.
shaiana
1.10.2007, 13:07:03
Katsoin joskus nauhoitettuja Simpsoneita ja mainoskatkolla oli TVTV:n mainos. Tuli nostalginen olo, vaikken ikin kattonut sitä enkä tiennyt siitä muuten kuin niiden mainosten takia. ^^ Enkä muistanut siitä yhtään mitään ennen kuin näin sen mainoksen uudestaan.
Tosiaan niille tiukkapeppuisille kalifornialaistyttösille tekis ihan hyvää palella vähän aikaa jossain kunnon Pohjolassa >:O Sinällään hyvä idea. Annetaan vaan tarvittavat vaatteet ja hoitakoon itse loput. Asuisivat igluissa ja söisivät jäkälää lumen alta!
Ei siellä olisi syömistä eikä mitään, selviytyminen olis aika hankalaa ja idea vähän häviäisi kun ruokaa ja muuta pitäis olla valmiina. Ei olis mielenkiintoista vaan katella, kuinka ihmiset säännöstelee ruokaa.
Vaikka onko tämä nykyinenkään nyt niin mielenkiintoista enää. Tämä tuotantokausihan oli jo lie kuinka mones, hyvänen aika. Kiinnostaako jenkkejä oikeasti kattoa tuommoista vuodesta toiseen. Tai no, unohtakaa tuo, onhan niillä Viettelysten saaria ja sun muita paritusohjelmia, joita ei katso kuin tarpeeksi kännissä/sokerissa/aineissa.
Dorianthem
13.4.2008, 23:33:12
Spoilereita koko tuotantokaudesta. Ja varoituksen sananen, kirjoitin tämän junassa joten sisällöstä ei ole enää hajuakaan mitä kaikkea se sisältää. Syyttäkää sitten hiton pitkiä junamatkoja jos löydätte viestistä jotain traumaattista.
Nom nom. Ei ole hajuakaan missä vaiheessa sarja on menossa tässä tuotantokaudessa, koska joku jakso jäi välistä ja päädyin sitten katsomaan koko sarjan lopun koneelta. Me likes. Tämä on ollut tähän mennessä yksi suosikeistani, niinkuin näemmä pikkuhiljaa jokainen näistä tulee olemaan.
En vieläkään pidä hirveästi siitä, että alussa heimoja on enemmän kuin kaksi, koska minusta on paljon mukavampaa nähdä ne tyypit kahdessa helposti muistettavassa heimossa, kuin neljässä joista jotkut jäävät lähes pakostikin hieman etäisiksi. Varsinkin kun parin jakson jälkeen heimoja onkin yhtäkkiä vain kaksi. Etnisen taustan mukaan varsinkin oli minusta jotenkin hieman nihkeää jakaa porukkaa. Tykkäsin vähemmän kuin siitä, milloin ne jaettiin sukupuolen mukaan. Hermafrodiitti-heimoa ei vaan ollut silloin. :[
Mutta takaisin tähän tuotantokauteen. Pidin erittäin paljon vastakkainasettelusta Yul vs. Oscar, koska nämä sattuivat olemaan varsin seksikkäitä ja toistensa vastakohtia (paitsi seksikkyydessä). Oscar varsinkin varasti sydämeni lähes täydellisesti. Tällä hetkellä konettani koristaa omatekemäni taustakuva Oscarista, sekä avatar. (<3) Yulkin on varsin seksikäs, mutta Oscar nyt vain sattui varastamaan sydämeni ensiksi. Ehkä ensikerralla sitten. Muttaniin, erilaisuus. Yul oli oikeasti pirun nerokas pelaaja, dominoi koko peliä vaikka kuinka kauan. Oscar taas dominoi kaikkia haasteita. Jollain tapaa huvittavaa oli huomata että nämä kaksi päätyivät samalle puolelle, koska peli olisi voinut olla erittäin mielenkiintoista seurattavaa silloinkin jos molemmat olisivat olleet eri puolilla.
En tykännyt siitä, että Oscar ei voittanut. No aina ei saa kaikkea mitä haluaa, mutta tämä oli oikeasti aika paskaa. Vaikka Selviytyjät eivät ole kokonaan kilpailupeli vaan strategiapeli niin hieman vaan harmitti tosiaan Oscarin puolesta siltä osin, että tämä kuitenkin oli aivan älyttömän hyvä. Valitettavasti strategiaan pitää sisällyttää myös sosiaalinen puoli. Vaikka peli olikin pirun puhdasta ja Oscar selvisi loppuun asti omin avuin, Yul oli kuitenkin myös pirun hyvä. Harvoin tosiaan on vastaan saapunut kaksi näin tasaväkistä kilpailijaa varsinkin kun molemmat ovat lähtökohdiltaan niin pirun erilaisia.
Mutta tykkäsin tykkäsin. Oli taas vähän sama meininki Aitu-fourin kanssa kuin joskus muinoin Robin ja Amberin kanssa. Dominoivat peliä loppuun saakka.
Critis
10.5.2008, 15:52:14
''Söörvaivor'':rin voittaja sitten selvisi viime lauantaina. Se toinen aasialais-jätkähän sen voitti, mikä lie se nyt nimeltään olikaan. Ying, Yang, tai joku vastaava?
Oikeastaan minulle oli ihan sama kuka tämän voittaa, kunhan se ei olisi se yksi jätkä joka kusetti kaikkia pelin aikana. Muuten ei mitenkään ihmeellineen tuotantokausi tämäkään ollut kun karkoitus-saari oli jo vanha juttu, eikä tuo heimojen jako rotujen mukaan myöskään kauaa kestänyt. Taisi olla ennemminkin mainoskikka saada katsojia lisää tällekkin tuotantokaudelle. Mutta katsoohan näitä silti mielellään, kun en muutenkaan telkkarista kamalan aktiivisesti mitään ohjelmia seuraa. Eli ihan kelpo viihdettä. :)
Kuinkahan kauan se sama juontaja jaksaa vielä tätä sarjaa hostata? Varmaan vielä viisikymppisenäkin juontaa tätä. :D
Niin joo, tänään tulee muuten vielä yksi jakso ja kesäkuussa alkaa kuulemma ''taas'' uusi tuotantokausi.
Juripa
13.12.2009, 13:08:40
Katsoiko joku tämän Micronesian kauden? Oli varmasti yksi hulluimmista kausista ikinä. Siinä rikottiin monta ennätystä. Esimerkiksi ennätysmäärä hämäyksiä, ennätysmäärä evakuoinnteja- ja ennätysmäärä yhdelle kilpailijalle joka on selvinnyt pisimpään sarjan historian aikana. Eikä pidä unohtaa Selviytyjien historian tyhmintä kilpailijaa (http://www.youtube.com/watch?v=OMmEdEMbXL8). Mukana oli myös feikkitalismaaneja. Tällä kaudella kyllä kohokohtia riitti.
Naisten liittoutuma oli parasta mitä koskaan Selviytyjissä on nähty. Yhdistymisen jälkeen kaikki äijät äänestettiin pois mitä hulluimmalla tavalla aina yksi kerrallaan. Ja joka ikinen astui aina samaan ansaan. Parvati on kyllä yksi neroimmista voittajista ikinä.
Selviytyjien 17. kausi alkaa tammikuun toinen päivä maikkarilla. Silloin Selviydytään jälleen Afrikassa. Jenkkilässä pyörii jo 19.kausi joka on Samoalla.