View Full Version : teinpä sivut!
hips! tekasinpas tässä pikku pikku sivut mun lempi hahmoille, Squallille ja Seiferille, olkaa kivoja ja menkää kahtomaan, juukos? :) http://www14.brinkster.com/parabrea
RED XIII
18.7.2002, 15:07:13
Tosi siistit sivut.Tarkat tiedot joista paras juttu oli kyl se relationship osio.Ei voi muuta sanoa ku et jotkut ne osaa!:rispekti:
Haprog
18.7.2002, 22:33:11
Ihan hyvät sivut muuten mut se fontin suurentamis kuva olis saanu olla vähän suurempi kun sen tekstit oli paljon pienempiä kun sivulla oleva teksti ja sivulla olevasta tekstistä sai hyvin selvää vaikka mulla on resoluutio 1280x1024.
Juu, kävin kattomassa. Saitti on hieno, pidän visuaalisesta puolesta todella paljon, mutta tietoja olisi voinut olla enemmän. Ja linkkejä on mukavan paljon joskaan kaikki ei ole käytössä/toimi jostain syystä. Jos vielä laittaisit enemmän tavaraa sinne niin siitähän tulisi melkeimpä täydellinen. Pidän. Ehdottomasti ^.^.
Edit/pistän kaikki nykyään lyhyesti....:bored:
kiitos paljon kehuista :) ja kyllähän mä oon suunnitellut että lisäilen tuonne sivuille vielä jotain kivaa, jahka saan ensin sen Squall-osion kuvagalleriat valmiiksi. kauhee homma siinäkin :(
Hyvät sivut.
Ittekki tiiän aika paljon tietokoneista mut en oikein oo Vielä oppinu tota WWW sivujen tekoa eli suoraan sanoen
:rispekti: niille jotka sen osaa
kannattaapi opetella html-kieli, koska noiden sivujen tekeminen on kivaa :) en kyl itekään vielä osaa siitä kun ihan melkeen vaan peruskoodit, mut koko ajan sitä silti oppii ku tekee uutta.
SDNKorento
5.8.2002, 13:38:57
Oho kun on tyylikkäät sivut. Mäkin teen omii sivuja mut ne ei oo läheskää nii tyylikkäät. Nois sun sivuissa on stylee...
kiitos, positiivinen palaute saa mut aina hyvälle tuulelle :) kerrothan sitten kun sivus on valmiit, että pääsee ihasteleen?
<Black Mage>
6.8.2002, 9:47:41
Onpa siistit sivut, ite en osais tollasii ees tehä... :murjotus:
En voi muuta kuin myöntää et sä osaat tehä sivuja :rispekti:
Vince II
14.8.2002, 18:09:57
Musta oli aivan uskomattoman hyvät sivut!
*nyyh* kumpa minäkin osaisi tehdä internet sivut.
ColdFire-san
15.8.2002, 14:56:51
Kivat sivut olivat =)
Tuli hirmu himo pelata pitkästä aikaa FFVIII:tä..
=)
Ihan hienot sivut... Olen itsekkin väsäämässä uusia sivuja onko brinkster ilmanen??? :D
Originally posted by RinOa
kannattaapi opetella html-kieli, koska noiden sivujen tekeminen on kivaa :) en kyl itekään vielä osaa siitä kun ihan melkeen vaan peruskoodit, mut koko ajan sitä silti oppii ku tekee uutta.
Eikös Brinksterillä ole sivunrakennusohjelma jonka käyttämiseen ei juurikaan tarvitse osata HTML:ää? No kuitenkin kannataa tietää ainakin vähän HTML:ää ennen kuin alkaa sivuja väsäämään. Itse aloitin kerran mutta koska homma on todella hidasta, lopetin kesken motivaation puutteen vuoksi.
kyllä vaan, brinkster on ilmainen, ja sillä on erittäin helppo käyttönen ja yksinkertanen sivueditori, eli suosittelen brinksteriä kaikille niille jotka meinaa väsätä sivut :) toinen mitä oon käyttän on geocities mut siinä on huono se että sinne sivun reunaan tulee se mainos, ja niiltä ei saa niin paljoa sivutilaa.
DjCloud
25.8.2002, 11:56:06
Kotisivuja voi myös tehdä homesite:llä minä itse teen koti sivuni Homositellä se kai tulee maksulliseksi tämän kuun lopussa että kipinkapin hakemaan jos haluaa sen :)........ sivut ovat aivan mahtavan hienot