View Full Version : Hahmoista taasen...
AlkoTanko
18.7.2002, 9:09:56
Kun nyt on lähes kyllästymiseen asti vatkattu aihetta "kuka on paras päähenkilö?" jne. niin heitänpä silkkaa piruuttani topicin, jossa kysytään ei parasta, vaan HUONOINTA hahmoa! Siis ketä hahmoa ff:issä herättää vahvimmat vihan ja inhon tunteet?
Minussa moisia tunteita herättää vahvimmin Rikku. Oikein ottaa pattiin sen ylitekopirteä kimitys, ja sillä ei taistelussakaan tee oikein mitään. Täys "##ka koko tyyppi. Hyi.
marvin
18.7.2002, 14:00:02
Vähän samoilla linjoilla ollaan, mielestäni FF VIII:n Yuffie ja FF X:n Rikku ovat ehkä ärsyttävimmät hahmot mihin minä olen törmännyt. Muukalaista lainaten ylitekopirteä girl-power-meininki ei oikein nappaa allekirjoittaneeseen.
Hahmojen huonoudesta en nyt tiedä, sehän riippuu miten paljon hahmolla pelaa. Itse en pelannut Yuffiella oikeastaan yhtään, Rikkua tosin käytän aika paljonkin, kiitos FF X:n mainion taistelusysteemin.
Crimson
18.7.2002, 14:07:06
Onhan Rikku jotenkuten kiva, mutta en miltei IKINÄ käytä sitä...
Paitsi silloin kun sitä on pakko käyttää... Toinen ärsyttävä on kasin Squall.... En vaan tiiä mikä siinä on kun en tykkää siitä ollenkaan!!!:D
Amadeus III
18.7.2002, 14:57:58
Seiskassa on ärsyttävä se yuffie joka on ihan huono porukassa. Kasissa varmaankin minua ärsyttää tuo Quistis, se on aina olevinaan niin cool, muutenkin se ei ole kovin hyvä tappelutilanteissa muuten kuin limit breikeissä.
Ysiä ja kymppiä en tiedä, koska en ole koskaan pelannut niitä.
Vodoun
18.7.2002, 17:40:12
rinoa.. hrrrr... väreille menee kun ajateleekin.. ärsyttävän tungetteleva ja lapsellinen.. ei kestä, ei...
Yuffie on ärsyttävin.. >.<
Huono taistelussa, ja sen limittikin on huono.
Ja vaikka muut mitä sanois, ei rikku huono hahmo ole. Sen use komento on ihan hyödyllinen tappelussa, myös bribe komennolla saa hyviä esineitä. Rikkua kun kasvattaa, saa siitä helposti hyvän ukon, jos sen ohjaa vaikkapa Auronin laudalle. Mutta tää on sitten vain miun mielipide... ^_^
Alucard
18.7.2002, 19:57:27
eieiei... Yuffie on loistava hahmo... noh, se on teidän mielipide... :blah:
Mutta, itse sanoisin että :huh: VIII:n Irvine on aika pöljä... yrittää olla rento, vitsikäs naistenmies... ja hahhah...
Cait Sith siis tommonen kissa joka ennustaa huvipuistossa ja ratsastaa mooglella ei ole järkevä (eikä kauhean hyvä hahmo pelissäkään) mutta omaperäisyyttä hahmosta ainakin löytyy
Haprog
18.7.2002, 22:55:26
Ärsyttävin hahmo mitä tulee mieleen on VIII:n Irvine. Se on niin idiootti.
Minunkin ääneni menee näille joka osassa toistuville ilopillereille: Yuffie, Selphie, Rikku ("Yuinie!" :laatta: ). Noiden voitto poseeraukset sopisivat paremmin miehille.
Eiko on todella ärsyttävä. Seiskassa Yuffie on ihan turha ja kasissa mättä aikasen moni. Esim Irvineä ei kestä mitenkään. Zell on omalaatuinen ja hauska mutta joskus se sen puhetyyli uhm...so like ärsyttää seitanasti! Ja viimeisimpänä ja vähäisimpänä tietysti Rinoa joka pitää pelastaa vain joka viides minuutti jostain kumman pinteestä. Niitä sen vaatteita ei voi sietää: pyöräilyshotsit ja sen päällä sininen ihmeellinen villa-mikälie. Ärsyttävä Squalin kyttääjä jne... :angi:
nooo.seiskasta ihan ylivoimaisesti yuffie ja kasista taasen irvine ja kympistä ehkä kimahri.
Chappu
19.7.2002, 10:44:26
ff7:Yuffie
ff8:Selphie
ff9:Zidane
ffx:en tiedä
Aghh... Eiko! Se on ihan vtun ärsyttävä. Yuffie on ihan hyvä hahmo mielestäni, onhan se vähän ärsyttävä sekin, mutta taisteluissa ihan jees (jos sitä jaksaa "treenata").
No joo, Eiko ainakin herätti eniten vihantunteita. (jos ei Sephirothia oteta mukaan)
yksisiipi
20.7.2002, 11:12:29
Jostain syystä en pidä hirveästi Irvinestä.
Mä en oikeastaan inhoa mitään hahmoa hirveesti finaaleis... mut no jos joku pitää mainita, niin se olis Yuffie.. se ei vaan oikein iske muhun!
Ceassa
20.7.2002, 18:13:18
En tiedä miksi, mutta kympin Yuna saa minut näkemään punaista! Ja myös seiskan Yuffie ja kasin Selphie ovat paikoitellen todella rasittavia... :eh:
Neruru
24.7.2002, 21:00:38
Rosa nelosesta. Se on niin lässynlässynmöömöö. Relm kutosesta. Cloud seiskasta. (huvipuistossa ennustamisessa on tyyliä) Ysissä Zida. Se on apina.
Nightblade
27.7.2002, 15:28:31
FFVI- Palom ja Porom. Ärsyttäviä kinastelijoita kumpikin.
FFVI- Gau ja Relm. Hyödyttömiä ja ärsyttäviä.
Tommistus
27.7.2002, 16:35:25
Eiko on ärsyttävä, se on rassaavaa kun se koko ajan kihnää mukana(Amarantkin on sen kokenut). Quistis ja Selphie ovat mielestäni aika turhia. Yuffie on myös ärsyttävä, ainut hyvä asia siinä on että siltä saa throw materian. Rikku on myös vähän ärsyttävän puoleinen... Siinä oli minun mielipiteeni.
En ole nähnyt ainuttakaan siis ihan todella ehdottoman ärsyttävän sietämättömän ääliömäistä hahmoa missään FF:ässä, mutta Edward nelosesta on raivostuttava tappeluissa, kun se piiloutuu ja jos ei ehdi parantaa ajoissa ni se piiloutuu taas ja menee yhden hahmon hyökkäysvuoro hukkaan perhana... tai sitten en vain tajua koko juttua. Cait Sith oli mielestäni persoonallinen ja hauska hahmo, mutta myöskin tappeluissa raivostuttava tapaus. Huono limit break, ja aiheuttaa vähän vahinkoa sillä puhelimella lätkimällä.
Leviathan
27.7.2002, 19:49:32
Hmm, vaikea kysymys. Mutta Quinasta en ole koskaan juuri pitänyt, enkä myöskaan Squalista. Noi ne nyt kai sit on
Jos Rikku puhuisi Al Bhedin kieltä niin se olisi pakjon hauskempaa. Ainakin persoonallisemmaksi tulisi.
Yuffieta ja Caith Sithiä en koskaan kehittänyt. Samoin Seifer on aivan tolvana, vaikkei pelattava hahmo olekaan. Tai kyllähän sillä pelata voi alussa.
Yuffien sietokysy meni siinä vaiheessa kun se pölli meidän materiat :P.
Ja Caith Sith silloin kun se varasti sen avaimen Temple of Ancientsiin.
auron_86
27.7.2002, 21:39:10
FFIV: Edward. ärsyttävämpää hahmoa taisteluun saat hakea
FFV: Ärsyttävää hahmoa ei taida olla.
FFVI: Relm. Ärsyttävä, hyödytyn, tartteeko sanoa enempää
FFVII: Yuffie, Caith Sith. Jostain syystä kummatkin hahmot ärsyttää aina vaan.
FFVIII: Selphie, Quistis. Tekopirteä, typerä ja muutenkin ärsyttävä. ja Quistis on mahtaileva ja olevinaan niin hieno.
FFIX: Eiko. Enpä tiedä miksi, jotenkin vaan ärsyttävä.
FFX: Enpä tiedä.
Minusta Rikku on hyvä hahmo. Onhan se hiukan ärsyttävä muttei kyllä vedä monille hahmoille yhtään vertoja, minä jotenkin oikeastaan pidin siitä...
Theemu
28.7.2002, 18:12:48
Edward/Gilbert. Rasite.
Selphie. Tekopirteä hevosnaama.
Wakka. ARGH!
Kaiken kaikkiaan ysin hahmogalleriassa ei ollut yhtään ärsyttävää hahmoa, Eikokin söpöilyineen sopi pelin tunnelmaan. Kasissa taas tuntuu olevan muutenkin vähän huonon pelin vikaa joten ne hahmotkin ovat aika pascéja ja mielikuvituksettomia. Paitsi Quistis joka on nam nam.
Laguna
28.7.2002, 21:41:12
FF7:Yuffie
FF8:Selphie
FF9:Zhorn ja Thorn
FF10:Seymour :laatta:
Muita ei nyt tule mieleen
Seyana
28.7.2002, 22:54:43
En vihaa oikeastaan mitään pelattavaa hahmoa oikein vihaamalla..
Caith Sithistä en ole koskaan hirveästi pitänyt, mutta kyllä se silti menettelee. Yuffieen meni hermot kun sen oli pakko hukata kallista aikaa niillä hemmetin materioiden pöllimisillä, mutta kyllä se muuten ihan hyvä hahmo on.
Tifasta en aluksi pitänyt yhtään, mutta olen nyt oppinut siitäkin pitämään, vaikka ei suosikkeihini kuulukaan..
Steineriä vihasin aluksi, samaten Daggeria. Kummatkin oli niin raivostuttavia, "princess!!!princess!!!" ja "He treats me like a child.", mutta nyt olen oppinut pitämään niistäkin.
Eli en oikeastaan tiedä yhtäkään todella huonoa FF-hahmoa, niihin on kaikkiin tottunut.
FF10: Rikku, Tidus
FF9: Eiko, Zidane
FF7: Cloud(huono siis), Yuffie
FF6: Relm, Strago
Elikkä en tykkää "päähenkilöistä" joilla pitää pelata koko ajan.
mulla on kanssa melkeen joka ff:ssä jota oon pelannu hahmo, jota en voi sietää..tai no joista en pidä, mut mainitsen tässä nyt vaan Aeriksen, josta vähiten välitän.
Äärrinmurrin, minä inhosin sitä FF9:n violettitukkaista tylleröä -_- Se jos mikä oli rasittava ilmestys. Jah, jah... Ai juu! Yunaa minä inhoan! =) Se pälli ei osaa tehdä muuta kun vilkuttaa aivokuolleen näköisenä.
No, kohtuu helppo kysymys..
FF6: Gau
FF7: Caith sith
FF8: Zell
FF9: Eiko, Quina
Quistis on ainakin vitun ärsyttävä nainen. Tulee mieleen vielä paskamainen Eiko joka ei osaa taistelussa muuta kuin vinguttaa huilua omassa perseessään ja vapaa ajalla yrittää päästä nussimaan Zidanea.
Tekee pahaa ajatella noita kahta. :laatta:
cappel
29.8.2002, 15:47:01
no ärsyttävinhän on selvästikkin FF9 steiner. sellanen pikku paska joka ei voi hyväksyä totuutta ja muutenkin ihme virka intoilija. kaikkihan sellasta vihaa...
David A. Mage
29.8.2002, 16:28:35
IV: Edward the spoony bard sukkaa ja pahasti. Automaattinen Hide-käsky on erittäin huono idea...
VII: Aeris. Pitäkää Tifaa mukana joukkiossa ja huomatkaa kuinka ärsyttävä Aeris loppujen lopuksi on, kun menee jopa flirttailemaan Cloudin kanssa ihan Tifan nenän edessä. Toinen on Cait Sith. Hahmona aivan naurettava ja taisteluissa ihan surkuhupaisa näky...
VIII: Selphie. Ei oikeastaan kauheasti ärsytä, mutta hahmo on LIIAN (teko(?))pirteä...
IX: Tästä nyt en mene sanomaan mitään (negatiivisessa merkityksessä). Vivi ja Amarant ovat ainoita hahmoja hyvisten puolella joista "pidän". Vivikin käy aika hyödyttömäksi loppuun päin mennessä. Ja Zidane loikkaa ärsyttävyydessään muiden yli.
X: Yuna: Itse hahmossa ei muuten ole vikaa, mutta ääninäyttely on totaalisesti sieltä ja syvältä sekä muutenkin hän on hahmona heikko. Aeonit ovat Yunan ainut hyvä taistelutaito...
Muita tässä ei nyt jaksa tulla mieleen, taikka ärsyttämisprosentti on liian vähäinen. Mutta miksi kaikki morkkaavat hupaisia/muutenvainhyviä hahmoja. (Rikku, (verratkaa pirteyttä vaikka Selphieen...) Irvine, (surkuhupaisuushan on Irvinen valtti :P ) Yuffie (persoonana ehkä saattaa olla paikoin ärsyttävä mutta mitä vikaa on hänessä taisteluissa..? Minulla hän oli ensimmäinen 9999:iin yltävä) Palom & Porom (saivat kyllä vain yhden äänen tähän mennessä, mutta heidän kokoaikainen tappeluhan on lähinnä vain hupaisa näky.) ) Ilmeisesti minulla on vain hyvin huono huumorintaju.. :D
FF6: Gau - tähän ei tarvitse kommentoida se enempää
FF7: Cait Sith - Mielikuvitusta löytyy vähän liiakseenkin.
FF8: Selphie - Ärsyttävä bitch
FF9: Eiko - Liian lyhyt
FF10: Wakka - ya, ya, ya,al right ya?
Lopputulos: En pidä siis lapsellisista henkilöistä
tää on mun mielipide, mut teistä muista mä en tiiä
-FF VI:Relm
-FF VII:Tifa
-FF VIII:Selphie
-FF IX:Quina
-FF X:Auron :huh:
FFVI:Relm ja Strago(kait,se vanha ukko?)
FFVII:Barret(vaikka onhan se ihan suhtkoht siedettävä,niin en kuitenkaan diggaa hänestä)
FFVIII:Seifer tai Squall(ärsyttäviä teinipoikia kumpikin :D )
FFIX:en ole pelannut,mutta se ritarihemmo näyttää karseelta (älkää pahastuko, se on vain mun mielipide)
FFX:ei mitään hajuu, mutta Wakka kuulostaa....umh?
ja muuten, jännää että hahmot joista en pidä, ovat olleet korkeilla leveleillä ja hyvät taistelussa(paits nyt Seifer, jolla ei pääse pelailemaan...tosin gamesharkilla kerran naputtelin koodin, jolla seifer oli koko ajan menossa mukana :) )
Rafalski
10.9.2002, 16:51:20
Eiko ja Yuffie. Molemmilla niiin huonot hyökkäykset. Pidän ryhmässä vain kun on pakko.
Varmaankin Aeris. Se on niin turha hahmo että turhempaa saa etsiä. Se ei osaa mitään kunnollisia limittejä eikä sen iskut tee kunnollista vahinkoa.
Eli ihan turha ja vihattava hahmo. :prkl:
Roleplayer
13.9.2002, 18:41:26
Joo...Kaikista huonoin on...ff8:sin Squall tai Quistis..Squalin ärsyttävä olemus ottaa mua pattiin...Se on hiljanen ja eristäytyvä..Se kuvaa kyllä mua ja sen takia se mua ärsyttääkin..
Oktobotti
13.9.2002, 19:31:57
Kymmenennen osan päähahmo Tidus ärsyttävän energisenä tyhjäpääteininä ei taida olla niitä sarjan historian parhaimpia hahmoja.
Nightblade
14.9.2002, 10:03:43
Kakista huonoin hahmo on Gau FFVI:sta. Se on niin tyhmän näköinen eikä osaa mitään kunnolla. Eikä Gausta saa kunnon dialogejakaan irti millään. Aina se vaan örisee..