PDA

View Full Version : FF9 Fanart

Supah
18.7.2002, 11:32:20
inspiroituneena Flaming Amarantin "tunne" sarjan tuotoksiin päätin vääntää paintilla oman tunnetaiteeni joka on samalla ff9 fanart ja käy myös taustakuvaksi eli monipuolinen työ ;D
tässä se on To the Art (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/u/supah/1026983891457.jpeg)

/ja siinä palkissa siis lukee Atak XD
Eat
Blu Mag
Itam :)
ja palkissa ei ole enkun kielioppivirheitä/sanavirheitä (eihän ? ;D )

//Yleisön pyynnöstä nyt myös Eiko Fanart (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/u/supah/1027084776722.jpeg)

Potri
18.7.2002, 16:16:59
Nälkä - mikä ihana tekosyy vääntää tsoukkia Masan "tunne" teoksista? ;D

Erinomainen työ ("valoa tunnelin päässä"), mutta mitä tuossa kyltissä/näytössä (?) tarkalleen lukee? iTum? ;D

Ilezki
18.7.2002, 16:31:35
;D , Oikein hauska, oikein hasuka todellakin.

Oikein hyvä epävirallinen lisäys Masan "tunne"-Sarjaan,(nimi oli alunperi irkkivitsi suomen suurimassa silliyhteisössä). ainoastaan kyltin sisältö jäi epäselväksi minulle, mutteise mitään :)

Flaming Amarant
18.7.2002, 16:31:48
Hohoo ;D
Todellakin upea, hakkaa tuherrukseni mennen tullen :D
Olet ihan selvästi täys ammattilainen

... :bored:

Shaft
18.7.2002, 23:49:36
Heh... toi "itam" ym läpät alkaa olee jo tuhat kertaa käytetty mut menee ny viel tän kerra. :)

Jos tolle linjalle lähet nii teeppäs omaperäisellä tyylillä Eiko :D

//kiitti Eikosta ;), vielä ku oisit laittanu siihe "Lähe min mukaa nii vaikutan vanhemmalta, eikä tarvii olla yksin" tjsp ^____^

Sonya
19.7.2002, 11:14:03
Toi on kyllä aika hauska ;D
"Valoa tunnelin päässä"
"Ruoka miehen tiellä pitää"
:yay:
Näytät olevan oikea ammattilainen :D
Noi pienet kielioppivirheet ei oikeastaan haittaa.. eihän ne edes kunnolla näy..

FFFan
20.7.2002, 10:50:22
Ihan hauskoja, varsinkin tuo eiko hommeli. ;D
Ammattilainen asialla.

RED XIII
21.7.2002, 13:37:55
Pitää sanoa että taas on tehty hienoja töitä.
Tunnelin päässä näkyvä valo on tosi hieno.
:rispekti: iä Supahille.

Goljatt
1.2.2003, 21:50:09
Olet lähestynyt Quinaa ja Eikoa ihan omalla tavalla. Vaikka "taideteokset" ovatkin piirretty ilmi selvästi käsin Photo Shopilla(ko) kyllä noista erottaa Quinan ja Eikon. Huumoria löytyy kuvista ainkin ja Quinan suussa oleva sisäänsä vetävä musta aukko vai mikä efekti olikaan on todella mahtava lisä kuvaan olen hämmästynyt miten sait moisen aikaan.

Täytyy sanoa, että kuvat ovat juuri parhainta tasoasi mitä koulussa näkee sinun väsäämiä kuvia ja olet todella halunnut selvästikkin että kuvista tulee omaperäisia. Mitä nyt itse olen viime aikoina pelannut kyseistä peliä niin sanon vain, että nuo kuvat ovat kuin mallista katsoisi, joten sanon vain että "hyvää työtä olet ylittänyt itsesi kaikessa mielessä" :P ja vielä
:rispekti: iä

Hikari
3.2.2003, 14:30:43
Hauskoja kuvia. Itse en keksisi mitään hauskaa pi... fanartteihin. Omaperäisiä omasta mielestäni, koska en ole pahemmin tuollaisia nähnyt. Ja kun tuon Eikonkin piirsit yleisön pyynnöstä niin tuherratko myös muistakin hahmoista jotain? Tai tarkemmin sanottuna kaikista ysin hahmoista, jos jaksat. Mutta noita kuvia katsoessa pitäisi tulla virne pärställe. Itselläni ei kylläkään tullut, koska olen liian tylsistynyt.

Feamor
4.2.2003, 15:45:07
Quinan kuvassa on selvästikkin annettu taiteelle tietä kun on noin hyvä kuva tullut rustattua siihen :D Tosta tulee mieleen yks meijän luokkalainen. :P Eikon kuvassa on tosin enemmän huumoria mun mielestä. "Vihdoin muumi! Elokuva joka ei ole täyttä roskaa"ja "Mun isi on vahvempi kuin sä" ;D

bigspin
8.2.2003, 22:18:53
Njuu aika kiva varsinkin tuo Quinan lausahdus ja se valoa tunnelin päässä :) Mielestäni tuo muumipeikko juttu oli jotenkin aivan sairas :D En nähnyt siinä oikein mitään ideaa miksi muumipeikko on siellä katolla =D