PDA

View Full Version : Eksyksissä...

Crimson
18.7.2002, 20:34:32
Eli olen eksyksissä FF kutosessa...

Terra on muuttunut Esperiksi(?) ja lentänyt jonnekkin enkä tiedä mistä häntä haen!!!

Olen siis aika alussa... Kuljetin kaikki kolme "ryhmää" Narsheen miten pitikin, saaden Cyanin ja Celesin mukaani (kun Shadow lähti jonnekkin muualle siellä kun ne sotilaat hyökkäsi siihen linnaan, joka myöhemmin myrkytettiin.)
Menin sitten Edgarin käskyn mukaan Narshesta siihen linnaan minne pitikin mukanani:
Celes
Edgar
Sabin
Ja olisiko ollut Cyan mukana myös...

Ja nyt en tiedä mitä pitää tehdä!!! Kertokaa jos ette ymmärtäneet niin koitan selventää lisää...:eh:

samiloop
18.7.2002, 20:36:49
Castle Figaron kellariin, ja kohti uusia maisemia!

Crimson
18.7.2002, 20:45:44
Ai siis tarkoitat sitä että mennään puhumaan sillä yhdelle äijälle ja annetaan sen viedä se linna jonnekkin toiseen paikkaan...
Olen käynyt sen Zogo(vai oliko se Zozo)paikan ja sen toisen kaupungin, eikä sieltä ole herunut yhtään jelppiä... Sitten kävin sen yhden miehen talossa mikä on siellä ylhäälläkin...

RenTeR
19.7.2002, 8:34:00
Muistaakseni tuossa vaiheessa piti just mennä Zozoon. Täältä löyty ainakin joku kummallinen pääkki + Edgarille moottorisaha. Niiltä jättiläisiltä sai kans varastettua jotain rahanarvosta (en nyt muista mitä). Mahtoiko Zozo olla se kellopaikka, eli pitää päätellä oikea kellonaika. Ja muista: Zozossa puhuu totta vain se npc joka kertoo että Zozossa kaikki valehtelevat ;)

Nightblade
19.7.2002, 14:59:00
Kato ff6! help! - topic.

Rune
20.7.2002, 22:12:52
No isken tähänkin selitykseni tänä iltana. Kun olet lähtenyt Narshesta suuntaa Figaron linnaan ja puhu sen kellarissa olevalle miehelle. Hän kuljettaa sinut vuorten toiselle puolelle, ja jos sinulla on vain kolme henkilöä mukana niin käy hakemassa Shadow viereisestä kaupungista muiden käyttökelpoisten aseiden ja haarniskoiden muassa. Sitten suuntaa matkasi etelään vuoria pitkin Thamasan (???) kaupunkiin (kai se oli Thamasa?). Sieltä jatkat matkaasi Zozoon jasitten seikkailet siellä kunnes.... En spoilaa enempää. (oliko se muuten Thamasa... Että kun en muista...):confused:

Supah
21.7.2002, 22:35:40
En jaksa nytten tähän mitään apua kirjoitella mutta jos jatkossa tulee ongelma pelissä niin täällä on mainio walkthrough kuvien kera RPGclassics (http://s4.rpgclassics.com/ff6/)

Theemu
22.7.2002, 7:32:56
Originally posted by Rune
etelään vuoria pitkin Thamasan (???) kaupunkiin (kai se oli Thamasa?). Sieltä jatkat matkaasi Zozoon jasitten seikkailet siellä kunnes.... En spoilaa enempää. (oliko se muuten Thamasa... Että kun en muista...):confused:

Jidoor.

Kunhan pääsee juttelemaan morffautuneelle Terralle ja sen kaverille, mennään takaisin Jidoorin kaupunkiin. Sieltä saa vinkkiä sen verran että imperiumin maalle pitäisi päästä. Celes näyttää oopperalaulaja Marialta ja oopperatalo on suhteellisen lähellä. Kannattaa käydä kuitenkin tervehtimässä vielä Owzeria.

En jaksa nytten tähän mitään apua kirjoitella mutta jos jatkossa tulee ongelma pelissä niin täällä on mainio walkthrough kuvien kera RPGclassics

Vinkkejä kysyttäessä minä en ainakaan halua linkkejä läpipeluuohjeisiin. Ne voivat viedä mukanaan.