View Full Version : Sonic X
Haluaisin tietää että onko tämä hyväkin animesarja vai onko tämä liian lapsellinen että kannattaako tätä sarjaa alkaa katsomaan. Kun ei viitsisi turhaan alkaa latamaan tätä jos tämä onkin ihan huono tai liian lapsellinen tyyliin pokemon tai digimon. Jos täällä edes ketään tietää tätä Sonic X animea.
Hayzel
30.1.2009, 22:41:41
Olen jaakannut tätä vaikka mistä vaikka kuinka kauan, mutta en löydä yhtään mistään. Ihan oikeasti, haluan katsoa tämän jos vain ikinä jostain käsiini saan, edes enkkudubeilla. Olen kuolannut pelkkiä trailereita ja Sonic vaan on niin valloittava. : D
Tietääkö kukaan mistä tätä pystyy hankkimaan? :>
Tangentti
31.1.2009, 10:01:36
Haluaisin tietää että onko tämä hyväkin animesarja vai onko tämä liian lapsellinen että kannattaako tätä sarjaa alkaa katsomaan. Kun ei viitsisi turhaan alkaa latamaan tätä jos tämä onkin ihan huono tai liian lapsellinen tyyliin pokemon tai digimon. Jos täällä edes ketään tietää tätä Sonic X animea.
En ole ikinä katsonut mutta kokeilin löytyykö kyseistä ohjelmaa Youtubesta ja kyllä löytyy, joten kannattaa sieltä katsoa yksi jakso malliksi,itse katsoin huviksi yhden "funny scenes" videon ja ainakin animaatio ( mutta animeissa taitaa aina olla) on hyvää ja suurin osa hauskoista kohdista on ollut ihan hauskoja, ainakin heh-hauskoja.