PDA

View Full Version : Inuyashan biisit

Noirre
19.7.2002, 4:09:06
Nunis ja nyt sitten rispektiä noirruskatätsylle, joka oli kiva ja mukava ja kirjoitti ne ylös ihan itse omilla kätösillään. loppulaulu ons itten ekoista jaksoista.

alkulaulu
I want to change the world jounetsu tayasazu bi,
takanaru mirai e te wo nobase ba,
kagayakeru hazu sa it's wonderland,
Kimi no kokoro furueteta asu no mienai yo,
nami no shinjirarezu, miimi no fusagu.
Kimi ni deaeta toki hontou no ibasho mitsuketa,
nanigenai yasashisa ga koko ni atte bokura mazemeru.
I want to change the world nido to mayowanai,
kimi no iru mirai katachidore ba dokomade mo toberu sa
change my mind jounetsu tayasazuni,
shiranai ashita e tsubasa hiroge
habatakeru hazu sa it's wonderland.

loppulaulu

Tsuyogaru koto dake shirisugeita watashi,
dakedo ano toki kara mayoi wa kietayo,
misetai to ompu mono ga kitto atte,
kikasetai kotoba mo takusan aru,
egao nakigao mo zenbu mate hoshikute,
matte iru watashi wa yamete,
chance wo tsukamu yo,
anata no koto wo omou,
sore dake de kokoro ga tsuyoku nareru ki ga suru yo,
kakanau omoi zutto
donna toki demo negau yo
anata ni todoku you ni to

muumuu
19.7.2002, 9:51:04
Noirerakaskultsipuppeli miikä tämän tarkoitus on? o.O
Nojoo, mutta kyllä noirrelle pitää rispektiä heittää ^_______^ Jåå, rispektiä saat miulta, mutta hymiörispektä ei heru, elän hymiötöntä elämää nääs, tällä hetkellä >:P

Hmm... noista tulee olemaan hyötyö *tallentaa ja tulostaa*
Voiskohan tähän ketjuun laittaa muidenkin Anime-sarjojen alkumusiikkien sanoja? Ja sitten kun tähän tulisi niitä, tämän voisi muuttaa eri nimiseksi ja pistää kiinteäksi? Ja kaikki saa sitten postailla tähän ketjuun sanoja? ^___^
En tiedä toimisko tuo muttaah? -_-;

//Jäi kieli heilumaan, unohdin painaa tuota disable smiliesiä, vaikka tässä postissa oikein mainostin hymiötöntä elämääni XD

psaijai
19.7.2002, 11:35:34
gå Noirre gå

Loistavaa. Sit kun sais vielä mp3 muodossa sun laulamana niin olis ihan kiva, tai miks ei vaikka sun ja Lumin laulamana.:)

Niin ja ne :rispekti::t

Dagger
19.7.2002, 14:02:51
Hienoa Noirre, että jaksoit raapustaa ne ylös ihan itse. Tässä nyt olisi sen "alkulaulun", eli "Change the World"´in oikeat sanat japaniksi:

I want to change the world
kaze wo kakenukete nanimo osorezu ni
ima yuuki to egao no KAKERA daite
Change my mind
jounetsu tayasazu ni takanaru mirai e
te wo nobaseba kagayakeru hazu sa
It's wonderland

hai-iro no sora no kanata nanika oite kita
kimi wa mayoi nagara
sagashi-tsudzukeru
kimi no kokoro furuete'ta asu no mienai yo
nanimo shinjirarezu mimi wo fusagu
kimi ni deaeta toki hontou no ibasho mitsuketa
nanigenai yasashisa ga koko ni atte
bokura mezameru

nido to mayowanai kimi to iru mirai
katachi doreba doko made mo toberu sa
Change my mind
jounetsu tayasazu ni shiranai ashita e
tsubasa hiroge hanabatakeru hazu sa
It's wonderland

bokura wa onaji sekai wo oyogi-tsudzukete'ru
tagai no negai e todoku hi made
minna onaji fuan kakaete sasaeaeru yo
tachidomaru shunkan ni mitsumete'ru
kono basho ni iru

kono te hanasazu ni mimamoru hitomi wo
uketometara nandatte dekiru hazu
Change my mind
hitori ni sasenai minna koko ni iru
donna koto mo tsukinukete ikou
It's wonderland

kaze wo kakenukete nanimo osorezu ni
ima yuuki to egao no KAKERA daite
Change my mind
jounetsu tayasazu ni takanaru mirai e
te wo nobaseba kagayakeru hazu sa
It's wonderland

..Jos aiotte tehdä karaoketa tästä, niin minut saa kutsua. *Köhosaanuoulkoaköh* Ja loput Inu-Yashan kappaleiden sanoista löytyy täältä (http://64.246.29.78/anime/inuyasha/).

Noirre
19.7.2002, 15:35:32
Originally posted by dagger
Hienoa Noirre, että jaksoit raapustaa ne ylös ihan itse. Tässä nyt olisi sen "alkulaulun", eli "Change the World"´in oikeat sanat japaniksi:

........

..Jos aiotte tehdä karaoketa tästä, niin minut saa kutsua. *Köhosaanuoulkoaköh* Ja loput Inu-Yashan kappaleiden sanoista löytyy täältä (http://64.246.29.78/anime/inuyasha/).

o.0 Dagg kultaseni, jos tuo on se laulu, niin mitkäs vatun sanat nuo ovat jotka minä raapustin ylös? Vai onko siinä vain osa?

ps. Inuyashan toinen loppulaulu sukkaa >.<

muumuu
19.7.2002, 16:21:49
Noirre.
Nuo Daggin laittamat sanat on sen LAULUN ei sen alkumusiikin sanat. Eli siis, tuo "Change the world" -kappale on alkuperäinen joltain, ja se on sitten muunnettu Inuyashan alkumusiikiksi.

ps. ota minustakin selvää -_-;

Mikoto
21.7.2002, 16:05:02
Täällä (http://home.uleth.ca/~pickcd00/ranlyrics.htm) on sanoja Ranma½:in kappaleisiin parillakin kielellä.

Dagger
25.7.2002, 11:49:46
Originally posted by Noirre

o.0 Dagg kultaseni, jos tuo on se laulu, niin mitkäs vatun sanat nuo ovat jotka minä raapustin ylös? Vai onko siinä vain osa?
Hmm.. Sinä olet kirjoittanut vain sen alun, ja anteeksi nyt mutta sinulle on kai tullut pari pikku virhettä.

Originally posted by vivi89
Noirre.
Nuo Daggin laittamat sanat on sen LAULUN ei sen alkumusiikin sanat. Eli siis, tuo "Change the world" -kappale on alkuperäinen joltain, ja se on sitten muunnettu Inuyashan alkumusiikiksi.

Alkumusiiki on pätkä "Change the World"`in alusta, mutta tuossa oli koko kappaleen sanat. Jos jotakin nyt jäi epäselväksi, niin lähettäkää vaikka minulle pm, niin selitän. :P

Mikey
13.8.2002, 13:57:39
Wohoo koska tulee uusin sinkkusi noirrne?

Mulla tulee mieleen tuosta alkukappaleesta jo backstreet boys tai jotain sellaisita...

Dagger
5.9.2002, 13:41:34
Anteeksi nyt vain, mutta keskustelu taitaapi olla ja kuollut eikä se mielestäni ole niin erikoista jos saa sanat johonkin animekappaleeseen. Rispektiä Noirrelle että jaksoi itse yrittää kirjoittaa ne ylös (vaikkeivät ne olekkaan ihan 100% oikein ^^;; ). Jos tahdotte johonkin kappaleeseen sanat niin käykääpä etsimässä täältä (http://www.animelyricks.com). Luulen että on turhaa tehdä tästä mitään kunnon topicia mihin voi tunkea animekappaleiden sanoja että muutkin näkisivät ne. Etsikää ka katsokaa netistä (mainitsemallani saitilla niitä on btw varsin paljon), lisäksi musiikki-osastolla on jo keskusteluja kappaleiden sanoille. Jos nyt rakastatte aivan hirvittävästi jotakin niistä niin luulen että sinne voi laittaa (ei toki mitään erillistä keskustelua). :p

Suljetaanpi pois~