PDA

View Full Version : häiriköivä 'uusi viesti' pop-up

cRaZy Al BhEd
6.8.2004, 21:59:45
Melkein hävettää kirjottaa tänne, mutta pakko, kun olen niin saamarin utelias tietämään, mikä hemmetti on/oli vialla.
Kyseessä oli siis tavallinen PM viesti, joka alkoi häiriköidä minua. Niin kuin tavallisesti, uudesta viestistä tuli pop-up -ilmoitus. Luin viestin, vastasin siihen ja suljin ikkunan. Jatkoin threadin lukemista kunnes palatessani edelliselle sivulle pop-up ilmoitti uudestaan jo-luetusta viestistä. Poistin viestin. Silti sama pop-up rynnisti ruudulleni vielä senkin jälkeen useita kertoja näyttäen 'virheellinen linkki' sivua.
Ongelma poistui, kun kytkin pois ja takaisin päälle ruksin kohdasta 'ilmoita uudesta viestistä pop-upilla', mutta haluaisin silti tietää missä mättää. Onko vika koneessani, oliko se ohimenevä bugi vai mikä? Onko kellekään aiemmin sattunut vastaavaa?
Ja anteeksi, että vaivaan teitä tällaisilla tyhmillä kysymyksillä...

edit// Juu, jotain tällasta mä aattelinkin. Sattui muuten tänäänkin sama homma. Noh, joudun hakkailemaan päivitä-nappulaa.

psaijai
6.8.2004, 23:40:11
Ilmeisesti selaimen muistiin jäi sivu pop-up sivusta ja kun palasit sinne sivulle luettuasi viestin, niin sama pop-up ponnahti esiin. Eli vanha sivu näytettiin uudelleen eikä sitä haettu serveriltä. Asiaan olisi varmaan auttanut sivun päivittäminen jolloin "Private Messages: 1 Unread" tekstin kohdalle olisi ilmestynyt "Private Messages: 0 Unread".

Ze Shoopuf
7.8.2004, 10:22:51
Minulla oli sama juttu ja minäkin yritin auttaa asiaa poistamalla viestin. Itse asiassa jo kaksi kertaa on näin käynyt.
Koko ajan vain tuli uusi pop-uppi, joka sanoi, että minulle on tullut viesti. Erittäin häiritsevää.
Kiitos psaijai, kokeilen tuota seuraavan kerran, kun joku pm alkaa häiriköidä. ^_^
Arigatô. Nyt elämä helpottuu. ^~^

Shai
7.8.2004, 14:17:20
Sitä se teettä kun back nappulaa käyttää, jos refreshaat uuden sivun esim. painamalla tuolta ylälaiasta foorumit

Psaijai jotenkin tuo siun selitys on monimutkane :D