![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | FAQ | Jäsenlista | Kalenteri | Merkitse alueet luetuksi |
![]() |
|
|
Ketjutyökalut | Näyttöasetukset |
|
|
#1 |
|
1st Class Enemy
Liittymispäivä: 7.1.2003
Sijainti: Sin City Sukupuoli: Marv
|
Ystävän päivä on lauantaina 14.2. Monia tämä juhlapäivä risoo ja on totta, että kyseinen ”Valentine’s Day” onkin muutettu kaupalliseksi hölynpölyksi joulujen ja muiden tapaan. Ja mitäs sitten jos/kun sinulla ei olekaan ystäviä? Onko oikein että joulu tulee kaikille, juhannus tulee kaikille, vappu tulee kaikille, mutta ystävänpäivää voi juhlia vain jos sinulla on ystäviä? Mitä jos sinulla onkin ainoastaan vihamiehiä?
Täten julistan maanantain 16.2 vihollisen päiväksi. Samalla tavoin kuin ystävänpäivänä muistetaan ystäviä ja lähimmäisiä korteilla ja lahjoilla, niin vihollisen päivänä muistetaan vihamiehiä. Muistaminen tapahtuu vaikkapa olemalla tavallistakin v-mäisempi typeriä työ-/koulutovereita kohtaan, kertomalla perättömiä valheita ihmisistä joista ei pidä, naarmuttamalla naapurin autoa jne. Postikorttien sijaan lähetetään kirjekuorissa esim. koirankakkaa, lasinsiruja tai ko. henkilön tyttären pikkuhousut ja kiitetään kyydeistä. Oheistuotantona voisin perustaa ”Graniitin krääsäkauppa”-ketjun jossa vihollisen päivän alla markkinoidaan (kuten kaikissa kaupoissa ystävänpäivän allakin) käsittämättömät määrät asiaankuuluvaa roinaa, esim. ”Olet täysi persereikä”-kortteja, spraymaalia jolla voi kirjoittaa terveiset suoraan muistettavan henkilön auton konepeltiin ja piikkilankaa, jota voi virittää vaikkapa naapurin pihan kulkuväylälle. Muistakaa vihollisianne! ![]() signed by Astralberry --------- "This is really gonna hurt." |
|
|
|
|
|
#2 |
|
love
Liittymispäivä: 2.9.2002
Sijainti: Nyt pelaan: Mario & Luigi: Bowser's inside story
Ikä: 23
|
haha. hyvä idea. oikeastaan todella loistava. olen itsekkin joskus miettinyt samanlaista asiaa mutta en ole mitään päiviä alkanaut perustamaan. ystävänpäivä muutenkin on tylsä. vihollisten päivä piristää päiväni
![]() Viimeksi muokannut LizzieFox : 12.2.2004 klo 14:07:30. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moogle
Liittymispäivä: 21.6.2001
Ikä: 22
|
kerrassaan loistava idea! 16.2 taitaa olla myös kyon syntymäpäivä ja paljon siitä vihaisemmaksi ei ihminen pääse. tänä vuonna on vielä matikankoekin tuolloin joten vitutusprosentti ei pääse varmasti laskemaan liian alhaiseksi.
saiko sieltä graniitin krääsäkaupasta ostaa risiinikirjeitä ilman sormenjälkiä? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Матрёшка
Liittymispäivä: 8.11.2001
Sijainti: Turku Nyt pelaan: The Legend of Zelda: Spirit Tracks
|
Miksei huomenna, kun on vielä epäonnenpäiväkin? Meikäläisen kalenterissa tuo päivä on tosin turha, koska mulleioo vihollisia. Olisi varmaan sopiva päivä hankkia niitäkin
. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ignis solus
Liittymispäivä: 13.8.2001
Sijainti: Taivaallinen Paratiisi Sukupuoli: Hermafrodiitti Nyt pelaan: TF2, shakki, CK:DV
Ikä: 28
|
Tämä tulee enemmän kuin tarpeeseen. Kiitos Granu (ei tarkoita, että olisit ystäväni).
"Mmmwhmmwhhm..." ![]() |
|
|
|
|
|
#6 | |||
|
1st Class Enemy
Liittymispäivä: 7.1.2003
Sijainti: Sin City Sukupuoli: Marv
|
Lainaus:
Muita vuoden 2004 hittituotteita: - Savukkeet joissa ei ole nikotiinia - Risiiniöljykonvehdit - CD-levy, johon voi vaihtaa minkä tahansa kohdehenkilön lempiyhtyeen levynkannen, mutta sisältö on todellisuudessa suomi-hip-hoppia - Myrkynvihreät ilmapallot joissa käsi näyttää keskisormea - Naamarit (mm. eläin- ja pelleaiheisia), joiden sisäpuoli on täynnä superliimaa - Pultsarinhaju-deodorantti - Murhajännityselokuva DVD, joka ennen murhaajan selviämistä loppuu kesken - Ryppyvoidetta. Siis niitä aiheuttavaa sellaista. Lainaus:
Lainaus:
![]() signed by Astralberry --------- "This is really gonna hurt." |
|||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Warrior
Liittymispäivä: 1.11.2003
|
Kerrassaan loistava idea, Graniitti!
Tähtäimessä on yksi henkilö, jolle voisinkin lähettää tuollaisen kortin. *Mheewee!* Laitanpa oikein ilkeän kommentin ja jos hän tunnistaa käsialani ja tulee valittamaan niin voinpas sanoa, että maanantai 16.2 on julistettu Vihollisen päiväksi. Kyllä hän varmaan hieman ihmettelee kun postilaatikkoon kolahtaa kirje nimettömänä. Hän varmaan luulee sitä myöhästyneeksi ystävänpäiväkortiksi mielikuvitus-poikaystävältään numero 500:lta. Naapuria olen kyllä ärsyttänyt jo ihan tarpeeksi, mutta tuskinpa hän laittaa pahakseen jos muistan häntä tänä päivänä. Eihän pahinta vihamiestä sovi jättää unholaan, eihän? Näitten toivotuksien kanssa taitaa tulla kiire, mutta ajatus on tärkein. En jaksa odottaa maanantain tuloa! Tuosta päivästä saattaa tulla jopa vakituinen juhlapäivä minulle. Hieman vaihtelua elämään.. Fatali~ Koti jokaiselle herkkusienelle |
|
|
|
|
|
#8 |
|
tr00 banana warrior
Liittymispäivä: 16.5.2002
Sijainti: JKL Sukupuoli: M
Ikä: 26
|
Hieno idea.
Kaikilla on varmasti vihamiehiä tai muuten vain epämiellyttäviä tuttuja. Miksei heitä pitäisi muistaa? Tasapuolisuuden nimissä on oikeutettua olla v-mäinen v-mäisille ihmisille ja Vihollisen Päivänä heitä muistettakoon. Pieniä lahjoja, kortteja sun muuta krääsää muistuttamaan vihollistaan, että "hei, minä olen täällä sinua vihaamassa!" Ja sais varmaan itsekin paljon kortteja. "Minä <3 sinä *kun oot kuollu*" Toivottavasti tämä juhlapäivä virallistetaan eikä se kaupallistu muiden juhlien tapaan. Mikä olisi hyvä enkunkielinen nimi? Judgement Day? Tai kun Valentiinuksen roolissa on Graniitti, Granit's Day voisi olla kova. o.o
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
.
Liittymispäivä: 10.3.2003
Ikä: 20
|
Paska idea. Mä oon edelleen täysin ystävien puolella.
Ja tosiasia on että ihmiset joita oikeasti vihaan ovat minua sen verran lähellä, ja hyödyn kannalta tärkeitä, etten niille (oikeastaan sille) mitään päin naamaa sanoisi, eikä vittumaisuuskaan auta. Ja niiden harvojen muiden ihmisten kanssa joita vihaan, joutuisin vain enemmän harmillisiin ongelmiin. . |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tonberry King
Liittymispäivä: 27.4.2002
Sijainti: Ritual chamber Sukupuoli: Phallic Tyrant
Ikä: 21
|
Heh, itsekkin eräällä toisella foorumilla mietin tälläisen päivän mahdollisuuksia. Jos "ystävänpäivänä" muistetaan ystävää tai rakasta, niin "verikostonpäivänä" muistetaan vihollista oikein olan takaa kostamalla kaikki vuoden aikana koetut vääryydet. Mutta tuollaisen juhlan viralliseksi julistaminen ei taida onnistua tässä nykyisessä kristillisiä "arvoja" korostavassa maailmassa.
Veni, omnipotens aeternae diabolus!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ei kyynisyydelle
Liittymispäivä: 15.11.2002
Sijainti: lapsuus Sukupuoli: tyttö
Ikä: 24
|
Tosi huono idea. Juuri vihaamisen takia ihmiset voivat pahoin ja tekevät ikäviä asioita. Vihaamisesta ei ole kerrassaan mitään hyötyä. Vihaaminen pitäisi kitkeä maailmasta.
Minulla onkin tarjota paljon parempi idea, itsemurhapäivä. Sloganina toimisi: Hyväntekeväisyyttä maailmalle, 16.2, (sinullakin on oikeus tehdä hyvää, sinunkin on oikeus kuolla). |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Goblin
Liittymispäivä: 25.10.2003
Sijainti: Rapakon tällä puolen... Sukupuoli: MALEksia...
|
Vihollisten päivä?
Kannatetaan! Mutta ei kaikille vihamiehille kannata ruveta vittuilemaan, niistä voi vielä jonain päivänä hyötyä! Kokemusta on! ![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
SeeD
Liittymispäivä: 4.11.2002
Sijainti: Ristiina Sukupuoli: Male
|
Äääh. Taas yksi päivä lisää muistettavana? Ei kiitti Granu =/
Kuten selitin ystävänpäivä ketjussa, olen tosi huono muistamaan näitä ja tämäkin tuntuu yhtä turhalta kuin ystävänpäivä. Kettuilen kun kettuilen kelle kettuilen. Päivästä huolimatta. Sama pätee ystävänpäivän kanssa. Enkä edes omaa sellaisia vihamiehiä joille tulisi pakottava tarve lähettää "Feel sad! I hate you! Mostly today \o/ " ja lisätä heidän vihaansa minua kohtaan. Eijei. Juhlikaa te, minä en. // Enkä edes vittuile paljon ! Käärmeilläkin on tunteet... |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Quisque suos patimur Manes
Liittymispäivä: 26.7.2001
Sijainti: On the edge of the bell curve Sukupuoli: Male Nyt pelaan: Fallout 3
Ikä: 22
|
Lainaus:
Mutta itse idea on loistava. Ystävänpäivä-hömpötys on todella ärsyttävää, varsinkin kun sitä joutuu kuuntelemaan joka puolelta sinä päivänä. Mikäköhän idea moisessa edes on? Ihmiset ovat tekoystävällisiä toisilleen yhden päivän ajan, jonka jälkeen ollaan taas sitä tavallista kettuilevaa itseään. En näe mitään syytä sille, miksi minun pitäisi olla valheellisista syistä yhden päivän vuodesta ystävällinen, joten olen oma tavallinen ikävä itseni. Ne, jotka sen ystävällisyyden ansaitsevat, sen myös saavat, eikä sen saaminen ole mitenkään sidottu johonkin tiettyyn päivämäärään vuodesta.Vastakohtaisuuksilla saa aikaan oivallisen huumorin lisäksi tasa-arvoa, ja täten vaadin vihanpidonpäivää virallisesti kalenteriin! Tuota hemmetin tyhmää naapuria joutuu sietämään koko vuoden, kai mä nyt saan yhtenä päivänä kusta sen postilaatikosta sisään. Ehdottaisin päivän viralliseksi nimeksi Graniitinpäivä, sillä jo henkilön luonne sopii siihen kuin porakone silmään. Tu ne cede malis, sed contra audentior ito. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 | ||
|
Ignis solus
Liittymispäivä: 13.8.2001
Sijainti: Taivaallinen Paratiisi Sukupuoli: Hermafrodiitti Nyt pelaan: TF2, shakki, CK:DV
Ikä: 28
|
Lainaus:
Lainaus:
jne jne Joo, se itsemurhapäivä. Ja sitä emme nimeä hassusti Mayan mukaan. "Mmmwhmmwhhm..." ![]() |
||
|
|
|