FFfin Foorumit

Palaa takaisin   FFfin Foorumit > Yleiset aiheet > Häröily®
Rekisteröidy FAQ Jäsenlista Kalenteri Merkitse alueet luetuksi

Vastaa

Ketjutyökalut Näyttöasetukset
Vanha 12.2.2004, 12:55:19   #1
Granite
1st Class Enemy

Granite:n avatar

Liittymispäivä: 7.1.2003
Sijainti: Sin City
Sukupuoli: Marv
Exclamation Vihollisen Päivä 16.2

Ystävän päivä on lauantaina 14.2. Monia tämä juhlapäivä risoo ja on totta, että kyseinen ”Valentine’s Day” onkin muutettu kaupalliseksi hölynpölyksi joulujen ja muiden tapaan. Ja mitäs sitten jos/kun sinulla ei olekaan ystäviä? Onko oikein että joulu tulee kaikille, juhannus tulee kaikille, vappu tulee kaikille, mutta ystävänpäivää voi juhlia vain jos sinulla on ystäviä? Mitä jos sinulla onkin ainoastaan vihamiehiä?

Täten julistan maanantain 16.2 vihollisen päiväksi. Samalla tavoin kuin ystävänpäivänä muistetaan ystäviä ja lähimmäisiä korteilla ja lahjoilla, niin vihollisen päivänä muistetaan vihamiehiä. Muistaminen tapahtuu vaikkapa olemalla tavallistakin v-mäisempi typeriä työ-/koulutovereita kohtaan, kertomalla perättömiä valheita ihmisistä joista ei pidä, naarmuttamalla naapurin autoa jne. Postikorttien sijaan lähetetään kirjekuorissa esim. koirankakkaa, lasinsiruja tai ko. henkilön tyttären pikkuhousut ja kiitetään kyydeistä.

Oheistuotantona voisin perustaa ”Graniitin krääsäkauppa”-ketjun jossa vihollisen päivän alla markkinoidaan (kuten kaikissa kaupoissa ystävänpäivän allakin) käsittämättömät määrät asiaankuuluvaa roinaa, esim. ”Olet täysi persereikä”-kortteja, spraymaalia jolla voi kirjoittaa terveiset suoraan muistettavan henkilön auton konepeltiin ja piikkilankaa, jota voi virittää vaikkapa naapurin pihan kulkuväylälle.

Muistakaa vihollisianne!

signed by Astralberry
---------
"This is really gonna hurt."
Granite is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 12.2.2004, 13:56:24   #2
LizzieFox
love

LizzieFox:n avatar

Liittymispäivä: 2.9.2002
Sijainti:
Nyt pelaan: Mario & Luigi: Bowser's inside story
Ikä: 23
Oletus

haha. hyvä idea. oikeastaan todella loistava. olen itsekkin joskus miettinyt samanlaista asiaa mutta en ole mitään päiviä alkanaut perustamaan. ystävänpäivä muutenkin on tylsä. vihollisten päivä piristää päiväni

Viimeksi muokannut LizzieFox : 12.2.2004 klo 14:07:30.
LizzieFox is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 12.2.2004, 14:27:38   #3
nursetwiggy
Moogle

nursetwiggy:n avatar

Liittymispäivä: 21.6.2001
Ikä: 22
Oletus

kerrassaan loistava idea! 16.2 taitaa olla myös kyon syntymäpäivä ja paljon siitä vihaisemmaksi ei ihminen pääse. tänä vuonna on vielä matikankoekin tuolloin joten vitutusprosentti ei pääse varmasti laskemaan liian alhaiseksi.

saiko sieltä graniitin krääsäkaupasta ostaa risiinikirjeitä ilman sormenjälkiä?
nursetwiggy is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 12.2.2004, 14:31:14   #4
Pinchi
Матрёшка

Pinchi:n avatar

Liittymispäivä: 8.11.2001
Sijainti: Turku
Nyt pelaan: The Legend of Zelda: Spirit Tracks
Oletus

Miksei huomenna, kun on vielä epäonnenpäiväkin? Meikäläisen kalenterissa tuo päivä on tosin turha, koska mulleioo vihollisia. Olisi varmaan sopiva päivä hankkia niitäkin .
Pinchi is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 12.2.2004, 14:37:26   #5
Kreifi
Ignis solus

Kreifi:n avatar

Liittymispäivä: 13.8.2001
Sijainti: Taivaallinen Paratiisi
Sukupuoli: Hermafrodiitti
Nyt pelaan: TF2, shakki, CK:DV
Ikä: 28
Oletus

Tämä tulee enemmän kuin tarpeeseen. Kiitos Granu (ei tarkoita, että olisit ystäväni).

"Mmmwhmmwhhm..."

Kreifi is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 12.2.2004, 15:37:03   #6
Granite
1st Class Enemy

Granite:n avatar

Liittymispäivä: 7.1.2003
Sijainti: Sin City
Sukupuoli: Marv
Oletus

Lainaus:
Originally posted by angi
saiko sieltä graniitin krääsäkaupasta ostaa risiinikirjeitä ilman sormenjälkiä?
Tottahan toki, Graniitin Ankaran Vitutuksen Krääsäkauppa™ tarjoaa pahantahtoisia tuotteita laidasta laitaan. Huomauttaisin kuitenkin, että visvasyyläkirjeet ovat ennen kaikkea tämän talvikauden hittituote.

Muita vuoden 2004 hittituotteita:

- Savukkeet joissa ei ole nikotiinia
- Risiiniöljykonvehdit
- CD-levy, johon voi vaihtaa minkä tahansa kohdehenkilön lempiyhtyeen levynkannen, mutta sisältö on todellisuudessa suomi-hip-hoppia
- Myrkynvihreät ilmapallot joissa käsi näyttää keskisormea
- Naamarit (mm. eläin- ja pelleaiheisia), joiden sisäpuoli on täynnä superliimaa
- Pultsarinhaju-deodorantti
- Murhajännityselokuva DVD, joka ennen murhaajan selviämistä loppuu kesken
- Ryppyvoidetta. Siis niitä aiheuttavaa sellaista.
Lainaus:
Originally posted by Pinchi
Miksei huomenna, kun on vielä epäonnenpäiväkin?
Valitsin 16. päivän henkilökohtaisista syystä ja koska se sattui olemaan tässä ystävänpäivän lähelläkin. Mikä tuo henkilökohtainen syy on? Ehkä kerron sen joku päivä. Luultavasti kuitenkaan en.
Lainaus:
Originally posted by Kreifi
Kiitos Granu (ei tarkoita, että olisit ystäväni).
Hmm. Eli nähtävästi on maanantaina postia odotettavissa?

signed by Astralberry
---------
"This is really gonna hurt."
Granite is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 12.2.2004, 17:43:50   #7
Pay Gried
Warrior

Liittymispäivä: 1.11.2003
Kerrassaan loistava idea, Graniitti!

Tähtäimessä on yksi henkilö, jolle voisinkin lähettää tuollaisen kortin. *Mheewee!* Laitanpa oikein ilkeän kommentin ja jos hän tunnistaa käsialani ja tulee valittamaan niin voinpas sanoa, että maanantai 16.2 on julistettu Vihollisen päiväksi.
Kyllä hän varmaan hieman ihmettelee kun postilaatikkoon kolahtaa kirje nimettömänä. Hän varmaan luulee sitä myöhästyneeksi ystävänpäiväkortiksi mielikuvitus-poikaystävältään numero 500:lta.

Naapuria olen kyllä ärsyttänyt jo ihan tarpeeksi, mutta tuskinpa hän laittaa pahakseen jos muistan häntä tänä päivänä. Eihän pahinta vihamiestä sovi jättää unholaan, eihän?

Näitten toivotuksien kanssa taitaa tulla kiire, mutta ajatus on tärkein. En jaksa odottaa maanantain tuloa! Tuosta päivästä saattaa tulla jopa vakituinen juhlapäivä minulle. Hieman vaihtelua elämään..

Fatali~
Koti jokaiselle herkkusienelle
Pay Gried is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 12.2.2004, 20:08:31   #8
yksisiipi
tr00 banana warrior

yksisiipi:n avatar

Liittymispäivä: 16.5.2002
Sijainti: JKL
Sukupuoli: M
Ikä: 26
Oletus

Hieno idea.

Kaikilla on varmasti vihamiehiä tai muuten vain epämiellyttäviä tuttuja. Miksei heitä pitäisi muistaa? Tasapuolisuuden nimissä on oikeutettua olla v-mäinen v-mäisille ihmisille ja Vihollisen Päivänä heitä muistettakoon. Pieniä lahjoja, kortteja sun muuta krääsää muistuttamaan vihollistaan, että "hei, minä olen täällä sinua vihaamassa!" Ja sais varmaan itsekin paljon kortteja. "Minä <3 sinä *kun oot kuollu*" Toivottavasti tämä juhlapäivä virallistetaan eikä se kaupallistu muiden juhlien tapaan. Mikä olisi hyvä enkunkielinen nimi? Judgement Day? Tai kun Valentiinuksen roolissa on Graniitti, Granit's Day voisi olla kova.

o.o
yksisiipi is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 12.2.2004, 20:15:46   #9
Yose
.

Liittymispäivä: 10.3.2003
Ikä: 20
Oletus

Paska idea. Mä oon edelleen täysin ystävien puolella.

Ja tosiasia on että ihmiset joita oikeasti vihaan ovat minua sen verran lähellä, ja hyödyn kannalta tärkeitä, etten niille (oikeastaan sille) mitään päin naamaa sanoisi, eikä vittumaisuuskaan auta. Ja niiden harvojen muiden ihmisten kanssa joita vihaan, joutuisin vain enemmän harmillisiin ongelmiin.

.
Yose is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 13.2.2004, 8:01:34   #10
Frodo
Tonberry King

Frodo:n avatar

Liittymispäivä: 27.4.2002
Sijainti: Ritual chamber
Sukupuoli: Phallic Tyrant
Ikä: 21
Oletus

Heh, itsekkin eräällä toisella foorumilla mietin tälläisen päivän mahdollisuuksia. Jos "ystävänpäivänä" muistetaan ystävää tai rakasta, niin "verikostonpäivänä" muistetaan vihollista oikein olan takaa kostamalla kaikki vuoden aikana koetut vääryydet. Mutta tuollaisen juhlan viralliseksi julistaminen ei taida onnistua tässä nykyisessä kristillisiä "arvoja" korostavassa maailmassa.

Veni, omnipotens aeternae diabolus!
Frodo is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 13.2.2004, 11:19:15   #11
Mayatar
Ei kyynisyydelle

Mayatar:n avatar

Liittymispäivä: 15.11.2002
Sijainti: lapsuus
Sukupuoli: tyttö
Ikä: 24
Oletus

Tosi huono idea. Juuri vihaamisen takia ihmiset voivat pahoin ja tekevät ikäviä asioita. Vihaamisesta ei ole kerrassaan mitään hyötyä. Vihaaminen pitäisi kitkeä maailmasta.

Minulla onkin tarjota paljon parempi idea, itsemurhapäivä.

Sloganina toimisi: Hyväntekeväisyyttä maailmalle, 16.2, (sinullakin on oikeus tehdä hyvää, sinunkin on oikeus kuolla).
Mayatar is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 13.2.2004, 11:35:36   #12
Maguswarrior
Goblin

Maguswarrior:n avatar

Liittymispäivä: 25.10.2003
Sijainti: Rapakon tällä puolen...
Sukupuoli: MALEksia...
Oletus

Vihollisten päivä?
Kannatetaan!

Mutta ei kaikille vihamiehille kannata ruveta vittuilemaan, niistä voi vielä jonain päivänä hyötyä! Kokemusta on!

Maguswarrior is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 13.2.2004, 12:38:36   #13
Necroth
SeeD

Necroth:n avatar

Liittymispäivä: 4.11.2002
Sijainti: Ristiina
Sukupuoli: Male
Oletus

Äääh. Taas yksi päivä lisää muistettavana? Ei kiitti Granu =/
Kuten selitin ystävänpäivä ketjussa, olen tosi huono muistamaan näitä ja tämäkin tuntuu yhtä turhalta kuin ystävänpäivä. Kettuilen kun kettuilen kelle kettuilen. Päivästä huolimatta. Sama pätee ystävänpäivän kanssa. Enkä edes omaa sellaisia vihamiehiä joille tulisi pakottava tarve lähettää "Feel sad! I hate you! Mostly today \o/ " ja lisätä heidän vihaansa minua kohtaan. Eijei. Juhlikaa te, minä en.
// Enkä edes vittuile paljon !

Käärmeilläkin on tunteet...
Necroth is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 13.2.2004, 14:47:07   #14
Gabriel
Quisque suos patimur Manes

Gabriel:n avatar

Liittymispäivä: 26.7.2001
Sijainti: On the edge of the bell curve
Sukupuoli: Male
Nyt pelaan: Fallout 3
Ikä: 22
Oletus

Lainaus:
Originally posted by Maya
Tosi huono idea. Juuri vihaamisen takia ihmiset voivat pahoin ja tekevät ikäviä asioita. Vihaamisesta ei ole kerrassaan mitään hyötyä. Vihaaminen pitäisi kitkeä maailmasta
Joo! Vihataan vihaajia, dissataan dissaajia ja tapetaan kaikki väkivaltaiset! Jotenkin minusta tuntuu, että ajatus on aika lailla kuolleena syntynyt...

Mutta itse idea on loistava. Ystävänpäivä-hömpötys on todella ärsyttävää, varsinkin kun sitä joutuu kuuntelemaan joka puolelta sinä päivänä. Mikäköhän idea moisessa edes on? Ihmiset ovat tekoystävällisiä toisilleen yhden päivän ajan, jonka jälkeen ollaan taas sitä tavallista kettuilevaa itseään. En näe mitään syytä sille, miksi minun pitäisi olla valheellisista syistä yhden päivän vuodesta ystävällinen, joten olen oma tavallinen ikävä itseni. Ne, jotka sen ystävällisyyden ansaitsevat, sen myös saavat, eikä sen saaminen ole mitenkään sidottu johonkin tiettyyn päivämäärään vuodesta.
Vastakohtaisuuksilla saa aikaan oivallisen huumorin lisäksi tasa-arvoa, ja täten vaadin vihanpidonpäivää virallisesti kalenteriin! Tuota hemmetin tyhmää naapuria joutuu sietämään koko vuoden, kai mä nyt saan yhtenä päivänä kusta sen postilaatikosta sisään.

Ehdottaisin päivän viralliseksi nimeksi Graniitinpäivä, sillä jo henkilön luonne sopii siihen kuin porakone silmään.

Tu ne cede malis, sed contra audentior ito.

Gabriel is offline   Vastaa siteeraten
Vanha 13.2.2004, 15:40:25   #15
Kreifi
Ignis solus

Kreifi:n avatar

Liittymispäivä: 13.8.2001
Sijainti: Taivaallinen Paratiisi
Sukupuoli: Hermafrodiitti
Nyt pelaan: TF2, shakki, CK:DV
Ikä: 28
Oletus

Lainaus:
Originally posted by Gabriel van Kascanos
Joo! Vihataan vihaajia, dissataan dissaajia ja tapetaan kaikki väkivaltaiset! Jotenkin minusta tuntuu, että ajatus on aika lailla kuolleena syntynyt...
Juurikin toimiva. Eri asia sitten jos sinä tahdot olla niin kovasti vihani kohde, sitä kutsutaan myös typeryydeksi.

Lainaus:
Ystävänpäivä-hömpötys on todella ärsyttävää, varsinkin kun sitä joutuu kuuntelemaan joka puolelta sinä päivänä.
Vihollisen päivä-hömpötys on todella...

jne jne

Joo, se itsemurhapäivä. Ja sitä emme nimeä hassusti Mayan mukaan.

"Mmmwhmmwhhm..."

Kreifi is offline   Vastaa siteeraten
Vastaa

Ketjutyökalut
Näyttöasetukset

Kirjoitussäännöt
Sinä et voi aloittaa ketjuja
Sinä et voi vastata ketjuihin
Sinä et voi lähettää liitteitä
Sinä et voi muokata viestejäsi

vB-koodi on käytössä
Hymiöt ovat käytössä
[IMG] koodi on käytössä
HTML-koodi on poissa käytöstä
Aluehyppy

Kaikki ajat ovat muodossa GMT +3. Kello on 9:15:38.