+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 77:sta 1231151 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 1152.

Ketju: Kingdom Hearts -kysymysketju

PupuParka SDNKorento:n avatar
    Liittymispäivä
    27.3.2002
    Sijainti
    Jakomäki

Question Kingdom Hearts -kysymysketju

Koska KH alkaa olla melkoisen suosittu finissä, niin se ansaitsee oman kysymysketjunsa. Tänne kuuluvat kaikki KH:n pelikysymykset (kysymykset koskien juonta esitetään esimerkiksi täällä ).

FFfinin Kingdom Heartsin vinkit

Ennenkuin esitätte kysymyksen, etsikää Searchilla, jos sama kysymys on esitetty aikaisemmin ketjussa. Ja muistakaa laittaa Spoiler-tagit, jos kysymys tai vastaus sellaista vaatii.

//

Yhdistin Kingdom Hearts -kysymysketjut yhdeksi ja nyt kaikki KH-aiheiset kysymykset heitetään tänne.

Muistakaa pistää spoiler-tagit tarvittaessa, jos kysymykset koskevat jotenkin juonta ja ne spoilaavat. Spoiler-tagit voi tehdä kahdella eri tavalla, toinen on [*spoil]spoilaava teksti tähän[/*spoil] ja toinen on [*spoiler]spoilaava teksti tähän[/*spoiler]. Tagit toimivat ilman *-merkkiä. spoil-tagit on sievä valkoinen laatikko tekstin päällä, mutta spoiler-tagit pistävät tekstin päälle ison mustan laatikon.

Muistakaa ilmoittaa viesteissänne, mitä Kingdom Heartsia kysymyksenne koskee!

--------------------
    Usein kysyttyjä kysymyksiä Kingdom Heartsista:

Kingdom Heartsin kysymyksiin löytyy vastauksia täältä.

----------

Usein kysyttyjä kysymyksiä Chain of Memoriesista:

Chain of Memoriesista on kysytty sen verran vähän, että näen aika turhana pistää tähän mitään vielä toistaiseksi. Asian laita tietenkin muuttuu siinä vaiheessa, jos kysymyksiä kyseistä peliä koskien alkaa ilmaantumaan paljonkin tähän ketjuun.

----------

Usein kysyttyjä kysymyksiä Kingdom Hearts 2:sta :

Mistä löydän Sephirothin?
    Sephiroth löytyy Hollow Bastionista sen jälkeen, kun paikan nimi on muuttunut Radiant Gardeniksi. Sephirothin löydät seuraavasta ruudusta paikasta, jossa taistelit Soralla 1000 heartlessia vastaan.

~

Miten on mahdollista saada Ultima Weapon, kun Orichalcum+ esineitä on vain 7 ja niitä tarvitsee 13, mistä nämä seitsemän on mahdollista löytää?
    Tarvitset vain 7, koska Energy Crystal -niminen esine puolittaa tarvittavan määrän raaka-aineita. Nämä seitsemän Orichalcum+ -esinettä löytää seuraavista paikoista:
    1 - Suorita Atlantica.
    2 - Suorita 100 Acre Wood.
    3 - Arkku Brink of Despair -nimisessä paikassa World That Never Wasissa.
    4 - Suorita Goddess of Destiny Cup Olympus Coliseumilla.
    5 - Arkku Sunset Terrace -nimisessä paikassa Twilight Townissa.
    6 - Arkku Central Computer Area -nimisessä paikassa Space Paranoidsissa.
    7 - Kerää kaikki synthesis-tavarat, niin Moogle antaa sen sinulle automaattisesti.

~

Miten saan nostettua Formien leveleitä?
    Jokaisella formilla on oma tapansa nostaa leveleitä ja ne ovat:
    Valor Form: Jokaisesta lyönnistä saat 1 exp.
    Wisdom Form: Jokaisesta tappamastasi Heartlessista saat 1 exp.
    Master Form: Jokaisesta pienestä Drive-pallosta saat 1 exp ja isoista 3 exp ollessasi Master Formissa.
    Final Form: Jokaisesta tappamastasi Nobodysta saat 1 exp.
    Anti Form: Anti Form ei kehity.

~

Missä saan nostettua helposti Formien leveleitä?
    Valor Form: Ihan missä vain, hyvä paikka on pelin loppupuolella World That Never Wasissa Memory's Skyscraperin luona, koska siellä on paljon heartlesseja.
    Wisdom Form: Hyvä paikka on pelin loppupuolella World That Never Wasissa Memory's Skyscraperin luona.
    Master Form: Land of the Dragonsissa keisarin palatsin ulkopuolella olevilta Assault Riderseilta saa paljon Drive-palloja.
    Final Form: Hyviä paikkoja ovat World That Never Wasin linna, sekä Yen Sidin torni.
    Viimeksi muokannut Dorianthem : 2.4.2008 klo 14:36:31 Syy: Ketjujen yhdistäminen ja aloitusviestin päivittäminen.
    -

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    25

Oletus

Minun piti aloittaa tälläinen, mutta unohdin koko jutun
    Eli asiaan, onko kukaan onnistunut ratkaisemaan Hollow Bastionin viemäreissä olevaa portti-pulmaa? Missä järjestyksessä nappuloita pitäisi painaa, että portit aukeaisivat siten että pääsisin eteenpäin? En siis juonellisesti, mutta muistaisin nähneeni arkun siellä jossain. Varmaan ainoa ongelma jota en ole kyseisessä pelissä onnistunut ratkaisemaan...

Little Monster Velvety:n avatar
    Liittymispäivä
    30.4.2004
    Sijainti
    Haukipudas
    Ikä
    23
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Riku

Eli asiaan, onko kukaan onnistunut ratkaisemaan Hollow Bastionin viemäreissä olevaa portti-pulmaa? Missä järjestyksessä nappuloita pitäisi painaa, että portit aukeaisivat siten että pääsisin eteenpäin? En siis juonellisesti, mutta muistaisin nähneeni arkun siellä jossain. Varmaan ainoa ongelma jota en ole kyseisessä pelissä onnistunut ratkaisemaan...
    Hyvä kysymys. Minä en ole myöskään tätä pulmaa ratkaissut vaikka semmoset 5 tuntia pulmaa yritin ratkaista.

Juu, itse kysyisin neuvoa eräässä asiassa. Kun menee Deep Jungleen kyseisen maailman pelastamisen jälkeen ja menee erääsen paikkaan (pirhana en muista paikan nimeä) jossa on neljä vihreää nupullaan olevaa kukkaa. Kun niihin heittää jonkun taian (vaikka Blizzagan) kukka aukeaa ja muuttuu muistaakseni siniseksi, kun sitten kaikki kukat ovat näin ja tutkin niitä tarkemmin, Soran pään yläpuolelle tule puhekupla va mikä nyt onkaan ja siinä lukee jotakin, että: "When Heartless draw near, flowers will blow" tai jotakin tuonne päin. Tällä ei juonen kanssa ole mitään tekemistä, mutta mitä ne kukat oikein tarkoittavat? Menee hermot, kun ei saa ratkottua onkelmia.

Voi jeesus, Riku söi aivoni.

Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Velvety
    Juu, itse kysyisin neuvoa eräässä asiassa. Kun menee Deep Jungleen kyseisen maailman pelastamisen jälkeen ja menee erääsen paikkaan (pirhana en muista paikan nimeä) jossa on neljä vihreää nupullaan olevaa kukkaa. Kun niihin heittää jonkun taian (vaikka Blizzagan) kukka aukeaa ja muuttuu muistaakseni siniseksi, kun sitten kaikki kukat ovat näin ja tutkin niitä tarkemmin, Soran pään yläpuolelle tule puhekupla va mikä nyt onkaan ja siinä lukee jotakin, että: "When Heartless draw near, flowers will blow" tai jotakin tuonne päin. Tällä ei juonen kanssa ole mitään tekemistä, mutta mitä ne kukat oikein tarkoittavat? Menee hermot, kun ei saa ratkottua onkelmia.

Voi jeesus, Riku söi aivoni.
    En ole itse löytänyt mitään järkevää hyötykäyttöä noille. Suomennoksi kuuluu seuraavasti : Sitten kun Heartlessit tulevat lähelle, kukat puhkeavat. Eli puhkeavat täyteen kukkaansa, Heartless-hälyttimiä, eivät sen enempää ole.

Niinpäs tein, harhar!

Warrior Daiki:n avatar
    Liittymispäivä
    25.2.2004
    Sijainti
    The Blueberry sky

Oletus

Olen nyt nolossa kohdassa jumissa nimittäin Deep Junglessa pitäisi taistella Claytonia ja sen ihme kameleonttia vastaan. Minkä leveliset hahmot pitäisi olla? Entä minkä leveliset hahmot pitäisi olla Cerberusta vastaan?

-
    Ystäwät: Velvety ~ Astralberry ~ AoiNeko

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Shiowa
    Olen nyt nolossa kohdassa jumissa nimittäin Deep Junglessa pitäisi taistella Claytonia ja sen ihme kameleonttia vastaan. Minkä leveliset hahmot pitäisi olla?
    Clayton/Stealth Snake (HP: 250/750)
    Vaihda Akun tilalle Tartzan, koska tässä taistelussa tarvitaan enemmän fysikaalisia iskuja.

Leveleistä en tiedä... Minä ainakin pääsin tuon vastuksen kun vaihdoin akun tilalle Tartzanin...

back in the days
    ~

Little Monster Velvety:n avatar
    Liittymispäivä
    30.4.2004
    Sijainti
    Haukipudas
    Ikä
    23
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Riku
    En ole itse löytänyt mitään järkevää hyötykäyttöä noille. Suomennoksi kuuluu seuraavasti : Sitten kun Heartlessit tulevat lähelle, kukat puhkeavat. Eli puhkeavat täyteen kukkaansa, Heartless-hälyttimiä, eivät sen enempää ole.

Niinpäs tein, harhar!
    Juu. ^_^ Mii kerran jäin 2:ksi tunniksi odottamaan Heartlesseja, mutta sitten kyllästyin ja lähdin Hollow Bastioniin.

Julmaa sinulta, Riku. No, itsepä nappia painoin sen kohdalla.

Olen nyt nolossa kohdassa jumissa nimittäin Deep Junglessa pitäisi taistella Claytonia ja sen ihme kameleonttia vastaan. Minkä leveliset hahmot pitäisi olla? Entä minkä leveliset hahmot pitäisi olla Cerberusta vastaan?
    Minulla hahmot olivat jotain 20-30 leveleillä, kun itse Claytonin ja sen liskon hakkasin. ^^ Niin, vaihda tosiaan Aku Tarzaniin, niin voitat liskon ja Claytonin aika äkkiä.
    Viimeksi muokannut Velvety : 16.8.2004 klo 15:30:11

Liittymispäivä
    25.2.2004
    Sijainti
    The Blueberry sky

Oletus

Tarvitsisin taas apuanne.
    Olen Atlantissa ja voitin Ursulan [normaalin muodon]. Minne minun pitäisi nyt mennä jotta voisin tapella sitä vastaan taas?

//Ahaa, kiitos...
    Viimeksi muokannut Shiowa : 21.8.2004 klo 18:32:42

-

Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    25

Talking

Tarvitsisin taas apuanne.
    Olen Atlantissa ja voitin Ursulan [normaalin muodon]. Minne minun pitäisi nyt mennä jotta voisin tapella sitä vastaan taas?
    Muistaakseni sinun pitää mennä sinne tunneliin, missä virtaa nopeasti vettä sinua vastaan. Käytä kykyä nimeltä "Mermaid kick" päästääksi vastavirrasta viimeisen koloon.

Liittymispäivä
    25.2.2004
    Sijainti
    The Blueberry sky

Oletus

Argh, taas jäin jumiin.
    Olen Neverlandissa Big Benin luona. Minun siis täytyy näemmä lyödä viisareita. Ongelmana onkin se että miten saan ne "siirtymään"? Yhden kellon viisarit sain jo jotenkuten.
    Tiedän kyllä että omaalotteisuus kunniaan mutta tässäpä olen n. 10 minuuttia yrittänyt siirrellä mitä erikoisimmilla tavoilla.

//Eli, olen Hollow Bastionissa ja minun täytyisi tapella Maleficenttiä vastaan. Minkä tasoiset hahmot pitäisi/kannattaisi olla että hänet voittaisi? Koska ekalla kerralla olin juuri voittamaisillani sen mutta tappoi yhdellä iskulla [vaikka Soralla olikin täydet Hp:t].
    Omat hahmoni ovat 43, 45 ja 41 eli todella huonot. Mutta olenhan vasta pelannut peliä 41 tuntia.
    Viimeksi muokannut Candice : 27.8.2004 klo 16:17:09

-

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    20

Oletus

Pahoittelen tupla postausta mutta kukaan ei sitten varmaan näkisi tätä viestiä...
    Eli, olen Hollow Bastionissa ja minun täytyisi tapella Maleficenttiä vastaan. Minkä tasoiset hahmot pitäisi/kannattaisi olla että hänet voittaisi? Koska ekalla kerralla olin juuri voittamaisillani sen mutta tappoi yhdellä iskulla [vaikka Soralla olikin täydet Hp:t].
    Omat hahmoni ovat 43, 45 ja 41 eli todella huonot. Mutta olenhan vasta pelannut peliä 41 tuntia.
    Kaipa tuohon pitäisi riittää noin 45-50 tasoiset hahmot koska minä olen sentään kerran pelannut koko pelin läpi 45 tasoisilla hahmoilla. Jos tulee paljon ongelmia niin kouluta ne vaikka 50 tasolle.

Ota taisteluun kaikille paljon Hi Potioneita ja Ethereitä. (jotta voit käyttää parantavia taikoja) Mikäli oikein muistan niin taistelussa Maleficent seisoo eräänlaisella laatalla, ja minä ainakin tein niin, että kun laatta laskeutui, hyppäsin siihen ja aloitin armottoman mätön. Jos on koko ajan hänessä kiinni niin hän saa tehtyä vähemmän liikkeitä. Sitten vaan parantelet tarpeen tullen.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Hornless Finnishing_Rain:n avatar
    Liittymispäivä
    15.8.2004
    Sijainti
    No tässä näin...
    Ikä
    23

Oletus

Pahoittelen tupla postausta mutta kukaan ei sitten varmaan näkisi tätä viestiä...
    Eli, olen Hollow Bastionissa ja minun täytyisi tapella Maleficenttiä vastaan. Minkä tasoiset hahmot pitäisi/kannattaisi olla että hänet voittaisi? Koska ekalla kerralla olin juuri voittamaisillani sen mutta tappoi yhdellä iskulla [vaikka Soralla olikin täydet Hp:t].
    Eipä nuo levelit varmaankaan mikään ongelma oo. Kannattaapi varata vaikkapa pari mega potionia ja elixiriä mukaan niin eiköhän se mee läpi. (en suosittele curee, koska sen tekeminen kestää liian kauan. mutta aero kannattaa pitää päällä koko ajan niin se ei tapa sua sillä isolla iskulla heti ensimmäisestä.) Ja jos ei mee läpi niin kannattaa mennä colosseumille kehitteleen vaikkapa 50-60 levuseks.

Oletus

No, täällä ei ole kysynyt ketään muutamaan päivään niin kysyn: Missä se High (tai big) jump siellä Monstrossa on? En muuten pääse eteenpäin

SeeD
    Liittymispäivä
    22.9.2002
    Sijainti
    kataja
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Morofo
    No, täällä ei ole kysynyt ketään muutamaan päivään niin kysyn: Missä se High (tai big) jump siellä Monstrossa on? En muuten pääse eteenpäin
    Se on siinä yhdessä laatikossa, mikä sijaitsee siinä ekassa paikassa kun tullaan Monstroon. Se ei tosin muistaakseni oo siinä heti.

Kiitos 19.30 - 20.00

Yeaaah baby, shall we shag now or shall we shag later?

Oletus

Ja vielä missä se Ursula on siellä Atlanticassa? Älkää kertoko kokonaan antakaa vain pieni vinkki koska ratkaisemisen ilo menee pois ja se on voi voi.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä