+ Vastaa ketjuun
Sivu 3 77:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 31 - 45. Tuloksia yhteensä 1152.

Ketju: Kingdom Hearts -kysymysketju

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jubei
    Miten näitä white mushroomeja saa tulemaan? Onko mitään varmaa konstia?
    Muitakin paikkoja on, mm. Wild Junglessa samalla alueella missä Janen ja kumppaneiden leiri sijaitsee. Tallenna peli teltan sisällä, ja mene ulos teltasta katsomaan mitä vihollisia siellä lymyilee. Jos White Mushroomeja ei löydy heti, mene pika-exitillä (L1,L2,R1,R2,Select ja Start) alkuvalikkoon, ja load game. Jos tälläkään kertaa ei nappaa, niin toista tätä niin kauan että White Mushroomeja ilmestyy kyseiselle alueelle. Kyllä niitä aika usein sinne ilmestyy.

Hornless slasher:n avatar
    Liittymispäivä
    5.8.2004
    Sijainti
    Joensuu...
    Ikä
    82

Oletus

Aattelin kysästä, että mikä olisi helpoin tapa hakata sephiroth, tai saada soralle lvl:eilisää..!

Oletus

sephiroth on aikas vaikee, eikä siitä hyödy mitään, paitsi ison kasan expaa.
    Jos Soralle (vain Soralle) haluaa leveleitä, niin kannattaa mennä tota Hades cuppia yksin käpi. mutta jos ei tasot riitä siihen, niin sitten aku ja hessu mukaan, tai time trial ja rock titania.

Talking

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jubei
    Miten näitä white mushroomeja saa tulemaan? Onko mitään varmaa konstia? Gamefaqsin ohjeissa lukee että huoneessa ennen final save pointtia niitä pitäisi tulla melkein kokoajan, mutta itse olen taistellut siellä 50 kertaa, ja niitä on tullut vain kerran.
    No tietääkseni siihen ei oo konsteja ja ne vaan on niin (piip):in harvinaisia, että kyllä ottaa päähän. Itse en kertaakaan törmänny niihin siell huonees ennen final savepointtii, mutt mulla tulee niitä enemmän siell deep junglessa, teltan edessä, halloween maailmas siellä, miss on se arkku siinä huoneen perällä, hautakiviä veirellä ja sitte se hissi, joka pitää sytyttää. Niin ja sitte vielä siell Peter panin maailmas (neverland?) laivan kannella ja siell traverse townissa, hotelli huoneessa. Kannattaa kokeilla noita paikkoja mieluummin. Ainaki mulla tulee niis useemmin.

Ps. mistä muualta niitä mystery goo-höskiä saa? Haluis tietää.
    Viimeksi muokannut Squally-girl : 24.9.2004 klo 15:05:40

Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Squally-girl
    Ps. mistä muualta niitä mystery goo-höskiä saa? Haluis tietää.
    VAIN ja AINOASTAAN Black Mushroomeilta. Nämä esineet ovat pelin harvinaisimpia, ja niitä saa parhaiten Critical Hiteillä. Tosin Olen saanut näitä vain pelin loppupuolella, jossa rahalla ei enää paljoa tee.

Chibi Tonishi:n avatar
    Liittymispäivä
    15.11.2003
    Sijainti
    Ahtiala (Lahti)
    Ikä
    19

Oletus

Tuootaa.. Minua mietityttää, kun tuolla Akulla ei ole yhtään taikoja... Ainakaan en ole huomannut, milloin hän käyttää. Onko hänellä siis taiat ihan alussa vai oppiiko hän niitä?
    EWW!
    Don't touch thaT

Please, support the dragons!

Dragon Ananaz:n avatar
    Liittymispäivä
    11.7.2004
    Sijainti
    Tuusula
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Riku
    VAIN ja AINOASTAAN Black Mushroomeilta. Nämä esineet ovat pelin harvinaisimpia, ja niitä saa parhaiten Critical Hiteillä. Tosin Olen saanut näitä vain pelin loppupuolella, jossa rahalla ei enää paljoa tee.
    Sekoitat nyt Mystery Goon ja Mystery Moldin. :) Mystery Goota saa kyllä kaikilta pelin sienivihollisilta - kaikkein helpoiten Neverlandin Rare Truffleilta kun lennättää niitä tarpeeksi. Parhaimmillaan yhdeltä Rare Trufflelta (sininen) voi saada ainakin kolme Mystery Goota.

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tonberry12
    Tuootaa.. Minua mietityttää, kun tuolla Akulla ei ole yhtään taikoja... Ainakaan en ole huomannut, milloin hän käyttää. Onko hänellä siis taiat ihan alussa vai oppiiko hän niitä?
    Akulla on taikoja heti pelin alusta saakka. Customize-valikosta voi säätää party membereiden käyttäytymistä taisteluissa, esimerkiksi kuinka tiuhaan Aku käyttää loitsuja yms.

Bomb Barret:n avatar
    Liittymispäivä
    23.8.2004
    Sijainti
    Jorkalan korven rallirata
    Ikä
    24

Oletus Kindom Kysymys

Tietääkö kukaan miten jäätitanin voi voitaa, koska olen muuten pelanut pelin läpi mutta tarvitsisin apua jäätitaanin piksimiseen ja olen jumitunut siihen kohtaan enkä pääse coleseumia muuten kokonaan läpi.

Onko kukaan teistä vielä pieksinyt sephirothia jos on niin voisko se sanoo miten se on helpoin piksiä ja mitä sen piksimiseen tarvii ja tarviiko paljon mp ja hp tai leveleittä
    Viimeksi muokannut Candice : 30.9.2004 klo 11:20:37

Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Barret
    Tietääkö kukaan miten jäätitanin voi voitaa, koska olen muuten pelanut pelin läpi mutta tarvitsisin apua jäätitaanin piksimiseen ja olen jumitunut siihen kohtaan enkä pääse coleseumia muuten kokonaan läpi.
    Jäätitaani viskoo jääpiikkejä sinua kohtia, yritä ajoittaa iskusi siten, että kimmotat osan niistä takaisin häntä kohti. Muuman kerran jälkeen se menee tajuttamaksi, jolloin yletyt pieksemään hänen päätään, tosin hetkeksi. Sellaisia kykyjä kannattaa ottaa käyttöön kuin se, mikä nostaa manaasi sitä mukaan kun saat turpiisi. Sitä varten Guraga on erittäin käytännöllinen taika. Myös Aerogaa kannattaa hyödyntää. Item-valikko vielä täyteen elixsiirejä, ja runsaasti kärsivällisyyttä. Sepin pieksemisessä samoja vinkkejä, ja roppakaupalla hyvää onnea ja nopeaa reagointia.

Oletus Pahis

No niin, olen vihdoin kohdassa jossa täytyy hakata Ansem. MITEN HITOSSA SE VOITETAAN? Oon saanu uusia taikoja mutta kun ne vain pahentavat asiaa!
    Ihan kiva ku Donald ja Goofy jaa siinä yhessä kohtaa pois... niin miten se pieksitään?

Soldier Kuppa:n avatar
    Liittymispäivä
    8.2.2004
    Sijainti
    Siellä täällä...
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Morofo
    No niin, olen vihdoin kohdassa jossa täytyy hakata Ansem. MITEN HITOSSA SE VOITETAAN? Oon saanu uusia taikoja mutta kun ne vain pahentavat asiaa!
    Ihan kiva ku Donald ja Goofy jaa siinä yhessä kohtaa pois... niin miten se pieksitään?
    No, tässä kohdassa minulla oli niin hyvä leveli, että en muuta tehnyt, kuin hakkasin vaan ihan hulluna. Eli jos sinulla on hyvä level, niin ei muuta kun hakkaat vaan, ja välillä Curagaa ja Aerogaa, niin eiköhän pitäisi hoitua.
    LöLtZ

Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Morofo
    Pahentavat? Kuinka niin? Ei Ansemiin mitään sen erikoisempia kikkoja ole kuin katso tarkkaan milloin hänen selässään oleva Heartless kääntyy hänen eteensä, älä lyö. Odota kunnes se siirtyy taas Ansemin taakse. Tarpeeksi isot levelit ja item-valikko täyteen elixiirejä, niin kyllä hänet saa piestyä. Vai tarkoitatko hänen viimeistä muotoa? Sinun pitää piestä hänen alavartalonsa eri osat, esim. pää, sydän jne., sitten aukeaa portti jonka takana joudut taistelemaan Heartlesseja vastaan. Kun olet puhdistanut paikan niistä, niin saat taas Akun ja Hessun mukaasi. Pääasiassa hutkit sitten Ansemin yläosaa tarpeeksi kauan.

//Kuppa ehti ensin, mutta kirjoitinpas nyt kuitenkin

Chibi Tonishi:n avatar
    Liittymispäivä
    15.11.2003
    Sijainti
    Ahtiala (Lahti)
    Ikä
    19

Red face 10 pistettä sille joka auttaa!

Mitä pitää tehdä Wonder landissa ja siellä viidakossa?

Wonder landsissa se tyttö katosi juuri.. VIidakossa olen yrittänyt etsiä niitä "Kuvia"... en muista mitkä kuvat olin löytänyt..ainakin kaikki, jotka oli siellä leirillä. Olen käynyt ja kiivennyt liaania pitkin ylös, mutta mitäs siellä? -_-
    Viimeksi muokannut Tonishi : 27.9.2004 klo 18:00:41
    EWW!
    Don't touch thaT

Please, support the dragons!

Oletus

Neuvo Tarzan maailmaan:
    Oletko ollut Hippo`s laguunissa? Kun siellä on se aarrearkku, mene sen luokse ja huomaat, että sen arkun takana on lijaani, jota pitkin voi kiivetä.

Neuvo Wonderlandiin:
    Kun meet sinne metsään, siellä päässä on toinen aukko jolla pääset teekutsu paikkaan, jossa on talo ja mene taloon. Sitten sinun pitäisi sytyttää kaikki kolme kynttilää. Kun olet tehnyt sen, palaa takaisin Blizzard (mikä lie) roomiin, niin kiipeä sen pöydälle (en muista tarkalleen) ja tulee vastus.
    En ole varma ymmärtääkö kukaan mutta koitetaan kuitenkin.

Little Monster Velvety:n avatar
    Liittymispäivä
    30.4.2004
    Sijainti
    Haukipudas
    Ikä
    23
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

No niih. Pakkohan sitä on auttaa ihmisiä, kun ei muutakaan tekemistä ole ja Kingdom Heartsin osaan jo ulkoa hyvin, että juu.

Wonderland
    Mene Lotus metsään kuningattren sotilaita vastaan käydyn tappelun jälkeen ja näet Chesire Catin istuvan kiven päällä (muistaakseni se oli näin). juteltuasi tälle, mene eteenpäin ja käänny oikealle, jossa mahdollisesti tulee tappelu (tapa heartlessit.) ja mene oviaukosta Tea Party Gardeniin, jossa voit istua tuoliin ja saada kaikkea hauskaa tavaraa tai mennä talon ovesta sisään Bizzarre Roomiin, (itse kuitenkin istuin jokaisessa tuolissa ennen eteenpäin menemistä.) kissa on taas siellä ja käskee sytyttämään valot, jotta näet varjoja. Tässä vaiheessa tulee aika paljon rähinää, mutta älä välitä, selviät hengissä. ^^ Nouse takan (?) reunalle ja hyppää (paina ympyrää) sellaisen kummallisen systeemin päälle ja kissa tulee taas näkyviin, sanoen jotakin, että valo ei riitä. Hyppää toiselle samanlaiselle systeemille ja sytytä lamppu. Tämän jälkeen kissa tulee taas höpöttämään jotakin sinulle ja voit lähteä. Mene Queen's Castleen ja tallenna peli. Jos hahmosi ovat 10-15 levelisiä, älä mene takaisin Bizzarre roomiin vaan jää kehittämään hahmojasi ja jos sattuu, että sinulla ei ole potioneita ja Ethereitä, mene ostamaan niitä Traverse townista.

Deep Jungle
    Tarzanin vietyä sinut leiriin, olet varmaankin huomannut sellaisia pyöriviä kortteja/kuvia ympäri tätä leiriä. Kerää ne kaikki, muistaakseni niitä oli 12. Vie kuvat Janelle ja katso ne. Tämän älkeen mene ulos teltasta ja joudut tappelemaan leijonaa vastaan, tappelun jälkeen mene Hippo's Lagooniin ja kiipeä sitä ensimmäistä liaania ylös, pidä kuitenkin huoli, että Tarzan on mukanasi sillä muuten et pääse eteenpäin ja kun olet tätä ensimmäistä liaania kiivennyt ylös, Tarzan juttelee gorillalle, (en muista nimeä) tämän jälkeen joudut etsimään Gorilloja joka puolelta Deep Junglea.

Juu, toivottavasti en unohtanut mitään... Minua on vaivannut dementia viimeiset kolme kuukautta. No, joku voi täydentää tuota, jos jaksaa. Niin, minusta tämä ei spoilaa juonta lainkaan, mutta jos se jotakuta haittaa, laitan nuo spoileri laatikkoon. ^_^

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä