Ei toimi, vaikuttaako jos on euroopan versio? Menin Mulani paikast save pointii ja siitä world mappiin ja takas, mut ei drive muuttunut mihinkään...
/ jaa toimiihan se, tein vain väärin yhdessä kohdassa![]()
Ei toimi, vaikuttaako jos on euroopan versio? Menin Mulani paikast save pointii ja siitä world mappiin ja takas, mut ei drive muuttunut mihinkään...
/ jaa toimiihan se, tein vain väärin yhdessä kohdassa![]()
Viimeksi muokannut Tomppa : 11.1.2007 klo 19:21:39 Syy: Hups.
Itselläni on euro versio, ja hyvin toimii, et vain tajunnut.
Siis ENSIN pistä draivi päälle (vaikka Valor).
Sitten ennen kuin lähdet maailmasta ENNEN kuin draivi on loppunut.
SITTEN kun tulet TAKAISIN maailmaan, draivi jutskasi on takaisin siinä lukemassa KUIN SE OLI ENNEN KUIN PISTIT DRAIVIN PÄÄLLE.
///no hyvä että se onnistu
Viimeksi muokannut debtor : 11.1.2007 klo 19:22:57
The God Has Spoken!
Öää, minulla on yksi tälläinen kysymys, mikä ei varmaan liity itse pelaamiseen niin paljoa. En sitten tiedä, olisiko pitänyt laittaa toiseen ketjuun. NO MENEE JO TÄNNE.
Elikkä, Organization XIII-heebot olivat ehdottomasti pahiksia pelissä. Mutta miksi? Hehän siis vain halusivat itselleen sydämen, eikö? No mitäs niin kauhean pahaa siinä sitten on? Miksei heille vaan voitu antaa sydämiä, että he olisivat olleet ihmisiä nobodyjen siasta?en koskaan ymmärtänyt tätä. Ehkä CoM olisi selventänyt asiaa? .__.
E: NIIN ja mikä ihme se antiform-juttu oikein on? Miksi Sora muuttuu joskus sellaiseksi ärrimurrisasukeksi?
// Ömm, debtor hei.. kannattaako sinun tosissaan vastata, jos et itsekään tiedä?
Viimeksi muokannut Sanniainen : 11.1.2007 klo 20:00:16
Koska "paha" on vain enemmistön päätös. He olivat pahoja koska jotkut oudot heebot Squaren päämajassa niin sanovat, ja suurin osa on heitä uskoo..
Juuri se. Vissiin idea on että se paha, joka tuli Soran sydämmee kun hän muuttuu heartlessiks ykkösessä, jotenkin aktivoituu, ja hän muuttuu hetkellisesti Heartlessiksi.
Tai jotain.
The God Has Spoken!
entä voisko joku kertoa missä tää Tower ois missä ois hyvä treenata Final modee.. kun sitä paikkaa kehutaan niin paljon, mutta en tiedä missä se on. missä tower mahtaisi olla?
Ei se drive mittari vaan drive Formin leveli, jonka voi tarkistaa start -> Status valikosta.. Ne tasot pitäisi saada tasolle 7. Silloin jokaisella formilla on yhdeksän (9) sellasista mittaria siinä Formin aikana.
Edit:// Se paikka on Twilight Town -> Sininen tähtijuna. Mutta paremmin onnistuu kyllä World That Never Wasin siellä jossain "ulkona" (mene kartalla twilight's view alueellle ja siitä ylöspäin). Ravaat vain välissä tallennuspaikalla. Alussa se on turhauttavaa...
Viimeksi muokannut GolliM : 12.1.2007 klo 8:01:11
Kyllä se se onMene valikossa stasus ikkunaan, jossa huomaat että oman ja kavereidesi lisäksi, siellä on myös FORMIEN ja SUMMONEIDEN
Exp taulukko... Eli kehitä Formit tasolle 7, ei DRIVE GAUGE
//Ok... ny meni hermot tähän koneeseen.... Poistakaa tää turha viesti, koneeni ei suostunut menemään alemmas Debtorin viestistä
// ja star seeker, minä sanoin että täytyy treenata formit jo viime sivulla, ennen omaa kysymystäsi![]()
Viimeksi muokannut Super Sayan : 12.1.2007 klo 14:54:43
Ex-Super Sayan
Thänks thu MKUP
Mun Juutuubi account ja videot osoitteessa täällä.Tsekatakaa ihmeessä!
voisitteko hieman auttaa?
Kun olen niin surkea näissä jutuissa...
eli haluaisin tietää mitkä ovat kh2:den salaiset pääkät, missä ne sijaitsevat ja vinkkejä niiden voittamiseen , Kiitos![]()
anatawa sugoii kakkoii
![]()
ainoa vastaus on Zebbo eli sephiroth. Hän sijaitsee Radiant gardenin dark deptheissä, ja hän ilmestyy sinne kun olet voittanut kaikki maat, eli kun toinen Tron seikkailu alkaa, olet oikeassa paikassa. Ja voittamiseen hmm... niin itse käytän mieluiten rumbling rosea, pistän kaikki deffaa nostavat abilityt päälle, Parhaat accessoryt. Pistä myös se ability mikä pidentää limit aikaa. Formi abilityt ovat tärkeitä, varsinkin se high jump ja tupla hyppy! Sepon hyökkäykset ovat alkuun helppoja, ja hän jää auki hyökkäyksillesi. Kun ruutu pimenee käytä reaction komentoa, seppo jää auki hyökkäyksillesi. Jos hän teleporttaa viereesi ja heittää sinut ylös rämplää vain X:ää. Kun seppo alkaa huitoa kuin hullu kannattaa hyppiä tai blokata, combon jälkeen on sinun vuorosi.. Seppo alkaa käyttämään tulipilaria ja heartless angelia kun olet hakannut noin 5 putkea. Hän käyttää myös niitä mustia palleroita. Tulipillarista vain pakoon, ja jos hän käyttää heartless angelia, Tupla hypyllä ja hirveä hakkaus, jos et kerkeä niin joku parannus item.. Kun sepolla on enään noin 5 putkea jäljellä, hän alkaa käyttämään jotain ihme meteori sade juttua.. Tuplahypyltä puolelta toiselle...
Ex-Super Sayan
Thänks thu MKUP
Mun Juutuubi account ja videot osoitteessa täällä.Tsekatakaa ihmeessä!
min oon töpännyt Sai'ixeen sora ja muut yli 40 lvl mutta aina se tappaa mut silloin kun sillä on vähän enkkaa ja se ryhtyy huitomaan niin että siihen ei voi osua... mitä teen jotta en potkaise tyhjää ihan heti -_-'
----------------------------------
Gospel on kunnon musaa!
---------------------------------
Guardian of Graphic club \o/
Itemit täyteen elixirejä/hi potioneita ja kun saix tulee lähelle niin koita hyppiä tai spämmätä reflectiä. voit myös muuttua ''kuolemattomaksi'' tekemällä jonkin limiitin silloin kun saix riehuu.
<('-'<)
Eipä pelin tarinaa kannata sen kummemin käydä ihmettelemään tai kyseenalaistamaan. Koko juttu vain kaatuu omaan nokkeluuteensa, jos sitä koettaa pohtia liikaa.
Spoiler!
Ei niinkään heidän tavoitteensa ollut paha, vaan se kuinka he sen pyrkivät toteuttamaan. Xemnas vapautti Sydämettömiä eri maailmoihin vahingoittaakseen viattomia ihmisiä luodakseen lisää Sydämettömiä ja siten saadakseen lisää sydämiä omaa Kingdom Heartsiaan varten. Sekä tietysti se, että he pyrkivät muuttamaan mm. Beastin kaltaisia vahvasydämisiä olentoja Sydämettömiksi saadakseen näiden Nobodyt hallintaansa. Koko juttu on tosin vähän hatara, koska peli ei sen kummemmin selitellyt, että mitä "etuisuuksia" sydämestä on verattuna Nobodynä olemiseen. Lähinnä vain viitattiin, että "ei sydäntä" on sama kuin "ei tunteita", mutta siinäkään ei ollut mitään tolkkua, koska kaikki Organisaation jäsenet olivat joka tapauksessa kauheita emoja. :P
Juu, *sori kun kyselen kokoajan*, mutta kuinka final formia saa kehitettyä?
Kun aina kun käytän tuota final formia, niin se näyttää sen jälkeen, että experiense 0... ja oon kyllä kokeillu monesti saada level uppeja , mutta kun en saa, eli voisiko joku viisas neuvoa?
anatawa sugoii kakkoii
![]()