Ehei! se oli 3 tai 4 kertaa! Ja mie kyllä voin vastata aina kyssiinne koska oon menny KH:n nykyään 3 kertaa läpi!Alunperin kirjoittanut Prinsessa Garnet
Ehei! se oli 3 tai 4 kertaa! Ja mie kyllä voin vastata aina kyssiinne koska oon menny KH:n nykyään 3 kertaa läpi!Alunperin kirjoittanut Prinsessa Garnet
Löytyisikö mistään ohjeita hollw bastionin waterway-sokkeloon, kun siellä on muistaakseni 6 nappulaa sillä ensinmäisellä alueella ja olen saanut painettua vain 4:ä.
Tästä samasta asiasta taisi olla puhetta aikaisemminkin, mutta selvisi, että niitä 2 nappulaa ei voi painaa mitenkään. KORJATKAA, JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ.Alunperin kirjoittanut Gil-Galad Ronso
LöLtZ
Miten sen yhden arkun sitten saa, jos niitä nappuloita ei voi painaa?
http://www.supercheats.com/playstati...artscheats.htm
Onko tuossa hidden keyblades vinkissä mitään perää?
Ajattelin tässä vastata useampaan juttuun kerralla.
WHITE M. Ne kannattaa tappaa samaa loitsua käyttäen koska silloin saa semmoisen "loitsu todistuksen" (en muista nimeä (joka loitsulle omansa)) sekä melko hyvällä mahdollisuudella tuon Mystery Goon. Jos tietää alueen missä on sieniä aina välillä niitä on melko helppo saada hengiltä. Mene alueelle jossa niitä löytyy ja jos siellä on jotain muita mörrejä ÄLÄ tapa niitä vaan puistu alueelta ja palaa heti takaisin, sieniä ilmestyy viimeistään 5 kerralla(mulla ainakin)
Hollow Bastionin leijuarkut saa alas tolla Gravitylla (ihan sama mikä muoto)
Deep Juglen siniset taikakukat on hyödyllisiä siinä taistelussa joka käydään siellä. Sori en enää muista miten![]()
SEPHIROTH on suhteellisen helppo tappaa kuten pari muutakin on jo kertonut mutta menköön samalla. Sin harvest on helppo torjoa pitkälläkin matkalla jos omistaa sen avaimen heitto-tempun (nimi hukassa). Muuten minun mielestäni Sora on aivan yhtä haavoittuvainen käyttäessään Ars Arcanumia kuin muulloinkin (eikä se sano aina "sin harvest" se sanoo välillä "sin's forgiven")
Ja muuten minä nuijin sen tasolla 67 kolmannella yrityksellä(tosin helpommalla vaikeus asteella. Vaikeammalla taso oli 76 ja yrityksiä monta)
RARE TUFFLET on helpointa "tappaa" käyttäen tuota Aerogaa sen avulla sieni pomppii kiun viimeistä päivää ja hommaa helpottaa jos sen saa ajettua lähelle seinää
Pyydän anteeksi todennäköisiä kirjoitus virheitäni![]()
Ei tässä sen kummempaa. Olkoon voima kanssanne
Ka.... Me.... Ha.... Me.... HAAAA!!!
En tarkoita niitä leijuvia arkkkuja Hollow Bastionissa, vaan sitä arkkua waterwayn savepointin viereisessä käytyävässä (se käytävä, jossa on kupla). Arkku on siis siellä ylemmällä tasolla.Alunperin kirjoittanut SAMUS
Vinkeissä, ellen sanoisi. Potaskaa, sillä tuo on ainoa sivu, joissa edes mainitaan moisista. Ultimate Weapon on pelin paras Keyblade, sekä ainoa salainen Keyblade. Edes Squaren sivuilla ei mianita noista piilotetuista Keybladeista.Alunperin kirjoittanut Gil-Galad Ronso
Kaikki kyselevät täällä miten tappaa Sephiroth helposti. Miksi kaikki pitää tehdä aina niin helposti? Kokeilkaa tätä: Ottkaa abilityista pois Super glide, glide, second change, combo plussat ja vaikka scan, että joutuu taistelemaan ''sokkona''. Vaihtakaa myös aseeksi kingdom key. Tässä on mielestäni jo haastetta ja siinä voi sentään onnistua (toisin kuin epätoivoisessa yrityksessäni tappaa Sephiroth ilman mitään abilityja. Siinä alkaa ikävöimään Ars Arcanumia ja MP ragea).
Voisitteko kertoa kaikkien torn pagien siannit? Olen löytänyt muuten kaikki paitsi yhden.. En muista mistä kaikista paikoista löysin, joten parempi, että kerrotte kaikki siannit.
Tässä:Alunperin kirjoittanut Tonberry12
Agrabah
Löytyy Cave Of Wonders nimiseltä alueelta arkusta.
Monstro
Chamber 6:sta yhdeltä niistä korkeista laatoista(?)
Atlantica
Mikälie Ariel's Grotto, yhdestä niistä aarteista.
Halloween Town
Laboratorion kirjahyllystä.
Traverse Town
Etsi ainakin 51 Dalmatialaista ja saat sen Dalmatialaisten talosta.
Ihmettelijöille tiedoksi olin laittanut nämä aiemmin tuohon toiseen Kingdom Hearts ketjuun ja laitoin ne tännekkin.
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.
You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.
Olisi kysyttävää... Nimittäin Nalle Puh maailmassa [eli kirjassa] on sen niminen paikka kuin "A winding, muddy path", jossa Puh yrittää löytää ystävänsä. Ongelmana onkin että miten "löytäisin" heidät? Tiedän kyllä missä ne on mutta...
-
Ystäwät: Velvety ~ Astralberry ~ AoiNeko
Sinun pitää kärsivällisesti odottaa, että herra Puh tallustaa perässäsi muiden hahmojen luokse. Tuhoa mahdolliset esteet, esim. ampiaispesän puunrungon sisältä, että Puh pääsee tallustamaan sen läpi.Alunperin kirjoittanut Shiowa
Oon pelannu End of Worldin silleen läpi että enää on Ansemit Chaos of World jäljellä. Missä se Aeris on siellä Hollow Bastionissa että menisin hankkii Guragan.![]()
![]()
Ja sitten viel sellanen että mistä saa Aerogan?