+ Vastaa ketjuun
Sivu 6 77:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 76 - 90. Tuloksia yhteensä 1152.

Ketju: Kingdom Hearts -kysymysketju

Warrior Sixpounder:n avatar
    Liittymispäivä
    2.10.2004
    Sijainti
    Lahti
    Ikä
    18

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Prinsessa Garnet
    Curagan saa kun menee Hollow Bastionissa juttelemaan Aerithin kanssa. Pitää jutella kaksi kertaa... muistaakseni.
    Ehei! se oli 3 tai 4 kertaa! Ja mie kyllä voin vastata aina kyssiinne koska oon menny KH:n nykyään 3 kertaa läpi!

Foot Soldier Gil-Galad Ronso:n avatar
    Liittymispäivä
    28.4.2003
    Sijainti
    Palanthas
    Ikä
    22

Oletus

Löytyisikö mistään ohjeita hollw bastionin waterway-sokkeloon, kun siellä on muistaakseni 6 nappulaa sillä ensinmäisellä alueella ja olen saanut painettua vain 4:ä.

Soldier Kuppa:n avatar
    Liittymispäivä
    8.2.2004
    Sijainti
    Siellä täällä...
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Gil-Galad Ronso
    Löytyisikö mistään ohjeita hollw bastionin waterway-sokkeloon, kun siellä on muistaakseni 6 nappulaa sillä ensinmäisellä alueella ja olen saanut painettua vain 4:ä.
    Tästä samasta asiasta taisi olla puhetta aikaisemminkin, mutta selvisi, että niitä 2 nappulaa ei voi painaa mitenkään. KORJATKAA, JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ.
    LöLtZ

Liittymispäivä
    28.4.2003
    Sijainti
    Palanthas
    Ikä
    22

Oletus

Miten sen yhden arkun sitten saa, jos niitä nappuloita ei voi painaa?

http://www.supercheats.com/playstati...artscheats.htm

Onko tuossa hidden keyblades vinkissä mitään perää?

Bite Bug SAMUS:n avatar
    Liittymispäivä
    23.10.2003
    Sijainti
    multia
    Ikä
    24

Post Kokoelma

Ajattelin tässä vastata useampaan juttuun kerralla.
    WHITE M. Ne kannattaa tappaa samaa loitsua käyttäen koska silloin saa semmoisen "loitsu todistuksen" (en muista nimeä (joka loitsulle omansa)) sekä melko hyvällä mahdollisuudella tuon Mystery Goon. Jos tietää alueen missä on sieniä aina välillä niitä on melko helppo saada hengiltä. Mene alueelle jossa niitä löytyy ja jos siellä on jotain muita mörrejä ÄLÄ tapa niitä vaan puistu alueelta ja palaa heti takaisin, sieniä ilmestyy viimeistään 5 kerralla(mulla ainakin)

Hollow Bastionin leijuarkut saa alas tolla Gravitylla (ihan sama mikä muoto)

Deep Juglen siniset taikakukat on hyödyllisiä siinä taistelussa joka käydään siellä. Sori en enää muista miten

SEPHIROTH on suhteellisen helppo tappaa kuten pari muutakin on jo kertonut mutta menköön samalla. Sin harvest on helppo torjoa pitkälläkin matkalla jos omistaa sen avaimen heitto-tempun (nimi hukassa). Muuten minun mielestäni Sora on aivan yhtä haavoittuvainen käyttäessään Ars Arcanumia kuin muulloinkin (eikä se sano aina "sin harvest" se sanoo välillä "sin's forgiven")
    Ja muuten minä nuijin sen tasolla 67 kolmannella yrityksellä(tosin helpommalla vaikeus asteella. Vaikeammalla taso oli 76 ja yrityksiä monta)

RARE TUFFLET on helpointa "tappaa" käyttäen tuota Aerogaa sen avulla sieni pomppii kiun viimeistä päivää ja hommaa helpottaa jos sen saa ajettua lähelle seinää

Pyydän anteeksi todennäköisiä kirjoitus virheitäni
    Ei tässä sen kummempaa. Olkoon voima kanssanne
    Ka.... Me.... Ha.... Me.... HAAAA!!!

Liittymispäivä
    28.4.2003
    Sijainti
    Palanthas
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut SAMUS
    Hollow Bastionin leijuarkut saa alas tolla Gravitylla (ihan sama mikä muoto)
    En tarkoita niitä leijuvia arkkkuja Hollow Bastionissa, vaan sitä arkkua waterwayn savepointin viereisessä käytyävässä (se käytävä, jossa on kupla). Arkku on siis siellä ylemmällä tasolla.

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    26

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Gil-Galad Ronso
    Onko tuossa hidden keyblades vinkissä mitään perää?
    Vinkeissä, ellen sanoisi. Potaskaa, sillä tuo on ainoa sivu, joissa edes mainitaan moisista. Ultimate Weapon on pelin paras Keyblade, sekä ainoa salainen Keyblade. Edes Squaren sivuilla ei mianita noista piilotetuista Keybladeista.

Elite Soldier Sir Edmund:n avatar
    Liittymispäivä
    24.10.2004
    Sijainti
    Old Trafford
    Ikä
    22

Oletus

Kaikki kyselevät täällä miten tappaa Sephiroth helposti. Miksi kaikki pitää tehdä aina niin helposti? Kokeilkaa tätä: Ottkaa abilityista pois Super glide, glide, second change, combo plussat ja vaikka scan, että joutuu taistelemaan ''sokkona''. Vaihtakaa myös aseeksi kingdom key. Tässä on mielestäni jo haastetta ja siinä voi sentään onnistua (toisin kuin epätoivoisessa yrityksessäni tappaa Sephiroth ilman mitään abilityja. Siinä alkaa ikävöimään Ars Arcanumia ja MP ragea).
    Signature ja avatar by MonGooli

Chibi Tonishi:n avatar
    Liittymispäivä
    15.11.2003
    Sijainti
    Ahtiala (Lahti)
    Ikä
    19

Oletus

Voisitteko kertoa kaikkien torn pagien siannit? Olen löytänyt muuten kaikki paitsi yhden.. En muista mistä kaikista paikoista löysin, joten parempi, että kerrotte kaikki siannit .
    EWW!
    Don't touch thaT

Please, support the dragons!

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tonberry12
    Voisitteko kertoa kaikkien torn pagien siannit? Olen löytänyt muuten kaikki paitsi yhden.. En muista mistä kaikista paikoista löysin, joten parempi, että kerrotte kaikki siannit .
    Tässä:

Agrabah
    Löytyy Cave Of Wonders nimiseltä alueelta arkusta.

Monstro
    Chamber 6:sta yhdeltä niistä korkeista laatoista(?)

Atlantica
    Mikälie Ariel's Grotto, yhdestä niistä aarteista.

Halloween Town
    Laboratorion kirjahyllystä.

Traverse Town
    Etsi ainakin 51 Dalmatialaista ja saat sen Dalmatialaisten talosta.

Ihmettelijöille tiedoksi olin laittanut nämä aiemmin tuohon toiseen Kingdom Hearts ketjuun ja laitoin ne tännekkin.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Warrior Daiki:n avatar
    Liittymispäivä
    25.2.2004
    Sijainti
    The Blueberry sky

Oletus

Olisi kysyttävää... Nimittäin Nalle Puh maailmassa [eli kirjassa] on sen niminen paikka kuin "A winding, muddy path", jossa Puh yrittää löytää ystävänsä. Ongelmana onkin että miten "löytäisin" heidät? Tiedän kyllä missä ne on mutta...

-
    Ystäwät: Velvety ~ Astralberry ~ AoiNeko

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    26

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Shiowa
    Olisi kysyttävää... Nimittäin Nalle Puh maailmassa [eli kirjassa] on sen niminen paikka kuin "A winding, muddy path", jossa Puh yrittää löytää ystävänsä. Ongelmana onkin että miten "löytäisin" heidät? Tiedän kyllä missä ne on mutta...
    Sinun pitää kärsivällisesti odottaa, että herra Puh tallustaa perässäsi muiden hahmojen luokse. Tuhoa mahdolliset esteet, esim. ampiaispesän puunrungon sisältä, että Puh pääsee tallustamaan sen läpi.

Elite Soldier 'Jecht':n avatar
    Liittymispäivä
    26.10.2003
    Sijainti
    Suomi Finland Perkele
    Ikä
    21

Oletus

Oon pelannu End of Worldin silleen läpi että enää on Ansemit Chaos of World jäljellä. Missä se Aeris on siellä Hollow Bastionissa että menisin hankkii Guragan.

Lost Number In memoriam:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2004
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    21

Oletus

kirjastossa

Elite Soldier 'Jecht':n avatar
    Liittymispäivä
    26.10.2003
    Sijainti
    Suomi Finland Perkele
    Ikä
    21

Oletus

Ja sitten viel sellanen että mistä saa Aerogan?

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä