+ Vastaa ketjuun
Sivu 7 77:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 91 - 105. Tuloksia yhteensä 1152.

Ketju: Kingdom Hearts -kysymysketju

Chibi Tonishi:n avatar
    Liittymispäivä
    15.11.2003
    Sijainti
    Ahtiala (Lahti)
    Ikä
    19

Oletus

Hanki KAIKKI 99 dalmantialaista. Tuo Aerogan juttu siis, ei curaga juttu -_-.
    Viimeksi muokannut Tonishi : 27.10.2004 klo 18:36:23
    EWW!
    Don't touch thaT

Please, support the dragons!

Warrior Sixpounder:n avatar
    Liittymispäivä
    2.10.2004
    Sijainti
    Lahti
    Ikä
    18

Oletus

Kirjastossahan se Aeris on! Vaik se onki aika skkelo mut kyllä se löytyy. Muista puhua 3-4 kertaa.

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    26

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tonberry12
    Hanki KAIKKI 99 dalmantialaista.
    Nej, se ei ole siitä kiinni. Kuten aiemmin on sanottu, niin sinun tarvitsee vain puhua noin kolme kertaa Aeriksen kanssa Hollow Bastionin kirjastossa.

Bite Bug AKuzi:n avatar
    Liittymispäivä
    1.6.2004
    Sijainti
    Katutaso
    Ikä
    19

Oletus

Kaikkiko ovat päässeet niihin Hercules matseihin? Minulla Phil sanoo vain että ei ole vielä valmista, tule myöhemmin. Olen vielä saanut kaikki avaimenreiät ja menny pelin läpi, mutta, ei. Mistä on kyse?

Oletus

Voisitko tarkentaa hieman tuota kysymystäsi?
    Tietääkseni kun puuhuu sen Aeriksen kanssa saa curagan.

Talking

Olisko kenelläkään mitään hyviä koulutus kikkoja? mun ukkelit tarvittis vähän koulutusta. Joku sellanen paikka, jossa on paljon haastetta. Nyt ne ukkelit on jotain 87-94 levellii.
    Viimeksi muokannut Squally-girl : 29.10.2004 klo 11:47:48

If you believe...you can do anything...Right?
    Sora kh1

Liittymispäivä
    15.11.2003
    Sijainti
    Ahtiala (Lahti)
    Ikä
    19

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Squally-girl
    Olisko kenelläkään mitään hyviä koulutus kikkoja? mun ukkelit tarvittis vähän koulutusta. Joku sellanen paikka, jossa on paljon haastetta. Nyt ne ukkelit on jotain 87-94 levellii.
    Minä kehitin Travense townissa (tai se kaupunki, en muista nimeä :S). Pyörin siellä ympyrää (kaikki paikat läpi), ja kun tapoin kaikki, tallentamaan, uusiksi ympäri, tallentamaan jne..
    EWW!
    Don't touch thaT

Lost Number In memoriam:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2004
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    21

Oletus

Myös turnauksien läpi meneminen uudestaan ja uudestaan Colosseumilla on kannattavaa. Ja Hollow Bastionista saa kanssa hyvin EXPiä ja End of the Worldista.

media-assistentti Velvety:n avatar
    Liittymispäivä
    30.4.2004
    Sijainti
    Haukipudas
    Ikä
    23
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Quottaminen on hauskaa. x]

Lainaus Alunperin kirjoittanut Squally-girl
    Tiedän parikin hyvää paikkaa kouluttaa hahmoja. Ensinnäkin; Mene vaikkapa Hollow Bastioniin ja käy kaikki mahdolliset paikat läpi, hyvällä mäihällä saat 3-4 leveliä. Toinen paikka on tietenkin Tonberryn mainitsema Traverse Town. Itse kuitenkin tein niin, että juoksin kolme kertaa paikan ympäri ja tallentamaan ja sitten uudestaan sama rulianssi. x] Mutta kaikista parhain paikka on kuitenkin Olympos Coliseum. Mene kyseiseen paikkaan ja käy kaikki cupit (Phil, Pegasus, Hercules ja Hades) läpi, hahmosi kehittyvät mukavaa tahtia. Itse kokeilin tätä kun ensimmäistä kertaa Ansemia menin tappamaan. x]

Lainaus Alunperin kirjoittanut AKuzi
    Kaikkiko ovat päässeet niihin Hercules matseihin? Minulla Phil sanoo vain että ei ole vielä valmista, tule myöhemmin. Olen vielä saanut kaikki avaimenreiät ja menny pelin läpi, mutta ei. Mistä on kyse?
    Oletkos pelannut Hollow Bastionin läpi? Jos olet, ei ole ongelmaa. Mutta oletkos mennyt Hercules cupin läpi? jos et ole, mene ihmeessä pelaamaan se ensin läpi, jotta sinulle tulee se Hades cup.

Liittymispäivä
    15.11.2003
    Sijainti
    Ahtiala (Lahti)
    Ikä
    19

Oletus

Minua jäi vaivaamaan, kun toiset väittävät, että jos vastaa alussa Selphielle, Wakkalle ja Tidukselle ylemmät vastaukset, niin kehittyy koko pelin ajan nopeasti ja toiset taas, että levelille 40 asti kehittyy nopeasti, mutta sen jälkeen hitaasti. Kumpi pitää paikkansa?
    EWW!
    Don't touch thaT

Goblin Altercamo:n avatar
    Liittymispäivä
    10.9.2003
    Sijainti
    Hel(l)sinki
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tonberry12
    Minua jäi vaivaamaan, kun toiset väittävät, että jos vastaa alussa Selphielle, Wakkalle ja Tidukselle ylemmät vastaukset, niin kehittyy koko pelin ajan nopeasti ja toiset taas, että levelille 40 asti kehittyy nopeasti, mutta sen jälkeen hitaasti. Kumpi pitää paikkansa?
    Vastaukset vaikuttavat tosiaan kehitysvauhtiin. En muista yhdistelmiä, mutta niitä on kolme:

"Aamu": Kehitys on alussa nopeaa, mutta viimeimmillä tasoilla expaa tarvitaan sitten enemmän.
    "Keskipäivä": Kehitys on tasaista.
    "Yö(?)": Kehitys on alussa hidasta, (Eli exp:tä tarvitaan enemmän per level.) mutta viimeiset tasot saavutetaan nopeammin.

Joten jos vastaa ylimmät, ja saa viestin, (englanniksi) että matka alkaa aamulla, niin kehitys ON nopeaa alkutasoilla. (Ehkä juuri siihen leveliin 40.) Toisaalta, jos matka alkaa silloin keskipäivällä, niin kehitys on kokoajan tasaista, ei nopeaa.
    BTW, Mitä on avaruuden takana? -Backspace!

Kiitän signusta Ze Shoopoffia ja avasta Aerthossia

Oletus

Olisi kolme kysymystä.

1.
    Minua vaivaa tuo arkku Traverse Townissa, se joka on siinä kun tulee siihen 1st Districtille niin siinä vasemmalla, jota ei saa auki ja siihen tulee joku teksti.
    Miten tämän arkun saa auki?

2.
    Eikös siinä alussa kun on ne Miekka, Kilpi ja Sauva niin valita ensin Vahvuus, ja sitten Heikkous?

3.
    Mitä eroa on Normal ja Expert tasoilla? Aloitin uuden pelin ja valitsin tasoksi Expert, mutta en huomannut vihollisissa minkäänlaista erilaisuutta.

Siinä teille pähkinää purtavaksi. (Kannattaa purra kovaa, pähkinä on kova. )

back in the days
    ~

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Aerthos
    1.
    Minua vaivaa tuo arkku Traverse Townissa, se joka on siinä kun tulee siihen 1st Districtille niin siinä vasemmalla, jota ei saa auki ja siihen tulee joku teksti.
    Sitäkö jonka ypärillä on niitä kynttilä pöytiä? Sinun pitää sammuttaa kaikki kynttilät ennekuin ne syttyvät taas Blizzard/Blizzara/Blizzaga taialla. Sitten arkku aukeaa.
    2.
    Eikös siinä alussa kun on ne Miekka, Kilpi ja Sauva niin valita ensin Vahvuus, ja sitten Heikkous?
    Öhh... joo, mitä siitä?
    3.
    Mitä eroa on Normal ja Expert tasoilla? Aloitin uuden pelin ja valitsin tasoksi Expert, mutta en huomannut vihollisissa minkäänlaista erilaisuutta.
    Kyllä niiden vihollisten minun tietääkseni pitäisi olla hieman kovempia kuin Normalilla. En sitten ole ihan varma, että mitä eroja niillä on.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Lost Number In memoriam:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2004
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    21

Oletus

Olisi kolme kysymystä.
    1.

2.

3.

Siinä teille pähkinää purtavaksi. (Kannattaa purra kovaa, pähkinä on kova. )

1. Eikö se ole se arkku siellä pyötien luona (kahvila)? Sen arkun saa, kun sammuttaa ne pöydillä olevat kynttilät. Muistaakseni ne sammuvat jää-loitsulla.

2. Öö, en ole varma mutta mun mielestä se meni noin.

3. Expertillä kaikki viholliset ovat voimaakkampia, kyllä sen pitäisi huomata.

//EDIT: Darksidez näköjään ehti ennen.

Bite Bug AKuzi:n avatar
    Liittymispäivä
    1.6.2004
    Sijainti
    Katutaso
    Ikä
    19

Oletus

Nyt sain sen selville! Alussa, menee heti Olympokselle, Phil pyytää siirtämään sitä isoa kiveä. Kun yrittää työntää, Sora sanoo jotain "liian painavaa". sen jälkeen kun menee puhumaan Philille pääsee alkukarsintakisoihin.

Et silleen.

Kiitos kuitenkin

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä