+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 61:sta 1231151 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 913.

Ketju: Yleistä peliapua

Oletus Yleistä peliapua

Alueen siistimpänä pitämiseksi päätin tehdä tälläisen ketjun, kun tuntuu siltä, että aina kun on joku ongelma jossain pelissä niin tehdään uusi ketju sitä varten. Alue pysyy näin siistinpänä, kun kaikki peliapuongelmat kysytään tässä ketjussa.

Eli siis aina kun on jokin ongelma pelissä tai et pääse eteenpäin ja tarvitse apua, niin kysy se tässä ketjussa. Älä tee uutta ketjua.

Myöskään jokaisen käyttäjän ei tarvitse vastata erikseen kysymykseen vuoronperään, vaan yksi vastaus riittää. ÄLÄ myöskään vastaa, jos sinulla ei ole varmaa tietämystä asiasta.

Final Fantasyihin liittyviä apuja ei täällä suvaita, sitä varten niillä on omat apuketjunsa omilla alueillaan.

Apua kysyessäsi tuo selvästi esille se, että mistä pelistä on kyse. Näin on helpompi vastata kysymykseen ja ei tule epäselvyyksiä ja väärinkäsityksiä.

Jos olet sitä mieltä, että kysymyksesi on spoilaava, niin käytä silloin spoilerlaatikkoa. Näin estämme käyttäjien vihamieliset tunnepurkaukset.

HUOM! Tarkoituksena on, että käyttäjät kysyvät apua toisilta käyttäjiltä. Älkää linkittäkö tänne sivustojen FAQ:ja sun muita. Postit missä on linkki jonnekkin peliapu sivulle deletoidaan. Eli yksinkertaisesti, älkää mainostako toisia sivustoja. Kuitenkin jos teillä on jokin pakkomielle niin tehdä, niin tehkää se privan puolella.
    Viimeksi muokannut pehmo : 23.8.2006 klo 12:58:34

Oletus

Kyselisin hiukan tosta CT:stä, eli Chrono Triggeristä.
    Pääsin justiinsa pois sellasesta pilvilinnasta. Juuri ennen kun mut heitettiin sieltä pois taistelin Golemia vastaan. Eli kun sieltä viskataan mut sen teleportin kautta ulos, minne pitää mennä? Joitain apuja olen saanut, että pitäisi mennä sinne 2300paikkaan eli sinne missä on se kiihdytyskisa-paikkakin.
    Selkeitä neuvoja kiitos!
    wtf?

Soldier Kuppa:n avatar
    Liittymispäivä
    8.2.2004
    Sijainti
    Siellä täällä...
    Ikä
    22

Oletus

Tämä on todella vaikea, mutta kysyn silti:

Tietääkö kukaan sitä Net Yaroze-konetta [Ei myydä enää missään, niillä voi tehdä "pikkupelejä" PSOne:lle. Se on vanhan harmaan Pleikkarin mallinen, mutta väri on musta.]

ASIAAN: Kysymykseni koskee Net Yaroze-peliä nimeltä Rock's 'n Gems ja pitäisi saada tietää, että millä koodilla saa kaikki kentät pelattavaksi ? Tämän vastaus löytyy myös eräästä Virallinen PlayStation-lehdestä [Numeroa en muista, enkä itse omista kyseistä lehteä.]

Olen erittäin yllättynyt, jos joku tietää vastauksen.

Pistäkää muuten privaa, jos löydätte nettisivun, jossa olisi joitain koodeja/apua Net Yaroze-peleihin!
    LöLtZ

Ultimaattinen Snake mogvisti:n avatar
    Liittymispäivä
    9.1.2004
    Ikä
    23

Oletus

Pistetäämpä varmuuden vuoksi spoileriin, eli asia liittyy Tenchu 3
    Spoiler!

Miten siinä saa sen kaljupäisen ukon pelattavaksi ( Tesshun jos oikein muistan ) ja sitten vielä sellainen että mitä pitää tehä että saa sen bonus kentän jossa ollaan siellä suurkaupungissa jossa on niitä poliiseja?

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut mogvisti
    Pistetäämpä varmuuden vuoksi spoileriin, eli asia liittyy Tenchu 3
    Spoiler!

Miten siinä saa sen kaljupäisen ukon pelattavaksi ( Tesshun jos oikein muistan ) ja sitten vielä sellainen että mitä pitää tehä että saa sen bonus kentän jossa ollaan siellä suurkaupungissa jossa on niitä poliiseja?
    Spoiler!
    Tesshun saa kun menet sekä Ayamella että Rikimarulla pelin läpi. Tuolloin Tesshun pitäisi ilmestyä hahmon valitsemisvalikkoon.
    Bonuskentästä ne ole aivan varma, kun en ole pelannut peliä pitkään aikaan. Kuitenkin muistelisin, että joko menet pelin läpi Tesshulla niin kentän pitäisi ilmestyä muistaakseni kentänvalitsemin valikkoon. Tuosta en sitten mene aivan takuuseen.

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

Minä innostuin pari päivää sitten pelaamaan taas Tekken 3:sta pitkästä aikaa ja sitten muistin että minun serkuillani oli siinä muistaakseni joku Doctor P, joka makoili kokoajan selällään ja jos se nousi ylös niin se kaatui aika helposti. Eli siis kuinka sen saa. (En ole tuosta sen nimestä aivan varma kun en ole pelannut Tekkeniä niin pitkään aikaan, mutta joku Doctor se oli)

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Ultimaattinen Snake mogvisti:n avatar
    Liittymispäivä
    9.1.2004
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Darkside

Minä innostuin pari päivää sitten pelaamaan taas Tekken 3:sta pitkästä aikaa ja sitten muistin että minun serkuillani oli siinä muistaakseni joku Doctor P, joka makoili kokoajan selällään ja jos se nousi ylös niin se kaatui aika helposti. Eli siis kuinka sen saa. (En ole tuosta sen nimestä aivan varma kun en ole pelannut Tekkeniä niin pitkään aikaan, mutta joku Doctor se oli)
    Kävin kopsaamassa nämä www.cheatcc.com, enkä jaksanut edes suomentaa *läpsii itseään* ( pistetään taas varmuudeksi spoileriin )
    Spoiler!

Play as Kuma
    Beat arcade mode with one character.

Play as Juila
    Beat arcade mode with two characters.

Play as Gun Jack
    Beat arcade mode with three characters.

Play as Mokujin
    Beat arcade mode with four characters.

Play as Anna
    Beat arcade mode with five characters.

Play as Bryan
    Beat arcade mode with six characters.

Play as Heihachi
    Beat arcade mode with seven characters.

Play as Ogre
    Beat arcade mode with eight characters.

Play as True Ogre
    Beat arcade mode with nine characters.

Play as Tiger
    Beat arcade mode with eighteen characters. Then at the character selection screen, highlight Eddy and press Start.

Play as Panda
    At the character selection screen, highlight Kuma and press Circle.

Play as Doctor Boskonovitch
    Complete Tekken Force Mode four times (collect the bronze, silver, gold keys, then complete that mode one final time). Then, defeat Doctor Boskonovitch when he appears to have him available on the character selection screen under arcade mode.

Play as Gon
    Complete arcade mode using Doctor Boskonovitch. Then, select arcade mode and press the D-pad off either side of the character selection screen. Alternatively, defeat Gon under "Ball mode" or play survival or force mode until prompted for initials, then enter "GON".

Beach ball mini-game
    View all ten base characters endings to enable the "Ball Mode" option.

Theatre mode
    Unlock all character, including Panda, Tiger, Doctor Boskonovitch, and Gon, and view their endings. Then the "Disc" and "Sound" options under "Theatre Mode" will be available.

Record or replay combo
    Enter practice mode and choose "1P Freestyle". Then at the freestyle options screen, hold L1 + L2 + R1 + R2 and press Circle. Use Down and Select to record and replay a combo
    Alternate introduction sequence
    Beat the game with the ten base characters to view an alternate introduction featuring the characters in their two-player mode costumes. For another alternate introduction, beat the game with all characters including the secret ones.

Alternate costumes
    Select arcade mode, highlight a fighter on the character selection screen, and hold R1 + R2 + L1 + L2 until the timer reaches zero. Then, release the buttons when both fighters are displayed. Alternatively, play as the desired character the indicated number of times. Then, highlight that fighter on the character selection screen and press Start: Ling Xiaoyu (fifty times), Jin Kazama (fifty times), Anna Williams (twenty-five), Gunjack (ten).

Alternate winning poses
    After winning a match, hold any kick button during the entire replay to view your character's alternate winning pose. Hold any punch button during the entire replay to view your character's normal winning pose. Note: Some characters do not have an alternate winning pose.

Ja en vastaa seurauksista jos ne eivät jostain syystä toimi.

/Tästä lähtien, JOS et osaa auttaa niin jätä vastaamatta. Muilta sivustoilta ei tarvi kopioida materiaalia tänne.
    -Ruffe
    Viimeksi muokannut Ruhve : 1.7.2004 klo 22:20:27

Dragoon korppis:n avatar
    Liittymispäivä
    22.10.2003
    Sijainti
    pk-seutu
    Ikä
    20

Oletus

Niin Darkside josset englantia osaa tai et saa selvää edellisestä postista, voin kyllä itse kertoa taktiikan:

Ensin pelaat kolme kertaa Tekken Force -moden läpi. Sitten kun olet pelannut kolme kertaa läpi, valitse King (jos osaat pelata hyvin) ja Doctor B.:hän on kokoajan maassa ja tekee kokoajan alhaalta iskuja, joten kingin "kyykky-sivupotkut" alas+oikea(samanaikaisesti) ja rämpytä ympyrää. Niin ainakin itse olen saanut sen.

Tuo nyt ei ole spoilaavaa materiaalia, joten en spoileriin laittanut.

Goblin
    Liittymispäivä
    11.4.2004
    Sijainti
    Garden of the Gods
    Ikä
    26

Thumbs down

Eli Star Fox Adventuresin test of fear olisi homman nimi. Pari viikkoon en ole edes jaksanut koittaa sitä, ja netistä ei tunnu löytyvän minkäänlaista apua vaan pelkästään samoja ympäripyöreitä vinkkejä.

Joku pommin varma taktiikka sen läpäiseen? Tai edes joku tapa mikä helpottaa sitä huomattavasti?

Tonberry Flame:n avatar
    Liittymispäivä
    8.1.2004
    Sijainti
    Liminka
    Ikä
    25

Oletus

Tämä ketju toi mieleeni, että enpäs ole vielä läpäissyt Dark Cloudin loppuvastusta. Peli on lojunut kohta varmasti kaksi tai kolme vuotta hyllyssä turhautumisen johdosta. Silti jos joku osiaisi antaa selvän taktiikan miten pääsee loparin kolmannen muodon ohitse. Ja vaikka koko loparin, ties vaikka tulisi jotain uutta.

Outoa miten hyvin vielä muistan koko pelin. Näin pitkän ajan jälkeen.

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

Minulla olisi sellainen kysymys tuosta Baldurs Gate: Dark Alliance 2:sta, että mikä hahmoluokka minunlaiseni aloittelijan kannattaisi ottaa. Kun minä en ole koskaan pelannut ensimmäistä osaa ja sain eilen vasta sen toisen osan joten en osaa juurikaan pelata sitä. Siksi tarvitsisin neuvoja!

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Moogle pehmo:n avatar
    Liittymispäivä
    3.4.2003
    Sijainti
    St. MicHell
    Ikä
    25

Oletus

Peli on Zelda: Ocarina of time ja paikka on Forest temple. Olen huoneessa jonka katossa lymyilee jonkinlainen mosteri, joka sitten viskaa ulos temppelistä. Monsterin olen kyllä tappanut, mutta en saa siinä ovessa olevaa lukkoa auki (samassa huoneessa on myös suurehko arkku liimattuna seinään), eli mistä saadaan laskujeni mukaan kolmas avain? Ensimmäisen sai niiltä kahdelta monsterilta "keskushuoneesta" suoraan eteenpäin ja toisen sieltä kaivosta.

SeeD
    Liittymispäivä
    22.9.2002
    Sijainti
    kataja
    Ikä
    21

Oletus Dark Chronicle (Dark Cloud 2)

Dark Chroniclesta kysyisin semmoista asiaa, että miten pääsen mukaan siihen kalastuskilpailuun? Katoin help valikosta ja siellä sanotaan, että Palm Pringsin pää aukiolla on jonkinlainen teltta, mutta en ole löytänyt sitä mistään. Ja olen myös odottanut aina sen ajan, mitä siellä päävalikossa käsketään venaamaan, jotta se kisa alkais. Outoa O__o

edit// No nyt ymmärrän, eli ei sitä aikaa tarvitsekkaan odottaa loppuun.
    Viimeksi muokannut Liquid : 5.7.2004 klo 7:39:37

Kiitos 19.30 - 20.00

Yeaaah baby, shall we shag now or shall we shag later?

Goblin
    Liittymispäivä
    11.4.2004
    Sijainti
    Garden of the Gods
    Ikä
    26

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut pohjaventtiili
    Peli on Zelda: Ocarina of time ja paikka on Forest temple. Olen huoneessa jonka katossa lymyilee jonkinlainen mosteri, joka sitten viskaa ulos temppelistä. Monsterin olen kyllä tappanut, mutta en saa siinä ovessa olevaa lukkoa auki (samassa huoneessa on myös suurehko arkku liimattuna seinään), eli mistä saadaan laskujeni mukaan kolmas avain? Ensimmäisen sai niiltä kahdelta monsterilta "keskushuoneesta" suoraan eteenpäin ja toisen sieltä kaivosta.
    Kattos perkele, muistu mieleen aika nopeeta.

Elikkä, samassa huoneessa missä tapoit suden, on köynnöksiä. Kiipeet vaan niitä pitkin ylös, ja menet sielä olevan puun päälle. Siitä sitten jatkat kävemellä tai hookshotilla toisen puun päälle, missä on arkku.

Josset nyt muista missä huoneessa tapoit suden, niin se on temppelin ensimmäinen huone. Voisi sanoa että se ei periaatteessa edes kuulu itse temppeliin. Siellä se avain kuitenkin on.

Bomb KoirasiLelu:n avatar
    Liittymispäivä
    29.6.2004
    Sijainti
    Koirasi vieressä

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Liquid
    Dark Chroniclesta kysyisin semmoista asiaa, että miten pääsen mukaan siihen kalastuskilpailuun? Katoin help valikosta ja siellä sanotaan, että Palm Pringsin pää aukiolla on jonkinlainen teltta, mutta en ole löytänyt sitä mistään. Ja olen myös odottanut aina sen ajan, mitä siellä päävalikossa käsketään venaamaan, jotta se kisa alkais. Outoa O__o
    Tämähän on tehtävä siis siihen aikaan kun menussasi näkyy, että siellä on meneillään kalastuskilpailu. Menet Palm Pringsiin(Oliko muka Prings kun en itse muista ;P) no sinne kumminkin ja poliisiasemalta lähdet juoksemaan oikealle. Kyllä varmasti löydät tämän teltan sillä ukkeli teleporttaa sinne automaattisesti.

Kiitokset signusta ja avasta Leya'lle!
    Osta minut koirallesi niin hänkin on tyytyväinen
    Vähemmän foorumeilla pyörin kun koulu painaa päälle

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä