+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 913.

Ketju: Yleistä peliapua

Moogle Juripa:n avatar
    Liittymispäivä
    12.10.2003
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    24

Oletus

Tarvitsisin apua PS2:n Rygar- peliin. Minulla ei ole minkäänlaista hajua missä menen, olin ensiksi sellaisessa taivaspaikassa jossa piti hyppää kiviltä toisille. Lopuksi sieltä hyökkäsi joku demoni, tapoin sen ja se lensi johonkin vuoren sisällä. Lähdinä sitten seuraamaan sitä ja olen tietääkseni siellä tulivuorilla. Ja nyt olen totaalisesti jumissa. Löysin sieltä jonkun ihme paikan jossa piti taistella jatkuvasti örkkejä vastaan. Voisikos joku auttaa?

///

Läpi päästy, en tarvitse apua enää
    Viimeksi muokannut Juripa : 18.9.2004 klo 13:55:13

Olisi 3 kysymystä pelistä Digimon World 1.

Missä pääsee taistelemaan Mamemonia vastaan ja mihin aikaan?
    Mikä olisi hyvä taktiikka voittaa Etemon?
    Miten saan Kabuterimonin ja Kuwagamonin Green gymille?

Toivottavasti joku osaa vastata.
    Mies voi rakastaa montaa naista mutta vain yhtä jalkapalloseuraa

Imp Durane:n avatar
    Liittymispäivä
    12.9.2004
    Sijainti
    Kemi
    Ikä
    22

Oletus

Apua Onimushaan tarvitsisin.

Olen nyt ensimmäistä kertaa paikassa, jossa ovissa on kaksi sellaista punaista möhkälettä. Avaaminen ei onnistunut, valitettiin että aseen level ei ole tarpeeksi korkea. Ja niin korotin aseen levelin kahteen, eikä onnistunut. Eli miten nämä ovet pystyy avaamaan? Vai tarkoitettiinko sillä levelillä Orbin leveliä?

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Durane

Olen nyt ensimmäistä kertaa paikassa, jossa ovissa on kaksi sellaista punaista möhkälettä. Avaaminen ei onnistunut, valitettiin että aseen level ei ole tarpeeksi korkea. Ja niin korotin aseen levelin kahteen, eikä onnistunut. Eli miten nämä ovet pystyy avaamaan? Vai tarkoitettiinko sillä levelillä Orbin leveliä?

Selittäisitkö tarkkemmin.Osaan ehkä auttaa.

Bomb Dmn:n avatar
    Liittymispäivä
    18.4.2004
    Sijainti
    The pit
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Durane

Aseen että orbin pitää olla lvl 2:ssa että oven saa auki ja tietenkin oikeaa elementtiä. Sininen = sähkö , punainen = tuli ja vihreä = tuuli.
    "Dreams die in silence and piece by piece you go with them"

Oletus Uuu.

Pelaan peliä nimeltä legend of dragon ja kyseessä on osa yksi Kysyisin muutamaa asiaa ja toivon että joku vastaa.
    Ensiksi pitäis saada se joku ufo toimimaan mutta se ei tahdo toimia.
    Toinen juttu on se joku jännä iso rotko siellä ihan pelin lopussa en pääse vikaa vastusta vastaan En tosin tiedä mikä se edes on Älä sano että
    olethan aiemmin vetänyt sen ufo jutun. En ole mutta kaverini on eikä hänkään enään muista nimittäin siitä viime pelaus kerrasta tuppaa olemaan aikaa. Kaveri on siellä rotkolla ja haluaisin itse vetää pelin läpi. (ilman että kopioin kaverin tallennuksen omani päälle)
    Viimeksi muokannut Siperian silli : 20.9.2004 klo 21:29:48
    ~Me kaikki olemme ihmisiä~
    Ainakin toistaiseksi.

Soldier Kuppa:n avatar
    Liittymispäivä
    8.2.2004
    Sijainti
    Siellä täällä...
    Ikä
    22

Oletus Counter-Strike: Condition Zero

Niin, elikkä miten voi pelata niitä "Rise Hard"-nimisen tehtävän jälkeen tulevia tehtäviä? Ne ovat kuulemma maailman kartalla, mutta en löydä niitä sieltä?
    LöLtZ

Arrow Koskee Final Fantasy X-2:sta

Joo toivon todellakin, että joku vastaa, nimittäin tilanne on se, että oon jumissa Vegnagunissa. Aina ku taistelen sitä vastaan, voitan kyllä hännän ja jalat, mutta ongelma on siinä päässä (torso). Aina melkee siinä lopussa (luulisin) se tuhoo mun ukkelit. Tietääskö kukaa paljox sillä on energiaa? tai jotain kikkoja sen voittamiseen?

Odottelen tässä, joten ei kiirettä

Moogle pehmo:n avatar
    Liittymispäivä
    3.4.2003
    Sijainti
    St. MicHell
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Squally-girl
    Joo toivon todellakin, että joku vastaa, nimittäin tilanne on se, että oon jumissa Vegnagunissa. Aina ku taistelen sitä vastaan, voitan kyllä hännän ja jalat, mutta ongelma on siinä päässä (torso). Aina melkee siinä lopussa (luulisin) se tuhoo mun ukkelit. Tietääskö kukaa paljox sillä on energiaa? tai jotain kikkoja sen voittamiseen?

Odottelen tässä, joten ei kiirettä
    Pelissä on mahdollisuus tallentaa, jokaisen Vegnagunin osan jälkee(torsoon asti), juokset vain niin pitkään takaisinpäin että saavut save pisteelle. Sitten vain juokset takaisit eikä sinun tarvitse tappaa häntää ja jalkoja uudestaan. jos lyötyy niin käytä suojaavia esineitä, Protect ja Shell kaikille ja tarvittaessa Hastea. Black Knight(en muista oliko siellä nyt tuon nimistä pukua, mutta kumminkin tiedät mitä tarkoitan.) omaa hyviä hyökkäyksiä torsoa vastaan.

FFX-2 kysymyksille pitäisi olla oma ketju jossain tuolla FFX alueella.

Militaires Sans Frontieres Critis:n avatar
    Liittymispäivä
    20.5.2004
    Sijainti
    Suomi, Finland

Oletus

MetalGearSolid: Tälläistä kysyisin että mihin minun seuraavaksi pitäisi mennä kun tuli juuri voitettua Cyber-Ninja ja nyt ei ole mitään hajua että mitä seuraavaksi pitäisi tehdä/mennä eli jelppiä kiitokset jo etukäteen.

1st Class Enemy Granite:n avatar
    Liittymispäivä
    7.1.2003
    Sijainti
    Sin City

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut JumboCactuar
    MetalGearSolid: Tälläistä kysyisin että mihin minun seuraavaksi pitäisi mennä kun tuli juuri voitettua Cyber-Ninja ja nyt ei ole mitään hajua että mitä seuraavaksi pitäisi tehdä/mennä eli jelppiä kiitokset jo etukäteen.
    Juttele Otaconin kanssa. Hän kehoittaa etsimään Merylin. Etsi hänet. Meryl on pukeutuneena vastapuolen sotilaaksi jotka partioivat tietyillä alueilla rakennuksessa. Meryl kävelee naisellisemmin, toisin sanoen pyörittää persettään kävellessä eri lailla kuin muut sotilaat. Kameran avulla voit zoomailla ja tarkailla solttupartioita (ja heidän perseitä) tarkemmin.
    signed by Astralberry
    ---------
    "This is really gonna hurt."

Oletus

Apua peliin Megaman Battle Network 3 White. Olen tekemässä Toralle hommia ja pitäisi saada semmoinen BattleChip, kuin Yo-Yo1 E. Mistä semmoisen löytää?

Kiitos Zarinille signukuvasta

Militaires Sans Frontieres Critis:n avatar
    Liittymispäivä
    20.5.2004
    Sijainti
    Suomi, Finland

Oletus

MGS: Kysyisin tälläistä että mitä saa/hyötyy jos kestää Ocelotin sähkö-kidutuksen olisi hienoa tietää etukäteen että kannattaako minun yrittää päästä se kohta läpi vai pystyykö sitä edes pääsemään läpi.

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut JumboCactuar
    MGS: Kysyisin tälläistä että mitä saa/hyötyy jos kestää Ocelotin sähkö-kidutuksen olisi hienoa tietää etukäteen että kannattaako minun yrittää päästä se kohta läpi vai pystyykö sitä edes pääsemään läpi.
    Jos kestää Ocelotin sähkökidutukset eikä luovuta niin lopussa kun peli päättyy saat Bandana- esineen, joka on sellainen, että kun se on käytössä on loputtoman ammukset. Jos et kestä kidutuksia ja luovutat, saat lopussa Stealth- esineen ja jos pistät sen käyttöön muutut näkymättömäksi. (Stealth on minusta hyödyllisempi kuin Bandana)

Eli siis kun pelaat läpi, voit aloittaa uuden pelin jollain salatavaralla.

Minäkin voisin kysäistä tuosta MGS:stä, että voiko siinä saada muyta tavaroita kuin Bandanan ja Stealthin pelin lopuksi?

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Oletus

Nurr, nyt on pakko pyytää peliapua.

Eli, olen jumissa pelissä nimeltään Prince of Persia: The Sands of Time. Olen yrittänyt päästä tästä kohdasta läpi vaikka kuinka monta kertaa mutta aina sama lopputulos. Tikari tyhjänä, kuolema ja tehtävän alusta aloitus.

Piilotan tiedon varmuuden vuoksi spoiler-laatikkoon.
    Spoiler!
    Olen pelannut 52% eli olen "I'll meet you at the baths" -kohdassa. Olen siis hyppinyt save-paikan luo. Olen myös päässyt sinne, missä pitää painaa nappulaa, että saa tikkaat alas. Olen painanut myös vipua, jonka takia ne hiekkakoppakuoriaiset tulevat. Tapoin ne ja menin vetämään siitä vivusta, jonka seurauksena ovi/portti nousee. Miten edetä tästä? Jos yritän takaisin, prinssi tietenkin tipahtaa hyppiessään. Ja jos en tipahda, linnut tulevat ja nokkivat veret ulos. Tai no, tiputtavat minut. Enkä edes pysty tappamaan niitä.

Jotenkin tuntuu, että vastaus on erittäin helppo, mutta minulle varsin monimutkainen. Olen yrittänyt mennä tätä kohtausta läpi monta kertaa, mutta siinä onnistumatta. Osaako joku auttaa?

// Onko Prince of Persia:The Sands of Time kaikille täysin uutta tietoa? Voi apua, mitä min nyt teen? :'(
    Viimeksi muokannut Pay Gried : 25.12.2004 klo 20:34:05
    Fatali~
    Koti jokaiselle herkkusienelle

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä