Nosto.
En löytänyt parempaa ketjua tälle niin postaan sitten tähän.
Ovatko muut pelailleet challengeja FFX (elikkä rajoituksilla). Itse olen mennyt pelin läpi kerran NSG:llä (No Sphere Grid), elikkä defaulttitasoisilla hahmoilla. Tämä oli naurettavan helppo Rikkun mixien takia. Olen myös mennyt läpi kerran OASNONS (Only Attribute Spheres, No Overdrives, No Summons), jolloin ei opetella yhtään taitoja, käytetä overdrivejä tai summoneita. Tämä oli vähän haastavampi loppuleveleillä, mutta kun kaikki olivat menneet omat reittinsä (Key Spherejen käyttö on siis kielletty) läpi niin kyllä loppubossi viimein kaatui.
Tällä hetkellä on aluillaan NSGNSNCNONENNENBB, saa nähdä kauanko jaksan. Tuo tulee siis sanoista "No Sphere Grid, No Summons, No Customize, No Overdrives, No Escaping, No 'No Encounters', No Blitzball". Muutama ihminen on tuon loppuvastukseen asti tainnut mennä mutta kukaan ei sitä vielä päässyt läpi. Pitää katsoa kauanko riittää kärsivällisyys
Näin vielä tähän ketjun Dark Aeon-teemaan palatakseni, olen nuo kaikki voittanut paitsi Animan (koska Yunalla ei Ribbon enkä jaksa hankkia..). Auron, Tidus ja Yuna ovat vetäneet koko Sphere Gridin läpi mutta en ole vielä paljon jaksanut maxata kaikkia taitoja.

Vastaa siteeraten

Lord of Lords