+ Vastaa ketjuun
Sivu 9 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Näkyvissä tulokset 121 - 129. Tuloksia yhteensä 129.

Ketju: FFXI: Pelaajalista

Goblin Jenameka:n avatar
    Liittymispäivä
    16.9.2009
    Sijainti
    Siellä missä sinä et.
    Ikä
    17

Oletus

Itse olen meinannut ostaa kyseisen peli, että mikä on ideana tarkalleen?
    Viimeksi muokannut Jenameka : 12.10.2009 klo 10:06:36
    Don´t Play With Me.
    Borderlands 22lv. soldier

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jenameka Katso viesti
    Itse olen meinannut ostaa kyseisen peli, että mikä on ideana tarkalleen?
    Tarkalleen on vaikea selittää, peli on kyllä ihan riittävän laaja. MMORPG siis eli ei vain se että itse pelaat vaan muut pelaajat vaikuttavat merkittävästi peliisi. Erityisesti kannattaa ottaa huomioon että FFXI painottaa ryhmätyönskentelyä reippaasti, yksin ei pääse juuri mihinkään.

Itse aloitin kokeilemalla tuota kahden viikon ilmaista trialia ja totesin pelin hyväksi ja ostin paketin.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut wordspoken Katso viesti
    Tarkalleen on vaikea selittää, peli on kyllä ihan riittävän laaja. MMORPG siis eli ei vain se että itse pelaat vaan muut pelaajat vaikuttavat merkittävästi peliisi. Erityisesti kannattaa ottaa huomioon että FFXI painottaa ryhmätyönskentelyä reippaasti, yksin ei pääse juuri mihinkään.

Itse aloitin kokeilemalla tuota kahden viikon ilmaista trialia ja totesin pelin hyväksi ja ostin paketin.
    mitä itse muistan, että peli on ihan ok, mutta se tarvii porukan ja siinä kai on minun vaikeus aloittaa pelamaan tätä.

Foot Soldier Nuno:n avatar
    Liittymispäivä
    7.8.2006
    Sijainti
    Lahti
    Ikä
    28

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut liffi Katso viesti
    mitä itse muistan, että peli on ihan ok, mutta se tarvii porukan ja siinä kai on minun vaikeus aloittaa pelamaan tätä.
    Kyllä peliä on päivitelty paljon sooloystävällisemmäksi. Monet asiat ovat helpottuneet ja tehty enemmän aloittelevalle pelaajalle sopivaksi. Tosin johtunee varmaan viime aikojen pelaajakadosta enemmän kuin tekijöiden puhtaasta tahdosta .
    Viimeksi muokannut Nuno : 29.11.2009 klo 20:04:43 Syy: en osaa suomea.
    Mielipiteet ovat kuin persereiät, jokaisella on oma.

Oletus

Pelaako Ragnarok servulla enää ketään suomalaisia? Pistin täs pari päivää sit hahmon sinne, et laittakaa telliä jos törmätään~
    Hahmon nimi on Hikarushi

Imp
    Liittymispäivä
    5.7.2009
    Sijainti
    Vantaa
    Ikä
    26

Oletus

Ragnarokilla nytten mukavasti suomalaisia!
    Tämän hetkinen tilanne :
    Targeths
    Napero
    Minski
    Hikarushi
    Jammer
    Roweena

Lisää porukkaa kiitos

Oletus nähtävästi

Nähtävästi olen siirtymässä ragnarokille.
    t: Kanone

Foot Soldier Nuno:n avatar
    Liittymispäivä
    7.8.2006
    Sijainti
    Lahti
    Ikä
    28

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Kanone Katso viesti
    Nähtävästi olen siirtymässä ragnarokille.
    t: Kanone
    Siltähän tuo vähä näyttäis
    Mielipiteet ovat kuin persereiät, jokaisella on oma.

Oletus Piuviu!

Tullut viimeisimmän postauksen jälkeen hieman pelailtua. Kohta kolmas jobi Lv.75 ja kaikki loput vähintään 10 tai jossain ylempänä siellä välimaastossa. Joskin hitaanpuoleista kun sooloillut suurimman osan niistä mutta kuitenkin. ;^^

En oikein tiedä edes mikä siinä vielä pitää kiinni kun ei varsinaista päämäärää ole kun olen liian laiska vetämään Dynamista relicin toivossa joka olis toki yks mutta niin, se laiskuus, mikä ihana tekosyy. Toivon että kun level rajat nousee, Dynamis pysyy ennallaan ja siten helpompi olis pienemmällä joukolla sitä vetää mutta saapa nähdä.

Joka tapauksessa Fenrir servulla majailen (edelleen kaikkien niiden alkuvaikeuksien jälkeen). Sieltä löytyy myös Drago niminen ukkeli joka EI ole minä... Jos sinne nyt joku eksymään sattuisi niin Dragoy nimen alla kuljen. Vaikka eipä sillä tiedolla kukaan mitään tee. xd

Juurikin XIV Alphaa kokeilemassa mutta ei tuo oikein innosta niinkun ei mikään uusimmista FF peleistä. Hyviähän ne on peleinä mutta mulle alkaa kai liian uutta oleen tai jotain kun ei nappaa. :S
    Viimeksi muokannut Drago : 13.4.2010 klo 22:37:44 Syy: Nimilisäys~
    Are wa Are to Kore wa Kore

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä