+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 16:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 234.

Ketju: Bleach

Oletus Bleach

Mielestäni mahtava sarja, yltää todella lähelle Narutoa. Tykkään paljon tuollaisista kaikenlaisista taioista, joita on sekä Narutossa että Bleachissa. Tällä hetkellä jaksoja on subattu 13 jaksoa ja mangaa on 110+ chapteria (Eli lisää jaksoja on tulossa vielä rutkasti, mutta sehän on vaan hyvä asia. ^^) Juonen tynkää:

Kurosaki Ichigo on normaali 15-vuotias opiskelija, paitsi että hän pystyy näkemään haamuja. Eräänä päivänä kuitenkin hänen päivänsä muuttui totaalisesti, kun hän tapasi Kuchiki Rukian. Rukia on Death God (Kuoleman jumala), joka tappaa Holloweja, eli eräänlaisia haamuja, jotka syövät sieluja. Rukian tappaessa Hollowia, hän kuitenkin haavoittui pahasti ja on lähellä kuolemaa. Ichigo päätti pelastaa Rukian, vaikka ei omasta mielestään omaakaan mitään erikoisvoimia. Rukia päätti antaa Ichigolle osan hänen voimistaan, jotta Ichigo voisi voittaa Hollow:n ja näin alkoi Ichigon ja Rukian taistelu Holloweja vastaan.

Hieman on sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti ymmärsitte edes jotenkin tuon juonen, ellette oo vielä sitä kattonu. ^^

Bleachin alkutunnari on jäänyt soimaan pahasti päähän, se jotenkin vaan on niin sairaan hyvä. Muutenkin sarjan musiikki on ihan kohtuu hyvää, mukaansa tempaavaa.

Kokonaisuudessaan todella hyvä sarja.
    Viimeksi muokannut MonGooli : 29.7.2008 klo 12:36:57

Bomb Silva:n avatar
    Liittymispäivä
    24.2.2004
    Sijainti
    Ulkomailla, mutta häröilen myös Lahdessa.
    Ikä
    23

Oletus

mä tutustuin kanssa sarjaan heti sen alettua ja todellakin pidän siitä. Juonta en niinkään kommentoi koska siitä ei ole kovin hyvää kuvaa saanu (vielä). Täytyy antaa plussaa hauskoista hahmoista. Päähenkilö kun on niin varsin sympaattinen. rukia näyttää ihan pikkumyyltä mutta ei anneta sen haitata. Kon on varsin yllättävä keksintö kuka nyt puhuvaa pehmolelua ihan heti odotti, nee?

Musa on kyllä omaa luokkaansa ainakin alkutunnari. *sigh* mäiskintää on juuri riittävästi ja dramatiikkaa. hauskuutta riittää vaikka millä mitalla ja ainakaan vielä ei ole tyhmiä täytejaksoja ilmestynyt. (toivotaan parasta myös tulevaisuudessa)
    hjjaa. laatusarjalta vaikuttaa ja harkitsen myös mangaan tutustumista.

~ kaunis kiitos beatrix-chan:ille ~

pahapäinen Candice:n avatar
    Liittymispäivä
    13.6.2002
    Sijainti
    Kuutio
    Ikä
    27

Oletus

Katsottu on kaikki tähän asti ilmestyneet jaksot ja ihan siedettävä, kenties jopa hyvä anime (jenkkien piirtämäksi, näin minun on ainakin annettu ymmärtää). Hahmot ovat sekä kivoja, että rasittavia, se jellona on minun suosikkini ehdottomasti. Siitä porkkanapäästä taas en suuremmin välitä. Saa vain niskavillani pystyyn. Liikaa edustaa sitä stereotypiaa, josta en pidä vähääkään. Mutta hahmot nyt eivät koskaan voi miellyttää kaikkia missään sarjassa.

Hieman Bleachissa ehkä tökkii se, että koko ajan mätkitään vain niitä hollow:ta eikä muuta. Tiedänhän minä, että se on death godin juttu, mutta voisivat ne jaksot joskus koostua muustakin kuin valkokalloisten kummitusten hakkaamisesta. Esimerkkinä hyvästä jaksosta oli, kun Ichigo joutui tappelemaan "itsensä" kanssa. Tosin lopussa se meni taas siihen hollow-pelleilyyn, mutta tajusitte varmaankin pointtini? Kyllä hollowt vielä menevät, mutta jos seuraavat 20 jaksoa ovat samaa niin en tiedä kauanko kiinnostukseni pysyy yllä.

Kaikki kehuvat alkutunnaria. Minäpä pidin siitä ensimmäisestä lopputunnarista. Minusta se oli jo aidosti hyvää ja kuunneltavaa ja pitäisi jostain saada se laulu kähmittyä playlistille. Se on kivakivakiva <3 Mikähän sen nimi on ja kuka mahtaa esittää?

En ole laumaeläin.
    Olen mieluummin yksin oikeassa kuin ryhmänä väärässä.

かかってこい! Davidson:n avatar
    Liittymispäivä
    14.2.2004

Oletus

Bleach on tällaiselle vähän animea katsoneelle ihan kiva sarja, vaikka välillä tosiaan tietynlainen ennalta-arvattavuus tätä(kin) sarjaa vaivaa, esim. se yksi tyttöihin päin kallella oleva koulutyttö on kuin suoraan Animen stereotypiat -kirjasta. Ja sitten tietysti nämä lukuisat Hollow-taistelut: kyllä sitä välillä voisi olla jotain muutakin mukana. Päähahmojen iästä ei tarvitse sanoa mutta kuin, että jälleen päähenkilöiden olemus ei täsmää täysin heidän ikäänsä niin kuin ei animessa yleensäkään. Mutta siinäpä ne marmatuksen aiheet, nyt jotain positiivista: Piirrosjälki on hienoa ja juonikin on ihan ok. Pidän myös sarjan huumorista erittäin paljon, ja on sitä tullut hekoteltua monet kerrat, mikä on aina positiivista huomata animea katsoessani.

Playlist: Metal!
    Collection Count: 688

Pedobear memo:n avatar
    Liittymispäivä
    7.8.2002
    Sijainti
    Where your loli is
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Candice
    Minäpä pidin siitä ensimmäisestä lopputunnarista. Minusta se oli jo aidosti hyvää ja kuunneltavaa ja pitäisi jostain saada se laulu kähmittyä playlistille. Se on kivakivakiva <3 Mikähän sen nimi on ja kuka mahtaa esittää?
    Rei Fu - Life Is Like A Boat

Njoo, olen katsonut Bleachista kaikki ilmestyneet 17 jaksoa. Mangaa en ole lukenut. Alku oli hyvin mielenkiintoinen. Paljon tällaisia uusia asioita. Mutta hetken päästä asiat rupesivat junnaamaan paikallaan. Aina vaan Holloweita vastaan, ja välillä tutustutaan uuteen henkilöön. Mutta ei tämä minua juurikaan haitannut. Ja jaksossa 17 alkaa tavallaan uusi osa tarinaa, joten Holloweiden luulisi jäävän ainakin hieman vähemmälle.

Sarjan huumori on hyvää, varsinkin Ichigon ja tämän isän ainainen kinastelu on mahtavaa. Myös Rukian massaan soluttautumisyritykset on huvittavia. Musiikki ei itsessään ole kovin erikoista, mutta alkuvideossa soiva Orange Rangen Asterisk on hyvä kipale, samoin kuin tuo loppuvideon musiikki.

Kyllä tätä ihan mielellään katsoo, toivottavasti eivät hirveästi pitkitä sarjaa, joku 30 jaksoa olisi ihan hyvä raja.
    Viimeksi muokannut memo : 6.2.2005 klo 11:39:39

There is no way that you can touch her like I do

Oh no, she thinks of me when she's with you

Goblin Anime ja FF-fani:n avatar
    Liittymispäivä
    25.11.2003
    Sijainti
    Liminka
    Ikä
    19

Oletus

Itse pidän sarjasta paljon. Animesta olen katsonut vasta 5 ekaa jaksoa ja mangaa olen lukenut 6.voliin saakka. Muusiikit ovat hyviä niin alku- kuin lopputunnari. Juoni on mukava ja hauskuutta löytyy (''Sandal hat guy'' on aivan huippu). Hahmoissakaan ei ole ollenkaan valittamista. Niin ja Bleachissa kun on mangaa lukenu siihen 6.voliin asti (ei ole taitu vielä tulla sitä anime-jaksoa) niin huomaa ettei siinä ihan pelkästään Holloweja vastaan tapella.

Warrior Archux:n avatar
    Liittymispäivä
    8.6.2002
    Sijainti
    Sipoo
    Ikä
    26

Oletus

Itse seurasin sarjaa tuonne 7 jakson paikkeille, mutta sitten lopetin.
    Tässä on taas käytetty tätä tuttua "teinipojan unelmat tulevat toteen supervoimien ja pahisten hakkauksen myötä"-formaattia, joka on nähty jo niin moneen kertaan. Hahmot ovat lähinnä tylsiä eikä toimintakaan sytyttänyt kuin paikoitellen lievästi.

Sarjan kohdeikä tosin lienee 12-16v ja itse pidän nykyään enemmän kypsemmistä ja enemmän draamaan suuntaan kallistuvista sarjoista, kun nuo shounenit ovat kaikki niin samanlaisia.

Imp Death3:n avatar
    Liittymispäivä
    3.1.2005
    Sijainti
    IN espoo
    Ikä
    20

Oletus

Jep itse heti ensimmäisen jakson nähtyäni latasin kaikki seuraavatkin jaksot....joten en voi sanoa sitä huonóksi animeksi....sitten vielä päivän kysymys...millonkohan tulee 18 jakso?
    Hastala vista baby

Pedobear memo:n avatar
    Liittymispäivä
    7.8.2002
    Sijainti
    Where your loli is
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Death3
    Jep itse heti ensimmäisen jakson nähtyäni latasin kaikki seuraavatkin jaksot....joten en voi sanoa sitä huonóksi animeksi....sitten vielä päivän kysymys...millonkohan tulee 18 jakso?
    Yleensä ainakin Lunar Animelta tulee perjantaisin subattu jakso.

edit://
    Ei tullut bleachia joten ensi viikolla sitten (toivottavasti)
    Tänään ei ole perjantai. Huomenna se tulee, jos on tullakseen.
    Viimeksi muokannut memo : 10.2.2005 klo 21:46:58

There is no way that you can touch her like I do

Oh no, she thinks of me when she's with you

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut memo
    Kyllä tätä ihan mielellään katsoo, toivottavasti eivät hirveästi pitkitä sarjaa, joku 30 jaksoa olisi ihan hyvä raja.
    Sarja tulee varmaankin jatkumaan pitemmälle koska Mangana chaptereita on tullu jo 164, joten jaksojakin on luvassa 40+ tai jotain.

Niin mutta eilen tuli Lunar animelta jakso joku space operations eilen yhentoista aikaan...
    Se on sitten Starship Operators ja kyseessä on ihan eri sarja.

Itse olen tällä hetkellä katsonut muistaakseni 16 jaksoa, joten vois tuossa katella ne kaksi jaksoa joko tänään tai huomenna.
    Viimeksi muokannut MonGooli : 18.5.2005 klo 8:20:48 Syy: öriöri, liiottelin hieman =/

Lost Number Kaiowas:n avatar
    Liittymispäivä
    29.5.2002
    Sijainti
    Pori
    Ikä
    29

Oletus

Aluksi animenfo näytti että jaksoja olisi tullut vain 24, eli noin yhden kauden verran, mutta nyt siellä ei näytetä jaksojen määrää. Ilmeisesti sarja on ollut sen verran kova menestys, että kanava on suostunut näyttämään loputkin.

Mutta joo...sarja on ihan mahtava. Aluksi en tykkänyt niin kauheasti, mutta sitten suurinpiirtein jakson 5-7 aikana sarja alkoi kunnolla potkimaan, varsinkin Kon, ja paremmaksi on mennyt sarja kokoajan.
    Viimeksi muokannut Kaiowas : 15.2.2005 klo 11:45:49
    Now it takes the lotion from the basket. Oh please, mister. Please let me out of here. It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Yes, that's a good Precious. Okay, now it puts the lotion back in the basket. Please, mister, let me out. It puts the lotion back in the basket! I miss my Mom, mister. I wanna see my Mommy- Put the lotion in the fuckin' basket!

Oletus

Bleach on minusta mahtava sarja. Alku jaksot olivat aika tylsiä, koska ne olivat juuri sellaista hollowien mättöä, mutta nyt sarjaan on tullut jo paljon juonta. Kuten mangan lukeneet tietävät niin juonta tulee vielä paljon lisää.. nyt vaan odottamaan uutta chapteria.

Oletus

Näin tästä animesta yhden osan kaksi viikkoa sitten ja se vaikutti todella hyvältä jo aluksi. En vaan tiedä mistä tätä animea voisi hankkia, koska en oikeen perusta noista waretus-jutuista.

Mutta siis juoni vaikutti hyvin omaperäiseltä (kuten useimmissa anime-elokuvissa/-sarjoissa.) ja jo ensimmäinen osa oli tapahtumarikas mielenkiintoinen. Ehkäpä minä sitä sitten jonakin päivänä löydän/hankin/saan lisää. Toivottavasti.
    "I'm gonna beat you like a red-headed stepchild!"

Dragoon Nama:n avatar
    Liittymispäivä
    12.4.2004
    Sijainti
    Go figure.
    Ikä
    24

Oletus

Ehdin juuri miettiä onko Bleachille omistettu ketjua. Heh, ja eikun vastaamaan. ^^

Itse tutustuin kyseiseen sarjaan noin muutama viikko sitten ihan omasta aloitteestani (kukaan ei siis ehtinyt suosittelemaan sitä minulle). Satuin vain lukemaan Bleachista hyviä juttuja, arvosteluja ja sen sellaisia, joten päätin sitten tutustua siihen. Olen nähnyt kaikki tähän asti ilmestyneet jaksot, ja tarkoitus olisi jatkaa seuraamista.

Minusta sarjan musiikki on erittäin hyvää. Kappaleet on valittu hyvin eri kohtauksiin ja musiikki on muutenkin mukaansa tempaavaa. Ensimmäinen opening eli juuri tuo muiden aikaisemmin mainitsema Asterisk on hyvä kappale, tosin pidän myös kahdesta ensimmäisestä endingistä.

Hahmot ovat aika hyviä (osa jopa loistavia), Ichigo vaikuttaa minusta enemmänkin about 18-vuotiaalta, mutta kyllä hän 15-vuotiaaksikin käy. Ja hieman häiritsevää on se, että tässäkin noudatetaan koulutyttö-stereotypiaa. Mutta ehdoton suosikkini on Renji, on se vaan niin hyvä. <3 *drool* Aluksi tuo Hollowien jatkuva mättäminen häiritsi, mutta sitten kun kuvioihin tuli muitakin niin olin helpottunut. Hollowit ovat jääneet nyt hieman taka-alalle ja toivottavasti pysyykin siellä, ainakin toistaiseksi. Osa hahmoista erottuu edukseen (esim. Renji *^^*) joukosta. Orihime on fanservua, ei voi muuta sanoa, vaikka onkin ihan ok hahmo. Renjin lisäksi suosikkeihin kuuluu Byakuya ja sitten öh...aika moni muukin. :>

Juoni on minusta hyvä, eikä ole ainakaan tähän asti toistanut itseään, jos Hollowien mättöä ei lasketa. Minusta tätä voi katsoa vanhemmatkin kuin vain 16-vuotiaat, olenhan itsekin vanhempi. Minusta Bleach on aika omaperäinen sarja. Mangaa olen ajatellut joskus ruveta seuraamaan (mahdollisesti hyvinkin pian).

Eli, Bleach on loistava sarja. Minä ainakin tykkään. Yltää ehdottomasti Naruton tasolle, ellei jopa ylemmäs. ^^ //Heh, tietysti Bleach on Narutoa parempi, ainakin minusta. :p
    Viimeksi muokannut Nama : 20.10.2005 klo 23:01:41
    ex-beatrix-chan / Silver Maiden

Elite Soldier kuppikakku:n avatar
    Liittymispäivä
    14.11.2004
    Sijainti
    Espoo
    Ikä
    23

Oletus

Eilen päätin kokeilla jotain uutta anime-sarjaa, jota voisi katsella ja olin kuullut paljon hyvää Bleachista ja niinpä sitten latasin sen ykkösjakson ja arvatkaas vaan jäinkö koukkuun? Nyt on katsottu jaksot 1-10 ja lisää on tulossa.

Sarjan hahmot ovat hiukan tuntemattomia vielä minulle, en ole kerennyt perehtymään heihin kunnolla. Ichigo on lempihahmoni, hänen jonkin asteisen kovis-kuoren alla sykkii lämmin ja lojaali sydän. Kon tulee hyvänä kakkosena, aivan loistava säheltäjä. Rukiastakin pidän jonkin verran, hänen kylmyydestään en kovinkaan mutta mikäs olen vielä sanomaan kun vain pari jaksoa olen nähnyt?

Musiikit ovat kohtaukseen sopivia, aivan kuten Narutossa ja minua tämä juuri muistuttaakin Narutosta. Alkutunnari on aivan loisto, vie mukanaan kuten lopputunnarikin.

Juoni on mukaansa tempaava mutta Hollow-taisteluja saisi olla vähän vähemmän. Ei joka jaksoon, kiitos! Juonessa onneksi mennään aika reippahasti eteenpäin eikä junnata paikallaan kahta viikkoa, se on rasittavaa ja antaisi suuria miinuksia.

Kokonaisuutena katsoen aivan loistava sarja!

Ps. Ichigo on aika hot
    "Mä uskon kuitenki, että lopussa meille kaikille käy hyvin. Eihän tässä muuten olis mitään järkeä."

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä