+ Vastaa ketjuun
Sivu 31 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21293031
Näkyvissä tulokset 451 - 455. Tuloksia yhteensä 455.

Ketju: Final Fantasy XI - infoa ja yleistä apua

Goblin Shokun:n avatar
    Liittymispäivä
    5.9.2004
    Sijainti
    Kotona
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Viidakkovekara Katso viesti
    Vieläkö tätä peliä kukaan pelailee? Et kehtaako tätä ostaa enään, vai joutuuko yksin pelailemaan?
    Kyllähän tätä vielä pelataan. Ainakin kuulemma, mitä vanhat XI-kaverit on XIV:ssä pyörineet ja kertoneet. SecretFellowship, Entinen shelli jossa pelasin aikaisemmin caitsithilla (nykyään ragnarokilla tietääkseni SFCaitSith) ainakin on edelleen todella aktiivinen ja kasvamaan päin.

Itse vaihdoin reilu vuosi sitten pois XIstä, mutta XIVkin alkaa olemaan pelattava jo ja olenkin viihtynyt hyvin siellä. ^^ Syyskuun loppupuolella tulossa suurin patch koskaan, mutta eivät pari edeltävääkään ole mitenkään pieniä olleet. Ja ei sekään montaa euroa maksa, plus ei kk-maksua vielä, joten sekin on kokeilemisen arvoinen. /mainostus
    Shokun @ Internet
    Amaie Seilyn @ Lindblum

Foot Soldier Nuno:n avatar
    Liittymispäivä
    7.8.2006
    Sijainti
    Lahti
    Ikä
    28

Oletus

Valeforilla on 3 suomalaista jokseenkin aktiivisena ja sitten pari joita näkee harvemmin. Ragnarokilla ja Cerberuksella taitaa olla suurin lukumäärä suomalaisia pelaajia tällä hetkellä, mikäli ei sitten ole ns. piilosuomalaisia joista ei tiedä mitään paljonkin enemmän ku oletan.
    Mielipiteet ovat kuin persereiät, jokaisella on oma.

Oletus final fantasy XI

Hei minua kiinostais myös ostaa Final fantasy XI kun koneen tehot ei riitä XIV peliin kun mulla on vaan 1,8ghz, 4gb ram, 1gb näytön ohjain niin kysyn että kannataako tota Final Fantasya XI enään ostaa kun pelkään että ei löydy pelaajia jotta pääsis rymään kun olen käsittänyt että pelissä ei voi pelata viimeiseen leveliin asti yksin niin kuin esimerkiksi wow pelissä voi pelata yksin 1levelistä viimeiseen leveliin asti tehtäviä tekemällä mutta tarinan ja sen takia kun on aina final fantasy pelit kiinostaneet niin tekis mieli ostaa ja pelata tätä kun wow:iin olen jo kyllästyny.

Oletus ><)))°ß

Täysin mahdollista tuota on yksin pelata; se vain on paljon hitaampaa kuin ryhmässä, ja kuin verrattaessa moneen muuhun peliin.
    Paljon se on muuttunut nopeammaksi kun se joku 5 vuotta sitten oli aika pitkälti mahdottoman hidasta.

Tosiaan en Suomen-kielisestä porukasta tiedä, mutta kyllä siellä muun maalaisia joukkoja aikaan saa helposti, jos sitä halajaa.

Jokatapauksessa kyllä se ehdottomasti kokeilemisen arvoinen on.
    Are wa Are to Kore wa Kore

Foot Soldier Nuno:n avatar
    Liittymispäivä
    7.8.2006
    Sijainti
    Lahti
    Ikä
    28

Oletus

Ei oo kyllä järkee ihan yksin pelailla, käy vähän pitkäks aika sillä lailla. 3 päivässä saa kyllä lvl1--->95 jos on kaikki limit break questit hoidettuna ja sanoisin 5-7 päivää ku ne hoitaa välissä. Tarina osiot menee kyllä suurimmilta osin nykyään itekseenkin mutta jos saat jonkun pitempään pelanneen kaverin jeesailee niin sillon on ainaki varma nakki.

Nuo tarinamissionit onkin tämän pelin suola jos minulta kysytään. Niihin on tosiaan aikoinaan panostettu (varsinkin Chains of Promathia-lisäosa) ja sen verran kyllä jaksaa innostaa että nämä käy läpi.

Jos haluat niin tee Valefor serverille hahmo ja laita vaikka viestiä täällä niin auttelen pelissä. Tosin alkaen tästä oon viikon offline kun syysloman takia reissulle tulee lähdettyä mutta kuun alusta taas aktiivisesti mukana.
    Mielipiteet ovat kuin persereiät, jokaisella on oma.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä