Suljettu ketju
Sivu 1 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 132.

Ketju: Mitä me haluamme, eli ylläpidon pitkä wanted-lista [Päivitetty 14.01.2008]

Wolf in the throne room Enkuli:n avatar
    Liittymispäivä
    2.12.2002
    Sijainti
    Saalistamassa
    Ikä
    29

Oletus Mitä me haluamme, eli ylläpidon pitkä wanted-lista [Päivitetty 14.01.2008]

Alle seuraa lista sellaisista perusasioista, joita sivuilta puuttuu. Muutakin saa ja on suotavaa kirjoittaa, mutta jos palat halusta naputtaa jotan, etkä keksi mitä, niin poimihan alla olevasta listasta jotain itseäsi miellyttävän näköistä. Pistin nimiä kohteiden perään sen perusteella mitä kukin on nyt ilmoittanut tekevänsä, toivottavasti myös teette varaamanne jutut sitten. Kuuluttelen materiaalien perään ajoittain PM:llä, ihan vain selvittääkseni onko homma etenemässä vai pitäisikö se antaa jollekin toiselle. Jos haluat osallistua jonkun jo varatun projektin tekemiseen, ota yhteyttä tekijään ja kysele onko tavetta avulle. Tässäkin saa käyttää järkeä, ja lähinnä isommat ei-läpipeluuohje-projektit sopivat yhteistyöhommiksi.

Final Fantasy I
    - Arvostelu
    - Läpipeluuopas Dawn of Souls-versioon (DarkFlame)
    - Pomo-opas Dawn of Souls-versioon (DarkFlame)

Final Fantasy II
    - Yhteenveto
    - Läpipeluuopas (Sase)

Final Fantasy III
    - Hahmot
    - Arvostelu
    - Sekalaisia vinkkejä!
    - Varustelista

Final Fantasy IV
    - Arvostelu
    - Läpipeluuopas
    - Varustelista

Final Fantasy V
    - Arvostelu
    - Varustelista
    (- Hahmoluokkayhdistelmät)

Final Fantasy VI
    - Taikalista
    - Varustelista
    - Hahmojen kykylista

Final Fantasy VII
    Done!

Final Fantasy VIII
    - Aselista, joka neuvoisi myös esineiden hankinnassa. klik here for lisätieto

Final Fantasy IX
    - Läpipeluuohje

Final Fantasy X
    - Kykylista
    - Kompakti mix-lista

Final Fantasy X-2
    - Arvostelu

Final Fantasy XII
    - Arvostelu (Enkuli)
    - Hahmot
    - Yleiskuva
    - Läpipeluuopas
    - License board (sisältää kykyjen tarkastelut)
    - Gambit
    - Varusteet
    - Huntit
    - Sidequestit
    - Mitä nyt tulee mieleen, ehdottaa saa
    - Pomo-opas (No-one)
    - Taikalista (No-one)

Final Fantasy Crystal Chronicles
    - Tästähän puuttuu melkein kaikki. Vain kuvia löytyy. Varmasti joku on pelannut?

Final Fantasy Tactics
    - Arvostelu
    - Läpipeluuohje

Musiikkialue
    - Biografiat kaikista Final Fantasy -säveltäjistä
    - Parannettu biografia Nobuo Uematsusta
    - Tietoja levyistä, katso esim. tämä
    - Erilaisia uudelleensovituksia joissa mukana FF-musiikkia
    - FF-kappaleissa esiintyvien laulajien biografioita
    - Levyarvosteluja

Varustelistoista sanon heti mitä odotan:
    Sijainti: jos hankkimiseen liittyy jotain erikoista, selitä.
    Ominaisuudet: hyvä listata vertailumielessä
    Muut kyvyt: erikoisominaisuudet jne. esim seiskassa materiapaikkojen määrä.
    Kommentti: lyhyt arvio varusteen käyttökelpoisuudesta. Lisäksi todella oudot ominaisuudet voi mainita tässä pidemmi.

Kirjoittelemaan siitä!

//laitetaas tämä tähänkin.

Ihan tällaisena pikku huomautuksena, että oma ajattelukin on salittua.
    Ylipäätään jos ette tiedä mitä oppaassa tulee olla, niin kannattaa harkita parikin kertaa oletteko ihan soveltuvia sen kirjoittamiseen. Materiaalia on hieno saada, mutta olisi myös hyvä saada sellaista materiaalia jolle ei tarvitse heti lähteä etsimään korvaajaa.

Heittäkäähän PM:llä kaikki aiheita varanneet parin viikon sisään jotain pikkupätkää oppaanne alusta niin katsotaan vähän onko sillä oppaalla tulevaisuutta ylipäätään, ei täällä turhaa työtä kannata kenenkään tehdä eikä pitää aiheita varattuna tyhjän takia.

Pahoittelen tämmöistä kykyjenne epäilemistä, mutta tällainen järjestely on pidemmän päälle kaikkien eduksi, erityisesti sivuston.
    Kuitenkin oikein hienoa huomata, että innostuneita kirjoittajia riittää. Kunhan vain innostus pysyy.

//EDIT: varaukset resetoitu. Jos aiotte vielä tehdä mitä olette varanneet, pistäkää PM.

//EDIT: varaukset resetoitu taas. Uusiminen PM:llä, muistanette itse mitä olette luvanneet.

//EDIT: varaukset resetoitu uudestaan. Nykyisenä listan ylläpitäjänä toimii Wompatti, joten PM:ää hänelle jos haluatte uusia varauksia.
    Viimeksi muokannut Wompatti : 13.1.2008 klo 23:31:55
    Luovan työni koti: Tiny Universes

Summer-ner Ceassa:n avatar
    Liittymispäivä
    1.6.2002
    Sijainti
    Tempae ^_____^
    Ikä
    25

Oletus

Humm, mieleni on halajanut jo pitkään alkaa kirjoittamaan vähän isompaa ja laajempaa Final Fantasy IX -läpipeluuopasta, kun tuo sivustolta löytyvä on vain tuollainen pikaopas, jossa ei juurikaan kerrota mitään muuta kuin kaikki etenemisen kannalta tärkeät seikat. Olisiko tällaiselle oppaalle tarvetta? Sormeni ovat muutenkin syyhynneet päästä käsiksi tuohon IX:ään jo pitkän aikaa, kun en ole sitä vähään aikaan pelannut, ja tarkoitus olisi läpäistä peli taas kertaalleen ihan niin täydellisesti kuin vaan mahdollista, joten voisin alkaa siinä sivussa samalla kirjoittamaan tekemisiäni myös ylös.

Liittymispäivä
    2.12.2002
    Sijainti
    Saalistamassa
    Ikä
    29

Oletus

Vastaan, että kyllä kiitos, otamme laajemman läpipeluuoppaan mielellämme vastaan.
    Tosiaankin, jos mielessänne on jotain mitä ei listassa ole mainittu, eikä sellaista näy sivuillakaan niin kirjoittakaa ihmeessä. Myös laajemmat versiot ovat yleisesti tervetulleita varsinkin listatyyppisistä "oppaista."

Halutuin mieskäyttäjä Jubei:n avatar
    Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Itse olisin valmis tekemään tuon FFVIII Chocobo World oppaan. Eikö siis kyse ole tästä FFVIII minipelistä jolla voi hankkia tavaroita kasiin, ja joka tulee pc-versiossa valmiina mutta johon pleikkarilla tarvitset pocketstayssonin.
    Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.

Dragoon Nama:n avatar
    Liittymispäivä
    12.4.2004
    Sijainti
    Go figure.
    Ikä
    24

Oletus

Minä voisin tehdä tuon FFVIII:n aselistan. :) Minä olen pelannut kasin useaan otteeseen läpi, ja minulla on kokemusta kyseisen pelin aseiden hankinnasta. :D
    ex-beatrix-chan / Silver Maiden

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    26

Oletus

Minä voisin ottaa osaa ainakin FF VI:n hahmokuvaksiin ja arvosteluun. FF VI on yksi suosikeistani, ja olen aika ahkerasti sitä pelannut aikoinaan.

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

Minä voisin alkaa värkkäämään FFI:een läpipeluuopasta tai ainakin hahmoinfoa. Muistelisinkin, että minulla on joku vanha alku FFI:n läpipeluuoppaaseen.

// Tuli tässä muuten mieleen, että ei kai haittaa jos tekee oppaan Dawn Of Soulsin pohjalta? Eiväthän ne muuten oikean eroa kuin kaupunkien ja itemien eri nimillä.
    Viimeksi muokannut Grove : 6.4.2005 klo 14:26:54

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Sorcerer Linkittäjä:n avatar
    Liittymispäivä
    16.6.2004
    Sijainti
    Joensuu
    Ikä
    20

Oletus

Minä voisin ruveta värkkämään tuota Final Fantasy IV läpipeluuopasta, mutta jos joku sitä jo kirjoittaa niin ilmoittakoon siitä minulle pika-viestinä ja jos joku haluaa kanssa tehdä kyseisen oppaan niin minä en sitä aloita....

Liittymispäivä
    2.12.2002
    Sijainti
    Saalistamassa
    Ikä
    29

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Grove
    Minä voisin alkaa värkkäämään FFI:een läpipeluuopasta tai ainakin hahmoinfoa. Muistelisinkin, että minulla on joku vanha alku FFI:n läpipeluuoppaaseen.

// Tuli tässä muuten mieleen, että ei kai haittaa jos tekee oppaan Dawn Of Soulsin pohjalta? Eiväthän ne muuten oikean eroa kuin kaupunkien ja itemien eri nimillä.
    Jos pystyt vaikka kaivamaan jostain oppaan alkuun listan nimien vastaavuuksista niin ei haittaa.

EX-SOLDIER ascalon:n avatar
    Liittymispäivä
    6.9.2004
    Sijainti
    Pääkaupungissa
    Ikä
    22

Oletus

Minä voisin yrittää väsätä FFIX:ään Tetra Master -opasta. En sitten välttämätä osaa mitään kovin syvällistä luotausta osaa vääntää, mutta taktiikkoja osaan selitellä enemmänkin kuin pelkän nuolikikkailun tasolla.

Rispektit setistä MKUPille.

Sorcerer Soul Reaver:n avatar
    Liittymispäivä
    6.10.2003
    Sijainti
    Glory

Oletus

Minä varaan itselleni Accessory -listan, kun kerran sellainen puuttuu VII:n vinkeistä täydellisesti.

Muuten, onko mahdollista pistää täydennystä myös noihin ase- ja panssarilistoihin, kun ainakin monia aseita on jätetty tuossa aselistassa mainitsematta? Meinaan, voisin nekin luetella kun tuon Accessory -listan valmiiksi saan. :J

Soldier Paajehu:n avatar
    Liittymispäivä
    20.4.2004
    Sijainti
    Durotar
    Ikä
    21

Oletus

Minulla on käynnissä vähän outo projekti, jonka alun perin aloitin lähinnä omaksi huviksi. Nimittäin pelin läpimeno niin, että aina kun menen pelissä eteenpäin ja tulee seuraava save-pointti, niin kopioin ff7:n save-kansiosta kyseisen tallennuksen ja laitan sen erilliseen kansioon. Sitten laitan sille jonkun kuvaavan nimen ja jatkan peliä. Tästä seuraa se, että voin halutessa ruveta pelaamaan peliä mistä kohdasta tahansa. Ajattelin, että tämänhän voisi laittaa vaikka sivuille, jolloin kaikki, jotka omistavat ff7:n pc-version, voisivat ladata tallennuksia netistä ja pelata jonkun hauskan kohdan uudestaan läp ilman, että täytyy aloittaa alusta. Tällä hetkellä olen vasta Cargo-Shipillä, mutta kyllä se siitä etenee. Olen myös yrittänyt kerätä kaikki semmoiset tavarat ja jutut, joita ei myöhemmin enää voi saada. Esim. olen ostanut sector 7:lta 99 iron banglea.

Jos tämmöisen jutun haluatte laittaa sivuille, niin teen sen sitten valmiiksi ja laitan tulemaan.

Liittymispäivä
    2.12.2002
    Sijainti
    Saalistamassa
    Ikä
    29

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Paajehu
    Minulla on käynnissä vähän outo projekti, jonka alun perin aloitin lähinnä omaksi huviksi. Nimittäin pelin läpimeno niin, että aina kun menen pelissä eteenpäin ja tulee seuraava save-pointti, niin kopioin ff7:n save-kansiosta kyseisen tallennuksen ja laitan sen erilliseen kansioon. Sitten laitan sille jonkun kuvaavan nimen ja jatkan peliä. Tästä seuraa se, että voin halutessa ruveta pelaamaan peliä mistä kohdasta tahansa. Ajattelin, että tämänhän voisi laittaa vaikka sivuille, jolloin kaikki, jotka omistavat ff7:n pc-version, voisivat ladata tallennuksia netistä ja pelata jonkun hauskan kohdan uudestaan läp ilman, että täytyy aloittaa alusta. Tällä hetkellä olen vasta Cargo-Shipillä, mutta kyllä se siitä etenee. Olen myös yrittänyt kerätä kaikki semmoiset tavarat ja jutut, joita ei myöhemmin enää voi saada. Esim. olen ostanut sector 7:lta 99 iron banglea.

Jos tämmöisen jutun haluatte laittaa sivuille, niin teen sen sitten valmiiksi ja laitan tulemaan.
    Mikäs siinä, tallennuskirjasto kuulostaa oikeinkin hyvältä idealta. Kunhan tosiaan saat laadukkaita tallenuksia pelin jokaisesta tallennuspisteestä niin varmasti tämä projekti sivulle päätyy.

Lainaus Alunperin kirjoittanut Soul Reaver
    Muuten, onko mahdollista pistää täydennystä myös noihin ase- ja panssarilistoihin, kun ainakin monia aseita on jätetty tuossa aselistassa mainitsematta? Meinaan, voisin nekin luetella kun tuon Accessory -listan valmiiksi saan. :J
    Täydennyksiä saa aina tehdä. Suotavaakin. Jos on vain pieniä lisäyksiä, ne voi lähettää minulle suoraan PM:llä, niin ei tarvitse pistää ketjua erikseen pystyyn.

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Enkuli
    Jos pystyt vaikka kaivamaan jostain oppaan alkuun listan nimien vastaavuuksista niin ei haittaa.
    Voinhan minä tuotakin yrittää, mutta eivät ne nimien muutokset niin merkittäviä ole, etteikö niistä jotenkuten saa selvää vaikka pelaisikin alkuperäistä versiota.

Aloitin muuten oppaan tekemisen tuossa tuntinen sitten semmoisen vanhemman FFI läpipeluuoppaani aloituksen pohjalta ja nyt olen jo kirjoitttanut oppaan puoleen väliin. Ja tämä on vieläpä sellainen opas jossa kerrotaan matkan varrelta poimittavista itemeistäkin. Tuli joku ihme kirjoitushimo.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

No masturbating U faggot! huru-ukko:n avatar
    Liittymispäivä
    25.1.2005
    Sijainti
    Nanjing, China

Varaan itselleni FFVI:n taikalistan.
    Kutonen nimittäin on suosikkipelejäni.
    Pitääkös siihen muuten laittaa mitä elementtiä taiat ovat ja se, että ovatko ne tehokkaita tai miltä espereiltä ne oppii ja millä nopeudella vai mitä listaan pitää laittaa?
    Mutta kunahan saan selvennystä olen valmis listaamaan taiat.

EDIT: Asiat selvillä, eikun kirjoittelemaan!
    Viimeksi muokannut huru-ukko : 6.4.2005 klo 15:32:47
    Dàn pì huà FFfin 28.1.2008.

Suljettu ketju

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä