+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 13:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 195.

Ketju: Guild Wars

Oletus Guild Wars

Searchin pitkin viikkoa odotellessani, että joku vääntää Guild Warsista tuoreena pelinä ketjun, mutta koko foorumin tietokannassa ei edes yhtä sanaa hypeä, kokemuksia tai mitään mainintaa tästä pelistä. Huppoe otti taas oikeudet omiin sormiin ja painoi uuden threadin tekevää namiskaa ensimmäisen kerran kolmen vuosituhannen tauon jälkeen.

Pohjatietoja, Guild Wars on viime viikon torstaina 28.4.2005 julkaistu, hyvillä grafiikoilla turboahdettu, kiltoihin ja joukkotappeluihin perustuva MMORPG - jossa ei ole kuukausimaksuja, eikä tule.

Minua rupesi ketuttamaan WoW:n kuukausimaksujen suuruus ja piraattiserverien 75%:nen bugisuus ja alikansaisuus sen verran paljon, että suksin divariin myydäkseni pari vanhaa pleikkaripeliä ja ostin perään Guild Warsin. Jumaliste, kun oli hyvä ostos. Nyt WoW:ia ja Guild Warsia pelanneena mielipiteeni on, että Guild Wars on WoW:ia paljon parempi peli. GW:n valttikortit ovat taistelut, ne ovat kiinni pelaajan omista taidoista levelin ja joukon suuruuden sijaan. Sama pätee erityisesti vielä Guild- ja partytaisteluihin, jotka vaativat yhteispeliä ja -henkeä. Grafiikat ovat WoW:in grafiikoita realistisemmat, toiset pitävät, toiset ei. Itse pidän WoW:in grafiikoista enemmän - ei kuitenkaan koska ne ovat paremmat grafiikat, vaan leikkimielisemmät ja maailmaa palvelevammat sekä silmää miellyttävämmät. GW ei kuitenkaan jää tässä äärettömän kauas. Kokonaisuutena GW pesee WoW:in mennen tullen.

Jos nyt tähän väliin jotain saan mainostaa, mikäli joltakulta löytyy tämä peli, vihjaiskaa minulle jos kun tahdotte liittyä The Perkele-nimiseen guildiin. 1) Kaikki jäsenet ovat suomalaisia, 2) viitassa ja bannerissa on Suomen vaakuna ja sinivalkoiset värit, 3) ja tällä hetkellä meillä on yhdeksän jäsentä.

Characterini ovat level 20 Necromancer/Mesmer sekä eilen aloitettu level 8 Warrior/Monk. GW:n maksimilevel on 20.

Loppusanoina sanon, että Guild Wars on erittäin onnistunut peli. KERRANKIN, taistelut ovat kiinni pelaajan omista taidoista ja etenkin joukkotappelut myöhemmässä vaiheessa vaativat strategiaa ja joukkuepeliä, tai pyöveli pudottaa kirveensä. Hyvät grafiikat, iso maailma, tarina, kuukausimaksuttomuus, strategiset taistelut ja joukkotaistelut ovat Guild Warsin antia. Myyrmannin SavePointista 46,50 euroa, antavat "viiskyt zebaa alennust" jos eivät rahat riitä ja Huppoe yllättäin suosittelee jokaiselle. Kertokaa tähän ketjuun mielipiteitä ja kokemuksia jos keltään tätä peliä ylipäätään vielä löytyy.

http://www.guildwars.com
    PAHA ARKKKKKITEHTI RAAAAAKEEENTAAAA
    PAHA ARKKKITEEEHTIIII PUURRRKKAAAAAAA

hengailin Japanissa vaihtarina

Lost Number Kaiowas:n avatar
    Liittymispäivä
    29.5.2002
    Sijainti
    Pori
    Ikä
    29

Oletus

Mul oli tää peli perjantain pc-superstores kädes ja olin jo menos kassal maksamaa, ku tulin toisiin aatoksiin. Mutta nyt mun mielenkiinto taas heräs. Mutta pari kysymystä tuli heti mieleen. 1) Millaisella netillä pelaat, ja millai peli pyörii yhteydelläsi? 2) Onko peli kauhean buginen? 3) Aloittamis kynnys?

Vastauksistasi riippuen ostan tämän pelin. Mielenkiinto kyllä heräsi. Mieli tekisi ostaa, varsinkin kun kauntteri soorssi alkaa jo vähän kyllästyttää.
    Now it takes the lotion from the basket. Oh please, mister. Please let me out of here. It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Yes, that's a good Precious. Okay, now it puts the lotion back in the basket. Please, mister, let me out. It puts the lotion back in the basket! I miss my Mom, mister. I wanna see my Mommy- Put the lotion in the fuckin' basket!

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Kaiowas
    Mul oli tää peli perjantain pc-superstores kädes ja olin jo menos kassal maksamaa, ku tulin toisiin aatoksiin. Mutta nyt mun mielenkiinto taas heräs. Mutta pari kysymystä tuli heti mieleen. 1) Millaisella netillä pelaat, ja millai peli pyörii yhteydelläsi? 2) Onko peli kauhean buginen? 3) Aloittamis kynnys?

Vastauksistasi riippuen ostan tämän pelin. Mielenkiinto kyllä heräsi. Mieli tekisi ostaa, varsinkin kun kauntteri soorssi alkaa jo vähän kyllästyttää.
    1) Nettiyhteyteni on HTV:n Welho Pro, joka on yleensä sisäänpäin puolesta megasta kahteen megaan, mutta ulospäin maksimissaan vain 200, eli ei todellakaan mikään unelmayhteys pelaamiseen. Peli pyörii silti hyvin ja on lagaillut ainoastaan Tomb of Primeval Kingsissä 60 pelaajan PvP-taistelussa ja ajoittain niin, ettei pääse tietystä ovesta sisään kun hahmo ilmestyy taaksepäin. Tuo on kyllä pirun ärsyttävää kun joutuu ohjata hahmoa 10 kertaa jonnekin sen ilmestyessä koko ajan sinne mistä lähti.

2) Bugeja on; betatestit olivat viikonlopputestejä ja käsittääkseni alkoivat aina alusta, joten vain pelin alkupuoli on bugittomampaa. Nyt kun olen myöhemmässä vaiheessa (täällä näissä kaupungeissa ei vielä Euroopan servereillä ole aina edes porukkaa) on ilmennyt kolmenlaisia bugeja: missioneissa tulee yhtäkkiä äkkikuolemia ilman syytä, on olemassa esineitä ja seiniä joiden läpi voi kävellä sekä jotkut skillit ajoittain toimivat oudosti tai eivät toimi ollenkaan. Esimerkiksi viime viikolla Well of Blood (yksi Necromancerin ~100:sta Blood Magic-skillistä) heitti ruutuun aina "Invalid skill target" ja toimi vasta viidennellä klikkauksella. Bugeista voi ilmoittaa kätevästi kirjoittamalla /bug <selitys> ja ne korjataan.

3) En tiedä mitä aloittamiskynnys tarkoittaa, mutta jos tarkoitat sillä "miten nopeasti pääset alkuun", niin kohtuullisen hitaasti. Verrattuna Runescapeen, WoWiin, minun kokemuspohjallani Guild Wars on paljon hankalampi ja monimutkaisempi. Menee jonkun aikaa, ennen kuin tajuaa mitä on tekemässä.

Ei siis pelkkää ruusuilla tanssimista, mutta jos kaipaat WoW:in tasoista nettiroolipeliä jossa ei ole niitä tappavia kuukausimaksuja, Guild Wars lienee paras valinta markkinoilla.

Loppuun ihan vain uutiskevennyksenä ottamani screenshot "Kukkulankuningas"-tyylisestä 9vs9vs9 Player vs Player ottelun loppusekunneilta (jee, me voitettiin, jee):
    http://img84.echo.cx/my.php?image=gw0029vq.jpg

.jpg on mitä on ja tunnetusti huonontaa grafiikoita. Phöh, kauppiaan puhetta.

Dragoon Sarutobi:n avatar
    Liittymispäivä
    8.10.2004
    Sijainti
    Siellä korvessa
    Ikä
    22

Oletus

Jaa..
    Huomenna ajattelin GW:n hankkia, ( kuinkahan paljon lagittaa modeemilla?) no kumminkin...

Huppoe, minkätyyppistä äijää suosittelet? Kokemusta on niin Maageista - Warrioreihiin ja Thieffistä - Paladiniin, joten en luokittelisi itseäni n00b -ryhmään näissä peleissä ( omakehu ei haise...)

Tässä pelissähän on, kunnon grafiikat. Pieksee WoW:n mennen tullen, mutta kommentoin lisää, kun saan sen.
    Ylpeä neitsyt jo vuodesta 1989

Liittymispäivä
    29.5.2002
    Sijainti
    Pori
    Ikä
    29

Oletus

Kyllä nyt alkaa vahvasti näyttämään siltä, että tämä täytyy hankkia. Nettini ei kyllä ole mikään mahtava, mutta kyllä sen pitäisi riittää (256/128) (sen takia se on noin hidas kun se on niin halpa, kiitokset menevät S********n puhelimelle ) Pistä ihmeessä tietoa misä servulla pelaat ja millä nimellä, niin voisin tulla sinne, että olisi edes sitten jokin tuttu siellä. Minun nick tulee varmaan olemaan joko Kaiowas tai Silik.
    Now it takes the lotion from the basket. Oh please, mister. Please let me out of here. It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Yes, that's a good Precious. Okay, now it puts the lotion back in the basket. Please, mister, let me out. It puts the lotion back in the basket! I miss my Mom, mister. I wanna see my Mommy- Put the lotion in the fuckin' basket!

Hornless Chaos:n avatar
    Liittymispäivä
    22.10.2004
    Sijainti
    Lappeenranta
    Ikä
    20

Oletus

Itse saan tämän pelin tänään ja olen erittäin mielissäni siitä koska olen ollut tämän pelin beta testaaja ja näytti erittäin hyvältä.

Juup samaa mieltä pieksee WoW:in 10-0 reippaasti, grafiikka ja kaikki muu ovat paljon parempaa kuin WoW:issa.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut King_odin
    Jaa..
    Huomenna ajattelin GW:n hankkia, ( kuinkahan paljon lagittaa modeemilla?) no kumminkin...
    En mene vannomaan mitään modeemin lagitasosta, mutta yleinen pelaaminen todennäköisesti sujuu. Niissä isojen kasojen PvP-taisteluissa modeemi saattaa jäädä jalkoihin.

Lainaus Alunperin kirjoittanut King_odin
    Huppoe, minkätyyppistä äijää suosittelet? Kokemusta on niin Maageista - Warrioreihiin ja Thieffistä - Paladiniin, joten en luokittelisi itseäni n00b -ryhmään näissä peleissä ( omakehu ei haise...)
    Guild Warsissa kaikki tyypit eivät esimerkiksi WoW:n tapaan ole yhtä hyviä skilleiltään ja tasoltaan. Munkki jäisi 1vs1 taistelussa pahasti jalkoihin siinä missä Warrior tai Necromancer pistäisi monsterin palasiksi. Tässä on kuitenkin koko GW:n elementti itsessään, taistelut pelataan aina joukkueena. Jokainen mission tai quest jonka teet on mahdotonta (alkupään leikkitappeluita lukuunottamatta) tehdä yksin. Ne ovat myös mahdottomia ilman nyt kuviin astuvia munkkeja. Jos joukossa on vain warrioreita, vain munkkeja, vain elementalisteja, tulos on mitäänsaamaton. Mitään professionia en voi suositella, mutta jos itse saisin valita alusta, olisin nyt level 20 Warrior/Monk. GW:ssä Warriorit ovat niitä kovia lihakilpiä, jotka mätkivät kunnolla. Riippuu mitä haluat. Necromancer osaa imeä energiaa vastustajilta oman joukkueen hyväksi ja tehdä pimeää damagea sekä kutsua ruumiista itselleen palvelijoita jotka taistelevat, Monkilla on suurimmaksi osaksi joukkueen parannus- ja boostitaikoja, Warrior pätkii erilaisilla skilleillään viholliset lähietäisyydeltä ja antaa joukkueelle huudoillaan enhancmenteja, Elementalist on kuin mage ja ampuu esimerkiksi tuli- ja meteoriittisateita kaukoetäisyydeltä, Mesmer on taktinen profession, jolla on painajaismaisia skillejä taskussa - esimerkiksi taika, jonka laitettuasi munkille munkki menettä 100+ healthia tehdessään taian ja viimeisenä Ranger, joka ampuu mielestäni aika pitkälle yksitellen kaukoetäisyydeltä JA voi pitää omaa taistelevaa lemmikkiä. Aika sekahuttua tuli selityksestäni.

Ja siis, saat valita kaksi professionia. Ensimmäinen, jonka siis valitset alussa, määrää esimerkiksi attribuuttisi, armorisi ja ulkonäkösi. Hiukan myöhemmin saat valita toisen professionin, jonka kuitenkin voit vielä vaihtaa myöhemmässä vaiheessa (itse olin ensin N/Monk mutta vaihdoin N/Mesmeriksi). Saat oppia suurimman osan toisen professionin skilleistä.

Lainaus Alunperin kirjoittanut Kaiowas
    Pistä ihmeessä tietoa misä servulla pelaat ja millä nimellä, niin voisin tulla sinne, että olisi edes sitten jokin tuttu siellä. Minun nick tulee varmaan olemaan joko Kaiowas tai Silik.
    Varsinaisesti GW:ssä on vain kolme serveriä, Korealainen (jonne menevät aasialaiset), Eurooppalainen ja Amerikkalainen. Eurooppalaiset voivat vaihtaa Amerikan serverille ja päinvastoin. Itse olen Amerikkalaisten serverillä parista syystä; Euroopan serverillä ihmisten yleinen älynpuute on käsittämätöntä, pelaaminen kusee kunnolla idioottien kanssa ja Euroopan serverillä puhutaan poikkeuksetta missionissa tai kadulla häpeämättä Ranskaa, Saksaa ja Rajahollantia. Amerikan serverillä on yksi yleinen kaikkien käyttämä kieli ja ihmiset eivät rushi surman suuhun, odottavat rauhassa ennen suuria päätöksiä ja tietävät, miten taisteluissa toimitaan suuren kaaoksen sijaan. Amerikkalaiselle serverille voi vaihtaa Edit Accountista sisään loggauksen jälkeen.

Ja kertokaa, Kaiowas, King_odin ja Goku-Z-, jos tahdotte liittyä nyt jo 13-jäseniseen The Perkele-guildiimme. Esimerkiksi jo mainittu suomiviitta on suuri etumme. >_> Kaikki jäsenet suomalaisia.

Liittymispäivä
    29.5.2002
    Sijainti
    Pori
    Ikä
    29

Oletus

Mä mietin vielä tota perkelettä. Nyt pitäis ruvet asentelemaa pelii ja sitten pelailemaan. Jos jotain ongelmia ilmenee tulen tänne takaisin.

Edit:
    Nyt ollaan pelissä mukana. Olen Amerikassa pelaamassa ja nimellä Silik Celestial. Pelannut olen jo hurjat kymmenen minuuttia. Hahmo luokkani on Elementalist.
    Viimeksi muokannut Kaiowas : 16.5.2005 klo 19:20:37

Oletus

Eräännäköinen välitietoisku, Guild Warsiinhan tulee liuta jatko-osia ajan myötä kuukausimaksujen sijaan. Niihin lisäosiin tulevat uudet himoitut aseet, monsterit ja skillit. Vaan, tässä kuussa meidät on yllätetty ja kaikille tarjotaan ilmaiseksi mahdollisesti uusia missioneita ja ainakin alueita, Sorrow's Furnace ja Grenth's Footprint. Grenth's Footprintissä huhutaan olevan (todennäköisesti kuvien perusteella) VIIMEINKIN iso, paha, mielipuolinen mättömonsteri jonka tappaminen kerrankin ottaa aikaa. Hahaa ja nannaa et cetera.

Lainaus Alunperin kirjoittanut http://www.guildwars.com
    As part of our commitment to bringing you new content via our free live updates, the first streaming update for Guild Wars offers players access to two extensive new explorable areas: the barren expanse of Grenth's Footprint and the fiery depths of Sorrow's Furnace. You can get a sneak peek at these two areas today, with concept art and a bit of the lore on this page.
    Jeejee. Olen nyt, näin tietoisku taas, pelin kolmanneksi viimeisessä tehtävässä joka sijaitsee keskellä tulisaaria. Tehtävän arselevel kohoaa niin korkealle, että kun yritin katsoa kuinka perseestä tehtävä on, pahuuden suojaavat aurinkolasini kärähtivät ja räjähtivät helvetin happioksideihin joista ei ole paluuta. Ja rumempaa on kuulemma (yarr avast ye, en ole varma kirjoitetaanko se "kuulema" vai "kuulemma") tulossa, viimeisessä tehtävässä on jakautuvia monstereita.

Ja The Perkeleessä on nyt 16 jäsentä. The Perkele matkasi eilen ensimmäisen kerran Tombseihin ottamaan turneeta voittaen yhden ottelun ja tullen toiseksi toisessa. Sitten The Perkele meni nukkumaan.

EEDIIITTAAAH
    http://img44.echo.cx/my.php?image=viitta6st.jpg
    The Perkeleen viitta, joka kuuluu kaikkien jäsenien suureen työsuhde-etuun. Itse melkein myisin sieluni tuollaisesta. Eli jos liitytte, saatte pitää noin hienoa kangasta selässä. Kertokaa jos tahdotte liittyä. Ainiin, ja rahankeräys Guild Halliin on menossa ja puolet on kasassa, kohta meillä on Guild Hallikin. 25 tuhatta on nyt, huomenna loput karhuamalla muilta guildjäseniltä (Halliin menee ~40k), eli kohta The Perkele ottaa ottelua. King_odin, avaa guild-ikkuna tah g-napilla ja hyväksy tah kutsu jos haluat liittyä Tah Peekereeseen äksdee jaja.
    Viimeksi muokannut Jarkkopekka : 18.5.2005 klo 23:19:55

Dragoon Sarutobi:n avatar
    Liittymispäivä
    8.10.2004
    Sijainti
    Siellä korvessa
    Ikä
    22

Oletus Kilta sodat :D

No niin nyt ollaan pelattu pari päivää, ja on 6 levelinen warrior/monk ( =Paladin ) ensisilmäyksellä pelissä on upeat grafiikat ja skillejä on aivan liian paljon ( prkl niitä saa joka questista...) leveitä tulee hitaasti, joka on hyvä ettei pelattava lopu...

Vielä tohon The PRKL kiltaan voisin liittyä jos otetaan tai jos on tilaa. Itse en kyllä ole rikas...

Edit// Ainiin... äijän nimi on Legendary Twinblade addatkaa jos huvittaa...
    ja Amerikassa pelailen
    Viimeksi muokannut King_odin : 18.5.2005 klo 22:40:07
    Ylpeä neitsyt jo vuodesta 1989

Outti on lonkero Outraider:n avatar
    Liittymispäivä
    11.11.2002
    Sijainti
    Nääsville
    Ikä
    25

Oletus

Laiskuutta, laiskuutta. En jaksa lukea kaikkia viestejä. Minua kiinnostaa miten tuo "taito ratkaisee" ilmenee tässä pelissä. Se on paras joka jaksaa grindata monsuita rahaa ja työntää sen trainerille, juosta ympyrää ja takoa rautaa Morrowind tyyliin vai osata itse pelata paremmin kuin muut aka. ammut hedun ennen toista jousimiestä koska olet tarkkasilmäisempi? vai jollakin muulla tavalla?
    Nyt myös internetissä.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Outraider
    Laiskuutta, laiskuutta. En jaksa lukea kaikkia viestejä. Minua kiinnostaa miten tuo "taito ratkaisee" ilmenee tässä pelissä. Se on paras joka jaksaa grindata monsuita rahaa ja työntää sen trainerille, juosta ympyrää ja takoa rautaa Morrowind tyyliin vai osata itse pelata paremmin kuin muut aka. ammut hedun ennen toista jousimiestä koska olet tarkkasilmäisempi? vai jollakin muulla tavalla?
    RPG pelit tuskin ikinä pystyvät evolvoitumaan yhtä taitoriippuvaiselle tasolle kuin FPS-pelit, mutta kauas Guild Wars on päässyt. Hommaa on vaikeaa selittää, PvE:ssä ja PvP:ssä kun "taito ratkaisee" ilmenee eri tavalla. Strategiasta on kysymys, ei FPS Shoot 'em Upista.

PvE:ssä pelin alkupuolilla kaikki on vain straightforwardkill, mutta jotain pitää löytyä pään sisältäkin kun vastassa on 30 kymmenen leveliä suurempaa Mursaat Elementalistia tai norsua. Pitää tappaa oikea vihollinen joukosta ensin (esim. tankki tai healer) käyttäen oikeisiin paikkoihin oikeita skillejä ja käyttäen vihollisen omia taitoja vihollisia itseään vastaan. Tiimipeli on tärkeää näissäkin, muttei niin tärkeää kuin PvP:ssä.

PvP:ssä taito on siis kiinni tiimipelistä. Yksi huutaa targetit ja yksi piirtää kartalle mitä tehdään ja huutaa miten. Tombsien kuuden joukkueen otteluissa parhaiten yhteenpelaava joukkue voittaa poikkeuksetta. Taidokkuutta vaatii valita myös juuri yhteensopivien skillien valinta (Guild Warsissa voit käyttää vain skill-barissa olevia skillejä, kahdeksan kappaletta) sopivaksi attributeihisi (pisteet, joita kaikilla tulee olemaan 200 ja jotka jokainen saa jakaa mielensä mukaan niiden skillien alueille, joita kokee tarvitsevansa) ja vihollisiisi.

Mitä tulee esim. professionien taitoihin, taidokas Mesmer pystyy pysäyttämään tarkkasilmäisenä toisilta pelaajilta loitsut oikeaan aikaan tehden hirveää tuhoa vastapuolen riveihin ja ottamalla enchantit omaksi hyödyksi ollen ylivoimainen tiiminsä kanssa - ja kyse on sekuntien ellei sekuntien murto-osien reagoinnista. Munkki voi nähdä, kuka tarvitsee millaisenkin enchanmentin missä vaiheessa ja antaa regenit oikeille ihmisille. Warriorit ovat ainoa profession, jolla taistelu menee oikeastaan lihakilpenä, mutta hauskaa pelata kun ei koko ajan tarvitse stressata. Riittää kun hakkaa ilmat pihalle called targeteista ja mahdollisesti käyttää älliään tiimin ohjaukseen. Käytännössä tiimin joka jäsen pitää toistaan omien valintojensa (taistelun tiimellyksessä tehtyjen) varassa pystyssä.

Suuri osa tästä "taito ratkaisee"-periaatteesta on kiitosta sille, että kaikki ovat käytännössä samalla levelillä (20) eikä tasoja suurempi örkki voi yksinkertaisesti tehokkaammilla skilleillään ja lyönneillään tulla tappamaan painamalla skillinsä 1, 2 ja 3 tai odottamalla vastustajan kuolemaa. Myös se, että kummallakin joukkueilla on sama määrä pelaajia (8 näin loppupuolella) sulkee ylivoimaratkaisut pois.

Ja jos en jonkun mielestä pystynyt selittämään tai todistamaan isolla päälläni ja ylivertaisen älykkäällä päälläni mitään, tilastotkin puhuttelevat; kahdeksan 20-levelistä pelaajaa, jotka kuitenkin ovat voittaneet 21/22 Guild Matcheistaan tasavertaisia vastustajia vastaan. Pakko olla kiinni jostain muusta kuin "tsägäst".

Liittymispäivä
    29.5.2002
    Sijainti
    Pori
    Ikä
    29

Oletus

Vielä en oo kauheesti kerinnyt pelailemaan. Olen vasta level 4:ssä, mutta kun kesäloma alkaa ensi viikolla niin sitten pääsee kunnolla pelaamaan. Ensi vaikutelmat ovat kyllä hyvät, paljon siinä on vielä sellaisia juttuja mitä en ymmärrä, mutta eiköhän ne tässä aukene. Grafiikkaa on ihan hienoa, juuri sopivaa tämän tyylisiin peleihin. Muutamia hienoja paikkoja on jo nähty. Itse pidin eritoten siitä katakombista, varsinkin kun siellä lopussa oli se järkyttävän kokoinen fresko, se oli kyllä aika vaikuttavan näköinen.

Oletus

Tietoisku! Uusista nyt jo miljoonasti mainituista alueista toinen, Sorrow's Furnace on tullut videojulkaisun kohteeksi. Video lupaili näemmä vielä lisää Stone Summitteja. :F Lopussa kuitenkin näkyi iso vihollinen ja kaikilla on valkosipulit ristissä vihollisen suuren levelin puolesta. Ulkoa alue oli normaalia Shiverpeaksia ja syvällä maan uumenissa on Dwarffien peruslaava-allas, jossa varmaankin taotaan kaikkien yllätykseksi terästä ja rautaa.

Niin joo, Guild Halliin saatiin säästöön 41k, mutta hinnat nousivat heti seuraavaksi päiväksi 70k:hon liian rikkaiden amerikkalaislapsien toimesta. Tänään hinnat varmasti ylittävät jo 100k:n rajan, joten Guild Hall hankitaan Hall of Heroesista.

Oletus

Itse olen tässä jonkin aikaa nyt pelannut, pari hahmoa löytyy, mutta erittäin alhaisella tasolla (W/Mo8 ja E/Mo7, jolla pelaan nyt). Pitäisi varmaan aktiivisemmin käydä pelin kimppuun, mutta sitten kun on enemmän aikaa. The Perkele -guildissa olen ollut nyt päivän (hassu yhteensattuma, että juuri tämän guildin tyyppi on täällä puhumassa, jossa minäkin nyt pelaan , Suomi-viitta rox!

Grafiikka on kyllä näteintä mitä olen tämän luokan peleissä nähnyt, ehdottomasti. Paljon yksityiskohtia ja sykähdyttäviä maisemia. Jo se on hyvä syy mielummin juosta towniin kun warpata kartan avulla. Pelin ideaan pitää totutella mikäli olet ennen hakannut paljon MMORPGeja. Itselläni oli kyllästys tulossa 7 tunnin pelaamisen jälkeen, kunnes vasta tajusin mistä oli kyse, ja "oikea pelimaailma" (post-searing, johon pääsee myöhemmin) on hemmetin laaja verrattuna aloituskarttaan. Avustavia pelaajia voisi kyllä enemmänkin olla, vaikka pyytää towneissa apua missioneihin, niin harvemmin sieltä partykaveria löytyy. Sooloaminen käy pelissä pidemmän päälle tylsäksi, siksi siis todella kannattaa pelata kaverin kanssa partyssa. Ja myöhemmin on vaikeata tai mahdotonta soolota, kun vihut käy jo sen verran pahoiksi. Ja kuten on tässä topicissa jo varmaan mainittu, ei GW mitään exp-grindiä ole, koska eihän tätä MMORPGiksi yleensä luokitellakaan. Koska maksimilevel on 20, ei siinä mahdottomasti ole grindaamista, ja vaikuttavimmat expamäärät saa vain missioneista.
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Huppoe
    Euroopan serverillä ihmisten yleinen älynpuute on käsittämätöntä, pelaaminen kusee kunnolla idioottien kanssa ja Euroopan serverillä puhutaan poikkeuksetta missionissa tai kadulla häpeämättä Ranskaa, Saksaa ja Rajahollantia. Amerikan serverillä on yksi yleinen kaikkien käyttämä kieli ja ihmiset eivät rushi surman suuhun, odottavat rauhassa ennen suuria päätöksiä ja tietävät, miten taisteluissa toimitaan suuren kaaoksen sijaan.
    Juuri näin. Tässä syy miksi minäkin vaihdoin Amerikan districteille.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä