+ Vastaa ketjuun
Sivu 13 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213
Näkyvissä tulokset 181 - 195. Tuloksia yhteensä 195.

Ketju: Guild Wars

Mage freya™:n avatar
    Liittymispäivä
    30.10.2003
    Sijainti
    Satakunta
    Ikä
    27

Nostetaanpa vähän tätäkin ketjua.

Elikkäs onnistuneen "Wowista pois" -vieroituksen jälkeen asentelin taas Guild Warsin koneelleni. Profecies ja Factions löytyy ja Nightfallin hommailen varmaan ennen joulua ja EotN:in ensi vuoden puolella joten... Kiltaa etsiskelen.

Hahmoja löytyy kolmin kappalein, jotka ovat munkki, warru ja rankku. Kaikki hahmot on lvl20 ja jotensakin hyvin gearattu ja skillejä löytyy kaikennäkösiin buildeihin. Munkilla olen tuossa nyt ensisijaisesti pelaillut ja sillä varmaan alkaisin läiskiä PvP:tä. Eli jos täällä on vielä voimissaan olevia kiltoja jotka tarvitsevat lisää porukkaa niin ilmoitelkaapa mulle tänne ketjuun tai Ingame nimelle Priestess Mishakal. Eipä muuta, jatkakaa.

Lost Number Shuichi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.10.2001
    Sijainti
    Tyria
    Ikä
    22

Oletus

Piu. Shuichi on taas ollut luvattoman epäaktiivinen FFfinläinen. >.>
    No, nyt kun pitkästä aikaa taas foorumille osuin niin olihan tähän threadiin sitten pakko tulla vastaamaan. :3

Aloitin itse GWn pelaamisen noin viikko sitten; ostimme yhdessä kihlattuni kanssa miulle Factionsin. Hänellä itsellään on kaikki osat Eye of the Northia myöten. Hankimme miullekin Eye of the Northin parin päivän sisään. x3

Rakastuin sanoinkuvaamattomasti Elementalistien ulkonäköön, ja loinkin itselleni sellaisen. Neitonen on nimeltään Sinara Valencia, jos joku joskus haluaa vaikka miun kanssa pelata jossain. ;3 (secondary professionini on Monk)

Sain hahmoni tasolle 20 ihme kyllä jo kahden päivän pelaamisella(myönnettäköön että olin harjoitellut pelaamista paremman puoliskoni accountilla jonkin verran sitä ennen, mutta silti) ja Protector of Cantha-titteli on jo puolessa välissä. ^^

GWssä on minusta aivan ihanat grafiikat ja loistava ääninäyttely, sekä monipuoliset NPCt, hyvä tarina ja muutenkin kokonaisuus toimii.
    Eye of the North on aivan ihana!
    Olen aivan Pohjolan lumoissa. >w< Vaikka hirviöt ovatkin vahvempia kuin muualla, viihdyn talvisessa maisemassa silti paremmin kuin Canthassa.
    Ah, ja Jora on niin kaunis. <3 SuosikkiHeroni, ehdottomasti.

|-Loveless-|
    ~Scorpion Armyn jäsen, Rachelin pikkusisko~

Soldier Lord Bahamut:n avatar
    Liittymispäivä
    10.7.2005
    Sijainti
    Somewhere around nothing
    Ikä
    19

Oletus

Heräs sellane kysymys mieleen, että ku mulla on vaan toi Profecies ja ajattelin ostaa Eye to the northin heti ku mulla on lvl 20 chara, nii teenkö mitään Factionssilla tai Nightfallilla? Vai voinko suoraan hypätä Eye to the northiin?

Warrior Daiki:n avatar
    Liittymispäivä
    25.2.2004
    Sijainti
    The Blueberry sky

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Lord Bahamut Katso viesti
    Heräs sellane kysymys mieleen, että ku mulla on vaan toi Profecies ja ajattelin ostaa Eye to the northin heti ku mulla on lvl 20 chara, nii teenkö mitään Factionssilla tai Nightfallilla? Vai voinko suoraan hypätä Eye to the northiin?
    Muita osia ei tarvitse jotta EotN:in maailmaan pääsee. Itseasiassa kyseiseen maailmaan pääsee minkä tahansa osan kautta, jotenka ei huolta sen suhteen.

-
    Ystäwät: Velvety ~ Astralberry ~ AoiNeko

Imp Aramis:n avatar
    Liittymispäivä
    15.3.2008
    Sijainti
    Vaasa
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Lord Bahamut Katso viesti
    Kuten Daiki sanoi pelataksesi EotN:ia riittää että sinlla on edes yksi 3:sta Guild Wars Campaignista
    (Huom: Eye of the North on Expansion Set eli Lisäosa Guild Warsiin ja siksi vaatii toimiakseen jonkun 3:sta Guild Wars Campaignista)
    (Campaignit ovat Stand Alone Campaigneja eli itsenäisiä lisäosia Guild Warsiin eivätkä ne vaadi mitään muuta toimiakseen.)

Mutta suosittelen kyllä hankkimaan myös Factionsin ja Nightfallin koska ne tuovat lisä sisältöä peliin, uusia Campaign kohtaisia skillejä, kummassakin 2 uutta Professionia (Factionsissa Assassin ja Ritualista ja Nightfallissa Dervish ja Paragon) kokonaan uuden maan, tarinan, missionit ja paljon muuta.
    Hankittuasi jonkun Campaignin tai lisäosan (Oli se sitten Factions, Nightfall, Prophercies tai EotN) sinulla entuudestaan olleen (Esim: Prophercies) lisäksi tulee sinun pelin mukana tuleen Game Activation kortin Activation koodilla lisätä se sinun Guild Wars Accounttiin samalla tavalla kuin Accounttia tehdessä, mutta valita "I have a new key!" kohta ja lisätä se sinne.

Tämän tehtyäsi (Esim: Sinulla on Prophercies ja olit lisännyt Factionsin)
    tulee sinun tehdä Accses Quest kyseiseen maahan joka on eri joka Campaignissa. Questin saa aina kyseisen maan "pääkaupungista" josta aijot toiseen maahan lähteä sinun sinne päästyäsi (Poikkeuksena Nightfallin Kamadan josta Questit saa vasta kun on ensimmäistä kertaa käynnyt päämantereella juonen mukana.)
    Propherciesissa Lion's Arch, Factionsissa Kaineng Center ja Nightfallissa Kamadan.
    Kun saavut kaupunkiin aktivoituasi uuden Campaignin peliruudulle ilmestyy Pop-Up screen joka ilmoittaa, että sinulla on nyt mahdollisuus matkustaa toiseen maahan ja kertoo keneltä saat Questin sitä varten.

Oon ite GW:tä pelaillu täs sellaset 2v ja en ole vieläkään kyllästunyt. Peli vie kyllä (kuten moneen kertaan tässä threadissa on sanottu) WoW:ia 10-0
    Main hahmoni on Aramis Nightshade 20lvl N/x (x=vaihdan 2nd proffua tilanteen mukaan) ja kuulun suomalaiseen Crusaders of Dark Fate nimiseen kiltaan. Jos kiinnostaa liittyä (Kaikki Suomalaisia ja kaikki suomalaiset ovat tervetulleita)
    Painotamme pääasiassa PvE puoleen mutta pelailemme HA,AB,GvG ja muuta PvP:tä silloin tällöin kiltaporukan kanssa.
    Itse olen officer killassa eli jos olet kiinnostunut liittymään lisää Friend listiin ja whispaa vain mulle ihan vapaasti.

Saa lisätä kaveri listaan ja kysyä ja pyytää apua koska vaan.
    Tuun mielelläni auttamaan Missioneissa, Questeissa ja missä nyt sitä apua ikinä tarvii ja on tarvetta.

Dragoon Drizzy:n avatar
    Liittymispäivä
    23.4.2006
    Sijainti
    Nurmes
    Ikä
    23

Oletus

Tilasin paketin tänään eli muutaman päivän päästä saapuu peli kotia. Classeja katselin ja mietiskelin etukäteen ja 2 classia näistä sitten oli sellaisia kiinnostavia: Mesmer ja Ranger. Kuitenkin sen verran kun selvää otin niin Rangerit ovat melko hyviä sekä PvE että PvP (buildista riippuen), Mesmerit taas vaikuttaisivat olevan sellaisia heittosäkkejä ja pitää tosiaan osata pelata hyvin jotta niistä on hyötyä.

Kysyisin vielä asiantuntijan neuvoa tuohon, kun en itse tosiaan vielä pelimekaniikasta hirveästi tiedä, tosin kokemusta on muista MMORPG peleistä. Ja PvE tulen koluamaan minkä verran tulen, se jää nähtäväksi, mutta PvP olisi tosiaan tarkoitus sitten myöhemmin pelata enemmän. Haluaisin että class minkä valitsen olisi tarpeaksi haastava, mutta myös tasapainoinen ja mielenkiintoinen ja tietty heittosäkkinä oleminenkaan ei hirveästi kiinnosta (nimimerkillä liikaakin off-specejä pelannut WoW:ssa).

Tilasin tosiaan tuon platinum paketin jossa on Prophecies ja se Expansion pack, myöhemmin sitten saatan hankkia ne 2 muuta lisäosaa, katsotaan miten peli viehättää. Ainakin sen verran kun itse otin selville, on tuo Prophecies eniten aloittelijaystävällinen. Osaako kukaan arvioida kauanko Propheciesissa kestää saada hahmo tasolle 20? Entä, voiko samalla tunnuksella olla useampia eri hahmoja (PvE/PvP)? Jos löytyy vielä muita aloittelijavinkkejä niin mielellään otetaan vastaan
    Viimeksi muokannut Drizzi3 : 16.3.2008 klo 3:52:11

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Drizzi3
    Osaako kukaan arvioida kauanko Propheciesissa kestää saada hahmo tasolle 20? Entä, voiko samalla tunnuksella olla useampia eri hahmoja (PvE/PvP)? Jos löytyy vielä muita aloittelijavinkkejä niin mielellään otetaan vastaan
    No itselläni meni ehkä joku viikko-pari, tosin en pelannut 10 tuntia päivässä. Riippuu oikeastaan kuinka nopeasti tekee questeja, joista pääosa expasta siis tulee. Tykkäsin tutkia alueita, joihin ei questeissa menty. En tosin ole pelannut GW:a pitkään aikaan, joten heitän aika ulkomuistista nämä.

Hahmoja voi olla (jos nyt oikein muistan) Propheciesissa 4 ja lisäosista sai kustakin 2 hahmoslottia lisää, eli Prophecies + EotN tekisi sen 6 hahmoslottia. Korjatkaa jos olen väärässä. Sinulla voi olla sekaisin PvE ja PvP -hahmoja missä suhteessa haluat, ainoa rajoitus on hahmopaikkojen määrä. Tosin kannattaa pitää mielessä, että PvE:ssa saat avattua skillejä käyttöön pelkille PvP-hahmoille.

Noista classeista en osaa hirveästi sanoa, pelasin itse silloin Ranger/Warrioria ja Ranger/Necromanceria ja lähinnä vain PvE:a. Pidin kyllä Ranger/Warrior -combosta, Mesmerit eivät oikein ikinä iskeneet meikäläiseen.
    Viimeksi muokannut Grav : 16.3.2008 klo 8:52:25

Oletus

Propheciesissa 4 ja lisäosista sai kustakin 2 hahmoslottia lisää, eli Prophecies + EotN tekisi sen 6 hahmoslottia.
    EotN ei saa sitä 2 hahmoslottia lisää, vain kamppanjoista saa.
    Eli Profu + Facu + NF = 8 hahmoslottia ja ArenaNetiltä voi ostaa niitä lisää.

Mm, minäkin olen saanut kasattua sellaisen 450h GW:tä kasaan, ja onhan pari 20lv. hyyppääkin tullut tehtyä. Tällähetkellä:
    - 20lv. Ranger/Monk
    - 20lv. Dervish/Monk
    - 20lv. Necromancer/Monk [I Green Horror I - Main tyyppi.]
    - 20lv. Assassin/Elementalist
    - 16lv. Warrior/Monk
    - 13lv. Ritualist/Necromancer
    - 8lv. Elementalist/Mesmer
    - PvP Hyyppä joka vaihtelee aika usein.

GW tosiaan hakkaa WoWin 10-0, kyllästyin wowiin jo viikon jälkeen, tiiä sitten miksi... GW:tä jaksaa kumminkin tahkoa aina välillä.
    Olen tällähetkellä killaton joten voi lähettää suomalaiseen aktiiviseen kiltaan inviteä.

[DarkMarker on ikivanha nikki, Marmaatti on nykyinen, jos joku Admin jaksaa niin voi vaihtaa meitin nimen.]

Moogle Nemes:n avatar
    Liittymispäivä
    8.7.2002
    Sijainti
    kolmas kivi auringosta

Oletus

Pääsenpähän minäkin vihdoin ja viimein postaamaan tähän ketjuun :)

Hyllyssä on pyörinyt alkuperäinen GW sekä Factions ja Nightfall jo yli vuoden, mutten ole saanut aikaiseksi aloittaa niiden pelaamista. Tuossa yksi ilta päätin sitten ainakin kokeilla kun tuo mieheke oli minulle nuo kuitenkin ostanut ja noh, olen nyt kököttänyt viimeiset päivät koneella :S Kovinkaan pitkälle en ole vielä ehtinyt, hahmoni joka on elementalisti on tällä hetkellä levelissä 9. Tänään olisi tarkoitus valita toinen classi hahmolleni ja näillä näkymin se tulee olemaan munkki. Niin ja hahmoni nimi on Ignis Hestia, saa tulla juttelemaan jos huvittaa :) Ja kiltakin olisi ihan kiva, pyörin tuon miehekkeen killassa joka on aikas pitkälti kuollut meitä kahta lukuunottamatta eikä se ehdi leikkiä miun kaa kun telkkarista tulee jalkapalloa tai sitten se pelaa Navy Fieldia ;<
    Watashi wa Bakamatsu Von Tiffentaffen =^-^=

Soldier Pissis:n avatar
    Liittymispäivä
    30.5.2004
    Sijainti
    in the transended time
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Nemes Katso viesti
    Pääsenpähän minäkin vihdoin ja viimein postaamaan tähän ketjuun

Hyllyssä on pyörinyt alkuperäinen GW sekä Factions ja Nightfall jo yli vuoden, mutten ole saanut aikaiseksi aloittaa niiden pelaamista. Tuossa yksi ilta päätin sitten ainakin kokeilla kun tuo mieheke oli minulle nuo kuitenkin ostanut ja noh, olen nyt kököttänyt viimeiset päivät koneella :S Kovinkaan pitkälle en ole vielä ehtinyt, hahmoni joka on elementalisti on tällä hetkellä levelissä 9. Tänään olisi tarkoitus valita toinen classi hahmolleni ja näillä näkymin se tulee olemaan munkki. Niin ja hahmoni nimi on Ignis Hestia, saa tulla juttelemaan jos huvittaa Ja kiltakin olisi ihan kiva, pyörin tuon miehekkeen killassa joka on aikas pitkälti kuollut meitä kahta lukuunottamatta eikä se ehdi leikkiä miun kaa kun telkkarista tulee jalkapalloa tai sitten se pelaa Navy Fieldia ;<
    No emmie voi mitään sille, että kiltani lakkasi toimimasta kun pidin 4kk tauon pelaamisessa

Mutmut, joo elikä olen taas pitkästä aikaa vauhdissa GW:ssä ja kontollani "kuollut" kilta, en tosin ole vielä saanut päätettyä hävinkö(myyn/lahjoitan) killan pois vain yritän herättää sen uudelleen.

Ykköshahmoni on edelleen näiden kahden vuoden jälkeen Hopea Karhu, tuo iki ihana warruni.

lisäilkee friensdeihinne, jos lystitte. Kavereita pelissä ei voi koskaan olla likaa, eikä kyllä todellisuudessakaan

Lainaus Alunperin kirjoittanut Drizzi3
    Tilasin paketin tänään eli muutaman päivän päästä saapuu peli kotia. Classeja katselin ja mietiskelin etukäteen ja 2 classia näistä sitten oli sellaisia kiinnostavia: Mesmer ja Ranger. Kuitenkin sen verran kun selvää otin niin Rangerit ovat melko hyviä sekä PvE että PvP (buildista riippuen), Mesmerit taas vaikuttaisivat olevan sellaisia heittosäkkejä ja pitää tosiaan osata pelata hyvin jotta niistä on hyötyä.
    Mesmerit ovat kaukana heittosäkeistä, jos tietää mitä tekee, mutta myönnetään Mesmer on varmaankin pelin vaikein classi hallita.
    Viimeksi muokannut Pissis : 29.4.2008 klo 17:57:41
    Smile and the world smiles to you
    <Jesh`> Raksut imevät. Siis kattokaa Omppua hei

Chibi Tonishi:n avatar
    Liittymispäivä
    15.11.2003
    Sijainti
    Ahtiala (Lahti)
    Ikä
    19

Oletus

Itsekin nyt aloitin GW:n uusiksi ja jatkan Necromancerillani. Pitäisi Nightfall ja Eye of the North ostaa. Kun olisi rahaa

Himskatti, olen kyllä nykyään ihan pihalla GW:n menosta. Ei mittään hajua edes tavaroista ja kamppeista miten olisi hyvä olla. : D Ehkä yksi syy tähän on se kun WoWia on tahkottu niin paljon. Kaipa nekin oppii kun pääsee kunnolla pelaamaan...

Kiltaankin pääsin aika äkkiä, nimittäin siihe missä Janny majailee. Toivottavasti pääsisi enempi PvE:n makuun nyt kun killassa on. En oikein voi GvG:tä vetää kun buildi nyt ei ole se killan mukainen ja ne eliteskillit mitä tarvitsisin, saa nightfallissa vasta. : /

EWW!
    Don't touch thaT

Please, support the dragons!

headshot Sininenkissa:n avatar
    Liittymispäivä
    15.7.2004
    Sijainti
    -
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tonishi Katso viesti
    Itsekin nyt aloitin GW:n uusiksi ja jatkan Necromancerillani. Pitäisi Nightfall ja Eye of the North ostaa. Kun olisi rahaa
    Etpä pitkään jaksanut pelata. D:

Itse olen taas aloitellut uudelleen aktiivisemman pelaamisen, Aoi Watsuki elementalistilla ja omistan kaikki osat. Voi lähettää viestiä, jos tarvitsette peliseuraa tai apua. Itse pelaan aktiivisemmin nyt Eye of the Northia ja tarvitsen itsekkin seuraa sinne pelaamaan kanssani. Halukkaita?

Suomalainen kiltamme Acolytes of Death on aina valmis ottamaan uusia, aktiivisia jäseniä vastaan jos vain olette kiinnostuneita. Toiminta on aktiivista, GvG ja raidit ovat hauskaa viihdettä meille kaikille ja jutustelukin sujuu jos sitä pelkäätte. >:3

Talking Guild wars fanisivu apua

Hei minulal on Guild wars fani sivu suntuubissa ja tarvitsisin Y-apua kovasti
    hakekaa ylä pitäjäksi sivuilla http://guildwars.suntuubi.com/ hakemuksen pitää olla HYVÄ !!!

mulla on kaikki Guild warsit ostin pari päivää sitten
    Viimeksi muokannut Han : 23.6.2010 klo 18:57:44 Syy: lisäsin tekstiä

Tonberry King mkl:n avatar
    Liittymispäivä
    20.10.2006
    Sijainti
    The Dark Side of the Moon

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Han Katso viesti
    Hei minulal on Guild wars fani sivu suntuubissa
    Ei nyt millaan pahalla, mutta silmat vuotaa verta.

Tuli tossa joskus pelailtua GWta, niin ei mitenkaan kovin ihmeelliselta pelilta tuntunut - story osuus oli ihan ok, ja pvp hauskaa muutaman paivan ajan, mutta sitten alkoi maistua aikalailla puulta. Rajoitettu taitojen maara yms. pienentaa peliin vaadittavia taitoja, ja tekevat taisteluista aikalailla itseaan toistavia..

Paremmalla liikkumissysteemilla (esim hyppy, hahmon suunnan ohjaaminen oikean hiirenappaimel pohjallapitamisella yms.) olisivat ehkapa auttaneet "hohdon" lisaamista peliin.
    dvorak > qwerty <3
    ..and then one day you find.. ten years have got behind you; no one told you when to run, you missed the starting gun..

Bite Bug Jay:n avatar
    Liittymispäivä
    18.12.2009
    Sijainti
    Suomi
    Ikä
    19

Oletus

Ostin Guild Wars Propheciesin pari päivää sitten ja viimeksihän GW:tä pelailin joskus vuonna 2006. WoW:ia sen jälkeen jonkun verran tullut tahkottua, mutta kyllästyin.

Nyt olisi Jay Silverfang 4 levelinen Ranger vailla kiltaa. Pelaako kukaan muu enää tätä? Minä ainakin tykästyin uudestaan ja WoW:iin en enää palaa.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä