+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 195.

Ketju: Guild Wars

Oletus

Juu vähän olen samaa mieltä tuosta 20 levelin rajasta eli vähän liiankin nopeasti se tulee vastaan. Toivoisinkin, että sitä esim. chapter 2:n myötä nostettaisiin hieman.

Hahmoluokalla ei sinänsä ole väliä, vaan sillä miten toimit ryhmässä. Hyvällä ryhmällä on helpohkoa mennä oikeastaan tehtävä, kuin tehtävä, mutta totuus on, että hyvin yhteen toimiva ryhmä on harvinainen asia "randomilla" otettaessa. Kaikista paras oli, kun menin eilen FoW:een niin tyypit ei tuntunu oikein edes ymmärtävän mitä target call on... tai sitten olivat vaan helsvatin typeriä (ei hyvä, kun tyypit hyökkii kolmen eri vihulaisen kimppuun yhtaikaa )

Itselläni on tällä hetkellä elementalist/monk, lv20+melkosen monta skilli pojoa. Yks ihan kätevä skilli esim Underworldissa ja titan tehtävissä on protection spirit, siis monkki taito. Kun esim semmonen axeard (vai mitä olivatkaan) tulee UW:ssä kimppuun niin ei muuta ku protection spirit päälle niin siinäkö hutkii(150+dmg --->noin 45 dmg:n) Uuden hahmon alotin tossa jokin aika sitten, joka on Monk/ranger (olikohan nyt lv15...tai 16). Halusin testata aivan päinvastaista hahmoa, kuin ele eli hirmu damagesta parannukseen

Soldier Raine:n avatar
    Liittymispäivä
    1.4.2002
    Sijainti
    Kajaani
    Ikä
    24

Oletus Tiedustelua

Olen ajatellut hankkia itselleni GWn,mutta muutama kysymys minulla olisi teille vanhemmille pelaajille.Onko kyseisessä pelissä mahdollisuutta pelata yksin,ilman kiltaan liittymistä,vai onko se aivan pakollista(itse en niin sosiaalinen ole ja ryhmittäytymisestä en pidä,haluan tehdä omalla tahdillani ja varsinkin Guild vs Guild jutut kuulostavat karmivilta minun korvaani)
    maksuttomuuden takia sen haluaisin hankkia ja grafiikkakin näyttää todella hyvältä,mutta jos joudun pakosta liittymään johonkin kiltaan pystyäkseni pelaamaan,joudun luultavimmin luopumaan ideastani.
    Viimeksi muokannut Raine : 3.11.2005 klo 10:42:08
    Boku wa...kami desu

Suuret kiitokset ja kumarrukset Tiffanylle setistä <3
    Tial on rakas ukeni <3

Dragoon Sarutobi:n avatar
    Liittymispäivä
    8.10.2004
    Sijainti
    Siellä korvessa
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Raine
    Olen ajatellut hankkia itselleni GWn,mutta muutama kysymys minulla olisi teille vanhemmille pelaajille.Onko kyseisessä pelissä mahdollisuutta pelata yksin,ilman kiltaan liittymistä,vai onko se aivan pakollista(itse en niin sosiaalinen ole ja ryhmittäytymisestä en pidä,haluan tehdä omalla tahdillani ja varsinkin Guild vs Guild jutut kuulostavat karmivilta minun korvaani)
    maksuttomuuden takia sen haluaisin hankkia ja grafiikkakin näyttää todella hyvältä,mutta jos joudun pakosta liittymään johonkin kiltaan pystyäkseni pelaamaan,joudun luultavimmin luopumaan ideastani.
    Ei siinä ole mihinkään kiltaan ole pakko liittyä, mutta sillon kyllä menetät yhden pelin parhaimmista anneista.
    Ylpeä neitsyt jo vuodesta 1989

Elite Soldier Feamor:n avatar
    Liittymispäivä
    14.11.2002
    Sijainti
    Kirkkonummi
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Raine
    Kiltaan ei ole pakko liittyä, mutta jo pelin nimestä voi päätellä, mihin pelin anti perustuu ja mihin siinä ollaan keskitytty. PvE:stä riittää antia parisen viikkoa ja sitten ei enää saa irtoomaan pahemmin mitään. Areenat ja guild vs guild on parasta antia mitä pelissä on ja siinä joutuu olemaan tiimeissä. Eikä peliä pääse läpi ilman, että pelaat oikeitten pelaajien kanssa...

Soldier Raine:n avatar
    Liittymispäivä
    1.4.2002
    Sijainti
    Kajaani
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Feamor
    Kiltaan ei ole pakko liittyä, mutta jo pelin nimestä voi päätellä, mihin pelin anti perustuu ja mihin siinä ollaan keskitytty. PvE:stä riittää antia parisen viikkoa ja sitten ei enää saa irtoomaan pahemmin mitään. Areenat ja guild vs guild on parasta antia mitä pelissä on ja siinä joutuu olemaan tiimeissä. Eikä peliä pääse läpi ilman, että pelaat oikeitten pelaajien kanssa...
    Jaa...no sitten jätän luultavimmin GWn ostamatta ja pitäydyn WoWissani^^Kiitos kuitenkin
    Boku wa...kami desu

Suuret kiitokset ja kumarrukset Tiffanylle setistä <3
    Tial on rakas ukeni <3

Oletus

Poikakaverilla on GW ja se oli varmasti ensimmäinen kerta, kun jämähdin katsomaan toisen pelaamista. Aivan mahtavan näköinen ja oloinen peli. Olen suunnitellut, että ostaisin tässä joulun alla tai toivoisin sen syntymäpäivä- tai joululahjaksi.
    Onko tämän paketin ostaminen sitten kallistakin, kaveri ei nimittäin muista hintaa, mutta veikkaili sen olevan jossakin siinä 50 euron paikkeilla. Tietääkö joku, saako sitä esim. tilattua jostain tai ostettua täältä Oulun alueelta halvemmalla?

Edit: Kiitän ja kumarran. Voisinpa mennä selailemaan noita sivuja heti kun kotiin pääsen.
    Viimeksi muokannut Hukka : 7.11.2005 klo 9:13:37
    "I'm gonna beat you like a red-headed stepchild!"

Liittymispäivä
    14.11.2002
    Sijainti
    Kirkkonummi
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Hukka
    Poikakaverilla on GW ja se oli varmasti ensimmäinen kerta, kun jämähdin katsomaan toisen pelaamista. Aivan mahtavan näköinen ja oloinen peli. Olen suunnitellut, että ostaisin tässä joulun alla tai toivoisin sen syntymäpäivä- tai joululahjaksi.
    Onko tämän paketin ostaminen sitten kallistakin, kaveri ei nimittäin muista hintaa, mutta veikkaili sen olevan jossakin siinä 50 euron paikkeilla. Tietääkö joku, saako sitä esim. tilattua jostain tai ostettua täältä Oulun alueelta halvemmalla?
    No siis kannattaa käydä tutustumassa puolenkuun peleissä. www.puolenkuunpelit.com
    Tuolta löytyy tota pelii muutamissa erilaisissa painoksissa ja hinta hyppelee 30-70¤ välillä. Kannattaa vähän googlettaa, jos haluut just Oulun tienoilta.

Goblin Fatal:n avatar
    Liittymispäivä
    30.5.2004
    Sijainti
    Vampula @ Finland
    Ikä
    21

Oletus

Ja Playeronessa on ainakin ollut hyvä postituspalvelu, postitusajat aika minimissä, sieltä minunkin gw on. www.playerone.fi
    You can always die, its living that takes courage.
    Minä Animewatcherissa.

Oletus

Jos halvemmalla haluaa, kannattaa katsoa esim. Huuto.netin listat, sieltä yleensä löytää ihan sopivaan hintaan kaikkea. Esimerkiksi minä ostin aikoinaan sieltä Guild Warsin todella vähän pelattuna hieman yli 30 eurolla. Playerone on elitistien verkkokauppa, jossa hinnat ovat siellä kauppojen tasolla (esim. GW 46.95 + pk:t), mutta jossa postitus toimii. Huuto.netissä sopivan kohteen löytäminen voi olla hankalampaa kuin tilata se vaikkapa tuolta Playeronesta, mutta halvemmaksi tulee. Ihan miten itse tykkää.

Oletus

Jos halvalla haluaa ja omistaa luottokortin, niin suosittelen play.comia. Peruspaketti 28.99¤ ja collectors edition 63.99¤. Postimaksut sisältyvät hintaan ja toimitusaika (itselläni) on vaihdellut neljästä seitsemään arkipäivään.

Soldier Flare:n avatar
    Liittymispäivä
    11.9.2005
    Sijainti
    Shinra Headquaters.
    Ikä
    20

Oletus

Nyt foorumeille palattuani, vastaan tähän viestiin:

Ostin Guild Warsin joskus Heinäkuussa ja lopetin pelaamisen melkeen samantien, en silloin pitänyt pelistä enkä tajunnut paljoa sen ideaa, nyt kun olen lukenut viestejä voisin ruveta pelaamaan uudestaan ja tehdä uuden hahmon peliin

Kiitos jos saitte minut innostumaan
    Kiitokset Dorianille Setistä ^^

Warrior Daiki:n avatar
    Liittymispäivä
    25.2.2004
    Sijainti
    The Blueberry sky

Oletus

Khyyllä, minullakin olisi kysyttävää. Hyvin spammimaista mutta well well: mitä ominaisuuksia Collectors Editionissa on? Tietenkin olen googlesta katsonut, niin suomen- että englanninkielisiltä sivuilta. Mutta en tunnu tulevan hullua hurskaammaksi.

Ja vaikka hintaakin on tullut seurailtua, niin paljonko sekin olisi kaupoissa - Editionin siis? Mitä te olette siis paikkakuntanne putiikissa ponganneet.

-
    Ystäwät: Velvety ~ Astralberry ~ AoiNeko

Liittymispäivä
    14.11.2002
    Sijainti
    Kirkkonummi
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Chinu
    Khyyllä, minullakin olisi kysyttävää. Hyvin spammimaista mutta well well: mitä ominaisuuksia Collectors Editionissa on? Tietenkin olen googlesta katsonut, niin suomen- että englanninkielisiltä sivuilta. Mutta en tunnu tulevan hullua hurskaammaksi.

Ja vaikka hintaakin on tullut seurailtua, niin paljonko sekin olisi kaupoissa - Editionin siis? Mitä te olette siis paikkakuntanne putiikissa ponganneet.
    Noh, ton hinnan oon nähny pyörivän siellä 60¤ isommalla puolella.

Collectors Edition sisältää:

- Guild Wars peli
    - Logitech kuuloke-mikrofonisetti
    - Kovakantinen Gulild Wars taidekirja
    - Virallinen sound-track musiikkilevy
    - Kolmen kuukauden rekisteröityminen Speakeasy: Teamspeak palveluun
    - Ainutlaatuinen peliesine: Divine Aura

http://www.puolenkuunpelit.com/kaupp...5bb18bced6355b

Oletus

Peli jaksoi kiinnostaa jonkin aikaa, mutta innostus lopahti suhteellisen nopeasti.

Peli ei vaan jaksanut koukuttaa kovinkaan kauan. En ole aivan varma miksi, mutta peli vain ei tunnu niin käänteentekevältä ja on hieman liian "normifantasian" tuntuinen.
    Keinotekoisesti rajoitettu kulkeminen on varmaan yksi asia, mikä ajoi minut pois. Peli on ehkä myös mielestäni turhan vakava.

Maksuton nettipelaaminen on hieno asia, muttei se riitä koukuksi peliin.
    -Karppa

...or is it like life: quite intresting in parts, but no substitute for the real thing?
    -Douglas Adams

Mage freya™:n avatar
    Liittymispäivä
    30.10.2003
    Sijainti
    Satakunta
    Ikä
    27

Thumbs up

Täytyi äityä oikein kirjoittamaan kun tuli tuosta nowheremiehen postista mieleen, että itsellä kavi aikalai samoin, siis ostin GW:n heti kun se tuli, mutta en jaksanutkaan sitä pelata kuin jonkun kuukauden verran melko intensiivisesti. Sen jälkeen tapahtui lopahdus ja pidin 6kk:n tauon. No mutta menimpäs tässä jokunen viikko sitten piruuttani klikkaamaan GW pikakuvaketta ja tein ihan uuden hahmon ja nyt olen pelannut sitä kolme viikkoa kuin riivattuna ja tällä hetkellä on taas uusi hahmo meneillään.
    Eli pointtina varmaan tässä viestissä on se, että ei siihen nyt ainakaan tämä jannu ole kyllästynyt, ihan vain eriävänä mielipiteenä. Nyt oikeestaan ottaa vähän päähän kun ei tullut sitä pelattua silloin niiden 6kk:n aikana, sillä minähän voisin olla üüber... ^.^

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä