En tiedä ovatko muut tätä huomanneet, mutta Nintendo alueen nimi on jostain syystä muuttunut Nontondodo:ksi. Onko tuo joku bugi? Ja näkyykö muilla tuo samainen Nontondodo, vai olenko ainoa jolla tuo kyseinen virheellinen nimi näkyy?
LOLOLOLOLOL! Minullakin näkyy se Nontondondona! Onko tämä vitsi vai bugi? Vai mitä? Aika naurettavalta se näyttääAlunperin kirjoittanut Critical Damage
(tai joku Notondondo se on, aika outo o_o)
En ole varma pystyykö moderaattorit vaihtelemaan alueittensa nimiä, mutta tämä kyllä haiskahtaa Omppurosmon tekosilta.
Eivät pysty. Tämä on selvästikin Voiman yritys tasapainottaa itsensä!Alunperin kirjoittanut Atma Flame
//Öhöm. *Voiman lähettiläs!
Viimeksi muokannut Lord JF : 11.11.2006 klo 15:10:22
"It is because people's minds are not logical and enlightened that the Empire is in disorder. If the country is not properly ruled there will be no end to rebellions. And if anyone wishes to get the knowledge of how to rule it properly he will only find it in books. That is why the publication of books is the beginning of beneficient rule."
Lol, jos on joku *Voiman lähettiläs on selvästi pelleillyt. Antaa tämän olla näin, se on aika kivan näköinenAlunperin kirjoittanut Lord JF
//
No *Voiman sitten ^^
Viimeksi muokannut Sase : 11.11.2006 klo 19:01:51
Itsekin jo hieman ajattelin, että mitä ihmettä. Onkohan hulluus päässyt valloilleen? No, eipä haittaa minua, on ainakin hauska.
Kiitos Zarinille signukuvasta
Taekwondodo.
Hyvin menee, jatkakaa samaan malliin.
Huomasin just saman. Moderaattorit eivät tosiaan voi vaikuttaa mitenkään foorumin ulkomuotoon tai foorumien nimiin. Vain foorumin sisäisiin asioihin kuten aiheiden poistamiseen, siirtämiseen, muokkaamiseen sekä lukottamiseen ja avaamiseen.
Ainoastaan foorumin adminit ovat voinneet vaihtaa tuon nimen.
( Jollain oli tekemisen puute )
Kun yritän pistää jotain tekstiä signuun, käy tämä:
Niin se lukee näin:Jee jee! Signaturet kusee!
Ne todella kusee!
Tiedä häntä ovatko nämä niin tärkeitäJee jee! Signaturet kusee!
Ne todella kusee!Mutta se vain häiritseeh.
Screenshotti tulee het~
//
Kiitos ^^ Nytsetaas toimii
Screenshotit.
Ensin -> http://i61.photobucket.com/albums/h5...ator/brb11.jpg
Jälkeen -> http://i61.photobucket.com/albums/h5...ator/brb22.jpg
Viimeksi muokannut Sase : 12.11.2006 klo 16:01:03 Syy: Mie lisäsin scriinshotit~ ^.^
Tämä nyt on todellista pilkunnussintaa, mutta minua se häiritsi sen verran että on pakko tulla winettämään.
Final Fantasy X:n Vinkit-osiosion Aeonit-lehden Aeonien kehittäminen -kohdassa häiritsi tämmöinen lause: "Tarvittavien Spherejen määrä on riippuvainen nostettavan arvon tämänhetkisestä suuruudesta, ja tietyn rajan (198) se on aina 99.". Siinä oletettavasti tulisi lukea: "...tietyn rajan (198) jälkeen se on aina 99.". Eihän näin mitättömällä virheellä muuten mitään väliä olisi, mutta kun minä yksinkertaisena ihmisenä en meinannut millään ensin tajuta, mitä tuo lause tarkoittaa.
Kokeile käyttää peruseditoria, eli klikkaa A-kirjainta kirjoitusruudun oikeassa ylänurkassa. Käsipelillä saa varmemmin kirjoitettua muotoilut juuri niin kuin haluaa.Alunperin kirjoittanut Sase
Niin siis vaihtaako ylläpito joskus ton osion takas Nintendoksi. Alkaa pikkuhiljaa ihmetyttää että osaatteko te vaihtaasen vai miksi osion nimi on Nontondodo?
![]()
Ei aio. Kuulin sivukorvalla kuinka ylläpito naureskeli keskenänsä tälle tapaukselle (sekä sille huuli pöyreänä olevalle rivifoorumilaiselle) ja muutaman tequilashotin jälkeen päättivät jättää sen näinAlunperin kirjoittanut LegendKiller
![]()
Miksi minua ei näytä olevan missään jäsen listoilla? Vaikka olen käynyt e-mailissa vahvistamassa.? haluaisin tietää.
http://foorumit.fffin.com/memberlist...username<r=NAlunperin kirjoittanut nobody]]
Siinähän näyttäisi olevan, toisena listalla.
In nomine Patri
Et Fili
Spiritus Sancti