+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 186.

Ketju: Mikä sinua ärsyttää, FFX ja FFX-2 peleissä?

Foot Soldier Snowfaerie:n avatar
    Liittymispäivä
    8.10.2005
    Sijainti
    Kukaties...
    Ikä
    20

Oletus

Huonoa? Aika vähän minä löysin. Pidin molemmista peleistä, koska ne olivat ensimmäiset, joita pelasin. Se on kyllä huono, ettei jaksa montaa kertaa läpi vetää, kun tietää jo tapahtumat. Äänet nyt ymmärtää, olihan peli aluksi japaniksi (kai?). X - 2:sessa tykkäsin Sphere Breakista ja voitinkin Shinran turnauksessa. Vaatteista moni valittaa, mutta minua ne eivät haitanneet. Olen ehkä eri mieltä muiden kanssa, mutta eipä sillä väliä...

headshot Sininenkissa:n avatar
    Liittymispäivä
    15.7.2004
    Sijainti
    -
    Ikä
    20

Oletus

Noh, yleisesti minua häiritsee kympissä Yunan ääninäyttelijä. Se ei osaa oikein eläytyä rooliinsa, lukeaa kuin jostain paperilta vain suoraan. Minusta äänettömyys olisi ollut parempi kuin sellainen, mutta kyllä se on kiva, että Finaleihinkin saadaan äänet. Jippii. Kunhan hankkivat vain kunnon ääninäyttelijät. Wuhuu.
    Muuta, sitten en oikeastaan tiedä. En peliä niin paljon ole pelannut, että tälläisiä tietäisin.

Kymppikakkosessa taasen ne vaatteet häiritsevät minua. Ei nyt silleen, 'Ei, en voi katsoa!', mutta olisi niillä silti voinut vähän enemmän päällä olla. Nehän voivat vaikka jäätyä ja saada pöpön. Muuta, huonoa en tästä tiedä, mutta olen kuullut monia huhuja, että olisi huono peli, jotenka olen samaa mieltä kanssanne siihen asti, kunnes olen tätäkin peliä pelannut kunnolla.

~

Warrior HeavyLord:n avatar
    Liittymispäivä
    23.4.2005
    Sijainti
    Savonlinna
    Ikä
    24

Oletus

Molemmat pelit on loistavia, mutta silti esim. seiska on sata kertaa parempi...

X:ssä ärsytti ehkä eniten Tidus!
    Se jätkä kävi kaikin puolin hermoilleni! Ääni oli rasittava, kommentit tyhjänpäiväisiä ja tyyppi vaan oli rasittava! Kauhea pettymys päähenkilön osalta, toivoin Cloudin tai Squallin tason sankaria...

Seymour oli myös ärsyttävä, en kokenut Seymouria mitenkään hienona arkkivihollisena, jäi armotta kaikin tavoin Sephirothin ja Ansemin (Kingdom Hearts) jalkoihin...

Vaikka pidinkin Sphere Grid koulutustavasta, niin silti tavallinen lvl up! höystettynä materian kaltaisella kehityssysteemillä on paljon parempi...

X-2 oli ihan hyvä ostos, mutta sekään ei ole täydellinen.
    Rikkun vähäpukeisuus (mm. Thief ja Berserker dresspheret) oli aika ärsyttävää, miksi roolipelit eivät voi olla tuollaisen Lara Croft tyylin pelimyynnin yläpuolella
    (Oho, tuo kommentti Lara Croftista ei kyllä kuulu tänne mut pikkuvikoja )

Pomot (Via Infiniton pomoja lukuunottamatta) olivat aivan liian helppoja, ainoat jotka olivat ärsyttäviä olivat Yojimbo ja Magus Sisters (vain typerien Overdrivejen takia joiden takia hp:t yhteen ja sit alkaa aina muutaman vuoron parannusrumba joka käy hermoille parin kerran jälkeen)

Mutta loppujen lopuksi molemmat ovat hyviä pelejä enkä kadu kummankaan ostamista

Bite Bug Kratos:n avatar
    Liittymispäivä
    26.9.2005
    Sijainti
    Kotona
    Ikä
    21

Oletus

Jep, eli tuskinpa minulta mitään uutta tulee, mutta asiaan.

FFX:ssä ei oikeastaan mikään ärsyttänyt kamalasti. Ääninäyttelyssä ei sinänsä ollut mitään vikaa, vaikka Tiduksen ja ääni oli välillä aika ärsyttävää kuunneltavaa, koska Tidus piti sellaista liian öhh... innostunutta äänensävyä kun taas Yunan ääni oli aina jotenkin liian rauhallinen, tai mitenkä sen nyt sanoisi. Muuten tässä pelissä ei ollut oikeastaan mitään valitettavaa, sillä Sphere Grid-järjestelmä oli mainio ja Blitzball on mielestäni paras minipeli mitä FF-sarjasta löytyy.

FFX-2 oli puolestaan aika pettymys. Ei niin, että se olisi huono peli, mutta huono Final Fantasy:ksi. Peli oli liian "tyttömäinen" ja uudet vaatteet eivät Yunalle oikein mielestäni sopineet, ja Rikku oli taas tullut ärsyttävämmäksi kuin FFX:ssä. Taistelujärjestelmä oli palannut leveleihin joka tavallaan harmitti sillä pidin Sphere Gridistä enemmän. Juoni ei selvästikään ollut enää Final Fantasy-luokkaa vaan suoraan sanottuna huono. Ja lisäksi pelissä oltiin pilattu Blitzball lopullisesti. Noh, olihan tässä hyvä taistelusysteemi ym., eli kyllähän tämä oli kuitenkin ostamisen arvoinen peli.

Bomb Eldea:n avatar
    Liittymispäivä
    5.7.2005
    Sijainti
    rivitalo
    Ikä
    26

Oletus

FFX:
    Mun mielestä kaikilla hahmoilla on täysin sopivat äänet. Mä tykkäsin ääninäyttelijöistä. Wakalla on ihan paras Ja mun mielestä Tiduksen ääni kuulostaa kyl 17v vaikka se ääninäyttelijä on paljo vanhempi. Mut sil on teinimäine ääni, mun mielestä. Yunalla on hento, kiltti ääni ja mun mielestä se sopii sille täydellisesti, koska sehän on hempee tyttö (ainakin vielä tässä X:ssä ). Mä rakastan tätä peliä iha aidosti, ainoa nolo juttu on se et ääni tulee joko liia jäles tai liian aikasin. Sitä ei oo oikee huolella ajoitettu ku muute suu liikkuu just sanomisten mukaa, mut vääräs tahis.

FFX-2:
    YÄK! Tässä ne on pilannu koko pelin. Mä en esim. tykkää niitte kuteiden vaihosta. Oon tainnu yhe ainoan kerran jokasella pimulla vaihtaa taistelussa vaatteet... Teen sen aina sitte valikossa jos on tarvetta. Ja ne vaatteet on kyl TOSI typerän näkösiä. Yuna ei ois saanu simsalapim pufahtaa tommoseks hutsu tytöks. SIitä on muutenki tullu ärsyttävä OIH VOIH, ihihih tyttö. Rikku oli kiva kympissä. Yks mun parhaite kehittämistä hahmoista, se oli aina taistelus mukana (Wakka kans ). Ja, mua ärsyttää se että täs pelataa vaa tytöillä, rasittavilla semmosilla. Ainoo josta ny tykkään ni on Paine. JA se että täs on vaan kolme, KOLME!? hahmoa, huoh.......
    Tästä pelistä meni jotenkin vapaus... vaikkaki se oli jo kympissä aika kahlittuna nii tää tuntuu vielä tukkosemmalta... Mulla on ikävä vanhoje äfäffien, kute mun rakkahin 9, se vapaus ku saa juoksennella iiisoilla alueilla ja löytää jotai kätkettyjä paikkoja....

Foot Soldier Jampe:n avatar
    Liittymispäivä
    14.10.2005
    Sijainti
    Keuruulla ja Jyväskylässä
    Ikä
    22

Oletus Tykkäsin tykkäsin kyllä

Minun mielestäni kumpikin peli oli ihan hyvä, mutta listaan sitten huonoja asiaoita kummastakin pelistä jos kerran tämän viestin pitää sitä koskea.

Final Fantasy X: Huono asia tässä pelissä oli kunnollisen maailman puuttuminen, koska minä haluaisin päästä lentelemään ilma-aluksella vapaasti. Jos kympissä olisi ysin kaltainen maailma niin spirasta saisi myös paremman kuvan. Tiduksesta en myöskään tykännyt, koska haluaisin ennemmin jonkun enemmän auronmaisen päähahmon kuin tyttömäisen tiduksen.

Final Fantasy X-2: Tässä pelissä minua haittasi eniten se, että kun pelasin peliä läpi 100%:sti niin aina kun jäi jotain tekemättä jossain chapterissa niin sitä ei seuraavassa chapterissa voinut tehdä vaan se piti tehdä seuraavalla läpipeluu kerralla. Onneksi kuitenkin pelin pelasi läpi todella nopeasti.
    Final Fantasy XI tietoni
    Nimimerkki: Jampe
    Rotu: Elvaan
    Ammatti: LVL 13 Warrior
    Valtio: San d'Oria
    Serveri: Leviathan
    -------------------------
    Liitykää kaikki animewatcheriin osoitteessa http://www.animewatcher.net

Jäbä Atmis:n avatar
    Liittymispäivä
    7.11.2004
    Sijainti
    Kuja
    Ikä
    24

Oletus

Ysin jälkeen on julkastu pelkkää paskaa, kun vertaa osiin 7-9. Kymppi menetteli, vaikkakin se ääninäyttely ja huulisynkkä oli hirveetä. Juoni oli ihan jees, mutta peli ei enää näyttänyt niin final fantasyltä kuin vanhemmat. Musiikit ovat menneet huonompaan suuntaan, varsinkin X-2 Nobuon lähdön jälkeen. X-2 muutenkin oli täysin turha tekele jonka jaksaa kerran pelata hampaat irvessä läpi.

Imp Javelin:n avatar
    Liittymispäivä
    29.10.2005
    Sijainti
    Pohjois-Suomi
    Ikä
    22

Oletus

FF X:ssä ärsytti eniten ehkä ääninäyttely. Joidenkin hahmojen äänet eivät vain sopineet ulkoasuun. Tästä loistavana esimerkkinä toimii vaikkapa Seymour. Olisi hänelle voinut vähemmän uhkaavamman äänen tehdä. Nyt hän kuulostaa lähinnä homolta. ;D Joidenkin hahmojen äänet kuitenkin natsaavat täydellisesti (Auron ja Lulu). X:ssä ärsytti myös lineaarisuus, maailmankarttaa ei ole, joten pelaaja joutuu kulkemaan tylsiä polkuja suoraan eteenpäin (tai no voihan sen tehdä myös ilmalaivalla, mutta siinäkään ei ole mitään vapauden tunnetta).

FF X-2:ssa ärsytti lähinnä X:n mainion taistelusysteemin poispudottaminen. Nyt saa taas nysvätä "rakkaalla" ATB-systeemillä, jossa ei ole juuri ollenkaan aikaa miettiä, mitä tekee ja mitä siitä seuraisi. Ääninäyttely on paremmin onnistunutta kuin edeltäjässään.
    Kiitokset Bactolle!

Oletus

itse pidin x:n äänistä suht hyvinä ja mun mielestä äänet sopi hahmoihin kohtuullisen hyvin.x-2ssa taas ärsyttää lähes kaikki.niin sanottu diskoversio mun mielestä verrattuna kymppiin.en ole jaksanut pelata x-2 edes loppuun,niin paha pettymys se oli kymppiin verrattuna.äänistä vielä kympissä esim.auronin ääni on todella hyvä,kypsä ja vakuuttava eli paras ääni hahmoista
    suutele käärmeen kieltä,suutele käärmettä.jos se vaistoaa pelon,se syö meidät heti,jos suutelemme
    pelkäämättä se vie meidät puutarhaan,portin läpi,toiselle puolelle...

Foot Soldier Wayfarer:n avatar
    Liittymispäivä
    2.11.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    17

Oletus

X:Tiduksen ja Yunan "HAHAHAHA"alkoi ärsyttää ja se vika vastus oli iha liian helppo.Eihän se edes iskeny!Ja ääninäyttelyssä on jotain parantamisen varaa. X-2:
    hahmoissa on pelkkiä tyttöjä ja niiden pukeutuminen on vielä pahempi!Eikä Siinä ole yhtäkää vaikeeta vihua(paitsi Trema).
    Viimeksi muokannut Wayfarer : 4.10.2007 klo 18:53:31

Dragoon Gettostara:n avatar
    Liittymispäivä
    7.11.2005
    Sijainti
    JJ/TRE
    Ikä
    19

Oletus ärzyyy!!!

X: se saatanan nauru kohtaus, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...Se on niin v*tun teennäinen että......!!!!Taistelu tsydeemi sitten taas oli iha paska siinä mielessä että voi jättää pelin yksin 10 vuodeksi (jos kone kestää). Taisteluiden kaikki hektisyys katosi ja niinkuin sanottu: taisteluista tuli shakkipelejä.Oli siinä hyviäkin puolia...Se että hahmoja voi vaihtaa kesken taistelun ja ne vastukset oli kohtuu helppoja...piDin(huomatkaa) helppoudesta .
    Ja sit ku Auron lähti!!! Nyyh(olen tunteellinen, siis itkin oikeesti )ku se lähti. Mut hyvä puoli oli että tidus lähti (arrgh!!!Ei lopullisesti.) Se oli semmone paska valittaja joka näyttää osaksi Jonne Aaronilta.

X2:Yunan ja Rikkun vähäpukeisuus...(miksei olis hyväki juttu ) ja liika tyttömäisyys.(tokihan minä tytöistä pidän) mut kuitenkin. Ja sitten se että tidus heräs eloon niinku...oli kumpiki silti iha ok pelejä...9 pinnaa 10:stä

The rain will come
    The rain will always be
    ___

http://video.google.com/videoplay?do...1675758713495#

Oletus

Juu minä en X:stä nyt puhu mitään vaan keskityn X-2:seen lähinnä tässä ^^.
    Eli siis X-2:sessa ärsyttää lähinnä se että jokaista hahmoa on jotenkin liioiteltu ehkä liikaa? Yuna on viisas ja syvä ja Rikku on se "hassu" ja Paine on mysteerinen ja hiljainen ja "kovis". Tai tuo nyt ei varmaan kuulostanut kovin järkevältä, mutta yrittäkää ymmärtää.
    Liikaa tyttömäisyyttä havaittavissa myös >___^.
    Ja Bridgellä se Rikku on tosiaan rasittava kun se juoksee perässä. Jotenkin se vain ärsyttää minua (ja joitain muitakin lukemani perusteella)!
    Enpä nyt tähän hätään muuta keksi ^____^
    ~The easiest way is the best way~

Oletus

Noo FFX:ssä ärsytti SE IHME SINIPEIKKO!!! (seymour...) Se tuli niin hirveen monta kertaa... Aina seuraavan taistelun alussa mietti "voi eiiiii!!! Joko taas?!" Ja sitten kun IHUNA Auronjiii lähetettiin pois... Ja miksi ihmeessä kaikkien pitää olla niin kuolleita??? Siis sanalla sanoen KAIKKIEN!!

Tosiaankin Rikku sais pukea enemmän enemmän päälleen ... Sitten kun ne dresspheret on piilotettu niin ihme paikkoihin... Siis otetaan vaikka dark knight dress sphere!!!
    Ei sitä voi mitenkään tietää missä se on jos ei lue täältä!!!
    Viimeksi muokannut Auronjii : 27.11.2005 klo 16:19:07

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Auronjii
    Ei sitä voi mitenkään tietää missä se on jos ei lue täältä!!!
    Miten sitten oletat että se joka on sen tänne kirjoittanut, on saanut sen selville, jos ei löytämällä? :)

Niin ja itseäni ei oikeastaan enää ärsytä mikään, kun ei jaksa enää edes pelata mokomia. Molemmista mennyt jo maku kun se on pelannut niin satatsiljoonaa kertaa läpi, että muistaa jo vuorosanatkin suurinpiirtein ulkoa.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Oletus

En ole pelannut X-2:sta, mutta X:ssä ärsyttää kaikista eniten neiti nimeltään Yuna En vain siedä hänen ääntään ja hän näyttää todella typerältä koko ajan. Toinen asia mikä siinä ärsyttää varmaan vielä enemmän on se kohtaus, jossa Tidus ja Yuna lilluu siellä lammessa. Sehän on ihan kamala. Ei Final Fantasyissa saa olla sellaisia asioita. Eww~

Meinasin vielä unohtaa... Kun Lulua kuvataan, niin kamera lähtee liikkeelle aina hänen rinnoistaan.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä