Huonoa? Aika vähän minä löysin. Pidin molemmista peleistä, koska ne olivat ensimmäiset, joita pelasin. Se on kyllä huono, ettei jaksa montaa kertaa läpi vetää, kun tietää jo tapahtumat. Äänet nyt ymmärtää, olihan peli aluksi japaniksi (kai?). X - 2:sessa tykkäsin Sphere Breakista ja voitinkin Shinran turnauksessa. Vaatteista moni valittaa, mutta minua ne eivät haitanneet. Olen ehkä eri mieltä muiden kanssa, mutta eipä sillä väliä...

Vastaa siteeraten
)
Ja mun mielestä Tiduksen ääni kuulostaa kyl 17v vaikka se ääninäyttelijä on paljo vanhempi. Mut sil on teinimäine ääni, mun mielestä. Yunalla on hento, kiltti ääni ja mun mielestä se sopii sille täydellisesti, koska sehän on hempee tyttö (ainakin vielä tässä X:ssä
). Mä rakastan tätä peliä iha aidosti, ainoa nolo juttu on se et ääni tulee joko liia jäles tai liian aikasin. Sitä ei oo oikee huolella ajoitettu ku muute suu liikkuu just sanomisten mukaa, mut vääräs tahis. 

.
) ja liika tyttömäisyys.(tokihan minä tytöistä pidän) mut kuitenkin. Ja sitten se että tidus heräs eloon niinku...oli kumpiki silti iha ok pelejä...9 pinnaa 10:stä
En vain siedä hänen ääntään ja hän näyttää todella typerältä koko ajan. Toinen asia mikä siinä ärsyttää varmaan vielä enemmän on se kohtaus, jossa Tidus ja Yuna lilluu siellä lammessa. Sehän on ihan kamala. Ei Final Fantasyissa saa olla sellaisia asioita. Eww~