Katso kyselyn tuloksia: Tuletko Wilduun maassa 134 su 4.3 klo 13.00-13.10?

Äänestäjät
3. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kyllä

1 33,33%
  • Ei

1 33,33%
  • Liian aikainen ajankohta

1 33,33%
+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 62.

Ketju: Runescape!

SeeD
    Liittymispäivä
    22.9.2002
    Sijainti
    kataja
    Ikä
    21

Oletus Runescape!

Protesti Lol : D Aika moista syrjintää runescapea kohtaan, antakaa edes yhen rs ketjun olla auki?!

Oon nyt pelannut 6kk runea ja tuntuu mitä enemmän sitä pelaa sitä paremmaksi se muuttuu. Aluksihan se voi tuntua lasten leikkipaikalta, mutta kun tulet jäseneksi niin homma on paljon asiallisempaa, F2P mailmoissa meno on aika bugista koska pelaajat on keskittyny pienemmälle alueelle ja siksi peli tökkii. Mutta jäsenenä peli on laaja ja mahdollisuuksia enemmän, esim varusteita on varmaan 10 kertanen määrä ja tavotteita enemmän. Voi olla yllätävän addiktoivaa pelata rsää, eilenkin meni 1.30 yöhön. Maksukaan ei ole mikään hirveä 7¤/kk, maksaa ittensä takas ainakin itellä on maksanu. Löytyyköhän tältä foorumilta ketään joka ei leimaa peliä heti?

Ja Ragnarok peliä kokeilin kerran, voin sanoa etten enää kokeile.

Kiitos 19.30 - 20.00

Yeaaah baby, shall we shag now or shall we shag later?

EX-SOLDIER ascalon:n avatar
    Liittymispäivä
    6.9.2004
    Sijainti
    Pääkaupungissa
    Ikä
    22

Oletus

Kyllä minäkin sitä aika innoissa joskus mätin, enkä tuomitse sitä. Pirun addiktoivahan se on. Joskus 2001 aloitin pelaamaan, mutta pidempiä pelitaukoja on pariin otteeseen tullut. Lopulta lopetin, mutten siksi että peli olisi varsinaisesti kyllästyttänyt. En vain viitsinyt enää maksaa jäsenyydestä ja se ilmaisversion on niin umpisurkea kuin olla ja voi. Lisäksi pariin kertaan kun onnistuin menettämään huippukamat risoi niin karmeasti, etten yksinkertaisesti viitsinyt niitä enää lähteä hommaamaan, koska varallisuus oli aika pyöreä nolla.

//Niin, nyt sitten pelailen WoW:ia.

Rispektit setistä MKUPille.

Runescapen pelaamisen aloitin viidennellä luokalla. Samaan aikaan luokkani pojista ainakin neljä muuta aloitti myös tämän pelin pelaamisen. Itse olin vielä silloin aikamoinen rasisti, joten laitoin hahmolleni mustan ihon, resuiset vaatteet ja nimeksi Oon_mutu. Aluksi tuli kerjättyä varusteita Varrockin torilla, koska en osannut tehdä itse mitään. Myöhemmin opin kuitenkin Miningin, Smithing, Fishingin ja Craftingin jalot taidot. Hahmolle tuli koulutettua lähes kaikki statsit sinne 50 asti, sekä kaikki Free Questit tuli tehtyä. Joskushan pelin parissa saattoi vierähtää useampi tunti, eivätkä vanhemmat kauheasti siitä tykänneet. Kyllähän se addiktoi, kun sitä vähän aikaa pelaa. Viime kesänä kinusin vielä memberiksi, mutta eivät vanhemmat sitä suostuneet maksamaan. Sitten siihen kyllästyi, koska löysin nämä foorumit, enkä enää RuneScapessa käynyt. Hahmoni vaihdoin DragonBall kirjaan. Se on sentään rahanarvoinen. Tämä kaveri, joka hahmoni osti, on nykyisin member ja Oon_mutu on nykyään varsinainen tehokone. Vielä tänä talvena kokeilin Runescapea ja koulutkin hahmoni 20 leveliseksi, mutta siihen se jäi. Nykyään en varmaan koskisi siihen enää pitkällä tikullakaan.

Ei se RuneScape huono ole. Parempaakin vaan löytyy.
    Mies voi rakastaa montaa naista mutta vain yhtä jalkapalloseuraa

Oletus

Mjooh.

Kyllä olen minäkin RuneScapea pelaillut ihan mukavat määrät. Viime kesänä pelasin Runea todella paljon, mutta kyllästyin. Tänä kesänä kuitenkin aloitin pelaamisen uudestaan ja hahmoni on muistaakseni nyt Combat lvl 38. Total on jotain 420 paikkeilla, aivan varma en ole. Memberinä en ole koskaan ollut, enkä tule koskaan olemaan, koska mielestäni RuneScape ei ole sen arvoinen(tästä aiheesta puimiset voi jättää sikseen). WoW:n pelaamisen aloitin vähän aikaa sitten, joten RuneScapen pelaaminen on jäänyt vähemmälle.

Ei se RuneScape huono ole. Parempaakin vaan löytyy.
    Aivan.

Soldier Kalabatik:n avatar
    Liittymispäivä
    16.10.2004
    Sijainti
    Mikkeli
    Ikä
    23

Oletus

Morjens

Vai että Ryynikaappi? Kyllä olen pelannut, tosin siitä onkin jo melkoisen kauan. Ryynikaappi olikin ensimmäinen mmorpg mitä pelasin ja sitä saankin kiittää, että tähän kierteeseen olen joutunut. Niihin aikoihin kaikenmaailman naskipellet eivät vielä kirmailleet servereillä vaan asiallisen porukan seurassa pyöriskelin. Sitten pikkuhiljaa kun oli suurin osa pelin hienouksista koluttu läpi alkoi vähän kyllästyttämään. Ryynikaappi ei tarjonnut kovin hyvää party-, pvp-, tai oikeastaan mitään systeemiä mikä olisi jaksanut pitää intoa yllä. Ihan hirveästi potutti myös se notta ei ollut mitään hahmoluokkia tai edes kunnon statseja että pelaajat erottuisivat oikeasti toisistaan. Kaikki pelaajat näyttivät suunnilleen samanlaisilta ja tekivät kaiken samalla lailla. Pelkkien leveleiden saaminen ei oikein innostanut.

Oma hahmoni jäi jonnekin lv50-60 paikkeille (mining oli sen verran korkea, että pääsin sinne mining-guildiin \o/ ) ja viimeksi tuota pelasin joskus 1,5-2 vuotta sitten ehkäpä. Ryynikaappi oli minusta ihan jees peli siihen asti kun tajusi, että eihän tässä ole enää oikeen mitään tekemistä. Omat kokemukseni olivat sitten ilmaisesta versiosta joten en sitten osaa sanoa mitenkä hieno meininki siellä maksullisella puolella on. Naskeja on varmasti vähemmän =P.

Kaikkihan sanovat että paras peli on se mitä itse pelaa. Oikeasti Ragnarok Online on se paras, koska minä tiedän että se on.

GET NAKED

Goblin mirage:n avatar
    Liittymispäivä
    25.1.2005
    Sijainti
    Juusto
    Ikä
    17

Thumbs down

Kyllähän täälläkin on runea pelattua tullut. En nyt muista miten pelin löysin, mutta löysin kumminkin . Kun olin joku lvl 14 nobo, tulivat osa luokkani pojista tunkemaan sinnekkin. Sitten tuli kisaa kuka on vahvin... sitten levelillä 70 tylsistyin... kaikki F2P questit tehty. Nykyään sitä pelaavat enää kaksi, jotka ovat koukussa siihen ja pelaavat sitä yölläkin . Kutsumanimi on nykyään: ''run-escape''. Käyn siellä vain joskus tappamassa ne, kun ne on wildu reissulla. Runessa riittää pelattavaa vain pariksi päiväksi. Eikä memberien aluekkaan mikään paratiisi ole vaikka siellä kuukausi menikin.
    Siinä se sitten oli.

Kiitos setistä kuuluu Astralberrylle

Lost Number Pelagia:n avatar
    Liittymispäivä
    21.3.2004
    Sijainti
    Grom'gol base camp.
    Ikä
    21

Oletus

Minusta "rune" on vallan hyvä peli aloittelijoille, jotka eivät ole aiemmin tutustuneet tämäntyylisiin peleihin. Itse pelasin sitä joskus vuonna snäkki, eikä siinä oikeastan muuta huonoa ollut, kun pelaajat.

Inhosin ja inhoan pelaajia jotka ruinaavat rahaa, tai varusteita. Ilman sellaisia pelaajia rune olisi voinut olla mielenkiintoisempi.

Kuten sanottua, pelkkä leveluppaaminen ei ole erityisen hauskaa, mutta toisaalta minä ainakin pidin siitä. Oikeastaan olen pitänyt siitä aina. Hahmot eivät poikkea toisistaan, eikä yleinen kielitaito loista. Mutta mitä voi odottaa, kun pelaaja tovereina oli noin 10-13 vuotiaita lapsia?

Grafiikoiltaan rune ei hohda, mutta en hauku sitä. Hauska peli vähän aikaa, mutta siihen kyllästyy pian, ellei pidä hahmojen koulutuksesta... Nyt on todella pitkä aika, kun sitä olen pelannut, eikä hirveästi enää kiinnosta. Itseasiassa ei yhtään. En kehu, enkä hauku. ne jotka tykkää, tykkää ja ne jotka ei, niin ei.

Btw. Veljeni tuli jälleen taakseni norkoilemaan ja kehumaan runehahmostaan, jolla hän pelasi viimeksi vuosi sitten. Kuulemma yli 60 lvl. -.-
    Viimeksi muokannut Pelagia : 23.7.2005 klo 17:24:08
    I will never be mere memory.

Dragoon Dimish:n avatar
    Liittymispäivä
    10.10.2004
    Sijainti
    rovaniemellä
    Ikä
    19

Oletus

vai tämä peli... jota minä en koskaan ole pelannut (en myönnä vaikka henki menis prkl!) peli on kuin harjoitus wowille! pelaat sitä vähän aikaa ja sit menet kauppaan ja paukat wowin peli hyllyllesi! sitten ne, jotka ennen jumaloivat runea, alkavat hekin katsomaan tuota netti sivua---> www.runescape.com halveksuvasti! katsovat sitä ja sanovat kavereilleen "ajatteles... tuotakin paskaa peliä on joskus tullut pelailtua, mutta nytpä meillä onkin parempaa! World Of Warcraft!" kuten iso veljeni kerran sanoi sen eräälle runea pelaavalle nyybälle "tuota wowi rune systeemaa vois verrata vaikka ruuan syöntiin! te syötte paskaa koska se on ilmaista... ette te laadusta välitä "

eihän rune niin paska ole... mutta parempaakin on (wowi!)
    ex-bonefish

______________________________________ Setin taiteili Zas . Thank you ^^ ______________________________

http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=20749 Tuolta löydätte tosi hyvän pelin. Kannattaa tsekata!

Dragoon Sarutobi:n avatar
    Liittymispäivä
    8.10.2004
    Sijainti
    Siellä korvessa
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tidus_von_God
    vai tämä peli... jota minä en koskaan ole pelannut (en myönnä vaikka henki menis prkl!) peli on kuin harjoitus wowille! pelaat sitä vähän aikaa ja sit menet kauppaan ja paukat wowin peli hyllyllesi! sitten ne, jotka ennen jumaloivat runea, alkavat hekin katsomaan tuota netti sivua---> www.runescape.com halveksuvasti! katsovat sitä ja sanovat kavereilleen "ajatteles... tuotakin paskaa peliä on joskus tullut pelailtua, mutta nytpä meillä onkin parempaa! World Of Warcraft!" kuten iso veljeni kerran sanoi sen eräälle runea pelaavalle nyybälle "tuota wowi rune systeemaa vois verrata vaikka ruuan syöntiin! te syötte paskaa koska se on ilmaista... ette te laadusta välitä "

( tyypillinen 12v fanipoika) Ehkä jotkut haluavat ilmaista paskaa ja ovat sitten rikkaita, koska eivät kuluttaneet rahaa WoW:n

Runea olen joskus pienempänä pelaillut ja parhaan hahmoni sain jonnekkin 50 lvl tienoille. Mining taisi olla suurin arvo ( jtn 60.) Runen graffat ovat kyllä sieltä mmorpg -maailman huonoimpia ( Tibia:lla on paskin ) mutta muistetaan, että Runea pelataan selaimella, josta tulee plussaa. Ainakin niille, jotka eivät jaksa ladata 100-700 megatavun pelejä netistä ( motukka). Runessa on kyllä paljon eri taitoja mitä opetella, mutta hahmot eivät siltikään eroa toisistaan.

Membu sydeemi on taas ihan turha. Esim GW:ssä maksaa 45¤ että saa kaiken eikä tarvi maksaa 5¤ kuussa ( vaikka ei se paljoa olekkaan...)
    Kunniamaininnan runessa saa PvP ( wilderness) joka on toteutettu loistavasti, että kuka tahansa ei voi hyökätä toiseen. Rune on keskiverto mmorpg ja kuten moni muukin on maininnut "Ei rune paska ole... Parempiakin on"
    Ylpeä neitsyt jo vuodesta 1989

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

Itseäni ei ole oikein ikinä kauheasti jaksanut innostaa, koulun ATK- luokan koneilla olen tätä pelaillut jonkun verran alusta, mutta siihen se onkin jäänyt. Ei ole mitään itse peliä vastaan, mutta alkoi melkolailla kyrpimään kun eivät jotkut meidän luokkalaiset suostuneet puhumaan muusta kuin siitä. (tosin tätä nykyä he pelaavat jotakin Vorliaa tjsp. Vissiin joku samantyylinen peli.) En kyllä ole ikinä muutenkaan kiinnostunut juuri mistään netistä pelattavista peleistä. (Noh, paitsi Aapelin shakista =/) Yleensä kun ei voi olla pitkiä aikoja koko perheen käytössä olevalla koneella, niin ei sellainen pätkittäinen pelaaminen olisi kivaa.

Eli en pelaa, mutta en siksi että se olisi aivan perseestä, vaan ei ole aikaa ja innostusta.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Bite Bug Shikyo:n avatar
    Liittymispäivä
    2.8.2005
    Sijainti
    Tku
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tidus_von_God

[OFFTOPIC]Susta tulee mieleen ihan mun pikkuveli. Ei kirjoita isoja alkukirjaimia ja ihkuttaa wowia vaikkei ole kyllä koskaan edes pelannut sitä :p Katsellut tämä kyllä on.[/OFFTOPIC]

Niin siis, kyllä sitä runea joskus vuosi sitten tuli hakattua levelille 32(?) asti. Innostus sitten lopahti yllättäen aika äkkisesti. Itsekkin tästä pelistä aloitin MMORPG putkeni, niinkuin monet muutkin. Ihan mukavaa tätä oli mätkiä silloin kun ei paremmasta tiennyt.
    Spoiler!
    Aeris kuolee Final Fantasy 7:kassa

Foot Soldier beaver_vivi:n avatar
    Liittymispäivä
    2.7.2004
    Sijainti
    kaupunkiseutu
    Ikä
    22

Oletus

tuli pelatua aika paljon kahden vuoden ajan lopetin pelaamisen viimevuoden toukokuussa pidin droppi partin minne meni kaikki santa/halloween maskit full runet sun muut...
    combatti oli vaivanen 50 mutta skilltotal sitäkin parempi mahtavat 748
    niin peli on hyva eri skillien kehittamis mahdollisuudet oli hyvä juttu ja muutenkin se "rs classic" oli paljon parempi ku nykynen.
    Peli antoi paljon ajanviihdetta ja muutenkin englannin kielen taito parani hyvin. Hyvä peli johon vain kyllästyin ja aloin peaa ragnarokkia.
    Emme salli Kreifin egoa isompia signuja!
    - Ylläpito

EX-SOLDIER ascalon:n avatar
    Liittymispäivä
    6.9.2004
    Sijainti
    Pääkaupungissa
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Sarutobi
    Kunniamaininnan runessa saa PvP ( wilderness) joka on toteutettu loistavasti, että kuka tahansa ei voi hyökätä toiseen.
    Minua tuo Wilderness taas vatutti kaikkein eniten RS:ää muinoin pelatessani. Ei ollut kovinkaan mukava kun yritti jossakin louhia vähäsen hiiltä vain kolmeen varusteeseen turvautuen, kun joku neropatti tulee tappamaan ties millä megakamoilla. Tokihan se tuo mukavaa jännitystä, että uskaltaako nyt tuonne mennä, mutta palkintokin on ihan mukava. Kyllä se vaan sattui olemaan pelin parhaita paikkoja siihen hommaan jota tein. Mutta silti, Wilderness turhautti todella rankasti. Paljon parempiaki zydeemejä on. Eihjän siellä "wildussa" kuitenkaan kukaan ollut turvassa.

Eniten minua vatutti kyllä kuolemisessa se kamojen menetys.

Rispektit setistä MKUPille.

Goblin Daretec.Z:n avatar
    Liittymispäivä
    14.3.2005
    Sijainti
    Jossain Grand Linella...
    Ikä
    18

Red face rune...

juu...tota, itte aloitin runen peluun joskus 2004-2005vuoden alussa ja pelaan sitä vieläki.en oo kyllästyny mikä on ihme!kerran pidin runessa 88 päivän tauon..
    johtuu siitä että menetin huippukamat ja rahat.
    nyt oon taas alkanu pelata.membuksi en oo ryhtyny.en vieläkään tajuu miten jotku voi maksaa 5 egee kuussa jostain membuna olemisesta!
    tietysti siinä on omat etunsa mutta en silti tajuu...
    mahtaa se jagex yhtiö rikastua.....
    Kiitos Mongoolille maailman mahtavammasta signusta!

Elite Soldier folder:n avatar
    Liittymispäivä
    11.8.2004
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    18

Oletus

Itse pelasin Runescapea suurimmaksi osaksi kavereiden painostuksesta, ja siltikin vain 2 viikkoa. Melkein kaikissa nykyisissä vähääkään isommissa nettiroolipeleissä, on parempi grafiikka. En Runescapea sen takia syrji, mutta paljon parempaakin löytyy. Ja se Member sydeemi vois edes parantaa grafiikoita.

Ja kuten Rune jossain Runescape- ketjussa sanoi, Ei Runescape huono ole, parempaakin vain löytyy.

/edit: Kolme ylempää viestiä HIEMAN offtopic?

//Problem solved. For now... -Prom
    Viimeksi muokannut Prometheus : 6.8.2005 klo 21:54:28

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä