+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 70:sta 1231151 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 1036.

Ketju: Yleistä apua klassikoihin #2

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Post Yleistä apua klassikoihin #2

Edellinen ketju paisui jo lähes tuhannen postin kokoiseksi joten päätinpä perustaa uuden. Eli siis vastaisuudessa kaikki FFI-FFVI- pelejä koskevat kysymykset tänne, ei uusia ketjuja niille, ne saavat lukkoa.

Ja muistakaa myös aina katsoa ensin FFfinin sivuilta löytyvät vinkit vaikkei niitä klassikkoihin olekkaan yhtä paljon kuin muihin. Kyllä sieltä aika paljon kuitenkin löytyy.
    Viimeksi muokannut Grove : 25.7.2005 klo 16:35:51

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Tonberry Qure:n avatar
    Liittymispäivä
    29.11.2003
    Sijainti
    Rizenbul
    Ikä
    21

Oletus

Juu
    Viimeksi muokannut Qure : 16.9.2008 klo 13:29:21

Imp Naruwa:n avatar
    Liittymispäivä
    31.12.2004
    Sijainti
    Finland
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Qure
    Juu, Tuossa FF 4 nii en pääse millää läpi bosseja. Aina ennen bomo vihua pitää nostaa leveleitä jollain plus4 levulla! Joskus kuolee kaikenlisäksi tavallisii vihuihin,
    Jostain oon kyllä lukenu että peli on vaan sellainen että pitää aina kasvattaa levua.
    Minuakin ihmetytti välillä tuo bossien vaikeus, mutta selvisin aina, jos kasvatin hahmojen tasoja tarpeeksi suuriksi (nelisen leveliä riitti yleensä) tai katsoin netistä vinkkiä jonkinlaiseen strategiaan. Kannattaa huomioida aina vihollisen elementti ja status-arvot. Köyhän miehen vinkki, mutta tarpeeksi toimiva. Jos voisit vähän tarkentaa, missä bossissa on erityisesti vaikeuksia, niin joku minua paremmin pelannut voinee auttaa.
    ...

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    26

Oletus

Juu, Tuossa FF 4 nii en pääse millää läpi bosseja. Aina ennen bomo vihua pitää nostaa leveleitä jollain plus4 levulla! Joskus kuolee kaikenlisäksi tavallisii vihuihin,
    Jostain oon kyllä lukenu että peli on vaan sellainen että pitää aina kasvattaa levua.
    Eh, ja kysymyksesi on, mikä? Jos saat örkeiltä selkääsi, niin leveleiden nostaminen helpottaa hommaa kummasti.
    EDIT : Myöhässä vastasin.

Tonberry King Setzer-44:n avatar
    Liittymispäivä
    19.7.2004
    Sijainti
    Bel air
    Ikä
    24

Oletus

No olipas hyvä tämä uusi versio mutta sitten ongelmiin.Jos nelosen bossin tuottaa ongelmia niin osaan niihin kaikkiin aika hyvä läpäisyohjeet eli kysykää täs topicis tai yksityisviestillä.Mutta oma ongelmani on että en tiiä mitä pitäis tehdä tai tiiän mutta en tiiä kuinka.Se liittyy kuitenkin kohtaan jossa pitää pelastaa se keiju karavaanilta jonka se merirosvo kaappasi.

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

FFfinissä on FFIV:iin hyvä pomo-opas. Tässä näin.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

SeeD Ferithem:n avatar
    Liittymispäivä
    10.5.2003
    Sijainti
    Bier Blanche
    Ikä
    23

Oletus

Minulla olisi yksi kysymys kuudenteen Final Fantasyyn liittyen.

DoomGaze, vai mikä ikinä onkaan, näyttäytyy aina silloin tällöin, kun lentelen ilmalaivalla ilmojen halki. Onko mitään tietoa siitä, ilmestyykö otus aina säännöllisin väliajoin tai tietyssä paikassa? Minua nimittäin kismittää, kun en koskaan törmää siihen halutessani, ja kappas vain, vääränä hetkenä tuo pomppaa esiin. Ja eikö sen voikin saada Esperiksi?

Pedobear memo:n avatar
    Liittymispäivä
    7.8.2002
    Sijainti
    Where your loli is
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Ferithem
    Minulla olisi yksi kysymys kuudenteen Final Fantasyyn liittyen.

DoomGaze, vai mikä ikinä onkaan, näyttäytyy aina silloin tällöin, kun lentelen ilmalaivalla ilmojen halki. Onko mitään tietoa siitä, ilmestyykö otus aina säännöllisin väliajoin tai tietyssä paikassa? Minua nimittäin kismittää, kun en koskaan törmää siihen halutessani, ja kappas vain, vääränä hetkenä tuo pomppaa esiin. Ja eikö sen voikin saada Esperiksi?
    Eipä kait tuolla ole mitään säännöllistä esiintymisaikaa. DoomGazea et saa esperiksi, mutta jos tapat sen, saat Bahamut -esperin. Sinun ei tarvitse tappaa DG:tä kerralla, vaan sen HP:t pysyvät samassa aina tappelun jälkeen.

There is no way that you can touch her like I do

Oh no, she thinks of me when she's with you

Bite Bug AKuzi:n avatar
    Liittymispäivä
    1.6.2004
    Sijainti
    Katutaso
    Ikä
    19

Oletus FF2 (Dawn of Souls)

Voiko Blood Swordia saada enään Jade passagen aikana?

Oletus

Muistaakseni Blood Swordia ei enää Jade Passagen aikana saa. Ainakaan itse en muistaakseni saanut, mutta oli minulla sopivasti yksi sellainen.
    wtf?

EX-SOLDIER ascalon:n avatar
    Liittymispäivä
    6.9.2004
    Sijainti
    Pääkaupungissa
    Ikä
    22

Oletus

Jos mielit Bahamutin saada, niin paras tapa on tallentaa ensin maailmankartalla, lennellä ympäriinsä ja kun törmäät DooGazeen, piestä siltä taas vähän energiaa pois ja kun se lähtee, palata maahan tallentamaan. Kannattaa ottaa selvää ko. mörön iskuita, jottei käy aivan hullusti. Esimerkiksi Lvl 5 Doom tai olla yksi ko. örmyn liikkeistä. Se ei ole ihan mukava.

Edit: Kuten Riku siis mainitsi, niin Vanish + X-Zone/Doom -kikkaa ei kannata käyttää.
    Viimeksi muokannut ascalon : 4.1.2005 klo 11:24:02

Rispektit setistä MKUPille.

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    26

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut memo
    Eipä kait tuolla ole mitään säännöllistä esiintymisaikaa. DoomGazea et saa esperiksi, mutta jos tapat sen, saat Bahamut -esperin. Sinun ei tarvitse tappaa DG:tä kerralla, vaan sen HP:t pysyvät samassa aina tappelun jälkeen.
    Lainaus Alunperin kirjoittanut ascalon
    Jos mielit Bahamutin saada, niin paras tapa on tallentaa ensin maailmankartalla, lennellä ympäriinsä ja kun törmäät DooGazeen, piestä siltä taas vähän energiaa pois ja kun se lähtee, palata maahan tallentamaan. Kannattaa ottaa selvää ko. mörön iskuita, jottei käy aivan hullusti. Esimerkiksi Lvl 5 Doom tai olla yksi ko. örmyn liikkeistä. Se ei ole ihan mukava.
    Ja vielä sellainen vinkki, että jos haluat Bahamutin, niin että missään nimessä saa käyttää X-Zonea, sillä taika vie mukanaan niin Doom Gazen kuin Bahamutin mukanaan. Lentelet vain ilmalaivalla ympäriinsä, ja piekset örkkiä. Tämä lähtee usein karkuun, mutta seuraavassa kohtaamisessa tällä on sen verran energiaa, mitä viime taistelusta sille jäi jäljelle. Ahdistelet sitä vain tarpeeksi kauan, annat selkään tavallisilla iskuilla ja muilla taioilla, paitsi X-Zonea, ja saat Bahamutin.

Tonberry King Setzer-44:n avatar
    Liittymispäivä
    19.7.2004
    Sijainti
    Bel air
    Ikä
    24

Oletus

Ensimmäinen final fantasy kyseessä ja tiedustelenpa mistä saisi tällä hetkellä parhaiten rahaa.Olen siinä kohdassa kun pitää mennä pelastaaman Orb of Water ja merenneidot mutta tartten rahaa sillä suurin osa meni siihen pulloon joka pitää hankkia että sen keijun.

Bubbleman Necrofobia:n avatar
    Liittymispäivä
    16.2.2004
    Sijainti
    Bubbleman's Stage
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Setzer-44
    Ensimmäinen final fantasy kyseessä ja tiedustelenpa mistä saisi tällä hetkellä parhaiten rahaa.Olen siinä kohdassa kun pitää mennä pelastaaman Orb of Water ja merenneidot mutta tartten rahaa sillä suurin osa meni siihen pulloon joka pitää hankkia että sen keijun.
    Parhaimmat vaihtoehdot tuossa vaiheessa luulisin olevan juuri Sunken Temple, Mirage Towerin lähistöllä oleva aavikko tai Lefain (Lufenia, nimi vaihtelee) alueella jossa tuli Hill Gianteja ja Frost Wolfeja isoja laumoja, jokaisesta sai kohtalaisesti rahaa. Olen myös kuullut että Ice Cavernista saa paljon rahaa, en tosin muista näin äkkiseltään. Jos joku muu tietää paremman paikan niin kertokoon.

DRWN_011 BubbleMan

The world's first underwater type unusual robot. But because of a mistake in the
    layout, he could only move by jumping.

"I'll sink you to the ocean floor, Buku!" (Bubble)

Goblin Jasmin:n avatar
    Liittymispäivä
    18.12.2004
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Ikä
    22

Minulla on pieni ongelma FF I:seen (pelaan sitä siis Gameboylla). Olen nyt Earth Shrine -nimisessä paikassa, mutta en millään pääse siitä eteenpäin. Siellä olevien neljän hirviön tappamisessa ei ole mitän ongelmaa, mutta aina, kun olen tappanut yhden, päädyn teleportilla luolan ulkopuolelle ja kun menen sinne takaisin, jokainen hirviöistä on yhä siellä. Olen tappanut jokaisen hirviön kertaalleen, mutta nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä.
    Viimeksi muokannut Grove : 19.4.2005 klo 7:55:38

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä