Jade Passagesta voi vielä tulla pois joten blood swordit voi vielä saada. Toinen löytyy Pawelin salaisesta varastosta ja toinen catacombeista (Fynnin linnassa).Alunperin kirjoittanut xygipo
Jade Passagesta voi vielä tulla pois joten blood swordit voi vielä saada. Toinen löytyy Pawelin salaisesta varastosta ja toinen catacombeista (Fynnin linnassa).Alunperin kirjoittanut xygipo
![]()
DRWN_011 BubbleMan
The world's first underwater type unusual robot. But because of a mistake in the
layout, he could only move by jumping.
"I'll sink you to the ocean floor, Buku!" (Bubble)
En ainakaan saanut sieltä talosta, missäs päin catacombei se on se blood sword?
koska nyt kun yritin mennä puhuu sille paulille ni se sanoo vaan että "now you want to go to HELL? you are all bonkers" tai jotain ton tapasta, ja sitten ku yrittää mennä sinne salaovelle ni tulee vaan viesti "you see nothing out of ordinary"
// tupla -Dark
Viimeksi muokannut Darksidez : 18.1.2005 klo 16:37:30
[offtopic]eli olet uusi täällä,mutta voisit käyttää edit nappulaa koska tuplapostuksista ei modet tykkää...[offtopic]
Crescent Lakesta en kyllä löytänyt yhtään Sagea, vaikka tutkin sitä prkln kylää vaikka kuinka kauan. Ovatko ne jossain piilossa vai...? Olen siis tappanut Lichin, eli Earth Crystal minulla on jo.Alunperin kirjoittanut Necrofobia
2.10.2004 - 3.11.2006
N3v4h 4get
Itsekään en ensimmäisellä kerralla löytänyt niitä Sageja, muta kun Necrofobia asiasta kertoi, niin kyllä ne löytyivät. Mene sinne missä on ne taikakaupat, ja siitä yrität jotenkin päästä oikealle. En nyt muista tarkalleen missä kohtaa se polku on, mutta jossain siellä.Alunperin kirjoittanut Faust
There is no way that you can touch her like I do
Oh no, she thinks of me when she's with you
Minne nelosessa pitää mennä ku Rydia on saatu ja sitte sieltä yhestä talosta löytyy se Rosa. Minne pitää mennä ja mitä pitää tehä?![]()
//juu kiitos kummallekki (offtopic: on muute hieno toi headbang hymiö)
Viimeksi muokannut Squall92 : 29.1.2005 klo 15:48:43 Syy: kiitokset
Squall93 menee yhteen luolaan koillisessa siellä aavikon lähellä ja siellä on Tellah.Puhu hänelle ja hän liittyy ryhmääsi ja mene sitten luolaa eteenpäin.
Ja vielä sen verran, etät kyseinen luola on aavikon pohjoispuolella.
Rispektit setistä MKUPille.
Minun kysymykseni kuuluu taas FFI oringins versioon. Joten mites saa magesta wizardin. Sillä olen yrittänyt pähkäillä asiaa mutta ei aukea. Epäilen että se liittyy jotenkin niihin timantteihin koska on 4 ukkoa ja 4 timanttia, mutta jos joku voisisi selventää asiaa minulle niin olisin iloinen.
EDIT: Isot alku kirjaimet.
Unohtumattomien Final Fantasyjen pelaaja...
Mjoo. Asia on näin, että saat päivitettyä ammatit vain yhdellä tavalla. Sinun pitää viedä Bahamutille Rat's Tail. Tähän homman tarvitset ilmalaivan, jonka voit saada Earth Crystallin saamisen jälkeen. Mene Castle of Ordealsiin (tai Castle of Trials), jonka sijaintia en nyt muista. Vaeltele paikan läpi, ja saat Rat's Tailin. Seuraavaksi pitääkin etsiä Bahamut. Etsi kartalta paikka, jossa on paljon saaria pienessä rykelmässä, ja jokaisessa saaressa kolo, johon voi mennä. Yhdellä noista saarista on Bahamut. Jos sinulla on Rat's Tail, niin Bahamut päivittää ammatisi:Alunperin kirjoittanut Vakka
Warrior --> Knight
Black Belt / Monk --> Master
Thief --> Ninja
Red Mage --> Red Wizard
Black Mage --> Black Wizard
White Mage --> White Wizard
Ilmalaivan saat Crescent Lakelta etelään olevalta aavikolta. Kun pääset aavikolla, pitää sinulla olla Levistone, jonka saat Ice Cavernista, jonne pääsee menemällä kanootilla Crescent Lakesta pohjoiseen.
Tässä vaiheessa sinun pitäisi mennä hakemaan Fire Crystal. Ota laivasi, ja mene Elfheimin eteläpuolelle ja lähde menemään siitä itään. Kun tulee seuraava "satama" vastaan, mene sille, ja kävele maiden ja mantujen poikki, kunnes saavut Crescent Lakelle, joka on nimensä mukaan kuunsirpin muotoinen lätäkkö. Mene kylään ja etsi sieltä 12 sagea, joilta saat kanootin. Mene kanootilla pohjoiseen, kunnes pääset Mount Gulgiin.Alunperin kirjoittanut JumboCactuar
Viimeksi muokannut memo : 23.1.2005 klo 22:33:15
There is no way that you can touch her like I do
Oh no, she thinks of me when she's with you
No ny tolen saanut jo vesi timantin että mihis päin sitten?? Olen kuullut että skycastlessa voisi olla se mutta en ole ollenkaan varma asiasta.
EDIT: uus kyssä
Viimeksi muokannut Vakka : 26.1.2005 klo 18:20:45
Pelistä nimeltä FF1 on nyt kyse. Olisit aina voinut katsoa ylemmät kysymykset tai muut minun kyssät niin olisit tiennyt...Alunperin kirjoittanut Riku
FF vitosessa on yks ongelma, mulla on se emulaattorilla ja aluussa pystyin tappelemaan mutta nyt kun otan fight niin tulee valikko missä Row ja kun painan sitä ukko menee vain eteen tai taaksepäin, ja jos en osta sitä mitään ei tapahdu.
Kysymykseni perustuu FF1:seen. En ymmärrä miten saisin sen Chime itemin sieltä Lefeinistä et jos joku vaivautuis vastaamaan. Oon lukenut netistä (enkuks) että sen key itemin avulla pääsee sinne ihmeen tornii mikä on aavikolla ja sieltä pääsee skycastlee et voisko joku kertoo miten saisisin sen key itemin sieltä. Ja muuten Fankki en osaa vastata sinun kysymykseen sillä en ole pelannut FF vitosta ollenkaan.