+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 103.

Ketju: Kauppapalautetta

Bite Bug WKoA:n avatar
    Liittymispäivä
    22.8.2005
    Sijainti
    Kemi
    Ikä
    27

Oletus Kauppapalautetta

Tähän ketjuun voi laittaa palautetta kauppojen sujumisesta.

On kohteliasta antaa positiivista palautetta ja varsinkin ongelmista kannattaa tiedottaa muille foorumin käyttäjille (jotta eivät mene samaan lankaan).

Voin ylläpitää kaikkia negatiivis-sävytteisiä palautteita, tässä ensimmäisessä viestissä, jotta "huonot" kauppakumppanit näkyvät yhdellä silmäyksellä.

Luotettavat kauppiaat:
    • ascalon I
    • Akzu I
    • Amrak II
    • Ananaz I
    • Arisalmi I
    • Azu III
    • Cele IV
    • Cena I
    • Chibi-neko III
    • Craanberry I
    • Dagger I
    • Deeku II
    • DeusExMachina I
    • Dreamfly IV
    • Echo I
    • Fahrenheit II
    • FakeTruth II
    • Federian II
    • Folder II
    • Frelial III
    • Heaven I
    • Inotti VII
    • Kalypso II
    • Kookasi I
    • Kumitarzan II
    • Lailath I
    • Lapamato I
    • Lauren I
    • Link I
    • Marlin I
    • Makenshi I
    • Memo II
    • Merya I
    • Mimomo I
    • Mordor I
    • Muppet I
    • Naskali I
    • Nyarlathotep I
    • Pandemoni II
    • Pehmo II
    • PhazonBlaxor VII
    • PhrygianFire I
    • Pyro V
    • Rinku I
    • Riku I
    • R.I.P I
    • Sami E II
    • Sadihu I
    • Shagrat I
    • Shaiana I
    • Sini-san I
    • Snjoo I
    • T.R I
    • Teioh I
    • Teuk II
    • Uber Weapon II
    • Vampyricblood IV
    • Welc II
    • WonderAndy II
    • Ze Shoopuf I

Epäluotettavat kauppiaat
    • Defence

Uudistettu 27.11.2006 -Jubei

Viimeisin päivitys 23.10.2010 -Jubei
    Viimeksi muokannut Jubei : 27.5.2011 klo 15:49:10
    Tutustu uuteen hienoon pelisaittiin osoitteessa: http://www.gameberry.net/

Sivustolla on käynnissä myös kilpailu, jossa pääpalkintona vapaavalintainen peli, osoitteessa: http://www.gameberry.net/foorumi/vie....php?f=13&t=19

Itse olen asioinut kaksi kertaa FFfinin kirpputorin kautta ja hyvin ovat kummatkin kaupat sujuneet. Ensimmäisenä myin oman Digimon Worldini PS1:lle 20 eurolla. Mielestäni oikein hyvät kaupat tuli tehtyä, koska itse olen tuon pelin ostanut pari vuotta sitten käytettynä 13 eurolla. Ostajan kanssa tuli PM:n kautta pidettyä yhteyttä. Jos minun kanssani aikoo tehdä kauppoja, niin rahat ensin tilille tai jos vaihtoja, niin tavarat ensin minulle ja sitten lähetän itse. Ilmeisesti pelikin pääsi ostajalleen, sillä ainakaan valitusviestejä ei ole tullut.

Olen myös vaihtanut pelejä kirpputorin kautta. Aluksi oli hieman kiistaa kumpi lähettää pelit ensin. Jos vaihtaa, niin kummankin olisi hyvä maksaa itse omat postimaksut. Olivathan ne itsellänikin aika suuret, kun lähettäjän postimaksut olivat vähän yli 2 euron hintaiset, kun taas ryöstöposti peri minulta 5,60 euroa postimaksuja. FFfinin kirpputori on ainakin esiintynyt edukseen, koska sen ansiosta olen tienannut ja saanut yhden hyvän pelinkin. Toivottavasti kirpputori jatkaa tulevaisuudessakin.

Ja tänne kai nyt pitäisi vielä laitella henkilöitä, joiden kanssa kaupat ovat sujuneet. Olen tehnyt vain kahden henkilön kanssa kauppoja. Sini-sanin sekä Shagratin ja kummankin kanssa kaupanteko on sujunut loistavasti.
    Viimeksi muokannut Nyarlathotep : 24.8.2005 klo 18:31:47
    Mies voi rakastaa montaa naista mutta vain yhtä jalkapalloseuraa

Goblin Ludson:n avatar
    Liittymispäivä
    2.5.2005
    Sijainti
    Lappeenranta
    Ikä
    20

Oletus

Minäkin olen yhden pelin Ps2 pelin myynyt hintaan 15¤. Kaupat tuli tehtyä Lalaithin kanssa. Rahat tuli hyvin perille eikä mitään ongelmia ollut.
    There is no emotion. there is peace.
    There is no ignorance. there is knowledge.
    There is no passion. there is serenity.
    There is no death. there is the Force.

Thumbs up

Tässä vähän aikaa sitten tein kauppoja Nyarlathotep:n kanssa ja ne sujui oikein hyvin.
    "There are no choices. Nothing but a straight line. The illusion comes afterwards, when you ask 'Why me?' and 'What if?'. When you look back and see the branches, like a pruned bonsai tree, or forked lightning. If you had done something differently, it wouldn't be you, it would be someone else looking back, asking a different set of questions." -Max Payne

Lost Number Kookasi:n avatar
    Liittymispäivä
    2.2.2002
    Sijainti
    .Ivalice.
    Ikä
    28

Oletus

Inotilta ostin Shadow Heartsin, mutta homma kävi kätevästi tapaamisella eikä postiin tarvinnut turvautua. Plussat pelin hyvästä kunnosta - ei erota uudesta.

//editillä linkki suoraan jäseneen, notta saadaan kirjoitusvirhe alkupostista poistettua.
    Viimeksi muokannut Kookasi : 10.9.2005 klo 10:19:17

.Be what you've always dreamt to be.

Pedobear memo:n avatar
    Liittymispäivä
    7.8.2002
    Sijainti
    Where your loli is
    Ikä
    23

Oletus

Kuten olen jo aikaisemmin pariin otteeseen maininnut, olen suorittanut kahdet kaupat FFfinin kautta.

Ensimmäisellä kerralla ostin Final Fantasy Anthologyn Link -nimiseltä käyttäjältä. Kaupat sujuivat hyvin, cd:t hyvässä kunnossa kuten myös kaikki muu. Minä olin tässä kaupassa se huono osapuoli, sillä kaupat venyivät aika reilusti, koska minulla ei vielä tuolloin ollut verkkotiliä Osuuspankkiin, joten samalla tuo tuli hankittua. Esimerkillistä kärsivällisyyttä Linkiltä kuitenkin.

Toinen tapaus onkin sitten Final Fantasy Origins, henkilöltä Cele. Kaupat sujuivat täsmälleen niin hyvin kuin voi mennä. Sovittiin maksutavasta, samana päivänä maksoin ja kahden päivän päästä paketti oli jo postissa haettavana. Ei mitään valittamista, niin toiminnasta kuin pelin kunnostakaan.

Molempia voin suositella. _b

There is no way that you can touch her like I do

Oh no, she thinks of me when she's with you

Lost Number Irvy:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2004
    Sijainti
    Kokkola
    Ikä
    21

Oletus

Yhden kerran olen täältä ostanut ja sen pelin ostin Cele:ltä. Tyyppi oli oikein asiallinen eikä postikulujakaan paljoa pyytänyt. Luotettava tyyppi oli.

Suuri kiitos cRaZy Al BhEd:ille tästä upeasta setistä

Lost Number Kaiowas:n avatar
    Liittymispäivä
    29.5.2002
    Sijainti
    Pori
    Ikä
    29

Oletus

Itse olen ostanut Heaven:ilta ja olin erittäin tyytyväinen kauppaan. Kaupat tehtiin niinkuin sovittiin ja tuote oli hyvässä kunnossa ja tuli ajallaan. Yhteyden pito koko lähetyksen aikana oli yllä. Toimitus muodossakin oli neuvottelemisen varaa, normaalin rahat tilille ja paketti postiin lisäksi. Sovimme, että lähetys tulee postiennakolla.
    Now it takes the lotion from the basket. Oh please, mister. Please let me out of here. It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Yes, that's a good Precious. Okay, now it puts the lotion back in the basket. Please, mister, let me out. It puts the lotion back in the basket! I miss my Mom, mister. I wanna see my Mommy- Put the lotion in the fuckin' basket!

Lost Number Erginol:n avatar
    Liittymispäivä
    29.7.2004
    Sijainti
    Parkano
    Ikä
    20

Oletus

Tuossa ostin Celeltä Final Fantasy IX:n. Kaupat menivät ihan hyvin mutta peli tuli vähän myöhässä koska postissa oli kuulemma jotain ongelmia. Mutta hyvin toimii ja siittä saan kiittää.

Ostin tässä Inotilta FF IX, ja peli tuli maksusta seuraavana päivänä! Nopeaa toimintaa. ^_^

EX-SOLDIER Azu:n avatar
    Liittymispäivä
    31.10.2005
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    24

Oletus

Chibi-nekolta ostin Drakengardin ja nopeasti tuli perille. Heti seuraavana päivänä siitä kun maksuni näkyi hänen tilillään oli peli postilaatikossa.

Christmas-EDIT: MKUP:ltä sain Final Fantasy Tactics Advancen. Kaupanteko sujui erinomaisesti.
    Viimeksi muokannut Azu : 30.12.2005 klo 17:34:31

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Myin Azulle Final Fantasy Tacticsin ja kun rahat näkyivät tililläni, vein pelin postiin ja tänään oli Azulle ilmestynyt kyseinen peli. Oli suhteellisen helppoa toimintaa, vaikka odotinkin jotenkin, että jokin menee pieleen, niinkuin aina, kun minä jotain teen, mutta hyvin meni ja on hyvä mieli . Azun kanssa homma rullasi hyvin ja häneen voi luottaa näissä asioissa

//Mogvistinkin kanssa kaupat tein. Mogvistiinkin pystyy luottamaan kauppa-asioissa.
    Viimeksi muokannut Dorianthem : 13.1.2006 klo 17:01:36

[... and the whole world saw.]

Oletus

PISTÄN TÄHÄN AINA KUN OLEN OSTANUT/MYYNYT JOTAIN:

Myin Wild Arms 3 ps2 pelin 30e Deeku nimimerkillä olevalle henkilölle,kaikki sujui nopeasti ja mukavasti ^^ suosittelen kyllä

Tein kaupat Naskali nimimerkillä olevan henkilön kanssa ja rahat tuli nopeasti Resident evil pelistä mutta itse en valitettavasti ihan heti kerinnyt pistämään pakettia postiin mutta muuten kaikki sujui erittäin hyvin suosittelen kyllä ^-^

Tein kaupat Lapamato nimimekisen henkilön kanssa ^^ kaupat sujui mainisotai ja maksu tuli nopeasti ranma paketista ^-^ suosittelen

DeusExMachina kanssa tein kaupat myin Grandia II 30e hänelle ^-^ hyvin ja nopeasti meni kaikki ^^
    Viimeksi muokannut Vampyricblood : 18.4.2006 klo 14:00:14 Syy: lisää myymiäni

... Naskali:n avatar
    Liittymispäivä
    24.11.2005
    Ikä
    14
    Blogimerkinnät
    27

Oletus

Vampyricbloodilta osteskelin RE psone-pelin. Peli saapui nopeasti maksun jälkeen ja toimiikin moitteettomasti. Yhteyden otto tapahtui varsin rivakasti. Voitte käydä kauppaa ilman varauksia. Luotettavaa ja nopeaa, suosittelen.

Tonberry King Lapamato:n avatar
    Liittymispäivä
    25.7.2005
    Sijainti
    Ääsj
    Ikä
    23

Oletus

Vampyricbloodilta ostin Ranmat, silloin menivät postiin kun oltiin sovittukin ja tulivat odotetusti perille. Kaupankäynti tosiaan oli nopeaa, suosittelen.

Ananaz-nimiseltä henkilöltä ostin Tomb Raiderin, tuli suht nopsaan maksun jälkeen ja oli siinä kunnossa missä sen pitikin olla.
    Viimeksi muokannut Lapamato : 24.2.2006 klo 13:49:29
    Say 'yes' to pull the trigger

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä