+ Vastaa ketjuun
Sivu 2 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 16 - 30. Tuloksia yhteensä 103.

Ketju: Kauppapalautetta

Äiti Frelial:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2004
    Sijainti
    Salainen
    Ikä
    23

Oletus

Ostin joskus viime keväänä T.R;ltä pari kirjaa. Kirjat olivat hyvässä kunnossa kuten oli sanonut ja heti kun yhteystiedot oli vaihdettu kirjat jo tulivatkin. Maksoin postiennakolla joten ongelmia ei tullut.

Tosin taas käyttäjä joka on nykyään nimellä Defense, yritti myydä minulle Tombin 30¤ ja väitti sen olevan alkuperäinen ja sitten kävikin ilmi että se olisi ollut piraatti... Vältteli viestejäni ja yritti vain kusettaa... Enpäs suosittele asioimista tämän tyypin kanssa... Olipas samalla tyypillä kaikkea muutakin sotkuja, mutta eipäs ole minun asiani niistä tilittää...

Foot Soldier Rinku:n avatar
    Liittymispäivä
    19.3.2005
    Sijainti
    katonrajassa
    Ikä
    20

Oletus

Ostin tässä noin viikko sitten folderilta DB:n neljä ensimmäistä osaa ja tulivat perille (jopa odotettua aikaisemmin n____n) Kaiken lisäksi folderi on tosi mukava tyyppi ihan muuten vaan!!! Folder, voit olla varma, että tänään veit ainakin minun sydämeni (siis kuvainnollisesti)

Elite Soldier folder:n avatar
    Liittymispäivä
    11.8.2004
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    18

Oletus

Kiitokset sinullekin. *Antaa sydämäen takaisin.* ^___^ Minä ainakin pyrin postittamaan tavaran mahdollisimman nopeasti, ja hyvä kun kelpasi. Suosittelen sitten tähän Rinkuakin. Vastaus tuli häneltä heti ja maksu myös hyvin nopeasti!

Suositteluni.

Wanha ruttunaama Prometheus:n avatar
    Liittymispäivä
    14.10.2002
    Sijainti
    Sammalpeiton alla
    Ikä
    28

Oletus

Uber Weaponilta ostin pari Kenshiniä. Kaupat sujuivat mallikkaasti ja tavara oli sellaisessa kunnossa kuten luvattiin eli erinomaisessa. Eli kaikki meni hienosti. Tosin tämä ei varmaan tullut yllätyksenä kenellekään. Kiitokseni.
    My words are backed by NUCLEAR WEAPONS!

Oletus

Azulta ostin FFVI:n pleikkaversion. Kaupat sujuivat tosi hyvin (minun pikku tietämättömyydestäni lukuunottamatta). Paketti tuli nopeasti ja hyväkuntoisena perille ja Azu meni hieman kipeänäkin sen postiin viemään. Lisätkee nyt Azu tuohon luotettaviin myyjiin!
    "You seem unhappy. I like that."
    Dr. Jan Itor

Oletus

Positiivista palautetta Chibi-nekolle. Toimitus oli nopeaa ja peli (Pokémon Yellow) priimakunnossa. Kiitos!
    Ropetus lähtee lapsesta tappamalla. Antaa mennä.

Oletus Ostin

Ostin grandia II Vampyricbloodilta 30e ja suosittelen. Todella hyvä kauppamies, samalta henkilöltä olen ostanut n. 10 tuotetta huuto.netistä ja pakko todeta erittäin luotettavaksi ja hyväksi todettu myyjä, jonka tosin todistaa huuto.netin palaute osio missä hänellä on kaikki 40 positiivista palautetta.

erittäin kohtelias ja asiallinen sekä nopea herra ^-^ *haliruts*

Dragoon The Noob:n avatar
    Liittymispäivä
    4.8.2004
    Sijainti
    Joensuu
    Ikä
    18

Oletus

Cele:ltä ostin 5 Dragonball pokkaria. Kylläkin siitä on jo aikaa, mutta kaupat menivät todella hyvin ja suosittelen kaikinpuolin! ++++++++++++++++

+1 Spämmiposti! Ah1h1h1.
    ()_()
    Ha Ha. Fat Chance

Oletus

Ostin Dreamflylta FFVII:n, laitoin rahat menemään ja heti seuraavana päivänä peli tulikin jo. Erittäin nopeaa toimintaa ja peli on aivan koskemattoman näköisessä kunnossa. Eli ihan kuin uusi. Suosittelen kaikille lämpimästi Dreamflya.

I wonder if you have the same dreams too.

originalheteroes.com

Dragoon Sini-san:n avatar
    Liittymispäivä
    2.1.2005
    Sijainti
    Pilvessä
    Ikä
    19

Oletus

Oih! Minäkin olen listalla! Mahtavaa!
    Tittelini häpeä tahra taitaa tällä hetkellä olla Ragnarökin 2-5 ostaminen Teiohilta kun pankkia piti vaihtaa jonkun sekaannuksen takia ... Eikä muutenkaan ollut netti-laskutus-systeemiä (mikä lie? Omalta kortilta tämä puuttui ja äidin kortti on paljon kärsinyt näpeissäni) joten tämä lykkääntyi nyt jonkun viikon verran (tai pari päivää?) Heti kun saan sen niin odotas vaan Teioh! Kyllä minä ne ostan
    On tullut todella osteltua paljon fffinin kirpputorilta sitä sun tätä! Ensimmäinen paikka mihin pistän ostoilmoituksen (tai myynti) jos jotain tarvetta on... Asiakkaani on ollut mm. Nyrre, Astralberry ja joitain muita. Ei kaikki nyt tule mieleen. En tiennytkään olevani kehujen arvoinen!
    Minulla ei olekkaan mitään valittamista muista! Tavara mitä nyt sitten olen ostanut tai vaihtanut on tullut ajoissa ja hyvässä kunnossa...
    Viimeksi muokannut Sini-san : 12.5.2006 klo 15:05:38

Kiitoksia Fumille upean ihanasta setistä, tak tak! n_n

Thumbs up

Dreamflylta ostin Zelda: Wind Waker limited editionin ja kaupat sujui hyvin!
    "There are no choices. Nothing but a straight line. The illusion comes afterwards, when you ask 'Why me?' and 'What if?'. When you look back and see the branches, like a pruned bonsai tree, or forked lightning. If you had done something differently, it wouldn't be you, it would be someone else looking back, asking a different set of questions." -Max Payne

Tonberry King Vagrant:n avatar
    Liittymispäivä
    25.1.2004
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    29

Oletus

Snjoolta ostin Tomb Raider 3:sen. Hyvät kaupat.
    Everyone possesses many different faces.
    For living....
    For working....
    And for falling in love....
    I wonder how many faces I have?
    And wich one is the real me?

Kauankohan menee että tulee HD-Wii?

EX-SOLDIER Azu:n avatar
    Liittymispäivä
    31.10.2005
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    24

Oletus

ICO Pyrolta. Kaikki oli erinomaisessa kunnossa, ja sain pelin suhteellisen nopeaa (vaikka viivästyikin muutamalla päivällä alunperin sovitusta ). Eipä tässä mitään ongelmia kuitenkaan ollut. Suositellaan siis kyseistä naikkosta muillekin.

Oletus KOK

Ja toinen hyvä kauppa Pyrolta heti perään. Ostin Kingdom Heartsin häneltä, kaupat sujui hyvin ja parit naurutkin sai kaupan päälle. Miellyttävää kaupankäyntiä. Suosittelen Pyroa!

puun halaaja shaiana:n avatar
    Liittymispäivä
    17.1.2004
    Sijainti
    Kokkola
    Ikä
    20

Oletus

Köh, köh. Ostin tuossa aiemmin, ylläri ylläri, Pyrolta näin listan jatkeeksi sekä ensimmäisen että toisen Prince of Persian, plus Beyond the Good and Evilin. Pelit tulivat ihan odotetusti, kun sain vain maksettua, tosin viimeisen pelilevy oli kadoksissa, mutta tästä on sovittu jo. Eli Pyro on ihan luotettava kauppakumppani. :> Tavaran kuntokin oli juuri sitä, mitä sanottiinkin.

Miten niin myöhässä? -.-
    Toverit, ne sanoivat siinä kokouksessa

Työmaalla ne perkeleet menivät varastamaan
    toverilta tämän paremmat hanskat

Juice Leskinen

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä