Hihihi. Nyt olen onnellinen täysin priimakuntoisten ps1 pelien omistaja. Cena on hyvä kauppakumppani. Minun ei itse tarvinnut stressata pelien hausta mitään kun hänpä päätti tuoda ne suoraan minulle omakätisesti. Kiitos lujaa. <3
Hihihi. Nyt olen onnellinen täysin priimakuntoisten ps1 pelien omistaja. Cena on hyvä kauppakumppani. Minun ei itse tarvinnut stressata pelien hausta mitään kun hänpä päätti tuoda ne suoraan minulle omakätisesti. Kiitos lujaa. <3
Vähän aikaa sitten myin Shaianalle Mass Effectin ja rahat tulivat häneltä ongelmitta, ja Sami E:ltä ostamani Animal Crossing DS:lle on hyvässä kunnossa ja tuli ongelmitta. Suositeltavia kauppakumppaneita kumpikin.![]()
Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.
^ Samoin.
ME![]()
Toverit, ne sanoivat siinä kokouksessa
Työmaalla ne perkeleet menivät varastamaan
toverilta tämän paremmat hanskat
Juice Leskinen
Kiitos Drizzi3n, minä ja kultsi omistetaan nyt Assassin's Creed PS3:lle. Kaupat sujuivat hyvin ja tuote tuli siinä kunnossa kuin luvattiin, eli hyvässä. Nyt ei muuta kuin pelaamaan!
Pistetäänpä nyt vaikka plussaa Amarakille (heh, rakki), kun onnistui kaupat loistavasti.![]()
"Mmmwhmmwhhm..."
Kiitos kovasti Midalle hyvistä kaupoista!Meitsi pomppii matolla kuin viimeistä päivää nyt!
Meryalle +1
Tämä on siis positiivinen palaute.
Pöhköt.
<3
Toverit, ne sanoivat siinä kokouksessa
Työmaalla ne perkeleet menivät varastamaan
toverilta tämän paremmat hanskat
Juice Leskinen
Welcille +1 todella hyvin pakatusta ja nopeasta toiminnasta tuon PS2 paketin kanssa. Kiitoksia!![]()
MonGoolille isot kiitokset setistä!
Donperrylle kiitokset ja positiiviset palautteet.
Naskalin kanssa kaupat onnistuivat moitteettomasti. Kiitoksia vielä kerran![]()