Jääkö sinua koskaan vaivaamaan joku elokuva, josta haluaisit saada lisää tietoa, mutta et tiedä kyseisen leffan nimeä? Etsiskelin aiheesta topikkeja, mutta vastaavaa ei ainakaan ensihakemalla löytynyt.
Ideana on siis kuvailla näkemästään elokuvasta kohtaus tai muistella päähenkilön tai sivuhenkilön ulkonäköä tai nimeä. Ehkä jopa muistat leffan esittämisajankohdan ja kanavan jolla sen näit? Muut voivat sittemmin auttaa tunnistamisessa.
Tämän topikin idea ei ole "Arvaa mikä elokuva" vaan "Tiedätkö mikä elokuva".
----
Heitän oman kysymykseni alkuun. SubTVllä esitettiin viime vuoden Rakkautta ja Anarkiaa -teeman ohella liuta elokuvia, joista sitten päädyin eräänä iltana katsomaan sellaista muistaakseni Ranskaan sijoittuvaa pukudraamaa. Elokuvan päähenkilöinä oli mies ja tämän intiaani-kamu, jotka ratsastelivat selvittämässä murhaa, jossa epäiltiin ihmissuden tappaneen naisen. Kaksikko oleskeli jossain vaiheessa ainakin ilotalossa, jossa ne naikkoset sitten peljästyivät intiaanimiehen tatuointeja.
Olisin niin halunnut katsoa filmin loppuun, mutta eikun äiskä pyyhältää kauhuissaan sammuttamaan telkkarin, koska se ei halunnut minun katsovan mitään k-15 painajaisia aiheuttavia ihmissusielokuvia.
En muista millään tämän filmin nimeä, enkä googlettamallakaan löytänyt vanhoja SubTV:n arkistoja joista olisi voinut selata viime vuonna näytettyjä filmejä. Tietääkö siis kukaan mistä leffasta on kyse?
/edit/ Kiitos paljon! Nyt voin nukkua yöni rauhassa :x.

Vastaa siteeraten
Nomut eniveis, kyseessä ei ollut piirretty, olen siitä aikas varma. Olen ihan pienenpienestä asti tahtonut nähdä tuon leffan uudestaan, vaan en ole muistanut nimeä. Että olisi kiva jos joku tunnistaisi epämääräisestä selityksestä huolimatta.