Sivu 1 12:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 176.

Ketju: Huhujen FFVII remake

Orgasni Uber Weapon:n avatar
    Liittymispäivä
    24.4.2003
    Sijainti
    Nibelheim
    Ikä
    37

Oletus Huhujen FFVII remake

Tässä aloitettiin äsken ketju aiheesta: http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=14989

Joka laitettiin lukkoon, ja ketjusta löytyi linkki laskutavasta riippuen kolme vuotta tai kaksi vuotta vanhaan ketjuun sekä toiseen jo lukittuun.

Koska luulen ettei aihe kuitenkaan ole tabu niin aloitan uuden ketjun ettei tarvitse niitä vuosia vanhoja huhuja lukea turhaan (ne voi toki lukea halutessaan, siksipä tuossa linkkikin on). Vai onko joku OIKEASTI sitä mieltä että jo 2002 alas ammuttu huhu olisi mitenkään relevantti? Uudet vuodet, uudet huhut.

Tähän ketjuun ei kuitenkaan tarvita viestejä: "Joo, ois kivaa kivaa jos se tulis!!" tai "En usko että se tulee". Vaan mieluiten huhuja (linkeillä tai lähdetiedoilla varustettuina, kaverin kertoma ei kelpaa) tai jopa (huh!) faktoja aiheesta.

Tonberry King Juste:n avatar
    Liittymispäivä
    18.4.2004
    Sijainti
    ¿¿¿¿
    Ikä
    28

Oletus

Tässä kaikki huhut mitä itse tiedän. Eli Nomuran haastattelu videolla ja artikkeli, jossa viitataan mahdolliseen remakeen FF VII:stä.

Goblin Ryyni:n avatar
    Liittymispäivä
    10.9.2005
    Sijainti
    Transylvania 90210

Oletus

Lisättäköön tuohon Justen linkkiin vielä, että Nomura on sanonut että remake veisi 5 vuotta tehdä ja se vaatisi satojen työntekijöiden panosta. SE:n pomot ovat jo kerinneet sanomaan jyrkän ei koko idealle, mutta niinhän he sanoivat ettei ikinä, siis IKINÄ, julkaista elokuvaa (Spirits), ei jatko-osia (X-2), ja kiellettiinhän jyrkästi koko Square-Enix fuusiokin aluksi.

Sori kun en löydä linkkejä, mutta nuo ovat sen verran vanhoja uutisia, ettei jaksa penkoa arkistoja...

Kenkälaatikko PhazonBlaxor:n avatar
    Liittymispäivä
    28.1.2005
    Sijainti
    Kemi, suomen New York.
    Ikä
    26

Oletus

Huhuja kyllä riittää... olen itse kuullut että se aloitettaisiin tekemään uusiksi, mutta ei sitä tiedä, se PS3:n "Final Fantasy VII Tech Demo" on ainakin vihjailua että se saatettaisiin tehdä uusiksi, mutta siitä on sanottu että se on tosiaankin vain nimensä mukaisesti tekninen näyte siitä mihin PS3 pystyy,
    vaikkakin olen lukenut jostakin myös juttua että square harkitsee sen uudelleen tekemistä, varsinkin kun fanit ovat ympäri maailmaa seonneet kun näkivät FFVII:n PS3 demon, Squarelle on lähetetty läjäpäin postia joissa pyydetään että uusi ja paranneltu FFVII tehtäisiin...

ja sama mulla, eli linkkejä ei valitettavasti uutisiin ole... kun olen suurimman osan tiedostani ohimennen vain jostain lukenut, tai kuullut kaverilta...
    eli huhuiksi jää tämänkin postin sanoma...

mutta toivottavasti square tekisi nyt niin järkevän päätöksen että tekisivät sen uudelleen...

//niin ja se että se veisi ainakin 5 vuotta tehdä, on hyvin uskottavaa, kun RE5:den tekijöiden "pääjehu", sanoi eräässä haastattelussa että kolmannen sukupolven konsoleille pelin tekeminen vaatii hurjasti aikaa ja rahaa, ja että yhden pelin tekemiseen menee aivan kevyesti 4 vuotta, parhaimillaan jopa 7 vuotta, yhden ainoan pelin tekoon.... jeps jeps...
    Viimeksi muokannut PhazonBlaxor : 20.9.2005 klo 16:38:30

Oletus FFVII Remake

Juups, kyllä siittä VII:stä tehdään uusi versio.
    Muuten sama paitsi grafiikat huimasti paranneltu.
    Ostakaa uusin pleikkari-lehti.
    Siinä on kuviakin.
    Nomura paljasti että se tulee PsKakkoselle vaikka olisin kyllä mielummin nähnyt kolmosella ku se on parempi kone.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut sami_singh
    Siinä on kuviakin.
    Nomura paljasti että se tulee PsKakkoselle vaikka olisin kyllä mielummin nähnyt kolmosella ku se on parempi kone.
    Itse uskon mieluummin firman pomoa kuin suomalaista pelilehteä. SE:n ylimmältä tasoltakin on jo kuultu ettei remake ole suunnitelmissa, ja henkilökohtaisesti soisinkin tilanteen pysyvän tällaisena. Nomura saisi keskittyä uusiin projekteihin iänikuisen FFVII:n sijaan.

Oletus

mun ketju lukotettiin :<
    No ei, hienoa että tästä nyt oikeasti saatiin juttua aikaiseksi

Nyt vasta huomasin että tästä on melko vähän tietoa, ja että tässä melko paljon vaikuttaa fanien painostus (vai?) , tai siis tälläisen kuvan sain PhazonBlaxorilta

Mutta minun tietojeni mukaan tämä ilmestyisi PS3:lle, varmuutta ei ole mutta perustuu myös jonkin foorumi huhuun (ei tämä forum).
    Kunnia menee mutta maine sen kuin kasvaa

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    35
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Virallisesti on ilmoitettu, että ei ole, eikä tule. Huhut ovat turhia. Nämä huhut tuntuvat toistuvan aina tasaisin väliajoin, eikä ole pienintäkään syytä uskoa, että FFVII-remake olisi tekeillä.

Tekudemo ei viittaa mihinkään, se on vain ja ainoastaan tekudemo, joka sekin on ilmoitettu virallisesti.
    "Mmmwhmmwhhm..."

Liittymispäivä
    18.4.2004
    Sijainti
    ¿¿¿¿
    Ikä
    28

Oletus

En itsekään tiedä mitä tuo sami_singh puhuu. Sitä ei tosiaan olla missään kerrottu, että remakea alettaisiin tekemään. Kukaan ei ole niin ilmoittanut. On vain sanottu, että jos aika riittää jossakin vaiheessa, niin olisi mielenkiintoista tehdä se, mutta tällä hetkellä se ei ole työn alla. Ei ainakaan ilmoitusten mukaan.

Raivohetero David A. Mage:n avatar
    Liittymispäivä
    20.10.2001
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    30
    Blogimerkinnät
    1

Oletus

5 vuotta vanhassa Super Powerissa sanottiin että tulee ja siinä saa Aeriksen henkiin ja Sephirothin mukaan tiimiin! Nähtiinhän me se teknologiademokin ja kuultiin internetin varmoista tietolähteistä, minkäänlaista poikkeusta ei voi tapahtua. Konsolille Playstation II-2. Squaren uusivanha hahmosuunnittelijakin sen sanoi. Saleen.

Liittymispäivä
    18.4.2004
    Sijainti
    ¿¿¿¿
    Ikä
    28

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut David.A.Mage
    5 vuotta vanhassa Super Powerissa sanottiin että tulee ja siinä saa Aeriksen henkiin ja Sephirothin mukaan tiimiin! Nähtiinhän me se teknologiademokin ja kuultiin internetin varmoista tietolähteistä, minkäänlaista poikkeusta ei voi tapahtua. Konsolille Playstation II-2. Squaren uusivanha hahmosuunnittelijakin sen sanoi. Saleen.

Mikä on Playstation II-2? 5 Vuotta vanhaan lehteen ei kannata tässä vaiheessa luottaa. Remaken teosta ei ole mitään varmaa tietoa, ja jos on niin laitapa linkkiä niille sivustoille, joissa sellaisia "varmoja" tietoja on.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Juste
    Lainaus Alunperin kirjoittanut D.A.Mage
    Mikä on Playstation II-2? 5 Vuotta vanhaan lehteen ei kannata tässä vaiheessa luottaa. Remaken teosta ei ole mitään varmaa tietoa, ja jos on niin laitapa linkkiä niille sivustoille, joissa sellaisia "varmoja" tietoja on.

Onhan niitä huhuja kuultu ja nähty. Itse en kyllä kuitenkaan usko remaken tekoon. Jos (kuten Kreifi mainitsi) tämä demo oli pelkkä ylimääräinen demo, niin sehän on harvinaisen selvä asia. Square tekee pienen demon FFVII:stä uusilla grahviikoilla, jolloin tietysti lähtee pirukseen huhuja liikkeelle. Jotkut varmaankin uskovat hamaan loppuun saakka remakeen, eikä siinä mitään, saahan aina uskoa. Mutta jos on kerran virallisesti ilmoitettu, ettei mitään remakea ole tulossa, niin minen ainakaan ala sellaista odottamaan. Ja tuskinpa se remake paljon myyntiä lisäisi. Kyseessä on kuitenkin vain grafiikka, juoni on mielestäni tärkeämpi. Muutenkin, voisi luulla että uusiin peleihin keskittyminen on kannattavampaa. Tai sitten se toimisi suosionkeräämispaukkuna. Mene ja tiedä.

Lainaus Alunperin kirjoittanut sami_singh
    Siinä on kuviakin.
    Voisin uskoa, että Squaren sana painaa enemmän kuin suomalaisen pelilehden. Ja kuvat ovat varmaankin siitä yhdestä ja ainoasta demosta. Niin, jos tekeminen kestäisi viitisen vuotta, niin ei kai siitä nyt PS2-peli tulisi? PS2 voi olla silloin jo melko wanha konsoli. Liian pitkä projekti, väittäisin.
    Viimeksi muokannut Vekkuli : 22.9.2005 klo 16:00:45

Oletus

Huhujahan on ja riittää ja Elvis tavataan harva se päivä. FFVII:tä ikävä kyllä ei taideta nähdä PS3:lla tai millään muullakaan konsolilla wanhaa ykköspleikkaa lukuunottamatta.
    Jos herra Iso Herra Squarelta perustelujen kera sanoo, että ei, niin kyllä se yleensä tuppaa olla että ei. Tämä sama huhumyllyhän se alkoi VIII Tech-demonkin kera, mutta eipä ole kaupoissa uutta kahdeksikkoa näkynyt.
    Ainut oikeastaan looginen syy, minkä olen kuullut uudelle versiolle on PS1 pelien toimimattomuus kolmannessa Peliasemassa. Siksipä kuiskaillaan, että sarjan parhaasta halutaan tehdä PS3:llekin oma versio, jotta siitä pääsee uusinkin sukupolvi nauttimaan.
    Mutta ei, en oikein usko sen mahdollisuuksiin jos aikaa palaisi 5 vuotta ja yli puolet Squaren miehityksestä. Plus, ei se vain olisi se sama juttu ilman palikkakäsiä ja neliöpäitä.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Juste
    Ei helvetti. :D

Nojoo.
    Ketju saa nyt olla, kun tuli sitä whineä ketjun olemassaolosta.
    Trollailkaa ja looratkaas nyt, kun kerran saa. Rajan yli meneminen tietysti johtaa deleteen.

Mutta siis, jos ketju nyt tällä kertaa aikoo elää paria viikkoa kauemmin, niin teidän olisi parasta aloittaa spekulointi.
    Hopi hopi.

Itse en jaksa vaivata päätäni tällaisilla asioilla.
    Jos tulee, niin tulee. Ja jollei ei tule, niin sitten ei tule.
    Miksikö se sitten on minulle lähes evvk asia?
    No ehkäpä siksi, että olen jo FFVII:n läpi pelannut. :P
    A4

Obsession. Amira:n avatar
    Liittymispäivä
    30.7.2004
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Oletus

Eihän tästä nyt voi oikein muuta kuin puhua, että ehkä sitä ja ehkä tätä. Kukaan ei voi olla varma asiasta ennenkuin Squaren pojat sitten kaikkien yllätykseksi heivaisee kommentin, että julkaisevat FFVII:lle jatko-osan, joka jatkuu kivasti esimerkiksi elokuvasta.

Minä taas itse en usko ollenkaan tuohon, että he muka eivät tekisi mitään uutta including FFVII:stä stuffia PS3:lle. He sanovat ei, mutta tämä tarkoittaa kyllä. Leffat ja jatko-osat todistavat, näin tulee kuitenkin käymään. Enkä todellakaan usko, että vain näyttääkseen Playstationin tehot he tekisivät FFVII:sta uudemman viedeokuvan ja näyttäisivät herkille faneille, jotka tietenkin vetäisivät asiasta pultit. Jos tämä tosiaan oli vain jokin julkisuustempaus, olen pettynyt. On typerää leikkiä noin tuollaisella asialla ja hiukan vaikea uskoa, että he leikkisivätkään. Varmasti tiesivät mitä tulisi tapahtumaan. Tuskin he nyt kuitenkaan uskoivat, että ihmiset jäisivät ainoastaan ihastelemaan kuinka hienosti vanha peli olisi voitu herättää henkiin. Kyllä siitä tulee jonkinlainen peli, joko remake tai johonkin hahmoon keskittyvä tai jopa jatko-osa. Who knows?

GameSpot
    Saa halata.

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • [VIDEO] code is käytössä