+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 31.

Ketju: Osasto 15 - valokuvia

Goblin
    Liittymispäivä
    5.7.2005
    Sijainti
    tampre
    Ikä
    24

Oletus Osasto 15 - valokuvia

Kävimpä tässä aika jännässä paikassa kuvailemassa, nimittäin hylätyssä vanhassa mielisairaalassa, osasto 15:sta :o

Oli meinaan aika karsea paikka, semmoinen iso 3-kerroksinen vanha kartanon tyylinen rakennus seinät ja katot ihan rappeutuneet ja muutenkin semmoinen kylmä ja pelottava koko rakennus. Niin ja lisäksi kaikki ovet ja saranat liikku itsestään jonka takia pari kertaa piti juosta pois.

Tässä pari kuvaa mitä räpsin siellä ollessani. Alunperin nämä on tarkoitettu yhteen kouluprojektiin, mutta ajattelin nyt jakaa teidänkin kanssa muutaman, nnauttikaa!
    Kuvissa on editoitu kirkkautta ja kontrastia jotta näkyisi vähän selvemmin.

Kylpyamme huone. Huomatkaa noi kengät tossa edessä :s

Eristyssellin ovi. Noita sellejä oli yks kerros kokokaan täynnä ja niiden seinillä kauheesti kaikkia kynsillä raapimis jälkiä

Suihkuhuone

Vanha hissi

Raput

"laite"

Ja käytävä.

Kuvia on paljon lisääkin. Voin joksus myöhemin laittaa lisää jos haluatte :]
    Seuraavalla kerralla pitää ottaa vaan koulusta kunnon kamera mukaan niin saa hienompia kuvia.

King of all Cosmos pensu:n avatar
    Liittymispäivä
    17.5.2005
    Sijainti
    Helsinki

Oletus

Ooo, some creepy stuff, man. Osaat valokuvatakin, kas. Kamerallakin saat aikaiseksi näköjään ihan itsesi näköisiä taideteoksia. En siis nyt tarkoittanut, että näyttäisit vanhalta likaiselta kylpyammeelta, mutmut.. Tota.. eihän toi vaan ole meiän tuleva kämppä? ;D Minulle tulee semmoinen kammofiilis noista kuvista, voin vain kuvitella, millaista oli siellä ihan paikan päällä.. Kaikkein eniten tykkään rappukuvasta, näyttää siltä, että sieltä voisi joku yhtäkkiä kävellä nurkan takaa. Joku hullu siis. Sitten kyllä juoksisin karkuun. Iuiu. Iik. Kylpyammekin on oikein onnistunut. Taas.. tuntuu, kuin joku hullu voisi nostaa päänsä tuolta. Apuvaa. Tai sitten, kun tuonne ammeeseen kurkkaisi.. o__O Tuo riipsraaps kynsiovikin on varsin karmiva.

Hyvin osaat ukko valokuvatakin, lisää vaan tulemaan! Saa nyt nähdä, uskallanko katsoa.

// Minulle tuli näistä muuten mieleen se yksi Stephen Kingin kirja, jonka nimeä en muista, ja jota en edes jaksanut lukea loppuun.

//
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Hilliäinen
    Kiitosta Sanniainen, olet kiva!
    Sinäkin olet kiva. ^__^ mutta eikös tuollaisen röttelön kunnostaminen asumiskelpoiseksi kestäisi aika kauan? Ja siellä varmaan kummitteleekin.. .__. Nuo uudetkin kuvat ovat oikein hienoja, vaan eivät ne näitä ensimmäisiä voita.
    Viimeksi muokannut pensu : 5.11.2005 klo 22:55:54
    R O Y A L R A I N B O W !
    pentsu @ deviantART

Oletus

Kuvat oli tosi onnistuneita! Jotenkin karmivia ja... Huuui. Itse olen myös ollut mielisairaalassa, en siis potilaana, KÄYMÄSSÄ VAIN! Mutta siis, ei siellä ollut mitään noin kamalaa. Voisinpas tässä vähän mainostaakin:

Kaikki vaan Nokan mielisairaalaan seuraavan Hospital Zonen aikaan!

... Fae:n avatar
    Liittymispäivä
    26.9.2005
    Sijainti
    60°18'N 25°00'E
    Ikä
    24

Oletus

Huu! Mitenkä mulla tuli noista kuvista mieleen Hotel (musta tuntuu, että saat kuulla siitä vielä viidenkymmenen vuoden päästäkin ).

Mutta ei, ihan loistavia kuviahan nuo. Tuosta voi todellakin kuvitella kuinka tuolta hyppää joku hullu/mörkö nurkan takaa säikyttelemään. Paikkahan on kuin suoraan jostain Silent Hillistä (haha, hauska ).

Misäköhän muuten tuommoisia vanhoja hylättjä pöpilöitä löytyy? Ajattelisin, että Suomessa tuskin annettaisiin tuommoisten vanhojen talojen päätyä tuohon kuntoon. Jos näin on niin sääli sinäsä...

Mutta pistähän joskus ainaikin vielä lisää kuvia. Nuo olivat varsin inspiroivia.

//
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Hill
    Vapaaehtoisia näyttelijöitä?
    Minä, minä! Voin olla pahis mörkö. En tarvitse edes maskia, niin kaikki juoksevat jo karkuun teatterista
    Viimeksi muokannut Fae : 5.11.2005 klo 20:51:10
    ...Album count: 284

Oletus

Jaahas, jaahas. Päätinpäs tulla katsomaan, mitä kuvia olet ottanut.
    Ensin tulikin mieleen, että meidän kouluko se siinä on..
    Sitten tarkemmin katsoen päätin, ettei meidän koulu nyt ihan noin rapistuneessa kunnossa vielä ole.
    Kuitenkin samanlainen tunnelma siellä valitsee (eli ihan pimahtanut)
    ja värit ovat jotenkin samanlaisia. Toisena tuli mieleen ihan se elokuva "Rock", siis se, missä oli Nicholas Cage ja Sean Connery.
    Tosin se kertoi siitä vankilasta, mutta...

Kuvista; kaikissa oli sellainen unohtunut tunnelma.
    Ja tietysti ne olivat karmiviakin janiinedespäin.
    Eniten pidin ekasta kylpyamme- kuvasta.
    Minusta siitä saisi vaikka taulun seinälle, jos tykkääpi valokuvatauluista.
    Ja ne kengät olivat kiva lisä siihen kuvaan,
    tai siis ne jotenkin täydensivät sitä. Olivatko ne siellä valmiina?
    Jos olivat, niin aika creepyä tosiaan..
    Kaikenkaikkiaan oikein hyviä ja erikoisia kuvia.
    Minä ainakin tahtoisin nähdä enemmänkin näitä!

// Hill, sinähän voisit liittää vaikkapa Mian tuonne jonnekin käytävälle harhailemaan..? Kävisi varmaan tunnelman puolesta.
    Olipas taas hyvä ehdotus, joo... Ehe ehe.

// Just noin! Hyvää jälkeä taas.
    Oletko paljonkin harrastanut valokuvausta?
    Olepas hyvä kommenteista.
    Viimeksi muokannut Fumi : 6.11.2005 klo 19:17:36

Goblin
    Liittymispäivä
    5.7.2005
    Sijainti
    tampre
    Ikä
    24

Oletus

Jea kommentteja, kiitos!

Lainaus Alunperin kirjoittanut Sanniainen
    Tota.. eihän toi vaan ole meiän tuleva kämppä? Minulle tulee semmoinen kammofiilis noista kuvista, voin vain kuvitella, millaista oli siellä ihan paikan päällä.. Kaikkein eniten tykkään rappukuvasta, näyttää siltä, että sieltä voisi joku yhtäkkiä kävellä nurkan takaa. Joku hullu siis. Sitten kyllä juoksisin karkuun. Iuiu. Iik. Kylpyammekin on oikein onnistunut. Taas.. tuntuu, kuin joku hullu voisi nostaa päänsä tuolta. Apuvaa. Tai sitten, kun tuonne ammeeseen kurkkaisi.. o__O Tuo riipsraaps kynsiovikin on varsin karmiva.
    En tiedä, kyllä tuosta voisi saada pienellä fiksauksella oikein mukavankin pikku kartanon, vai mitä? Laitetaan nyt harkintaan ainakin, voitas hommata hovimestarikin tuonne sit:]

Kyllä vain, minustakin tuntui kokoajan että kohta sieltä kuitenkin hyppää joku pummi tai joku hirvitys esiin ja pelästyttää kuoliaaks :o Ja vielä kun yksin siellä olin. Joissain huoneissa näki vielä eteen pelkästään kameran salaman avulla :]
    Kiitosta Sanniainen, olet kiva!

Lainaus Alunperin kirjoittanut Faerith
    Huu! Mitenkä mulla tuli noista kuvista mieleen Hotel (musta tuntuu, että saat kuulla siitä vielä viidenkymmenen vuoden päästäkin ).
    Haha, minullekkin tuli kieltämättä mileleen Hotellisarjakuva siitä paikasta :] Erona vaan että tuo oli mielisairaala. Pystyin melkein jo kuulemaan Mian kiljaukset siellä ;]

Paikkahan on kuin suoraan jostain Silent Hillistä (haha, hauska ).
    Jep. Saisi ihan täydellisen kauhuleffankin... mm vois tehdäkkin. Vapaaehtoisia näyttelijöitä?

Misäköhän muuten tuommoisia vanhoja hylättjä pöpilöitä löytyy? Ajattelisin, että Suomessa tuskin annettaisiin tuommoisten vanhojen talojen päätyä tuohon kuntoon. Jos näin on niin sääli sinäsä... Mutta pistähän joskus ainaikin vielä lisää kuvia. Nuo olivat varsin inspiroivia.
    Jostain syystä minulle sanottiin etten saa kertoa mistä sairaalasta nämä ovat otettu... En tiedä miks sitten. Suhteilla kuitenkin pääsin kuvaileen sinne.
    Ja tuo talo on jonkun museo...viraston tai vastaavan suojelun alaisena ettei sitä saa purkaa. Ja kuvia tulee lisää, kiitosta :]

Lainaus Alunperin kirjoittanut Fumi
    Ja ne kengät olivat kiva lisä siihen kuvaan, tai siis ne jotenkin täydensivät sitä. Olivatko ne siellä valmiina? Jos olivat, niin aika creepyä tosiaan..
    Kyllä, ne kengät oli siinä valmiina :o Ittekkin vähän hätkähdin sitä kohtaa... ja muutenkin siellä oli muita asioita mitä on jäänyt näköjään keskeneräisiksi (ruokailu välineet pöydällä, takit naulakossa...) Mut kiitosta Fumi.

ja kiitti Demonityttö

Oletus

Huhuhuu~
    On kyllä onnistuneita kuvia. Hienoja ja...karmivia juu. Min pidän eniten ehkäpä tuosta rappukuvasta. Aika siide...Ihan kuin meidän talosta nuo. Hohhoo 8D ..Miten sin oikein pääsit tuollaisessa paikassa käymään? Tai missä tuollainen mielisairaala edes ylipäätään sijaitsee? O_O' Hmm? No mutta joo juu. Olisi kivvoo nähdä näitä kuvia lissöö. Laitahan vain

Oletus

ja kiitti Demonityttö
    Oi miten somaa, hän kiitti minua oikein erikseen! ^^
    (oli ihan pakko tuoda toikin julki )

No mutta, piti vielä sanoa, että laita noita kuvia lisää! Niistähän saa ihan loistavia visioita. Kuvia yhdistämällä ja sairasta mielikuvitusta käyttämällä saisi aikaan varteenotettavan idean kirjoittaa!

Ja niin, vähän lisää piilomainontaa: NOKAN MIELISAIRAALA ROCKS! \,,/

Hei muuten, ilmoittakaa vaan kun muutatte sinne, mäkin taidan tehä niin! Ihan vaan, ettei teille tulisi siellä tylsää ilman yhtä Demonityttöä

Goblin
    Liittymispäivä
    5.7.2005
    Sijainti
    tampre
    Ikä
    24

Oletus

Oi miten somaa, hän kiitti minua oikein erikseen! ^^
    Tottakai ;]
    8D ..Miten sin oikein pääsit tuollaisessa paikassa käymään?
    Suhteiden, suhteiden :] Ei sinne muuten varmaan päästettäs käymään. Kiitos paljon.

Fumi: Jaa tälleen:

Postaanpa nyt vähän lisää kuvia samaan rytmiin:

Oletus

Karmeita kerrassaan, selkäpiitä karmivia. Mutta todella mielenkiintoisia. Miten päädyit kuvaamaan juuri tuonne? Tuo muokattu kuva on hieno. Noista kuvista saisi enemmänkin irti. Loistava idea.

Shinigami Berrycake:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Blogimerkinnät
    11

Oletus

Noin yleisesti tosi mahtavia kuvia on. Jo pelkkä "vanha mielisairaala" on selkäpiitä karmiva - tiedä, koska täällä paikakkunnalla jossa itse asun on myös vanha ja hylätty mielisairaala. seon Karmaiseva paikka. o_o Anywhoo, olet kyllä ottanut oivia kuvia, laittavat mielikuvituksen laukkaamaan . ympäristö jokaisessa on vanha, kulahtanut ja karmiva ja noihin kuvien paikkoihin voi suorastaan kuvitella porukkaa kulejsimaan ja oleskelemaan. Ehkä jotain aaveita. Ja siellä spaikassa vielä saranat liikkui itsekseen! Hui sennätään. kaikista parhaiten minulle toimii tuo ammekuva, jtenkin voin vain kuvitella sinne jonkun tyypin hiljaa mumisemaan a pesemään itseään. Sopii hyvin halloweeniin kun on niin pelottavat kuvat, olen itsekin nyt hlalloweenbileissä ja saatan nyt hieman typoilla anteeksi siitä. Mutta minulla tuli vaan mieleen että kun olet tuota kohinaa lisönnyt, niin ehkä se "monochromatic" vai mikäonkaan (kuitenkin väritön) vaihtoehto olisi sopinut paremmin. Olisi näyttänyt vähän vanhalta kauhuleffalta tai joltain sellä tavalla. Ja muutenkin paremmalta, vaikka hyväktä päs ne näinkin näyttävät.

Ja tuo "laite" on muuten sellaien vanha vessanpönttö! Mutta varmaan tiesitkin, se kullä näyttä tuolleen osittain kuvattuna aika epämääräiselle. vaikka joku kidustslaite tai jotakin jossa koitetaan parantaa mielisairasta. Olsii aika hauskaa ajatella että jonkun päätä olisi työnnetty pönttöön ja sitte vedetty siitä.

Mutta hienoja ja pelottavia halloween-kuvia, hyvä homma. Jo ja eipä s muuta kuin hauskaa halloweenia vain sinne ja kaikialle muuallekkin. Nyt pitää em,'ä moi! (Kirjoitan tätä muuten pubista!)

//Että osaa olla tollo viesti. :p Öh.. pahoitteluni. [[ se oli mun astraalimarjani, EN MINÄ!! ^^; ]] Mutta jääköön kuitenkin kaikkeen koreuteensa siihen. Niin se mun asia: että nyt jopa eh.. "jälkeenpäin" huomasin, jotta etpäs sinä mitään noisea olekaan lisännyt, vaan värikäs kohina lienee kuvissa luonnostaan. Nih. Tämä tarkoittaa sitten sitä että kuvissa ei olekaan mitään valittamista. ;3 Edes sen vertaa. Niin ja lisätäänpäs nyt vielä tähänkin, että Silent Hill fiilis näistä hyökkii silmille minullekkin, erittäin tehokkaaasti. Varsinkin minusta rappukuva ja tuo hissi... heh. Aika justiinsa napin näköisiä siihen tarkoitukseen. :3
    Viimeksi muokannut Berrycake : 7.11.2005 klo 15:44:52 Syy: köhh

You men have no idea what we’re dealing with down there.
    Teeth placement, and jaw stress, and suction, and gag reflex,
    and all the while bobbing up and down, moaning and trying to breathe through our noses.
    Easy? Honey, they don’t call it a job for nothing.

Oletus

Pidin näistä kuvistasi. Antoivat semmoisen kunnon pelottavan fiiliksen, juuri sopiva aloitus tälle päivälle. Näistä kuvista tuli myös mieleen, nyt kun tarkemmin ajattelee, Final Fantasyt. Final Fantasyissahan on usein juuri tuollainen pelottava tunnelma. Pidin noista kuvista siis tositosipaljon, pistäppä lisää tulemaan, jos sinulla siis on noita kuvia vielä enemmän. Lempikuvani näistä kaikista oli varmaankin se kylpyamme. Mitäköhän tuolla mielisairaalassa on oikein tapahtunut? Kuinkahan sairaita ihmisiä siellä on ollut?

Dragon Renuski:n avatar
    Liittymispäivä
    14.3.2003
    Sijainti
    Cite de Reboldoeux
    Ikä
    28

Oletus

wou, tuli heti sellaiset Silent Hill väristykset :D.
    Tuo kuva jossa on tuo yksinäinen tuoli on skeeri. Ihan Silent Hill tyyliin. olisi ollut kiva käydä itsekin paikanpäällä 8D.
    Laita vaan kaikki loputkin kuvat jos sulla on :).
    Digital Pampa

:: kotisivut ::

Oletus

Voi hitsi, nuo kuvat ovat tosi pelottavia! Tuntui kuin itsekin olisi tuolla, kun katselee kuvia...

Siis joku vanha mielisairaala... Näyttää ennemminkin joltakin aavetalolta. Kuinka vanha tuo mielisairaala oikein on? Näyttää hirveän vanhalta, kun noin kauheesti on paikat ruostunut ja tuo katto näyttää aika laholta... Vai kuvittelenko vain?

Olet tosi hyvin kuvannut nuo, tuntuu kuin itsekin olisi siellä (niin kuin jo mainitsin...). Kuvista näkyy jo koko paikan kaameus.. Pystyn jo kuvittelemaan, kuinka käytävissä kaikui hiljaa askeleet, oma hengitys tuntui aivan liian äänekkäältä ja varjoissa (tai pimeydessä) näkyi liikettä... Pelkkä ajatteleminen on kamalaa.

Niin juu, olit tosi hyvin kuvaillut sen erityisellit...
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Hill
    Noita sellejä oli yks kerros kokokaan täynnä ja niiden seinillä kauheesti kaikkia kynsillä raapimis jälkiä
    Tuli heti kauheita ajatuksia päähän... Ja se kuva siitä ovesta oli jotenkin kamala, kun sen yhdisti tekstiin...

Mutta kuvat oli tosi hyviä ja niitä oli kiva (tai pelottavaa) katsella. Lähti heti mielikuvitus laukkaamaan.
    Viimeksi muokannut Lady Kiha : 7.11.2005 klo 13:07:51

Oletus

Todella kammottavaa...
    Rakennuksesta tuli minullekin heti ensimmäisenä mieleen
    entinen kouluni..se on ennemmin toiminut sotainvaliidien
    sairaalana.

Tuo on aika hämärää, että paikasta löytyy kenkiä sun muita
    henkilökohtaisia esineitä.Meidän kotitalousluokka oli jonkun
    vanha asuinhuoneisto.Sen wc:n kaapista löytyi jotain
    iki vanhoja hammasharjoja ja shamppoo-pulloja.Koulun
    vintiltä löytyi kellastuneita kirjeitä sota-ajalta.

Koko rotisko on aivan rappeutunut ja vieläpä
    homeessa, mutta siellä minä vielä viime vuonna koulua
    kävin...luulisi että moinen on laitonta.
    Tämäkin rakennus on jokin suojelu kohde, jota ei saa
    purkaa.

Nuo sinun ottamat kuvat ovat kyllä todella pelottavia,
    mutta niistä löytyy samoja piirteitä kuin koulurakennuksestani
    (ehkä talot ovat samaa aikakautta tai jotain).

Tuossa suihkuhuoneessa on järkyttävän kolkko tunnelma,
    kaakelit ovat samanlaisia, kuin kouluni tyttöjen wc:ssä..
    Seinien värit ja rappeutuneisuus näyttävät myös tutuilta.

Täytyy vain ihmetellä miten uskalsit pyöriä tulla itseksesi,
    jo kuvien katselusta menettää yöunensa.

Viime vuosien aikana otin muutamia kuvia opinahjoni
    sontaisimmista paikoista,tätä paikkaa oli kyllä
    jossain määrin entisöity,mutta eipä siitä kovinkaan
    kotoisaa ikinä tullut.
    Laitan muutaman kuvan ihan vertailun vuoksi, mutta
    eivät ne kyllä sinun kuvillesi vedä vertoja.

Jos sinulla on vielä lisää kuvia, niin laita ihmeessä
    niitä tänne, ne ovat erittäin kiinnostavia.
    Liitetyt pikkukuvat Liitetyt pikkukuvat Paina kuvaa nähdäksesi sen suurempana

Name:  Kouluni.jpg‎
Views: 1060
Size:  49,2 Kt  
    Viimeksi muokannut Nöke : 10.12.2005 klo 20:33:44

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä