Itse pidän kovasti eräästä neitosesta, Aya Hiranosta joka on mm. ääninäytellyt Haruhia (Haruhi Suzumiya) ja Konataa (Lucky Star), luultavasti monetkin animehörtit tietävät kyseisen naisen. Mielestäni ainakin kuuluisammaksi tullut noiden kahden roolinsa takia, jonka ymmärrän hyvinkin.
Hiranon ääni on minusta vain hirvittävän suloinen, mutta hän osaa myös olla aikuisemman kuuloinen, niin kuin Haruhina voidaan kuulla. Konatan ääni on vain jotain suloisinta, jota koskaan olen kuullut. Joidenkin mielestä ehkä sellainen perusnaisvinkuja, mutta minuun uppoaa. Musiikkiakin olen kuunnellut jonkun verran, mutta ei ole niin kovinkaan paljon itseeni iskenyt. Ainoastaan kappaleet joita Haruhissa kohtaa on minun mieleeni, muut ovat sellaista peruspoppirokkia tai jotain.
Hyvä ääninäyttelijä kuitenkin ja oikeastaan ainut, jonka nimen olen viitsinyt opetella ulkoa. Kannattaa tutustua, lisää voi löytyä Wikipediasta.

Vastaa siteeraten
Lord of Lords
Hän ei pelkästään ole lahjakas seiyu, vaan osaa myös laulaa Try Again-biisin. Saisivat Idolsin ja X-factorin koelauluissa tiputetut dillet kuulla Megumi-sanin laulavan, niin häpeäisivät varmasti vuoden muusi ja nakki tv-esiintymisiään