viestini poistuu koko ajan poistetaanko ne tarkoituksella vai katoaako ne vaankaikkiin viestini jotka olen lähettänyt ketjuihin on kadonnut!
viestini poistuu koko ajan poistetaanko ne tarkoituksella vai katoaako ne vaankaikkiin viestini jotka olen lähettänyt ketjuihin on kadonnut!
ex-RikkuFani
Which Final Fantasy VIII Character Are You?
Take your own Final Fantasy personality quiz here!
today i dont feel pretty
Moderaattorit poistavat niitä mikäli niissä ei ole tarpeeksi asiaa ja katsotaan muutenkin turhiksi.
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.
You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.
Lue se FAQ.
Yleiset kaikkia alueita koskevat säännöt ja suositukset
Tuon kun luet, niin voit päätellä mikä viesteissäsi oli vikana.
No mutta mihin hittoon katosi rjd2-threadini tuolta musiikkiosastolta???
Tarkastin KAHDESTI että oliko Rjd2:sta ketjua ennestään, ja ei ollut.
Oikeasti, kehotin avaustviestissä oikein että "ALL talk rjd2" ja puhuin artistista ja laitoin oikein linkkejä niille jotka eivät tyyppiä tunteneet???
Kaikki muut metalli-suuntaiset threadit eivät katoa minnekkään, onko tämä musiikki-rasismia????
Vai olisikohan pelkästään siitä, että parin linkin laitto ei oikein riitä keskustelun avaukseksi Welcin valvomalla Musiikki-puolella?Alunperin kirjoittanut maw
Laita sopivasti* asiaa alkuun eli kerro vaikka artistin historiasta jonkin verran alkuun, mitä levyjä julkaissut ja sitten omia tuntemuksia kyseisestä kokoonpanosta, niin lupaan, ettei ketjusi katoa jälleen.
*aika paljon
//
Pelkkä luettelointi ei riitä.No jo on ihme, kun mainitsin JOKA IKISEN CD-ALBUMIN jonka mies on tehnyt ja vieläpä kerroin niistä(en vain maininnut! Ja omia tuntemuksia taisi tulla liikaakin. No jaa. Olkoot.
Tuntemuksien kertomisestasi en osaa sanoa sitten mitään, että oliko sitä tarpeeksi, koska en tsekannut sitä ketjua niin tarkasti. Mutta yleensä ketjua ei poisteta, jos siellä on tarpeeksi asiaa.
Mutta asia tuli kai selväksi, joten pieni erhe sallittakoon.Ja huom! Ei ole kokoonpano, vaan artisti.
///
Yksi syy ketjujen/viestien häviämiseen voi myös olla kelvottomassa kieliasussa. Mut joo...
No jo on ihme, kun mainitsin JOKA IKISEN CD-ALBUMIN jonka mies on tehnyt ja vieläpä kerroin niistä(en vain maininnut! Ja omia tuntemuksia taisi tulla liikaakin. No jaa. Olkoot.Alunperin kirjoittanut Davidson
Kiitoksia vinkistä. Laitetaan enemmän asiaa sitten.
Ja huom! Ei ole kokoonpano, vaan artisti.
Jos haluaa tosiaan tietää miksi on viesti tullut poistettua niin helpointahan on kysyä suoraan siltä joka sen poisti sen sijaan että postaisi tämmöisiin valitusketjuihin. PM:t on keksitty millä voi ottaa muihin jäseniin yhteyttä.
//
Voi siitä silti ottaa selvää.Alunperin kirjoittanut Celeb
Vain moderaattorit (omilla alueillaan), GM:t ja adminit (kaikilla alueilla) näkevät kuka on viestin poistanut. Tavallinen käyttäjä ei voi tietää siis kuka viestin/ketjun poisti.
Viimeksi muokannut Lord JF : 2.12.2005 klo 23:11:44
"It is because people's minds are not logical and enlightened that the Empire is in disorder. If the country is not properly ruled there will be no end to rebellions. And if anyone wishes to get the knowledge of how to rule it properly he will only find it in books. That is why the publication of books is the beginning of beneficient rule."
Vain moderaattorit (omilla alueillaan), GM:t ja adminit (kaikilla alueilla) näkevät kuka on viestin poistanut. Tavallinen käyttäjä ei voi tietää siis kuka viestin/ketjun poisti.
I don't think so. Minä ainakin näen joka alueella kuka mode on poistanut ja mitä.Alunperin kirjoittanut Celeb
~settitaiteilijana toimi Shoopuf <3
Alunperin kirjoittanut Celeb
Itseasiassa olette kumpikin puoliksi oikeassa. Kuka tahansa moderaattori voi nähdä kaikkien alueiden poistoviestit niin viesteistä kuin ketjuistakin, joskaan poistettujen ketjujen/viestien sisältöä ei näe kuin oman alueidensa ketjuista.Alunperin kirjoittanut Arwie
Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.
Mikä on vähän sääli, sillä minusta olisi ihan mielekästä nähdä millaisia päätöksiä moderaattorikollegat tekevät. Tosin uskon, että oikeita.Alunperin kirjoittanut Jubei
Ehkä olen vain pikkiriikkisen utelias. heh.
Muistakaa sen asian lisäksi myös kiinnittää huomiota kieliasuun. On aivan kamalaa katsoa tekstiä, jossa ei ole mitään välimerkkejä tai ne on korvattu hymiöillä. Sotkut, joista ei saa mitään selvää poistuvat vieläkin herkemmin.
My words are backed by NUCLEAR WEAPONS!
Mulle on käyny samoin, siis ei multa oo ku vaan jotai pari viestii poistettu (ei siis läheskään kaikkia), mutta olen kyllä huomannut itsekkin ettei niissä omissani ollut tarpeeksi sisältöä.
Mutta ei kannata vastata, jos aikomuksena on laittaa esim. tällainen viesti: "en tiedä, kysy siltä joka tietää ..." ei, olen kerran laittanu tollasen viestin (olin FAQ:in lukenu, mutta hups unohtu) ja onneks modet poisti sen.
Eli tarkkana!
..so little world..
On muuten omasta mielestäni aika raukkamaista vain poistaa toisten viestejä taikka threadejä, ilman että edes ilmoittaa tälle postaaja-raukalle. Se on pelkästään oman imagon puolustamista, kun ei haluta mainetta natsimodina, joita täällä näyttää kyllä riittävän. On se kyllä ikävää kun seuraavan kerran katsoo onko vastauksia tullut, ja huomaakin että oma viesti on kadonnut bittiavaruuteen tuosta noin vaan.
Ja kun moderaattorit filtteroivat vain sellaiset viestit mitkä omasta mielestään ovat 'asiallisia', ei olekaan ihme että tämän foorumin jutut ovat semmoista pakkopullaa.
Tämä on KESKUSTELUFOORUMI, ei vanha natsisaksa.
Muuten, postasin äsken tuonne 'Hauskat kommetit' threadiin, mutta eipäs kestänyt viittä minuuttiakaan kun joku oli jo ehtinyt tuomitsemaan viestini kuolemaan.
Kiitos ja anteeksi. Otan sitten aikaa että kuinka kauan tämä posti täällä näkyy...
Selitä.Alunperin kirjoittanut DarkKnight
Väärin. Tämä on keskustelufoorumi, ei spämmifoorumi.Alunperin kirjoittanut DarkKnight
En tajua, miksi jonkin perustelemattoman tai muuten vaan asiattoman viestin pitäisi jäädä foorumille. En usko että ketään kiinnostaa lukea sellaisia. Esim. se Hassut Kommentit-ketjuun postattu viestisi poistettiin siksi, koska sinne tarkoitetaan laitettavaksi tältä foorumilta löytyviä viestejä.Alunperin kirjoittanut DarkKnight
Aina voi lähteä foorumilta jos ei koe itseään kykeneväksi kirjoittamaan perusteltuja viestejä.Alunperin kirjoittanut DarkKnight
2.10.2004 - 3.11.2006
N3v4h 4get
Mutta modeijen perustelut viestien poistamiseenkaan ei ole omalla kohdallani olleet kovinkaan sopivia...
Kysyin oikein asiallisesti eräältä nyt nimeltämainitsemattomalta modelta että miksi tämä tuntuu poistavan vaan minun viestejäni. Kysyin että onko kieliasussa parannettavaa, vai mikä ongelma viesteissäni on. Oikein ystävällisesti yritin asian hänelle ilmaista ja sanoin että varmaan hyödyttää molempia jos hän kertoisi mikä viesteissäni mättää, niin voin postailla rauhassa kun tiedän miten perustella viestini ja sanoa asiani asiallisesti niin hänenkään ei tarvitsisi huolehtia minun vieteistäni. Oikein joulua toivottelin ystävällisesti. Sain vastaukseksi:
"Sulla on paska avatari"
Aijaa....
Se siitä sitten...