+ Vastaa ketjuun
Sivu 11 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011
Näkyvissä tulokset 151 - 164. Tuloksia yhteensä 164.

Ketju: Viestini katoaa

The Polecat Ben:n avatar
    Liittymispäivä
    14.5.2002
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    26

Oletus

En minä mitään sääliä tai sympatiaa yritä kerätä.

Ja se posti, josta tämä lähti alkuunsa, on edelleenkin siellä. Joten vitutukseni ei suinkaan ole ohi. En edes tiedä oliko Loord JF jotain kuitannut jälkeenpäin, eikä se juuri kiinnostakaan. Lähinnä vaan haluaisin, että jos täällä aletaan pitämään ihmisiä tyhminä, pitää olla valmis saamaan paskaakin niskaan, eikä poistella viestejä, koska jollain on siihen oikeudet ja te olette kavereita keskenänne. Kaipaisin vaan reilua kohtelua, jos sitä täällä peräänkuulutetaan.

Niin kauan kuin minulla on kirjoitusoikeudet niin voitte olla aivan varmoja, että tapani on tämä, jos täällä otetaan tämä linja.
    Relax. I have a feeling something's coming our way. Something big.

Halutuin mieskäyttäjä Jubei:n avatar
    Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Pandemoni
    En minä mitään sääliä tai sympatiaa yritä kerätä.

Ja se posti, josta tämä lähti alkuunsa, on edelleenkin siellä. Joten vitutukseni ei suinkaan ole ohi. En edes tiedä oliko Loord JF jotain kuitannut jälkeenpäin, eikä se juuri kiinnostakaan. Lähinnä vaan haluaisin, että jos täällä aletaan pitämään ihmisiä tyhminä, pitää olla valmis saamaan paskaakin niskaan, eikä poistella viestejä, koska jollain on siihen oikeudet ja te olette kavereita keskenänne. Kaipaisin vaan reilua kohtelua, jos sitä täällä peräänkuulutetaan.

Niin kauan kuin minulla on kirjoitusoikeudet niin voitte olla aivan varmoja, että tapani on tämä, jos täällä otetaan tämä linja.
    Okei kerrataanpas tapahtumien kulku, korjatkaa jos olen väärässä:

JF arvostelee Frellun läpällä heitettyä punaniskapostia --> Frellu korjaa JF:ää --> JF yrittää näpäyttää Frellua huonolla onlinerilla --> Pande ilmestyy tyhjästä aukomaan päätään JF:lle--> JF:n ja Panden viestit poistetaan --> Pande avautuu sananvapaudesta --> Pande menee vitutusketjuun avautumaan JF:lle lisää paskan läpän muodossa. Okei saatoin missata jotain, mutta vaikea pysyä kärryillä kun ei edes kerrota mistä ketjuista on kyse.

Mut vitun turhaa kitinää jokatapauksessa, kannattaa muistaa että kirjoitusoikeudet ovat etuoikeis, ei kansalaisoikeus. Toki Pande voi selventää että miten häntä on niin verisesti loukattu. Mielellään niin että jopa tällainen mies hervannasta ymmärtää mistä puhutaan.
    Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.

Liittymispäivä
    14.5.2002
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    26

Oletus

Helppohan se on sieltä moderointinapin takaa huudella vitun turhasta kitinästä. Ei arvostusta näistä viesteistä.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Pandemoni Katso viesti
    Frellu aika pätevästi tuohon "ihmisten tyhmänä pitämiseen" vastasi "antamalla paskaa niskaan", ja mielestäni homma oli sillä selvä, joten poistin JF:n selkeän flamen, jota foorumilla ei tarvita. Nähdäkseni sinun viestisi meni täysin samaan luokkaan, joten jos olisin itse sen nähnyt ensimmäisenä, olisi sekin kadonnut bittiavaruuteen yhtä lailla kuin JF:n. Mikäli Frellu ei olisi ennen "puuttumistani" ehtinyt alkuperäiseen mini-vittuiluun counter-vittuilemaan, olisin jopa voinut editoida koko vittuilut pois postauksesta. Näistä asetelmista nähden oma "myöhäinen" "paskan antaminen niskaan" oli "ulkopuolinen" sekä muuten topicciin TÄYSIN sisällötön viesti olisi jäänyt armottomasti minunkin deletointihammerini alle.

Nähdäkseni en myöskään poista viestejä / tai ole poistamatta viestejä, siksi että olisi jonkun ystävä (hädintuskin olen edes enää kontakteissa kehenkään pitkien idlausjaksojeni takia). Tämä on ollut linjani siitä saakka kun modeoikeudet olen vuosia sitten saanut.

Niin kauan kuin minulla on modeoikeudet täällä, niin tulen tätä mielestäni selkeää politiikkaani toteuttamaan.

// Jubei ehti postaamaan välissä. Sen verran korjausta aikalinjasta:

JF arvostelee Frellun läpällä heitettyä punaniskapostia --> Frellu korjaa JF:ää --> JF yrittää näpäyttää Frellua huonolla onlinerilla --> JF:n jälkimmäinen viesti poistetaan --> Pande ilmestyy tyhjästä aukomaan päätään JF:lle--> Panden viesti poistetaan --> Pande avautuu sananvapaudesta --> Pande menee vitutusketjuun avautumaan JF:lle lisää paskan läpän muodossa --> Panden viestit poistetaan

In nomine Patri
    Et Fili
    Spiritus Sancti

Liittymispäivä
    14.5.2002
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    26

Oletus

No miksi sitten tuon kaltaisilla idiooteilla, joilla on vieläpä joitain modeoikeuksia, on päästetty tuonne pätemään? Flametus koko sanana on vähän tuntematon, mutta kai se sitä on... musta alkaa tulemaan kalkkis...

Mielestäni linjan pitää olla silloin joko on tai off. Joko saa vittuilla, tai sitten ei ollenkaan. Itsehän olin siis siinä luulossa aluksi, että poistaja oli Lord JF, jonka jälkeen totesin tietysti kaverin säälittäväksi raukaksi, joka piikittelee muita, mutta ei ota paskaa niskaan.

Kävelevä Jukeboksi Lacrima:n avatar
    Liittymispäivä
    17.1.2005
    Sijainti
    Tammerforsia

Oletus

Kasvissyöntiketjuun ei kuulu mitkään hiton "Om nom sika on hyvää" ja riistan perään liputtaminen. Ne kuuluisivat ennemmin jonnekin "Eettisempiä vaihtoehtoja tehotuotetulle lihalle"-ketjuun. Ei eläinten oikeuksiin, ei kasvissyöntiin, vaan ihan omaan ketjuunsa IMHO.

Ja miksi mua rangaistaan siitä, että useampi ihminen tulee mulle jankkaamaan siitä, että joku toinen eläin ei voi millään olla kognitiiviselta tasolta muuta kuin vihannes, koska ihminen on luomakunnan kuningas ja siten yksikään toinen eläin ei voi millään olla samalla tasolla kognitiivisilta kyvyiltään (jne., lyhyesti ilmaistuna älyltään) samalla tasolla kuin ihminen jossain tietyssä ikävaiheessaan, jolloin ihmisen äly ei ole vielä kehittynyt sille täydelle kapasiteetilleen, jossa se on ihmisen aikuisiässä (parhaimmillaan).

Näitä juttuja ei tarvitse edes etsiä netistä, vaan niistä oppii kaikille avoimilla luennoilla, joita pitävät ammattilaiset ja joihin kaikilla kiinnostuneilla on vapaa pääsy.

Ja silti mua rangaistaan siitä, että mua päin asiasta hyökätään sen vuoksi, että joidenkin on vaikea sulattaa sitä, että heille ei ole tätä koulussa tai kotona opetettu ja nyt minä järkytän pahasti heidän arvokäsityksiään, kun kehtaan verrata ihan tutkimustietoihin perustuen toisen eläinlajin älykkyyttä ja tarpeita ihmisen tarpeisiin.

Ja jos tää älykkyyskeskustelu kerran poistetaan kasvissyöntiketjusta, niin poistakaa riista- ynnä muu lihakeskustelukin. Koska ainakaan missään mun oppikirjoissa ei hirveä, sorsaa tai jänistä luokitella kasvikseksi.

WAR IS PEACE
    FREEDOM IS SLAVERY
    IGNORANCE IS STRENGTH
    BIG BROTHER IS WATCHING YOU
    "The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion."
    Albert Camus

Killing under the cloak of war is no different than murder. - Einstein

Shinigami Berrycake:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Blogimerkinnät
    11

Oletus

Minä olen sitä mieltä, että huolimatta hyvästä tarkoituksesta kasvissyöntikeskustelun rajaaminen on lopulta vähän kuin ampuisi itseään jalkaan. Se kuitenkin on niin monipuolinen ja helposti rönsyilevä aihe... rönsyjen sivutessa toisiaan läheisestikin tai tukien toisiaan kuin valo ja varjo konsanaan. Kasvissyönti, eläinten oikeudet, äly, eettisempi liha jne jne. liippaavat kumminkin niin läheltä toisiaan, että ihan sama kuinka moneksi eri ketjuksi ne paloittelee, niin nuo aiheet tanssivat ympyrää sitten joka ketjussa erikseen.

Jos sen sijaan jotakin pitäisi tarkkailla, niin henkilökohtaisuuksia ja turhaa takertumista, jonka takia saa selittää ja puolustella jotakin yksittäistä asiaa viestikaupalla. Jälkimmäisen ansiosta viesteistä tulee lopulta epämielekkäitä sekä kirjoittaa että lukea. Siinä mennään epämielekkyyden maille, ei niinkään liity aiheeseen josta puhutaan vaan siihen kun se yksi sivuseikka paisuu liikaa ja joutuu jankkaamaan. Joskus voisi vaan antaa olla, jos itsekin tietää ettei joku asia ole olennaista keskustelun kannalta ettei maailman tappiin tinkaa jostakin. Vastuu on jokaisella, eikä vain sillä "mut toi aloitti!" -tyypillä jonka niskaan vika sitten kieritetään.

Ei täällä Finillä nyt liikaa keskustelua ole näinä päivinä muutenkaan, että rentoutukaa ja kaivakaa vaikka ne popcornit esille jos siltä tuntuu.

//tarkennetaan nyt vielä, että tuo seikkaan X takertuminen, keskustelu ja tarkennusten pyytäminen on tiettyyn rajaan asti ihan okei, mutta jossain menee se raja jolloin homma alkaa haiskahtaa pelkältä inttämiseltä. Toki tuo raja on se kuuluisa veteen piirretty viiva, mutta luotan siihen että jokainen osaa hetken asiaa makusteltuaan haistella missä se edes noin suunnilleen menee. :}
    Viimeksi muokannut Berrycake : 4.4.2011 klo 20:18:08

You men have no idea what we’re dealing with down there.
    Teeth placement, and jaw stress, and suction, and gag reflex,
    and all the while bobbing up and down, moaning and trying to breathe through our noses.
    Easy? Honey, they don’t call it a job for nothing.

Warrior Doga:n avatar
    Liittymispäivä
    28.3.2002
    Sijainti
    Dark space

Oletus

Jos puheenaiheeksi tulee kasvissyönti vs. lihansyönti niin mielestäni ihan perusteltua, että lihaa syövät puolustavat omaa näkökantaansa. Itsekin halusin tuon riistanäkökulman ottaa keskustelussa esiin ihan jo senkin takia, että olisi ollut mielenkiintoista kuulla miten eettisistä syistä vegeilevät suhtautuvat riistan syöntiin.

Mitä taas tulee ihmisten ja eläinten kognitiivisten kykyjen vertailuun niin, ei mielestäni ole mikään este lihan syönnille. Eivät ne eläimetkää näitä asioita mieti kun toisiaan tappavat.

Älä hei ota niin vakavasti, jooko? Tää on vaa interweb. Jos joku haluaa vartavasten olla tampio niin itsensähän vaan nolaa.
    ~ATA~
    Liittynyt Uberin kansan armeijaan!

Faca na caveira, nada na carteira. Kosmetiikkamies:n avatar
    Liittymispäivä
    9.1.2003
    Sijainti
    Favela
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Lacrima Katso viesti
    Ja miksi mua rangaistaan siitä, että useampi ihminen tulee mulle jankkaamaan siitä, että joku toinen eläin ei voi millään olla kognitiiviselta tasolta muuta kuin vihannes, koska ihminen on luomakunnan kuningas ja siten yksikään toinen eläin ei voi millään olla samalla tasolla kognitiivisilta kyvyiltään (jne., lyhyesti ilmaistuna älyltään) samalla tasolla kuin ihminen jossain tietyssä ikävaiheessaan, jolloin ihmisen äly ei ole vielä kehittynyt sille täydelle kapasiteetilleen, jossa se on ihmisen aikuisiässä (parhaimmillaan).

Näitä juttuja ei tarvitse edes etsiä netistä, vaan niistä oppii kaikille avoimilla luennoilla, joita pitävät ammattilaiset ja joihin kaikilla kiinnostuneilla on vapaa pääsy.

Ja silti mua rangaistaan siitä, että mua päin asiasta hyökätään sen vuoksi, että joidenkin on vaikea sulattaa sitä, että heille ei ole tätä koulussa tai kotona opetettu ja nyt minä järkytän pahasti heidän arvokäsityksiään, kun kehtaan verrata ihan tutkimustietoihin perustuen toisen eläinlajin älykkyyttä ja tarpeita ihmisen tarpeisiin.
    En kyseisen alueen mode ole, mutta: jos joku väittää internetissä jotakin, on ihmisillä tapana kyseenalaistaa kyseinen sanoma. Sunnu myöskin teki tämän mun mielestä kovin asiallisesti. Eikä mun tietääkseni tieteellisessä tutkimuksessa yksi tutkimus ole automaattisesti millään tapaa parempi kuin toinen. Se sitten on eri asia, miten luotettava tutkimus on.
    Viimeksi muokannut Kosmetiikkamies : 4.4.2011 klo 20:07:06 Syy: Sadas edit: typoja.
    Homem com farda preta entra na favela para matar, nunca entra para morrer.

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Lacrima Katso viesti
    Kasvissyöntiketjuun ei kuulu mitkään hiton "Om nom sika on hyvää" ja riistan perään liputtaminen. Ne kuuluisivat ennemmin jonnekin "Eettisempiä vaihtoehtoja tehotuotetulle lihalle"-ketjuun. Ei eläinten oikeuksiin, ei kasvissyöntiin, vaan ihan omaan ketjuunsa IMHO.
    Poistin viestisi ja pari muuta viestiä sen jälkeen siksi, koska ketju oli juuri alkanut osoittaa merkkejä "eipäs!/juupas!" -syndroomasta elpymisestä. Koska viestisi sisälsi vain lauseen, ettei lihan mausta puhuminen kuulu kasvissyöntiketjuun, katsoin tarpeelliseksi poistaa sen. Muuten oli vaarana, että keskustelu palaa jankkaamiseksi ja metakeskusteluksi.

Sitä paitsi lihan maku ja lihan syöminen kuuluu tuohon keskusteluun: Naskali ensinnäkin sivusi lihan maun argumenttia muistaakseni useaan otteeseen, on vain luonnollista, että ihmiset ottavat siihen kantaa. Toiseksi lihansyönti kuuluu kasvissyöntiketjuun siksi, koska se on puheenaiheen vastakohta. Miltä näyttäisi ateismikeskustelu, jossa ei saisi puhua uskonnosta?
    Squall99: Mä oon ateisti.
    KujaIX: Mä myös.
    Squall99: Onks kivaa?
    KujaIX: Joo.
    kaIrI: Mä en oo.
    KujaIX: Miks?
    kaIrI: [poistettu viesti]
    mode_95: Palatkaa aiheeseen!
    Keskustelu eettisistä vaihtoehdoista tehotuotannolle voisi olla ihan paikallaan, perustakaa jos haluatte.

Faen viesti katosi tästä ketjusta minun toimesta.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Oletus

No siis jos keskustellaan asioista, niin olisi typerää jättää keskustelematta vaihtoehdoista, tässä tapauksessa liha- ja kasvisruokavalioista, asioista jotka sivuavat itse ydinpuheenaihetta. Jos ydinvoimakeskustelussa joku kysyy mikä uusiutuvissa energianlähteissä mättää, niin tämä on selkeästi osa keskustelua. Samalla tavalla kasvissyöntikeskusteluun kuulu osa-alueensa, tärkeänä, miksi lihaa ei saisi syödä, tai miksi saa.

Keskustelu on hyvä pitää vapaana aiheiltaan, typerää lähteä rajoittamaan keskustelua, sisällön tuottaminen elin tärkeää pienelle foorumille, vaikka se välillä erkaantuisikin jonkin verran itse ydinaiheesta. Pitää muistaa että foorumi on tunnettu laadukkaasta tasostaan (joka väärin tulkitaan tiukkuudeksi, natsimoderoinniksi ja sisäpiirin viestien suosimiseksi). Foorumin selkeä erikoisuus jolla erottua muuten kovin huonolaatuisesta internetin keskustelumaailmasta. Kasvisruokaketjun taso, kuten kyseisessä ketjussa sanoin jo, alkoi lähestymään suomi24:n tasoa. Mikä on huono asia.

//En halua olla osana draamailua aiheen tiimoilta, saati sitten edesauttaa kitkojen syntymisiä, siksi delete yöunien jälkeen.
    Viimeksi muokannut Naskali : 5.4.2011 klo 10:13:37

Dr. Mario Sunnu:n avatar
    Liittymispäivä
    10.8.2004
    Sijainti
    Tammerfors
    Blogimerkinnät
    4

Oletus

Vastataas nyt tähän, kun varsinaiseen ketjuun ei enää voi. Elikäs, koitin tuossa aiemmin tällä sika-ihmislapsi-jutulla tuoda esille sen, että jos eläimen älykkyys joillain osa-alueilla näkyy huomattavana älykkyytenä ja verrataan taulukosta että kappas, sehän osaa samoja asioita kuin 5-vuotias lapsi NIIN se ei ole sama asia kuin sanoa: sika = 5-vuotias ihmislapsi. Jos eläimet olisivat taikka vaikka edes ne siat, kokonaisuudessaan yhtä älykkäitä kuin ne 5-vuotiaat ihmislapset, eivät ne tyytyisi mukisematta kohtaloonsa tehotuotantoelämässä. Minusta on hieno asia että tällaisia asioita tutkitaan ja tuodaan julki. Onhan se hienoa tietää mihin kaikkeen eläimet olisivat kykeneväisiä, jos niille olisi olemassa riittävän virikkeellinen ympäristö ja touhukkaat ihmiset luomassa tätä ympäristöä. Mutta yksinomaan jos sika saisi itse valita, se mitä luultavammin elelisi kuin ennenkin. Ruokaa etsien, nukkuen, (ja lomaillen). Hevoset on ihkuja ja meetvurstikin maistuu hyvälle.

Sitten tähän muuhun scheisseen. Ensinnäkin Lacrimalle:
    Väität, että lause "syön sikaa", on henkilökohtainen loukkaus sinulle. Noh, sinun täytynee kai avata silmäsi ja todeta että suurin osa ihmisistä syö lihaa ja aika moni tykkää sen mausta. Ja saavat toki sen vapaassa maailmassa tuoda julki. Sian syöminen on ihan yleismaailmallinen ilmiö eikä siinä ole mitään henkilökohtaista sinua kohtaan. Mitä tulee taas muihin juttuihin, niin asiat riitelevät, eivät ihmiset. Ihan yhtä lailla sinä olet sortunut provoiluihin siinä missä täällä jo kritisoitu Hyanmensir. Vähän on sellainen tuntu, että sinusta on tullut tämän foorumin lehtolapsi. Kun kerran olet syyttömänä (?) ne bannit saanut, tunnut olevan ikänsä siitä katkera täällä ja jokainen omaa mielipidettäsi poikkeavan postauksen koet henkilökohtaisena hyökkäyksenä. Mutta se kannattaa huomioida, että jos itse provoilee, mitä luultavimmin saa ihan sitä samaa niskaansa. Kasvisruoka-ketju, sen paremmin kuin nämä muutkaan "eettiset" ketjut eivät ole mitään sinun henkilökohtaisia sotapolkujasi, joihin kukaan muu toisinajattelija ei saisi omaa näkemystään tulla esittämään. Ja jos sinä kaiken tämänkin jälkeen vielä posteja otat henkilökohtaisesti, niin sitten, noh, kannattaisi ehkä miettiä hyödyttääkö se postaaminen ollenkaan. Muistetaan nyt kuitenkin, että tuokin kasvisruoka-jutustelu sai alkunsa sinun postaamastasi linkistä, johon joku toinen kommentoi jotain. Johon sinä kävit sitten jatkamassa ja jne jne.

Naksali: On jotenkin vähän hassua, että yhtäältä valitat siitä että foorumilla ei kukaan enää kirjoittele ja toisaalta kritisoit sitä, kun joku jaksaa sitten jostain asiasta vänkätä. Hei kamoon! Kertokaa nyt sitten ihan aikuisten oikeasti että mitä te sitten oikein haluatte!? Jotain filosofistista "olen kännissä/pilvessä ja saan perkeleen hienoja ajatuksia-paskaako"?

Yleisesti kaikille:
    Meneekö tämä homma nyt sitten taas siihen, että tässä mietitään postatako nyt vaiko ei postata. Ja MITEN postata, ettei joku yksittäinen nappula vedä hernuksia nenään. Mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Siis hei oikeesti. Nää foorumit on olleet suhteellisen kuolleena jo postauksen suhteen aika pitkän aikaa. Ja nyt taas sitten luukutetaan. Relatkaa ihmiset vähän ja nauttikaa ylipäänsä siitä että joku edes viitsii jotain täällä enää sanoa. Kyllä ne modet hoitaa sen moderoinnin. Hyvä taso on täällä jatkunut iät ja ajat eikä se tästä ole kyllä yhtään vielä laskenut. Omasta mielestäni en ole kuin pari henkilökohtaista lausetta tuolta lukenut, mutta sekin siitä kun toinen sanoi jotain toisen äidistä, niin toinen sanoi takaisin.

Ehkä kaikkien pitäisi opetella vähän enempi sitä itselle nauramista ja rentoutta.

No ny mää lähen si sairaalaan. Se on moro! ->

Kiitos Hayzel upeasta setistä! <3

Warrior Doga:n avatar
    Liittymispäivä
    28.3.2002
    Sijainti
    Dark space

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Sunnu Katso viesti

Naksali: On jotenkin vähän hassua, että yhtäältä valitat siitä että foorumilla ei kukaan enää kirjoittele ja toisaalta kritisoit sitä, kun joku jaksaa sitten jostain asiasta vänkätä. Hei kamoon! Kertokaa nyt sitten ihan aikuisten oikeasti että mitä te sitten oikein haluatte!? Jotain filosofistista "olen kännissä/pilvessä ja saan perkeleen hienoja ajatuksia-paskaako"?
    Keskustelulla ja vänkäämisellä on se ero, että siinä missä keskustelu on rakentavaa vänkääminen perustuu enemmän "eipäs-juupas" väittelyyn ja lopulta joko aletaan tuputtaa omia näkemyksiä väkisin toisen kurkusta tai sorrutaan henkilökohtaisuuksiin menemiseen. Mitä taas itse ketjuun tulee niin varmasti itsekin voit myöntää, että alkoi jutut olla enemmän tahatonta komiikkaa, kuin järkevää keskustelua.

Itse ainakin haluan hyvää keskustelua ilman hirveää draamaa. Toki draamakin on välillä hyvä kun täällä tapahtuu niin harvoin enää yhtään mitään.

Lainaus Alunperin kirjoittanut Sunnu
    Yleisesti kaikille:
    Meneekö tämä homma nyt sitten taas siihen, että tässä mietitään postatako nyt vaiko ei postata. Ja MITEN postata, ettei joku yksittäinen nappula vedä hernuksia nenään. Mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Siis hei oikeesti. Nää foorumit on olleet suhteellisen kuolleena jo postauksen suhteen aika pitkän aikaa. Ja nyt taas sitten luukutetaan. Relatkaa ihmiset vähän ja nauttikaa ylipäänsä siitä että joku edes viitsii jotain täällä enää sanoa. Kyllä ne modet hoitaa sen moderoinnin. Hyvä taso on täällä jatkunut iät ja ajat eikä se tästä ole kyllä yhtään vielä laskenut. Omasta mielestäni en ole kuin pari henkilökohtaista lausetta tuolta lukenut, mutta sekin siitä kun toinen sanoi jotain toisen äidistä, niin toinen sanoi takaisin.
    Kyllä täällä nauretaan. Se vaan usein rajoittuu tuonne irkin puolelle. Kyllähän sitä eilenkin tuli irkissä pähkäiltyä, että postatako vai ei ja mihin sitä loppujen lopuksi tulisi postata. Eniten inhottaa jos crosspostailun takia aihetta joutuu puimaan useammassa, kuin yhdessä ketjussa. Tämä ei sentään vielä tietääkseni ole sfnet, jossa ydinvoima ja kreationismikeskusteluja pitää crosspostailla kymmenen eri alueen poikki.
    ~ATA~
    Liittynyt Uberin kansan armeijaan!

Kävelevä Jukeboksi Lacrima:n avatar
    Liittymispäivä
    17.1.2005
    Sijainti
    Tammerforsia

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Sunnu Katso viesti
    Jos eläimet olisivat taikka vaikka edes ne siat, kokonaisuudessaan yhtä älykkäitä kuin ne 5-vuotiaat ihmislapset, eivät ne tyytyisi mukisematta kohtaloonsa tehotuotantoelämässä.
    Kun sika kerran oppii, miten karsinan ovi avataan, se avaa sen itse jatkossakin - ja avaapa vielä naapurisikojenkin karsinat. Eli sialla on empatiakykyä myös muita kuin itseään kohtaan ja haluaa auttaa muita samassa tilanteessa. Se, että sika ei osaa avata esimerkiksi munalukkoa ja siten kirmata vapauteen, ei sian peukalottomuuden ja tiirikointitaitojen puuttumisen huomioon ottaen käsittääkseni ole mikään ihme.

WAR IS PEACE
    FREEDOM IS SLAVERY
    IGNORANCE IS STRENGTH
    BIG BROTHER IS WATCHING YOU
    "The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion."
    Albert Camus

Killing under the cloak of war is no different than murder. - Einstein

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä