Kyseisen sivullisen kommentteja lukeneena on minulla tarjota sympatiaa kaikille, joiden viestejä poistellaan tai ollaan poistettu. Olivat syyt mitkä tahansa niin kuitenkin perimmäinen totuus on, että ketä kiinnostaa, who cares? Ei teitäkään nyt niin paljon pitäisi haitata, että pitää johonkin ketjuun siitä mennä valittamaan. Ymmärrän kyllä turhautumisen jos 300 riviä käsittävä raastava tilitys hukutetaan bittiavaruuteen, mutta kyllä silloin pitäisi heti alussa miettiä kaksi kertaa, että onkos tämä nyt aiheeseen liittyvää.
Niin ja jos se oikeasti haittaa liikaa, niin kopioikaa toki viesti vaikka työpöydälle ja poiston jälkeen lisäätte sen uudestaan. Taatusti saatte ilkeimmänkin moden säälit, eivätkä he enää raaski sitä poistaa. kokeiluasteella ;]
Kaksoisnickien käyttöä voisin kyllä kokeilla, jos ei muuten niin voisin vaikka *ittuilla toiselle nickilleni ja näin saisin alkuperäiselle nickilleni kaikkien foorumi-tyttöjen jakamattomat sympatiat. <3
Mjeh, mjeh. Onneksi minulla ei ole rispektiä nimeksikään. xDAlunperin kirjoittanut Suupahvi
No en nyt ole tosissani, mutta mitäpäs jos kirjoitankin toisella nickilläni, vaikkapa kirjastosta. Saatkin Kaappi olla melko welho jos yhdistät ne. Toisaalta voit ollakin. =] Mutta tämä näistä asioista minun osaltani. Over&Out!Alunperin kirjoittanut Gabriel

Vastaa siteeraten

Kaksoisnickit ovat kiellettyjä ihan periaatteesta ja muistakaa, että ylläpito näkee kaikkien IP-osoitteet.
Ja tykkäsin siitä... Enkä enää muista sitä. >.< Kill the modes.