+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 164.

Ketju: Viestini katoaa

Mage freya™:n avatar
    Liittymispäivä
    30.10.2003
    Sijainti
    Satakunta
    Ikä
    27

Kyseisen sivullisen kommentteja lukeneena on minulla tarjota sympatiaa kaikille, joiden viestejä poistellaan tai ollaan poistettu. Olivat syyt mitkä tahansa niin kuitenkin perimmäinen totuus on, että ketä kiinnostaa, who cares? Ei teitäkään nyt niin paljon pitäisi haitata, että pitää johonkin ketjuun siitä mennä valittamaan. Ymmärrän kyllä turhautumisen jos 300 riviä käsittävä raastava tilitys hukutetaan bittiavaruuteen, mutta kyllä silloin pitäisi heti alussa miettiä kaksi kertaa, että onkos tämä nyt aiheeseen liittyvää.

Niin ja jos se oikeasti haittaa liikaa, niin kopioikaa toki viesti vaikka työpöydälle ja poiston jälkeen lisäätte sen uudestaan. Taatusti saatte ilkeimmänkin moden säälit, eivätkä he enää raaski sitä poistaa. kokeiluasteella ;]

Kaksoisnickien käyttöä voisin kyllä kokeilla, jos ei muuten niin voisin vaikka *ittuilla toiselle nickilleni ja näin saisin alkuperäiselle nickilleni kaikkien foorumi-tyttöjen jakamattomat sympatiat. <3

Lainaus Alunperin kirjoittanut Suupahvi
    No, en minä kyl säälipisteitä uudestaan viestin postaamisesta laittaisi.
    Mjeh, mjeh. Onneksi minulla ei ole rispektiä nimeksikään. xD

Lainaus Alunperin kirjoittanut Gabriel
    Mistä seuraakin sitten bannit. Kaksoisnickit ovat kiellettyjä ihan periaatteesta ja muistakaa, että ylläpito näkee kaikkien IP-osoitteet.
    No en nyt ole tosissani, mutta mitäpäs jos kirjoitankin toisella nickilläni, vaikkapa kirjastosta. Saatkin Kaappi olla melko welho jos yhdistät ne. Toisaalta voit ollakin. =] Mutta tämä näistä asioista minun osaltani. Over&Out!
    Viimeksi muokannut freya™ : 1.9.2006 klo 8:08:30

Black Stone Ze Shoopuf:n avatar
    Liittymispäivä
    21.7.2003
    Sijainti
    707
    Ikä
    22

Oletus

No, en minä kyl säälipisteitä uudestaan viestin postaamisesta laittaisi. Delete soimaan vain. Sitten tosin lähettäisin ehkä pm:n. =P

Ja tosiaan niistä peeämmien lähettelystä. Siis, ei oikeasti jaksa lähettää jokakisestä poistetusta pikku viestistä pm:ää kirjoittajalle, etenkin, kun kirjoittajat yleensä eivät niin paljoa välitä. Jos joku sama henkilö spammaa paljon tai hyvin ankarasti tai ei tunnu tajuavan mitään, silloin laitan jotain ohjeistusta, mutta tavallisesta pikkumoderoinnista en kyl jaksa. Jos se niin paljoa kiinnostaa, niin saavatpa käyttäjät itse kysellä.

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut freya™
    Kaksoisnickien käyttöä voisin kyllä kokeilla, jos ei muuten niin voisin vaikka *ittuilla toiselle nickilleni ja näin saisin alkuperäiselle nickilleni kaikkien foorumi-tyttöjen jakamattomat sympatiat. <3
    Mistä seuraakin sitten bannit. Kaksoisnickit ovat kiellettyjä ihan periaatteesta ja muistakaa, että ylläpito näkee kaikkien IP-osoitteet.

Allekirjoitan Puhvin lausunnon peeämmistä. Niitä lähtee vain tapauksissa, joissa se on oikeasti tarpeen. Enimmäkseen kyse on aika selkeistä tilanteista, jolloin käyttäjän pitäisi itse pystyä päättelemään, mitä hän on tehnyt.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Bite Bug
    Liittymispäivä
    12.9.2006
    Sijainti
    naamakala.
    Ikä
    19

Oletus :l

...

Modet nyt aina poistaa turhana viestejä. ***** sille mahat. Aina muakin vtun joka paikassa syrjitään. >.<'' Sit pitäs tosta Facistakin jotain ymmärtää, kun kaikki täällä puhuu jotenkin kauhean vaikeasti. En ees tajua mitään... Miten sen voi muka määritellä, onko viesti turha vai ei? Väsäsin mielestäni hienon runon "R-runot" ketjuun vaivalla ja nyt se on poistettu sieltä... Ja tykkäsin siitä... Enkä enää muista sitä. >.< Kill the modes.

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Ja taas sitä mennään...

Ensinnäkin: Modeja ei saa tapaa. ;_; Siellä on miun kavereitani!

Toiseksi: Älä vinee Jaana nro. 3452

Kolmanneksi: Mahtoi olla hyvä runo, jos et edes muista sitä.

Neljänneksi: Ne viestit lentävät yleisimmin hyvästä syystä. Valita aiheesta alueen moderaattorille, jos et ymmärrä, miksi viestisi poistettiin.

Viidenneksi: Jos modet poistaisit turhaan viestejä, eivät he kauaa olisi modeja.

Kuudenneksi: Kyseinen ketju on jonkin foorumilaisen oma ketju omille runoilleen, joille hän kaipaa kommenttia (kai). Silloin sinne ei mene postaamaan runoja kukaan muu. -.-

Ja siinä kaikki.

[... and the whole world saw.]

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut isengard
    Modet nyt aina poistaa turhana viestejä. ***** sille mahat. Aina muakin vtun joka paikassa syrjitään. >.<'' Sit pitäs tosta Facistakin jotain ymmärtää, kun kaikki täällä puhuu jotenkin kauhean vaikeasti. En ees tajua mitään... Miten sen voi muka määritellä, onko viesti turha vai ei? Väsäsin mielestäni hienon runon "R-runot" ketjuun vaivalla ja nyt se on poistettu sieltä... Ja tykkäsin siitä... Enkä enää muista sitä. >.< Kill the modes.
    Yleensäkään et ole perustellut tähän asti ollenkaan mielipiteitäsi. Ei se nyt vain riitä että "Nobuo Uematsu tekee hyvää musaa".
    2.10.2004 - 3.11.2006
    N3v4h 4get

Bite Bug
    Liittymispäivä
    12.9.2006
    Sijainti
    naamakala.
    Ikä
    19

Oletus Jahas.

No sitä vaan, että se oli yleinen runo ketju jonne oli tarkotus pisätä omia runojaan. Ja mielestäni se mun oli hyvä. Tää foorumi on tosi outo. Tai sen kävijät ja modet.... Jos tykkää jostain biisistä tai tekijästä niin pitääkö siitä kirjoittaa joku romaani, kun ketjun aloittajakaan ei sitä vaadi? Siis mä en oikeesti tajuu teitä..... No ihan sama. Blah. Etin jonknu paremman foorumin sitten, jossa kusipäiset modet ei syrji ja jossa tulee uusia keskusteluja jopa kerran vuodessa. Hyvää yötä runkut.

No sitä vaan, että se oli yleinen runo ketju jonne oli tarkotus pisätä omia runojaan.
    Eikä muuten ollut. Missä niin sanotaan?

Jos tykkää jostain biisistä tai tekijästä niin pitääkö siitä kirjoittaa joku romaani, kun ketjun aloittajakaan ei sitä vaadi?
    Ei tarvitse kirjoittaa ja mikäli et kykene perustelemaan, niin varsinkin Musiikkialueelta kannattaa pysyä ihan suosiolla poissa. Kannattaa myös katsoa, että milloin ketju on aloitettu. Esimerkiksi vuonna 2002 linja oli paljon löysempi ja tuollainen spämmi sallittiin.

jossa kusipäiset modet ei syrji
    Ei moderaattorit ketään ole syrjimässä, vaan moderoimassa. Kannattaa lukea ketjua läpi ja katsoa muita siihen postattuja viestejä ja niiden tasoa, ennen kuin itse lähtee postaamaan mitä tahansa.

ja jossa tulee uusia keskusteluja jopa kerran vuodessa.
    Noita keskusteluja on jo YK-alueella sen verran monia, että kyllä siinä riittää kelle tahansa vastaamista. Ei aina tarvitse perustaa uutta keskustelua, koska sellainen mitä luultavimmin löytyy jo edellisiltä sivuilta ja sen voi nostaa, jos haluaa. Jos tehdot keskustella jostain mistä ei ole keskusteltu, niin tee siitä ketju. Ei kannata odottaa muiden tekevän sitä puolestasi.
    Mies voi rakastaa montaa naista mutta vain yhtä jalkapalloseuraa

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Hyvää yötä runkut.
    Yhäkö ihmettelet, miksi ne viestit katoaa?
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Black Stone Ze Shoopuf:n avatar
    Liittymispäivä
    21.7.2003
    Sijainti
    707
    Ikä
    22

Oletus

No sitä vaan, että se oli yleinen runo ketju jonne oli tarkotus pisätä omia runojaan.
    Se on Manjin oma runoketju, ei mikään yleinen. Tietenkin se saattoi olla vaikea ymmärtää, kun missään ei lukenut, että se on juuri Manjin oma ketju, mutta koska se on käytäntönä Fiktio-alueella (kuten olisit varmasti huomannut, jos olisit viitsinyt vähän seurata ja katsoa aluetta tai kenties vain käyttää omaa järkeäsi ;}) niin sitä ei erikseen tarvitse sanoa.

Ja minä olin se kamala ihminen, joka poisti viestisi.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Ze Shoopuf
    Ja minä olin se kamala ihminen, joka poisti viestisi.
    Yeehaw! Point for the bad guys!

Mutta nyt pitää tunnustaa jotain: minulta ei ole poistettu yhtään viestiä. Pieni shokki itsellenikin, tunnustan. En kyllä katsoisi pahalla, koska osa n. 3 vuoden aikana kirjoittelemistani postinpätkistä on vähän niin ja näin. Mutta noh, sehän onkin vain pari virkettä bittiavaruudessa. Tällä huomiokyvyllä saattaisi mennä parikin päivää ennen kuin älyäisin ihmetellä minne raapustukseni katosi.
    Ainut mistä saattaisin tuskastua olisi pitempi teksti, mutta en ole ikävä kyllä Fiktio- alueen suurkuluttaja. Ja fiksuna ihmisenä minä ihan oikeasti tallennan isommat tekstit kovalevyllekin talteen. Sitä ei ikinä tiedä.

Anyways, miten itse olen asian nähnyt: se on joko vähän tiukempi ("Natsi! Natsi!") linja tai sitten Tilt.tv- linja/wanha FFfin meno. Arvatkaa kumman puolelle itse kallistun?
    Tämä on iso ja suht. laadukas paikka. Siihen on tietääkseni pistetty melkoisesti aikaa ja vaivaa. Sitä on viilailtu parikin vuotta. Ei Roomaakaan päivässä taidettu pykätä kasaan, mutta kyllä se aika nopsaan saatiin poltettua. Wink wink, nudge nudge. Say no more!

Lainaus Alunperin kirjoittanut David.A.Mage
    Onhan FFfiniäkin yritetty polttaa useampaan otteeseen, muttei se silti ole koskaan kaatunut. Bännilista vaan on kasvanut.
    En ole täysin varma oliko tuo suunnattu lopetuskommenttiani kohtaan, mutta en aivan tähän pyrkinyt. Ennemminkin tarkoitin, että kun aletaan leikkaamaan reunoista ja lepsuilemaan, ei kauaakaan kun koko homma on paskana. Mikä ei yleensä ole kovin kiva. En vain voinut vastustaa kiusausta laittaa Monty Pythonin kuuluista "vihjausta" loppuun.
    Viimeksi muokannut Unski : 28.9.2006 klo 14:00:44

Raivohetero David A. Mage:n avatar
    Liittymispäivä
    20.10.2001
    Sijainti
    Lappeenranta
    Ikä
    24

Oletus

Onhan FFfiniäkin yritetty polttaa useampaan otteeseen, muttei se silti ole koskaan kaatunut. Bännilista vaan on kasvanut.

Minulta katoilee viestejä sitä mukaa kuin mitä postaan mutten edes huomaa koko asiaa. Näinpäs nörttimäisesti tässä viime yönä unen, jossa olin jossain Kaapin tai jonkun yhtä vallantietoisen kaverin luona kylässä ja foorumeita selaillessa kysyin profiilini jostain napista ja mitä siitä painaessa tapahtuu. Sitten kun siitä painoi, post countini putosi lukuun -1. Ja se oli ihan uskomattoman siistiä.

Jos joku valittaa siitä että runot katoaa, eikö sitä voisi kiltisti kysyä joltain moderaattorilta kyseisen tekstin palauttamisesta omistajalleen sen sijaan että huutaa "VITU RUNKUT, MA TAPAN TEJÄT JA MEEN PIOIS!!!!!"? Tämäkin kun on katsos mahdollista.

Goblin
    Liittymispäivä
    12.12.2005
    Sijainti
    Nastola
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut DarkKnight
    On muuten omasta mielestäni aika raukkamaista vain poistaa toisten viestejä taikka threadejä, ilman että edes ilmoittaa tälle postaaja-raukalle. Se on pelkästään oman imagon puolustamista, kun ei haluta mainetta natsimodina, joita täällä näyttää kyllä riittävän.

On se kyllä ikävää kun seuraavan kerran katsoo onko vastauksia tullut, ja huomaakin että oma viesti on kadonnut bittiavaruuteen tuosta noin vaan.
    Tuttua. Muutamia topikkeja on kadonnut jonnekkin... Kerran on viestini poistamisesta ilmoitettu. Viestejä ja topikkeja on poistettu paljon enemmän.

Kaikki ei ehkä lopulta täydellistä asiaa olleetkaan mutta onko pakko olla?
    Pientä leppoisuutta joidenkin modejen keskuuteen toivoisin, lähtekää vaikka hetkeksi matkalle.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Gathan
    Kaikki ei ehkä lopulta täydellistä asiaa olleetkaan mutta onko pakko olla?
    Ette vaan osaa.

Ketjuja on paljon mukavampi lukea kun ei ole mitään kökköviestejä seassa. Pahin spammiesimerkki on Demin foorumit. Verratkaapa ja miettikääpä mikä mahtaa olla viesteissänne vikana. Viestejä poistetaan ihan vaan siisteyden ja luettavuuden vuoksi. Älkää viitsikö jauhaa jostain natsimoderaattoreista. Täällä ollaan tarkkoja viestien ja ketjujen sisällöistä juu, mutta ei niitä koskaan turhaan poisteta tai lukoteta.

Ja hei, ei se ole oikeasti niin vakavaa jos viestejä poistetaan!

Elite Soldier Suuri:n avatar
    Liittymispäivä
    7.5.2004
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tezzy
    Ja hei, ei se ole oikeasti niin vakavaa jos viestejä poistetaan!
    Onpa. Minä lähdin täältä pois melkein vuosi sitten, juuri näitten moderaattoreiden takia. On se kivaa kun pitää vääntä puoli sivua vastatakseen johonkin kysymykseen ja sitten se poistetaan. En tajua miksi täällä ei pidetä lyhyistä viesteistä, jossa asia on ilman mitään kummempia vääntelyjä varma.

Ja jotkut modet eivät edes kerro miksi viesti poistettiin, vaan antavat hänen toistaa virheensä, jotta he voisivat poistaa hänen viestejään yhä uudelleen ja uudelleen.

Mutta se oli silloin, nyt on nyt. Katsotaan onko mitään parantunut vuoden aikana.
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Mickey
    Uskomatonta paskaa

- Mickey

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä