Suljettu ketju
Sivu 1 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 54.

Ketju: Moderaattoreita haetaan

Idle Mickey:n avatar
    Liittymispäivä
    19.6.2001
    Sijainti
    Kankaanpää
    Ikä
    25

Oletus Moderaattoreita haetaan

Taas on tullut sellainen aika, kun vanhaa modekantaa pitää uudistaa, enemmän tai vähemmän pakon sanelemana. Uutta verta kaivataan, sillä nyt ollaan siinä tilanteessa, että osa alueista on kokonaan moderaattoria vailla.

Seuraaville alueille tarvitaan moderaattoreita:

Miitit
    Anime & Manga
    Final Fantasy I-VI
    Final Fantasy VII-IX
    Sony
    PC
    Nintendo
    XBox

Tavoite olisi, että jokaisella näistä olisi kaksi modea tämän jälkeen.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Uudet Moderaattorit

Yleinen keskustelu: memo
    Häröily: Astralberry
    Viimeksi muokannut Mickey : 8.1.2006 klo 16:03:24
    I care about ur problemz
    ...
    ...
    really.

Oletus

[Mainospuhe]Itseäni en ehdolle aseta, mutta erään toisen. Se vähä mitä olen miehestä eräällä toisella foorumilla havainnut, on se että hän on syntynyt moderaattoriksi. Ikävä kyllä tuo toinen foorumi on kovin idleidle ja miehen taidot valuvat kuin vesi saharassa. Puhun tietenkin Lord JF:stä, tuosta spammin arkkivihollisesta ja asialisuuden ruhtinaasta. Uskoisinpa, että oli alue mikä alue niin JF moderoisi sen kuntoon.

Pelkoni on, että JF rupeaisi yhtäkkiä vaatimattomaksi, eikä oma-aloitteisesti asettuisi ehdolle. Nyt sekin on sitten hoidettu, hah! Chess mate, you lose your highness.[/Mainospuhe]

PS. Modeiksi pääsevät, muistakaa sitten mitä sovittiin. *wink*

Warrior Xionheat:n avatar
    Liittymispäivä
    1.1.2005
    Sijainti
    Tampereellahan minä
    Ikä
    17

Oletus jahas...

no niin elikkäs... minä voisin mielelläni olla moderaattori ff VII-IX alueella koska olen pelannut kaikkia muita ff:iä paitsi ff kolmosta. (no se nyt ei ollut niin hohdokas asia mutta kumminkin) voisin myös olla mielelläni moderaattori PC internet ja ohjelmointi alueella, koska tulee muutenkin netissä surffailtua mukavasti, (no sekin nyt on varmaan niin hohdokasta) ja eritoten fffinissä.

~Ex DarkFlame~ Phantomille suuret kiitokset signasta.

Black Stone Ze Shoopuf:n avatar
    Liittymispäivä
    21.7.2003
    Sijainti
    707
    Ikä
    22

Oletus

Njoo, minä pienenä Fiktion modena voisin ottaa toisenkin alueen hallintaani. Puolitoista vuottahan sitä Fiktiota on tullut moderoitua, eikä ole valituksia mistään suunnasta tullut, joten voisin varmaan ottaa toisenkin alueen itselleni.
    Miittialuetta olisin lähinnä haeskellut, se kun on ainoa noista alueista, joilla aktiivisesti käyn. En kyllä sitten tiedä, paljonko se alue kaipaisi modeeraamista, mutta kun siellä ei modea näy olevan, niin minä olen valmis siihen virkaan. Muita alueita en mielummin itselleni ottaisi, sillä käyn niillä hyvin harvoin. Miittialueella taas käyn muutenkin paljon, joten moderoiminen siellä olisi helppoa ja se tulisi aina tehtyä.

//Niin ja minähän tosiaan olen myös ahkera miittaaja, joten senkin puolesta sopisin sinne. Miittisaldo jäi viime vuodelta yhden pienemmäksi, kuin Enkillä.

Muille alueille ehdotelmia tosiaan. Tuen Enkiä miittialueen modena ja minä tietenkin sopisin siihen toiseksi modeksi. Siistinä pysyisi ja varmasti saataisiin luotua hyvät säännöt sinne, jep.

Korento tosiaan olisi hyvä jatkamaan modejuttujaan, se on niin addikti ja innokas. =P

Memoa tuetaan myös. Kyllä se modeksi sopii, näkihän sen jo, kun yhdessä hiukan moderoitiin Fiktiota.

Rune on myös hyvä valinta, uskon herran olevan kykeneväinen siihen.

No, voin editoida/kirjoittaa uuteen viestiin tarkemmat ja paremmat perustelut. Näin yöllä ei kovin paljoa irtoa.
    Viimeksi muokannut Ze Shoopuf : 6.1.2006 klo 0:55:02

Oletus

Ehdotan tähän vaativaan toimeen itseäni. Kuvittelisin sopivani tehtävään hyvin, olen oikeudenmukainen ja haluttu [toim. huom.: Wompo ;_;]. Kokemusta moderoinnista on parilta pienemmältä foorumilta joiden ylläpitoon kuulun. Käyn foorumilla yleensä useita kertoja päivässä mutta saattuuhan niitäkin jaksoja, jolloin kärsin nettirajoittuneisuudesta muttei satu kovin usein. Miiteissä ja irkissäkin liikun ja mainittakoon nyt, että olenpa minä nähnyt jopa kaikki adminitkin livenä. Eli tiedätte kuka olen. ^^

Kiinnostavista alueista mainitsen Miitit ja PC:n. Miiteissä pyörin tulevaisuudessa yhä tihenevään tahtiin ja PC on oikeastaan ainoa väline, jolla pelailen ja yleisesti pelitietämykseni on mielestäni hyvä. Nykyään jopa luen oikeastaan kaikkien alueiden uudet postit, joten periaatteessa sopisin mihin tahansa [toim. huom.: Omakehu].

In nomine Patri
    Et Fili
    Spiritus Sancti

Oletus

Olisin kiinnostunut moderoimaan alueita Final Fantasy I-VI ja Final Fantasy VII-IX. Olen pelannut jokaisen näistä FF:stä useamman kerran läpi, joten uskon että voin opastaa ihmisiä niissä (tämä ei kuitenkaan ole välttämätöntä, läpipeluuohjeet on tehty jo monta monituista kertaa). Käyn lisäksi noilla alueilla usein, ja toivon todella, että etenkin klassikkoalueelle saadaan lisää keskustelua. Olen luotettava ja tiedän sen, ettei viesteissä päde se pituus vaan asiapitoisuus. Pitkäkin viesti voilla olla asiaton. Lisäksi olisin aktiivinen, foorumeilla kun tulee käytyä useammankin kerran päivässä (poikkeuksia tietenkin on).

// Olen myös ollut moderaattorina Gaming World-foorumilla. Hommat lopetin kuitenkin vapaaehtoisesti, kun en vain sietänyt pelkästään omaa etuaan ajavaa adminia.
    Viimeksi muokannut Faust : 5.1.2006 klo 14:41:46
    2.10.2004 - 3.11.2006
    N3v4h 4get

Oletus

Pitkällisen psyykkaamisen jälkeen uskallan postata.

Joidenkin ensimmäinen ajatus on varmaankin "Joo, tuo nyt ei varmaankaan kovin hyvin hommaa hoitaisi". Niin ajattelisin itsekin, jos joku minun puoli vuotta sitten näkyneellä tasolla tähän postaisi. Olen ollut hyökkäävä ja ivannut muita minkä ehdin. Olen vittuillut ja haukkunut päin naamaa, sitäkään en voi kiistää. Kun sen aikanani tajusin, aloin yrittämään parannusta. Olen mielestäni myös onnistunut parantamaan käytöstäni, enemmän tai vähemmän.

Hoitaisin mielelläni aluetta Anime & Manga tai Sony. Anime ja manga olemmat ovat melko lähellä sydäntäni. Minulla on myös PS2, ainoa konsolini. Molemmista on siis jonkun sortin kokemusta. Uskon olevani luotettava moderaattori, jos sellaiseksi satunkin jommallekummalle alueelle pääsemään. Käyn useasti päivässä foorumeilla, vaikka hieman harvemmin nykyään kirjoitankin. Ja kyllä, minulla on parilta pienenpieneltä foorumilta moderoimiskokemuksia.

En voi kieltää, ettenkö olisi kunnianhimoinen tätä kirjoittaessani. Se on osasyy tähän. Toinen on se, että haluan osoittaa sen, ettei ikä kerro osaamista ja asiallisuutta. Ja tietenkin haluan estää spammin leviämistä.
    Viimeksi muokannut Vekkuli : 5.1.2006 klo 14:41:45

Dragoon Sarutobi:n avatar
    Liittymispäivä
    8.10.2004
    Sijainti
    Siellä korvessa
    Ikä
    22

Oletus

Jaaha... Mainostauko.

Itse kysyisäsin tota x-box aluetta ( vaatimaton ) Se ei ole mikään aktiivisin alue, joten en usko että täytyisi olla mikään maailman paras ihminen ( like me ). Ehdotan itseäni tähän, koska minulla on x-box ja pidän sitä parhaimpana konsolina ja en pidä spammista.

Toisena ja kolmantena pitäsin PC ja Anime % Manga aluetta. Puucee puolelta sanoisin, että kokemusta löytyy koneitten kanssa. Ei sen pitempiä. Taas pidän animesta ja mangasta niin paljon. Siksi ehdotan itseäni siihen kans.

*thumbs up* ja jään odettelemaan

// Niin joo... Olen adminina meiän GW killan foorumeilla. Se on melko vapaa foorumi kyllä ( johtuen siittä, että se on vain meidän killan jäsenille. Eli ei niin tarkka). Vaikka kyllä sielläkin on järjestystä.
    Ylpeä neitsyt jo vuodesta 1989

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    26

Oletus

En ehkä ole varteenotettavin ehdokas, mutta mikäli ei irkaan sovellu, niin senhän voi myöhemmin luovuttaa asian paremmin osaavalle?

Olen aktiivinen, käyn melkein päivittäin täällä, vaikka postaaminen ei olekkaan niin huomattavan aktiivista enää. Moderaattorina olemisesta minulla ei ole vielä minkäänlaista kokemusta, mutta katsoisin tässä olevan hyvä mahdollisuus harjoittautua siihen virkaan. Ilkeä kakkiainenkaan en osaa olla vaikka sitä ainakin osittain vaaditaan Pyrkisin olemaan oikeudenmukainen.

Mikäli modeksi pääsisin, niin mieluiten alueille Final Fantasy I-VI tai Final Fantasy VII-IX, sillä kaikki FF:t olen läpäissyt ykköstä lukuunottamatta

EDIT: Perhana, pääsi unohtumaan että minulla alkaa armeija ensi maanantaina, eli en taidakkaan olla soveltuva moderaattorin hommiin

Mollosilmä Arwie:n avatar
    Liittymispäivä
    4.6.2002
    Sijainti
    Espoo
    Ikä
    25
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Voisin ilmoittaa halustani modata FFVII-IX-aluetta, ja Sonykin kelpaisi, mutta pääasiassa siis nuo nyky-FF:ät kiinnostaa. Vaikka en välttämättä enää paljoa postaile, niin selailen silti foorumeita päivittäin ja nuo kaikki kolme peliä on tahkottu läpi sen verran moneen otteeseen, että uskoisin olevani pätevä virkaan, ja jos se sitä vaatii niin olisin jopa valmis parantamaan näkyvää aktiivisuutta tuolla kyseisellä alueella. Nyky-FF:ät kuuluu muutenkin lempparipelialueisiini ja modaisin sitä tosi mielelläni. Teen mielestäni kohtalaisen ahkerasti töitä tuolla Animepuolella ja luotan siihen, että ylläpito jo tietää ainakin sen, etteivät ne oikeudet minulla aivan turhaan ole. :)

~settitaiteilijana toimi Shoopuf <3

Wolf in the throne room Enkuli:n avatar
    Liittymispäivä
    2.12.2002
    Sijainti
    Saalistamassa
    Ikä
    29

Oletus

Tässä teille tarjous josta ei voi kieltäytyä: Enk ottaa miittialueen huostaansa.

Perustelut? Banaanimafian kummisetänä olen erittäin soveltuva pitämään alueen siistinä, tai muuten...
    'nuf said.
    Luovan työni koti: Tiny Universes

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

Jaa, jaksaisikohan vielä kolmanneksi kerraksi edes yrittää tulla modeksi? :D

Nojoo, itsehän silloin dumbbasin klassikkoalueen moderointi hommat, kun ei enää se alue kiinnostanut, mutta nykyään, itse asiassa viimeksi pari päivää sitten ajattelin tuossa juuri tuota Sony-aluetta. Playstatonin kannattaja olen ollut jo vuodesta 97, (98 sain oman ekan pleikkarin) ja nykyään tulee päivässä pelattua sillä joinakin päivinä jopa aamusta iltaan. (Eilen esimerkiksi. Loma, kiitos vaan.) Luotettavuutta luulisi löytyvän, olen foorumeilla jo reippaasti yli 1,5 vuotta ollut aktiivisena käyttäjänä ja olen ollut jo moderaattorina aiemminkin, minkä tähden kaikki sen alan toimet ovat jo tuttuja.

Sonysta vielä lisää, itse käyn lähestulkoon joka päivä ainakin jossain välissä ainakin Tiltistä lukemassa uutisia, mikäli tiedän, että Ps2:lle on tulossa joku uusi kiinnostava peli tai jotain muuta uutta. Tarkkailen tilannetta tavallaan joka päivä. Ja Playstation pelejä löytyy 1:lle nopean laskun mukaan 32 ja kakkoselle 24, joten myös useista peleistä löytyy tietoa. (ja monia olen joskus myynyt poiskin tai pelannut esim. kavereiden tai sukulaisten luona, joten tietoa löytyy useammasta kuin noista) Ja sitten vielä PSP minun pitäisi saada tässä parin kuukauden päästä viimeistään ja Ps3:n myös tulen varmasti hankkimaan.

Niin ja aktiivinen olen vieläkin vaikken postaakkaan enää yli kymmentä postia päivässä niin kuin ennen. Käyn nykyäänkin foorumit tsekkaamassa joka päivä useamman kerran ja postaan niihin ketjuihin joihin on jotain sanottavaa.

Ja sitten vielä PS: Mikäli JF:llä itsellään on kiinnostusta niin Qualinin ohella minäkin suosittelen häntä moderaattoriksi.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Oletus

Mjooh. Kaipa voisin ilmoittaa olevani vapaaehtoinen modettamaan tuota Nintendo-aluetta mikäli viisaammat eivät sitä huoli. Ei minulla ole mitään erityistaitoja, paitsi että voitin melkein Kaapin Smash Brosissa. Se on ehkäpä sellainen alue jota seuraan aktiivisesti, ja jonne ei tule niin paljoa viestejä ettenkö ehtisi niitä kaikkia tarkistamaan. Haluan nimittäin säilyttää vielä postitusintonikin. Ahihi, ja silleen.
    GO GET 'EM, SEXY!!

Warrior Leon:n avatar
    Liittymispäivä
    15.1.2004
    Sijainti
    Kuopio
    Ikä
    21

Oletus

Täytyy yrittää.

Ehdottaisin itseäni tuon Sony alueen moderaattoriksi. Omistan PS2:sen ja kaikkia muita Sonyn konsolia tuotoksia olen kokeillut. Myöskin minulla on Sonyn äänentoistosetti \o/. Ne muuten toimivat tosi hyvin, subbari potkii minut seinille. Muista ehdolla olevista alueista en välitä, koska en edes niillä hirveästi kirjoittele. Kieltämättä en Sonyn alueellakaan, mutta se on niin, koska siellä kun ei ole koskaan mitään kivoja ketjuja. Noh, aktiivinen olen, ainakin nykyään. Tietenkin toi minun vuoden taukoni kummittelee, mutta kyllä minä täällä silloinkin kävin, en vain postannut. Ja joka päivä olen täällä. Kahteen otteeseen, noin kello kolmelta ja noin kello yhdeksältä. Arkipäivisin ainakin. Viikonloppuna olen ehkä enemmän ja ehkä vähemmän. Ja harmi, että musiikki alue ei ole ehdolla, vaikka Welc pitää kyllä itse parempaa kuria kuin monet moderaattorit yhteensä Musiikki nyt vaan on helvetin hieno asia silti.

//Niin ja ehkä toinen alue minkä voisin sittenkin sanoa, on tuo Final Fantasy VII-IX. Nämä kaikki pelit kun olen moneen kertaan läpi pelannutkin. Muttamutta, tämä ei taida olla kyllä mikään kunnon perustelu.
    Viimeksi muokannut Leon : 5.1.2006 klo 15:24:44
    Tiberius, I would finish, place cock in arse.

Oletus

Jospa minäkin voisin yrittää. Ensiksi voin aivan suoraan sanoa, ettei minulla ole aiempaa kokemusta moderoimisesta. Käyn kuitenkin täällä lähes poikkeuksetta joka päivä ja katson melkein kaikki alueet läpi. Taukoa tuli vain alkuaikoina, vaikka en kirjoittele kauheasti tällä hetkellä. Alueiksi kävisi ainakin Miitit ja Sony. Final Fantasy VII-IX sekä PC:kin kelpaisivat hyvin, vaikka PC:tä en käytäkään kauheasti pelaamiseen. Puutteena tosin Sonyn puolella saattaa olla MGS-ketjut, koska en ole pelannut kuin ensimmäisen osan läpi.

// Niin ja tuo luotettavuus. Hankala määritellä, mutta koska olen täällä ollut kahden kuukauden päästä kaksi vuotta, niin uskoisin, että minuun voi luottaa. Enemmän tai vähemmän.

/// Vielä yksi asia. Jos Rune aikoo ehdokkaaksi, niin Rune vaan Final Fantasy I-VI alueelle.
    Viimeksi muokannut Aki : 5.1.2006 klo 16:33:14
    Paljon kiitoksia sekä avasta sekä signusta Ze Shoopufille
    "Elämästä ei selviä hengissä"

Suljettu ketju

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä