+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 21:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 303.

Ketju: Oma peli? (yleistä keskustelua omista peleistä, peliesittelyt ym.)

Bite Bug jeti85:n avatar
    Liittymispäivä
    9.1.2003
    Sijainti
    siel jossain?
    Ikä
    26

Post Oma peli? (yleistä keskustelua omista peleistä, peliesittelyt ym.)

Tietääkös kukaan tietokoneella ohjelmaa nimeltä RPG maker 2000 tai vastaava 95. Itse olen tiennyt tämän ohjelman jo kauan ja aattelin kysyä muilta että tietääkö kukaan. Itse olen myös yrittänyt tehdä sillä pelejä (sehän on siis RPG pelinteko ohjelma), mutta ne on aina jäänyt kesken ideoiden päätyttyä tai laiskuuden takia. Grafiikka 2000:ssa on vanhojen final fantasyiden luokkaa (ff5,ff6). 95:sta en taas toisin tiedä paljoa muuta kuin, että se on vanhempi versio ohjelmasta ja grafiikka enemmän piirrosmaista esim. taistelut näyttävät puuväri sodalta, aika suttuista mun mielestä. Ohjelman tekijä on ASCII, joka on myös tehnyt muita ohjelmia kuten Fighter maker ja SIM RPG maker jossa saa tehtyä strategisimpia taisteluita kuin fft:ssa tai bl:ssa. Ohjelma ei ole kovin iso ja sen saa aika monelta sivulta. Kirjoita vaan esim. Googleen niin kyllä löytyy . Ascii on myös julkaissut vähän aikaa sitten uuden rpg makerin , mutta en nyt muista koko nimeä. Sitten vielä siitä taistelu systeemistä mikä on 2000:ssa 95:ssa silmistä kuvattu vuoropohjainen. Jos joskus olet pelannut Dragon questia, niin tiedät mitä tarkoitan. Siinä uudessa pitäisi olla jo sivuttain kuvattu taistelu. Ohjelma vaatii aluksi vähän totuttelua ja pientä harjoitusta, mutta se oppii aika helposti. Jos osaat suht koht hyvin englantia niin kieli ei pitäisi ainakaan olla mikään probleema. Hakekaa ihmeessä jos ette jo omista

tr00 banana warrior yksisiipi:n avatar
    Liittymispäivä
    16.5.2002
    Sijainti
    JKL
    Ikä
    28

Oletus

Kyllähän minulla on tuo kaksitonninen. Ei se vaikea ole, enkku on niin helppoa. Mutta se osa joka jäi netistä noutamatta on itse ohjekirja. Noh, ei häthiä mithiä, kyllä sillä olen jotain tarinantynkää saanut sorvattua, mutta mitään en ole valmiiksi saanut. Tekeillä olisi joku parintunnin mittainen Final Fantasy parodia, johon pitäisi apinoida mahdollisimman paljon Fantasiaa, tietenkin kehnolla huumorillani höystettynä. Tarinassa siekailevat mm. Baskeri, Pilvi, Aetheris, Fatima, Kaitsu, Lukko, Cello, Burzum, Darra, Katka ja Seppo, yksisilmäinen enkeli. Katsoo sitten, miten saan koottua huonoa ja jopa naurettavaa tarinaa kasaan. Mutta hölmöä siitä tulee.

RPG Maker 2000 on muuten ihan hyvä ohjelma (kun en parempaakaan tiedä) ja siinä on kohtuulliset grafiikat, musat ja äänet mukana, mutta kenttäeditointi voisi olla ehkä hieman monipuolisempaa. Niitä tekstuureja kun saisi olla vähän enemmän. Tarinan rakentaminenkin on suht helppoa, mutta kyllä siinä välillä kärsii hermot. Tekis mieli vaan pelata.

Mutta oottakees, Fabulous Fantasy: Fool fighters ilmestynee jo tämän vuoden puolella, joten siitä tullee kova vastus markkinoiden muille hiteille.
    o.o

Soldier Eliroaero:n avatar
    Liittymispäivä
    3.11.2002
    Sijainti
    NEB-M00-Helios03 (Tellus)
    Ikä
    29

Oletus

Tiedän kyllä RPG Makerin ja RPG Maker 95 on sellainen millä tuli jotain väsättyäkin.

Mutta sitten tulikin vastaan jotakin tehokkaampaa (totaali kontrolli) Awesome Softwaren nykyisin Awesome Computingin RPG Toolkit Development System jonka kolmas versio on para-aikaa työn alla ja jota odottelen mielenkiinnolla... saa nähdä miten se isometria toimii.

RPG Maker kakstonnista en olekaan kokeillut mutta olen kuullut, että se on huomattavasti monipuolisempi kuin 95.
    Enea va sentesat ya jodona lom rumb.
    Sentes lojaliym ylati kaire myun

(Yksi kuudesta ja joukon johtaja. Kuuden uskollisuus ylittää kaiken muun.)

"Tulukaa vaan päälle tulukaa kaikki! Me kestetään ja te ette eli kaikki on hyvin."

~I am Jeth's and Lizia's uncle~
    ~I am enemy of Evil~

"Horrys est van iximatien (Dark side is for idiots)" ~Shimayla

Avan tuhertanut: minä itse

Pedobear memo:n avatar
    Liittymispäivä
    7.8.2002
    Sijainti
    Where your loli is
    Ikä
    23

Oletus

RPG Maker 2000 löytyy koneelta, ja teen sillä just peliä nimeltä Secret of the Leonids, kuten täällä siitä jo ilmoitin... Se vaan vähän junnaa paikallaan, ku ei oo intoo! Se on FF-tyylinen normaali RPG, ei mitään erikoista. Siinä seikkailee Vin, Lyanna, Lukah, Cleo, Leon, Fiona, Wade ja Amber! Ihan hatusta heitettyjä nimiä! Eiköhän se tossa kevään loppu puolella ilmesty!

Hyvä ohjelma on ja ihan tasokkaita pelejä pystyy tekemään!

Alkujaan kirjoittanut yksisiipi
    RPG Maker 2000 on muuten ihan hyvä ohjelma (kun en parempaakaan tiedä) ja siinä on kohtuulliset grafiikat, musat ja äänet mukana, mutta kenttäeditointi voisi olla ehkä hieman monipuolisempaa. Niitä tekstuureja kun saisi olla vähän enemmän. Tarinan rakentaminenkin on suht helppoa, mutta kyllä siinä välillä kärsii hermot.
    Siinähän se oli! Tarinan rakentaminen on tosiaankin suhtkoht helppoa, mutta textuureja sais kyllä olla enemmän! Onneks siihen voi liittää omaa musiikkia ja kuvia!

Viimeksi muokannut memo : 22.1.2003 klo 16:08:27

There is no way that you can touch her like I do

Oh no, she thinks of me when she's with you

Dragoon Niera Kuuranpoika:n avatar
    Liittymispäivä
    31.10.2001
    Sijainti
    Hamina
    Ikä
    31

Oletus

RPG Maker 2000 on muuten ihan hyvä ohjelma (kun en parempaakaan tiedä) ja siinä on kohtuulliset grafiikat, musat ja äänet mukana, mutta kenttäeditointi voisi olla ehkä hieman monipuolisempaa. Niitä tekstuureja kun saisi olla vähän enemmän.
    Jos ymmärsin oikein mitä tarkoitit niin saahan niitä kenttägrafiikoitakin tehtyä itse ja netistä niitä löytyy myös. Vai tarkoititko että yhdessä "grafiikkasetissä" saisi olla enemmän vaihtoehtoja? Se on kyllä totta, mutta kyllä noillakin pärjää, kun editoi grafiikkasettejä jättäen pois ne osat joita ei tarvitse ja korvaa ne uusilla. Tietysti Tilesets-kansion koko kasvaa kun tekee grafiikkaseteistä monta variaatiota, mutta eiväthän ne kohtuuttomasti tilaa vie.

Ja Eliroaero, kyllä RPG Maker 2000 on tosissaan huomattavasti monipuolisempi. Itsekin aloitin 95:llä, mutta kun opettelin käyttämään 2000:ta, eipä tehnyt enää mieli palata väkertämään 95:llä. Ainoa etu RPG Maker 95:ssa oli se että ohjelma tuki vakiona myös ä- ja ö-kirjaimia, jotka 2000:een joutui patchaamaan. Kokonaisuutena 2000 on kuitenkin ylivoimainen edeltäjäänsä verrattuna. Laajemmat grafiikkasetit, hahmojen kasvokuvat valikoissa ja muutenkin parempi valikkojärjestelmä jne.

Nythän on myös tulossa RPG Maker 2003, jossa pitäisi kuvien mukaan olla ainakin perinteinen sivusuunnasta kuvattu taistelujärjestelmä. Saa nähdä julkaistaanko tuota muualla kuin Japanissa, jotain huhuja mahdollisesta länsijulkaisusta ainakin on ollut liikkeellä. Mahdollisesti RPG Maker 2000:lla aloitetut peliprojektit voisi siirtää 2003:en. Toivotaan että tuo ilmestyisi.
    Viimeksi muokannut Niera Kuuranpoika : 7.2.2003 klo 12:48:36

Soldier Storm Summoner:n avatar
    Liittymispäivä
    2.6.2003
    Sijainti
    Throne of Sins
    Ikä
    21

Oletus

Tiedän RPG Maker 2000:n, koska teen sillä itse peliä nimeltä Eternal Quest.
    Aika alkuvaiheessa vasta.

Kiitokset cRaZy Al BhEdille hienosta signusta!
    Ava © 2004 Storm Summoner.

Vieraile Game Maker Suomessa. Se sisältää
    jokaiselle Game Makerin käyttäjälle jotakin!

"Hurls an immense fiery boulder..." Rune:n avatar
    Liittymispäivä
    19.1.2002
    Sijainti
    Joensuun sotkalampi
    Ikä
    23

Oletus

Imutan sitä juuri (suoperia, siirto nopeus 40 kt. sekunnissa, ja kasvaa yhä!), mutta saksankieliseltä sivulta. Onko vaikea käyttää? Pitääkö siihen imuttaa erikseen nuo sprite setit ja muut tuolta sivulta? (no nyt on 50 kt. sekuntiin, ja siihen taisi pyähtyä. ) Ja ei saisi englannin kielistä kotisivua, vaikka kyllä minä jotain selvää saksastakin saan. Voi olla suhteellisen mielenkiintoista...

Heetkinen... tuossa minkä imutin oli vain läjä musiikki ja kuva tiedostoja. Missäs se itse ohjelma on? Tuossa readmessa neuvotaan avaamaan RPG maker 2000 ja bla blaa blaa. Mutta kun en minä semmoista ole mistään saanut... Antakaahan tänne kunnon linkki. Mistä saa kaiken tarpeellisen.
    Viimeksi muokannut Rune : 15.7.2003 klo 13:43:27
    "Oh, to the Hades with the manners! He's a complete bastard, and calling him that insults bastards everywhere!"
    -Nalia De'Arnise

-For a pessimist, I'm pretty optimistic-

Oletus

Rpg maker 2000 on hallussa. .
    Teen pelejä melkein joka päivä,
    vaikken ole mikän loistava pelin tekijä.
    Värkki on aika kätevä mutta yleensä seikkailun tekemiseen kyllästyn nopeaa. Kuinka monta peliä sinä olet tehnyt? Minä olen tehnyt 7.

Imp Baralai_X2:n avatar
    Liittymispäivä
    30.7.2004
    Sijainti
    Virolahti, Finland
    Ikä
    24

Question Oma peli? (yleistä keskustelua omista peleistä)

Heh-heh... Elikkäs siis, tiedän että kaikki jotka ovat joskus pelanneet ovat toivoneet että pääsisivät itse tekemään omaa peliä tai yms. Ainakin minä olen!

Minun tuo toiveeni on jo pikkuhiljaa alkamassa toteutua, sillä teen tällä hetkellä kokonaiset viittä uutta peliä, joiden tarina sijoittuu joihinkin rope peleihin kuten pelini Legend of Aranna joka on jatko-osaa Legend of Dragoonille. Hooh, en itse asiassa oikein tiedä itsekkään miksi kirjoitan tätä viestiä, mutta ajattelin vain että voisi olla hauska tietää onko täällä päin mualimoo muitakin pelin tekijöitä... Tietenkin voin alkaa kirjoittamaan tänne vähän peleistäni, mutta taidan nyt jättää sen sikseen... Mutta sivuilleni on tietenkin tulossa tietoa niistä yms tarvittavaa. Menkääs siis ihmeessä käväsemään ja tarkastamaan mitä kaikkea päässäni liikkuu...

My Inner Strength... Will defeat you forever = Baralai-X2 Homepage

Ps. Avatar ja Banner on omaa käsialaa, ja oma customoitu avatar/banner tai muu kuva on tilattavissa mailista. Liitteenä tarvitsen vain alkuperäisen kuvan sekä tietoa minkälaisen tahtoo...

"Reality is a momentary dream, but a dream is reality for and eternity."

Dragoon Niera Kuuranpoika:n avatar
    Liittymispäivä
    31.10.2001
    Sijainti
    Hamina
    Ikä
    31

Oletus

Olen minäkin omaa peliäni väsäillyt RPG Makerilla jo muutaman vuoden. Viime aikoina itse tarinan eteneminen on ollut tosin hieman hiljaista, lähinnä olen keskittynyt viilailemaan satunnaisesti yksityiskohtia paremmaksi. Pelin nimi on Siniristin saaga (kuten jotkut ehkä muistavatkin, olihan pelin demo täällä aikoinaan jaossa). Peli pohjautuu suomalaiseen muinaismaailmaan ja vaikutteita on otettu jonkin verran myös esim. FF-peleistä, pelissä on Fennia-niminen maa joka vastaa Suomea (aiemmin käytin maasta nimeä Kalevala, mutta sittemmin muutin sen Fenniaksi).

Pelin päähenkilö on Fennian kruununprinssi Niera Kuuranpoika (jolta lainasin nimimerkkini). Niera on hahmoluokaltaan dragoon (tai rakuuna, jota termiä käytän pelissä), ja hän hengailee mieluummin ystävänsä Kirsikan kanssa, kuin keskittyisi tuleviin velvollisuuksiinsa maan tulevana hallitsijana. Kirsikka (Kirsi) Hannuntytär on Nieran tyttöystävä, ja taitava miekankäsittelijä joka suunnittelee tulevansa jonain päivänä ritariksi. Kirsikka on kuitenkin luonteeltaan melko kiivas ja äkkipikainen, mikä ei välttämättä ole ritarille sopivaa mutta Kirsikka ei vaivaa asialla päätään. Nieran sisko, Alma Kuurantytär on luonteeltaan taiteellinen, ja hän suhtautuu asemaansa syvemmin kuin veljensä. Mukana on myös muita hahmoja.

Peliä on siis tehty jo monta vuotta, alunperin tarina sai alkunsa keväällä 2000 ja itse peliä aloin tekemään kesällä 2001, mutta kyllä se vielä joskus valmistuu, vaikka projekti onkin edennyt melko hitaasti.
    Viimeksi muokannut Niera Kuuranpoika : 11.6.2006 klo 10:01:13

Kraut-sama Jackal von ÖRF:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Oletus

Joskus hamassa tulevaisuudessa aion rakentaa seuraavanlaisen pelin, koodinimenä J3DBots.

J3DBots on tekoälynohjelmointipeli tyyliin Robot Battle ja kymmenet muut vastaavat. Pelaajat ohjelmoivat robotilleen tekoälyn, jonka jälkeen robotit laitetaan taistelemaan toisiaan vastaan ilman vuorovaikutusta pelaajan kanssa. Roboteilla on varustuksenaan ainakin tykki, tutka ja liikkuminen. Tiimipeliä varten robotit voivat lähetellä viestejä keskenään.

Erona muihin tämäntyyppisiin peleihin on, että J3DBots on täysin kolmiulotteinen ja käyttää realistista fysiikkamallinnusta (melko varmasti Open Dynamics Engine). Robottien varustukset voi valita laajasta arsenaalista oman runkonsa ominaisuuksien rajoissa (kantokyky, turrettien paikat, lämmöntuotanto) kuin MechWarrioreissa ikään. Perusrunkona on perinteinen tankki (tai ilmatyynyalus, jos renkaiden/telaketjujen mallintaminen tuottaa päänvaivaa), mutta myöhemmin olisi mahdollista tehdä myös lentokoneita, helikoptereita ja mechoja. Sukellusveneetkin voisivat olla mahdollisia, jos veden mallintaminen onnistuu hyvin.

Pelaajille on useita erilaisia turnauksia mm. pelaajan kokemuksen ja käytettävissä olevien robottien rajoituksien mukaan. Pelimuotoina ovat ainakin perinteiset Deathmatch ja Team Deathmach. Edistyneempiä muotoja olisivat mm. Capture The Flag, jalkapallo, kilpa-ajo ja mitä nyt vain mieleen tulee. Voittamistaan peleistä pelaajat saavat lisää krediittejä, joilla varustella bottejaan, ja tietenkin parempi sijoitus ranking-listoilla.

Peli on tarkoitus ohjelmoida Javalla ja C++:lla. Pelaajat käyttävät bottiensa tekemiseen Javaa ja asiakasohjelmisto, jolla katsotaan pelien tulokset, on kirjoitettu kokonaan Javalla. Palvelinohjelmisto simuloi pelit ja kirjoittaa peleista lokitiedoston, jota voi katsella aiemmin mainitulla asiakasohjelmistolla. Palvelinpuoli on kirjoitetaan Javalla ja kytkökset fysiikkamoottorin kanssa C++:lla.

Keskeisimmät komponentit aion ohjelmoida itse, kunnes on alfa-versio demottavaksi, mutta varsinkin 3D-grafiikkaa varten toivon löytäväni lisää halukkaita osallistujia projektiin. Peli on vasta luonnostasolla, joten henkeään on vielä turha pidätellä tai ehtii tukehtua monta kertaa.

Sorcerer Zenes:n avatar
    Liittymispäivä
    5.8.2003
    Sijainti
    Tampere, Finland
    Ikä
    23

Oletus

Joskus tein peliä nimeltä Final Fantasy XIII. Peli jäi kesken ja siitä tuli aika humoristinen.

Juoni: Maahan hyökkää paha Hjördis avaruusaluksellaan ja valtaa erään linnan. Linnan ovelle laitetaan vahtiin vahtikoira Jeppe. Hjördistä vastaan lähetetään 4 henkinen ryhmä, johon kuuluu: Corto kuninkaan poika, Mora Puukkomies , Turgo "Eläin" ja Pele Maagi! Niin he lähtevät matkaan.

Peli oli todella hieno. Peluussa siihen asti jonne sain sen tehtyä kesti n. ½h.

Bite Bug Rowan:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2004
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    22

Oletus

Aah... pelien tekeminen on yksi suurimmista harrastuksistani. Välineet RPG Maker 2003 ja RmRecker.

Sitten itse peliin.... sen nimi on Anerthia: The Land of Light and Darkness, ja se on samalla ensimmäinen julkaistavaksi päätyvä pelini. RTP:tä löytyy vain äänitehosteiden ja muutaman Panoraman saralla, muuten peli käyttää Macin ja Bluen luomaa REFMAP-grafiikkaa (joita on Chipsettejä, Charsettejä ja Facesettejä). Joskus harkitsin RTP-tyylisiä Charsettejä, mutta päädyin REFMAPpiin.
    Ja sitten juonen vuoro. Luvassa ei ole mitään mullistavaa.

Anerthian maailmaa ravisuttaa suuri sota kahden voimakkaan kuningaskunnan välillä (Grandarn ja Naggaroth). Grandarn on heikoilla neljän mahtavan arkkimaagin kadottua. Sitten, Grandarnin nuori kuningas Ragen löytää vanhan kirjoituksen, jossa kerrotaan Valon ja Pimeyden laaksosta, jossa on ennennäkemättömän paljon manaa, maagista elämänlähdettä (enkä ole pöllinyt mistään!). Laakson olemassaolo on arveluttavaa, ainoa siellä käynyt on Professori Ward, joka tuli reissunsa jälkeen vieläkin hullummaksi. Muiden vaihtoehtojen puutteessa kuningas lähettää osan armeijastaan etsimään laaksoa, jota ei välttämättä ole edes olemassa.

Paperilla juoni ei vaikuta kovin hyvältä, enkä muutenkaan viitsinyt kertoa enempää, muuten olisin spoilannut ja pilannut tulevan pelikokemuksenne. No, voi kai sitä jotain kertoa juonen lisäksi. Ensinnäkin, pelissä tulee olemaan 50 pelattavaa hahmoa, kyllä, se on paljon, mutta juonta seuraamalla saat vain 14 käyttöösi, muut saat ihan muualta. Hahmojen määrä kertoo jo jotain siitä, että sidequesteja on sitten ihan helkutisti. Aseita on tällä hetkellä yli sata, mutta kaikki eivät ole välttämättömiä, ensimmäiselläkin aseella pärjää ihan mainiosti (jos käy sepän luona asettamassa aseeseen uusia kykyjä. Tämä käy vain hahmojen ensimmäisiin aseisiin). Skillejä on laidasta laitaan: Black- ja White Magiccia, Summoneita, Throw-kyky ym. ym. Myös Blue Magic on sisällytetty.

Pelin kestosta voin sanoa sen verran, että läpipeluussa menee kauan, siis tosi kauan. Ja kun vielä sidequestit heitetään samaan sössöön, menee vieläkin kauemmin. Squarelta olen pöllinyt jotain, kuten manan (mutta minun manani käyttötarkoitus on hieman erilainen) Mana-peleistä, Leviathan-summonin (en keksinyt mitään hyvää nimeä vesi-summonille, niitäkin on jo viisi kappaletta) ja kaikenlaista muuta pientä krääsää.

Päähahmo on Vance Craveylun, miekankäyttäjä Naggarothista joka varjostaa Grandarnin armeijaa rahasta. Vancen pääase on miekka, ja erikoisskilleinä hänellä on Sword Art ja Dragon's Eye. Hän yrittää selvitellä välejään siskonsa kanssa, joka opiskelee parhaillaan alkemistiksi.

Eipä tässä kai muuta voi kertoa, ei mitään muuta kuin että editoin tähän screenshotit, jotka otan varmaankin tämän viikon sisällä.

Oho, tulipas vähän pidemmänpuoleinen viesti...
    Viimeksi muokannut Rowan : 2.8.2004 klo 14:46:41
    Saanen ehdottaa, että tämä on skandaali.
    Siellä rasahti, se on hirrvi!

Dragoon Moonstone:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2003
    Sijainti
    Jyväskylä
    Ikä
    24

Oletus

Se on hieno harrastus, johon en ole uhrannut aikaa kuin vajaan vuoden. Tällä hetkellä on vielä ensimmäinen projektini erittäin keskeneräinen. Tai no projekti joo... Enemmän se on jonkinlainen harjoituskappale. Kunhan se joskus valmistuu saatan sen vaikka heivata nettiin. Sen verran kerron siitä että, koko homma pyörii vain ja ainoastaan hahmonkehityksessä ja parempien varusteiden hankinnassa. Taistelusysteemiin on lainattu Final Fantasyjä enemmän kuin vähän (ATB mittarit ja satunnaistappelut). Taitopuolelta eniten kopiointia on suoritettu Diablon hahmonkehitys suunnasta. Koko komeus on toteutettu Visual Basicilla (Joo tiedän kankea on...). Pelissä olisi tarkoitus olla sellaiset pyöreät sata vihollista, joista osa on uniikkeja. Siinä on myös jo nyt 40 erilaista eri aseluokille jaettua taitoa. Kun taitojen päälle heittää viellä toistakymmentä taikaa ja pari erikoistaitoa niin minulla on sangen suuri homma tasapainottaa eri taitojen tehot. Taidot on jo koodattu enää vihollisten statit ja iskut mitä ne käyttävät puuttuvat. Sen jälkeen pikkuviilausta ja soppa on valmis. Olen myös ajatellut tehdä jonkinlaisen kaksinkamppailutilan missä kaksi ihmispelaajien hahmoa voi taistella keskenään. Se onkin sitten ainoa pointti kehittää omaa hahmoa.

Muutamat ideani tulevien projektieni varalta ovat sellaisia että tarkoitus on pelata sokeata hahmoa ja tavoitteena on selvitä arjen tavallisista askareista. (kaupassa käynti, lomamatka jne.) Toinen mahdollinen tuleva projekti on jonkinlainen Rainbow Sixin suunnitteluosion (Varmaan samanlaisia suunnitteluosioita on myös muissa Tom Clancy peleissä) ja Metal Gearien risteymä. Jälkimmäistä olen myös miettinyt hieman enemmänkin.

Joskus muinoin (ennen kuluvaa kesää) ajattelin että seuraava projekti voisi olla jokin rope minkä pointti olisi se että hahmo kehitetään ennen seikkailun alkua ja itse seikkailun aikana vain keskitytään tarinaan (tai tappeluihin jos en saa rustattua hyvää tarinaa).

Eli onhan noita ideoita. Kun vain olisi aikaa opetella kunnolla ohjelmoimaan vaikkapa C++ :saa että pääsisi kunnolla paneutumaan pelien kimppuun, visual basic kun on kankea. Heh. Jos nyt sitten alan opettelemaan c++ :saa saattaa siihen mennä sangen pitkä aika ennenkuin osaan sitä sen verran että uskallan alkaa tekemään jotain niinkin massiivista projektia kuin mitä olen suunnitellut.

Bite Bug
    Liittymispäivä
    10.8.2004
    Sijainti
    kuopio
    Ikä
    20

Oletus

Olen päässyt tekemään omaa peliä Rpg maker 2003 jota on tehty vasta 25%
    Noh tarina on pöllitty FInaleista ja Chrono triggeristä kuten myös hahmot nimet ja taijat.
    Lähettäkää mulle viestiä jos teillä on oma RPG maker peli ja sen lataus sivusto.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä