Minä yritin etsiä tälle pelille omistettua ketjua, mutta eipä sitä löytynyt. No kumminkin innostuin pelaamaan tätä kyseistä peliä, ja olisi kiva tietää onko kukaan muu hurahtanut tähän erittäin laajaan RPG-nettipeliin?
Omasta mielestä tässä pelissä grafiikka on tarkkaa, ja pelimaailma on siis uberin iso eli juoksemista paikasta toiseen riittää silmän kantamiin. (onneksi kaunpungeissa on gatekeeperit) Pelaaminen itsessään ei ole vaikeaa, koska suurimmalta osin pelaaminen tapahtuu hiirellä. Pieniä bugeja kyllä on sukeltanut mukaan, mutta peli nautintoa se ei hukuta lainkaan.
Oma hahmo on 18 levelin human mystic. Hahmoluokkia on viisi: örkkit, ihmiset, mustat haltia, haltia ja kääpiöt. Kaikissa luokissa voi valita maagin ja taistelijan väliltä, mutta kääpiöillä on vain taistelijoita. Siis jokaiselle pelaajalle löytyy varmasti omanlaisensa hahmo.
Olisi kiva kuulla kunnon perusteluja/kommentteja tästä pelistä, joten yhdistykäämme Lineage 2 pelaajat!

Vastaa siteeraten
kuten myös visuaalinen toteutus ja hahmojen varusteet.
. Itse olen siis tätä pelaillu about 3 vuotta priva servuilla. Aina välillä kyllästynyt ja pitänyt taukoa, ja välil vaihdellut servua. Yleensä servun rate ollut siinä 10-15x. Ja nyt varsinkin ollut jo noin puoli vuotta tai enemmän siitä kuin viimeksi pelasin, ja siitä kun viimeksi pelasin aktiivisesti.. No, lähemmäksi vuotta menee.
.
. Niin voidaan vaikka pelailla partyssa