+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 15.

Ketju: Lineage 2

Bomb Sephyna:n avatar
    Liittymispäivä
    28.11.2005
    Sijainti
    Midgar
    Ikä
    25

Oletus Lineage 2

Minä yritin etsiä tälle pelille omistettua ketjua, mutta eipä sitä löytynyt. No kumminkin innostuin pelaamaan tätä kyseistä peliä, ja olisi kiva tietää onko kukaan muu hurahtanut tähän erittäin laajaan RPG-nettipeliin?

Omasta mielestä tässä pelissä grafiikka on tarkkaa, ja pelimaailma on siis uberin iso eli juoksemista paikasta toiseen riittää silmän kantamiin. (onneksi kaunpungeissa on gatekeeperit) Pelaaminen itsessään ei ole vaikeaa, koska suurimmalta osin pelaaminen tapahtuu hiirellä. Pieniä bugeja kyllä on sukeltanut mukaan, mutta peli nautintoa se ei hukuta lainkaan.

Oma hahmo on 18 levelin human mystic. Hahmoluokkia on viisi: örkkit, ihmiset, mustat haltia, haltia ja kääpiöt. Kaikissa luokissa voi valita maagin ja taistelijan väliltä, mutta kääpiöillä on vain taistelijoita. Siis jokaiselle pelaajalle löytyy varmasti omanlaisensa hahmo.

Olisi kiva kuulla kunnon perusteluja/kommentteja tästä pelistä, joten yhdistykäämme Lineage 2 pelaajat!
    Mikä on minussa vikana? Voisiko
    kysessä olla liika taiteellisuus tai
    pelkkä kuvahulluus?

Oletus

Itse en peliä pelaa, mutta kaverini aikoinaan pelasi kyseistä peliä. Näytti aika nätiltä, mutta pelissä ei näyttänyt juuri olevan mitään "uutta". Aika samanlainen fantasia-roolipeli kuin muutkin vastaavat.

Juoksemista tosiaan näytti olevan ihan tarpeeksi, hahmoja oli aika paljon ja maailma vaikutti laajalta ja kauniilta. Onko peli siis ilmainen?
    "I'm gonna beat you like a red-headed stepchild!"

Liittymispäivä
    28.11.2005
    Sijainti
    Midgar
    Ikä
    25

Oletus

Jotkin serverit ovat maksullisia, mutta zephyr-serveri on ilmainen.
    pelkkä kuvahulluus?

Oletus

ilmaisserverit , toisinsanoen tämä zephyrys ovat suuremmalta osin emulaattori pohjaisia eivätkä vastaa aitoja , mutta jotkut kiinalaiset pöllivät aidot serverit ja nämä serverit ( myös suurimmat ) ovat laittomia. Itse olen pelannut ja rustannut servereiden kanssa tätä peliä yli vuoden ja Lineage sarja on vieläkin se paras

Liittymispäivä
    28.11.2005
    Sijainti
    Midgar
    Ikä
    25

Oletus

Jos joku on kiinnostunut Zephyr-severistä niin käykääpä tuolla sivustolla (http://www.deviantrealms.com/). Siellä on kaikki informaatio mitä tarvitsee tietää.

Zephyristä yleensä katsoen voi sanoa, että se toimii suhteellisen hyvin, mutta päivittäin se tuppaa kuormittumaan.

Pelaajat ovat yleensä ystävällisiä, mutta joukkoon mahtuu myös muutamia "verta nenästä kaivajia". Siksi turhat tappelut kannattaa välttää alussa, mutta "ilman syytä" kiusaajista pääsee eroon, kun löytää itselleen sopivan klaanin tai tekee itselleen sellaisen.
    Viimeksi muokannut Sephyna : 13.4.2006 klo 18:05:08
    pelkkä kuvahulluus?

Imp
    Liittymispäivä
    12.4.2006
    Sijainti
    Helsinki

Oletus

Tämä kyseinen peli näytti kiinnostavalta ja haluasini kokeilla, mutta tarttisin linkit mistä voisin ladata pelin ja neuvoa miten sen saa toimimaan noissa ilmais servuissa jos niissä pitää säätää jotain http://www.deviantrealms.com/)
    kyseinen linkki ei toiminut, joten voisiko joku kertoa.

Liittymispäivä
    28.11.2005
    Sijainti
    Midgar
    Ikä
    25

Oletus

En ihmettelekkään, miksi linkki ei toiminu, kun minä olin yhden sulkumerkin siihen tupannut. Nytten pitäisi linkki toimia ja asennus ohjeet löytyvät tuolta Zephyr asennusohje...

Toivottavasti nyt asiat ovat hieman selvemmät.
    pelkkä kuvahulluus?

Imp
    Liittymispäivä
    12.4.2006
    Sijainti
    Helsinki

Oletus

No joo nyt kyl toimii, mutta toi paketti on 2.3GB iso. Noh Nyt ku oon ladannu sen ja koitan purata sitä, winrar rupee heittää herjaa että setup.exe tiedosto olisi korruptoitunu? Onko teille käynyt näin? Jos on niin onko mahdollista korjata sitä?
    Viimeksi muokannut Hisoka : 16.4.2006 klo 18:26:23

Foot Soldier Val:n avatar
    Liittymispäivä
    5.10.2004
    Sijainti
    Joensuu
    Ikä
    28

Oletus

Päivitä winrar uusimpaan versioon ja sitten pitäisi toimia. Ainakin mulla tuo auttoi ja sen sai sitten purettua.
    42

Tonberry Scalio:n avatar
    Liittymispäivä
    4.4.2002
    Sijainti
    More or less not here
    Ikä
    30

Oletus

Ostin kerran kyseisen pelin alennuslaarista hintaan 4.90¤. Pelasin sen ilmaisen kuukauteni sen jälkeen kun Chronicle 4 julkaistiin.

Tai, puolet kuukaudestani. Kestin peliä 2 viikkoa ja 20 hahmotasoa. Kun hahmoni (human warrior) saavutti lvl20, tajusin, että tätä samaa itseään toistavaa grindaamista ne loput 55+ tasoa tulevat myös olemaan. Tehtäviä on hyvin vähän eikä useimmista niistä saa expoakaan.

Lyhyen pelikokemukseni aikana törmäsin useisiin botteihin, joiden ansiosta (ainakin virallisilla servereillä) inflaatio on hirveä. Kaikki maksaa miljoonia.

Tämä yhdistettynä tylsään hahmonkehitykseen ajoivat minut lopulta pois.

Sääli sinänsä, pelin musiikit ovat aivan loistavat (onpa minulla ne musiikit tallessa kuten myös visuaalinen toteutus ja hahmojen varusteet.

Näistä ilmaisista servereistä en tiedä, itse pelasin Gustin-serverillä. En tiedä jaksaisinko peliä vaikka se ilmainen olisikin.

Foot Soldier Legendary Atvi:n avatar
    Liittymispäivä
    19.3.2006
    Sijainti
    Black mage village

Oletus

Mahtava peli. Itselläni oli 22 human mystic kun into loppui ensimmäisen kerran mutta nyttemmin olen taas innostunut tästä. Harmi vaan että vanha servuni kaatui ja kesti hetken löytää uusi. Aion uudelle serverille tehdä orc raiderin. Mielestäni visuaalinen ulkoasu on erittäin miellyttävä verrattuna vaikka WoWiin tai RuneScapeen ja pelistä ei tekeminen lopu. Kaverin kanssa kohta pääsee pelailemaan vanhan killan kanssa.
    A living legend of black magic.

Kiitokset upeesta setistä MKUP:lle.

Tekstini (ja etenkin kakkien virheideni) ymmärtämiseen pitäisi olla vähintäänkin äidinkielen opettaja joten älkää välittäkö ja yrittäkää ymmärtää.

Warrior Elpy:n avatar
    Liittymispäivä
    7.3.2008
    Sijainti
    Espoo
    Ikä
    22

Oletus

*scroll of resurrection*

...

Joo eli thread henkiin. Epäilen kovasti että tätä peliä kukaan pelailee mutta jos pelailee niin ilmoittakaa ihmeessä . Itse olen siis tätä pelaillu about 3 vuotta priva servuilla. Aina välillä kyllästynyt ja pitänyt taukoa, ja välil vaihdellut servua. Yleensä servun rate ollut siinä 10-15x. Ja nyt varsinkin ollut jo noin puoli vuotta tai enemmän siitä kuin viimeksi pelasin, ja siitä kun viimeksi pelasin aktiivisesti.. No, lähemmäksi vuotta menee.

Muutta nyt kaverin kanssa (joka myös pelaillut priva servuil, ei tosin niin pitkään kuin minä) päätettiin sitten aukaista rahapussit (visa-electron siis) ja painua pelailemaan tuonne "retailille". Sunnuntaina idea syntyi, tänään vihdoin pienten NCsoftin verkkomaksu ongelmien jälkeen pääsin pelaamaan.

Oi että iski paljon muistoja. Sain jopa ekan päivän aikana kokea surullisen kuuluisan "Critical errorin" , joka normaalisti saa pään kiehumaan. Nyt se vaan muistutti siitä kuinka paljon tuota peliä joskus onkaan pelannut, ja kuinka monta ihanaa erroria on elämänsä aikana nähnyt .

Lineage itsessään on taas tietty päivittynyt. Silloin kuin itse viimeksi pelailin oli Lineage 2 vielä chronicle 5:ssa. Retailille oli niihin aikoihin juuri tulossa Kamael, tai itseasiassa taisi silloin juuri tulla. Mutta nyt onkin tosiaan tullut jo se Kamael, sitten Kamael+ eli Hellbound, ja nyt juuri 6.päivä tätä kuuta tullut Gracia part 1.

Itse en kuitenkaan tuota Kamaelia päätynyt koittamaan (se on siis uusi Race) vaan päätin suunnata ihmisten rogueen. Ja tarkoitus olisi luultavasti tulevaisuudessa tehdä siitä hawkeye eli jouska, ellei sit mieli muutu ja treasure hunter (puukko) vie mukanaan. Kuhan nyt katsoo, sinne on viel 22lvl jäljellä.

Yksi minkä ainakin huomasi tuossa on että aloittelijoiden lvl:ien saaminen pienillä lvl on tehty aika paljon helpommaksi. Ensinnäkin tuossa graciassa tuli Vitality systeemi, joka vastaa esim Wowin rest systeemiä. Eli kun et pelaa, saat exp bonuksia (tai jos taistelet raid bosseja vastaan). Ja tuossa pelin alussa vitality lvl tosiaan on max eli exp on 300%(kai, kerkesi tippuu lvl mulla ennen kuin tajusin koko juttua). Eli joo, sanomattakin selvää että aika paljon nopeammin tulee nuo ekat lvl. Mutta sitten tietty lähtee tippumaan se ja alkaa lvl olla enemmän sitä luokkaa mitä olenkin aikoinaan tuon retailin 1x olevan.

Itse nyt tämän ekan illan aikana pääsin levelille 18 ja aloitin täten ensimmäisen ammatinvaihdos questin tekemisen. Vitality lvl on vielä 2 eli nyt on kai 200% exp, mutta eipä se enää olekaan niin nopeaa . Eli vauhti on selvästi hidastunut. Ja ihan hyvä niin, eipä se olisi hauskaa kun kaiken saisi helposti ja liian nopeasti. lvl20->40 välin hankkimiseen meneekin sit jo varmaan viikkoja. Ainakin uskoisin näin. Mutta kerkeenpä siinä välis tosiaan miettii että hawkeye vai treasure hunter. kun toinen ammatinvaihdos suoritetaan tosiaan lvl40 (questit voi aloittaa jo kai 35 tai 36).

Mutta joo. Jos joku tätä pelailee niin kertokaa ihmeessä. Itse aloitin tuolla Teon serverillä. Lunalle olisin varmaan muuten mennyt kun se on uusin mutta katsoin niin siellä vissiin hinnat viel niin korkeat että mieluummin painuin sit Teonille. (ja kuulin että frantzilla on isoin botti-ongelma joten no thx).

Jos kukaan ei pelaa, niin tuskin tämä sit ketään kiinnostaakaa .

Mutta jos jonkun mielenkiinto heräsi ja harkitsisi aloittamista niin www.lineage2.com <- tuolta löytyy paaaaaaaaaljon tietoa. Ja minulta voi myös kysyä. Sen verran voisin sanoa että tuo on aika pvp-painotteinen. Ja perhanan hauskaa se onkin. (Ei pahalla wowin pelaajia kohtaan, mutta wowin pvp on ihan perseestä verrattuna L2, näin minun mielestä). Ainoaksi ongelmaksi jääkin sit riittääkö mielenkiinto pelailla tuota sinne isommille lvl missä pvp on parhaimmillaan (castle sieget, klaanisodat jne). Pienemmillä lvl voi oikeastaan harrastaa vaan world-pvp:tä. Mikä on kyllä hauskaa myöskin.

//kuukausimaksu on siis 13€. Aloitus 15€. Joko visalla (tai visa-electron) tai peliaikakorteilla (niitä saa esim verkkokaupast) voi maksaa. Sit on myös jotain americanblaablaa korttei ja joku toinen mutta niitä tuskin kukaan käyttää. Jos kiinnostaa niin tulkaa pian perässä . Niin voidaan vaikka pelailla partyssa
    Viimeksi muokannut Elpy : 19.8.2008 klo 22:31:19

Imp Jonzi:n avatar
    Liittymispäivä
    15.9.2008
    Sijainti
    Jyväskylä
    Ikä
    19

Oletus

Tämä nyt on ollut linssin alla viimesen kuukauden.

Tilasin puolenkuun peleistä - ja siellä postissa peli odottelee. Rahaa vain ei ole, jotta pelin postista voisi hakea.

Kuvia ja muuta tullut paljon katseltua, ja vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Aikoinaan olen tätä monella eri privaattiserverillä pelaillut, tosin vain lähinnä levelille 20. asti.

Patchattyna Gracia koneella - accountti uupuu.

Kuullut tosin olen, että pelisi olisi aikamoista jatkuvaa, puuduttavaa grindausta, mukaanlukien kova bottiongelma.
    Huonosta maineesta huolimatta testaan ja tuomitsen. Kuka tietää jos tästä alkaa suurenmoinen Lineage II addiktio, who knows.

Dark Elf Fighterilla luultavasti aloittamassa, tulevaisuus sitten ihan auki.

Warrior Elpy:n avatar
    Liittymispäivä
    7.3.2008
    Sijainti
    Espoo
    Ikä
    22

Oletus

Kun saat rahat hakea pelin postista ja pääset pelaa niin liity ihmeessä Teon serverille . Mun nick siellä siis on "DarkElpy". niin laitellaan PM
    (pm laitetaan niin että kirjoitat "nick teksti. Eli esim. "DarkElpy moi)

Pari vinkkiä aloitukseen. lvl1-20 menee nopeasti questeilla. ELi tee vaan niinkuin tutorial ja newbie guide käskee ja lvl20 onnistuu nopeasti. Ehkä tyyliin 2 tuntia . Tuota lvl on helpotettu ihan hirveästi uusissa päivityksissä. Sit sen jälkeen alkaa grindaus.

Lvl20-40 on aika pitkälti grindausta ja sit kannattaa myös yrittää saada raid boss partyja, ja myös kamaloka on hyvä tappaa päivittäin ("instance raid", eli sellainen vähän heikompi. 3-6 ihmistä tarttee siihen).

lvl40+ sit on oikeastaan grindausta, jotain questeja kannattaa tehdä jos on mahdollista grindata samalla alueella.

Mutta tosiaan laita minulle PM. Tai jos en ole pelissä niin voit myös laittaa PM joko aventia:lle tai Jown:lle(englanniks , tai ruotsiks jos osaat) . Voidaan ottaa sut academyyn samantie. Niin voidaan vähän neuvoa ja auttaa siel (academy on klaanin osa joka on tarkoitettu alle lvl40 charruille, sen jälkeen voi liittyä pääklaaniin jos haluaa).

Ja joo. peli tosiaan on kovaa grindausta että jos tykkää saada levelit questeilla kuten wowissa, turha edes aloittaa. Jos taas grindaus on mieleen niin sitten tämä on ehdottomasti oikea peli . Sitä piisaa.

Ja botit... EU servereistä. Teonilla on pienin botti ongelma sen mukaan mitä minä olen kuullut. Ja teon on muutenkin kyllä ihan nr.1. Vaikka login sanookin 90% ajasta että serveri on "heavy" niin älä anna pelottaa. Toimii ihan hyvin. On vaan enemmän porukkaa kuin muilla. Mutta noi botit. Ei ole minua vaivannut oikeastaan ollenkaan. Kyllähän niitä näkyy ja usein ovat samoil grindaus paikoil. Mutta tuolla on kyllä niiin paljon eri grindaus paikkoi että ei ne kesken lopu .

Tässä mun kuvia: http://s490.photobucket.com/albums/r.../Lineage%20II/
    Vasemmalla albumit. Erikseen grindaus ja pvp. Pvp:tä ei ole mulla vielä pahemmin ollut. Ja en oo nyt päivittäinyt tuota vähään aikaa. Charru nykyään lvl61 ja a-gradessa. Mutta pitää yrittää laitella uusia kuvia pian

//meijän klaani kuoli valitettavasti :<. Liidu hajotti aseensa overenchaamalla (TAAS) ja lopetti koko pelin. Mutta ollaan kuitenkin yhteydes jos pääset pelaa
    Viimeksi muokannut Elpy : 22.9.2008 klo 8:54:01

Oletus

Heti kun näin, että puhutte Lineage2 rekisteröidyin heti, sillä kun äsken katsoin lineage2 trailerit menin hulluksi innosta! Wowin private servut *en jaksanut tuhlata rahaa siihen..* ovat jo todella tylsät vaikka onkin mahtavia all gm ja rp servut.... On tullut kai muutos... Ainakin haluan testata Lineage2!! Raha ei ole kysymys ja siis kun olen vasta saanut tietää, että sellainen peli on edes olemassa *en ole siis kuulutkaan siitä..*haluaisin, että autatte!! Käyn nyt katsomassa mitä http://www.lineage2.com/ sanotaan ja ehkä löydänkin jotain..! I'm very interested.

Niin ja jos vastaatte nin haluaisin myös kysyä, että miten paljon rahaa se vie... Kuten esimerkiksi kokeilin aikoinaan allods online.. Niin siellä jos haluaa pelata niin pitää ostaa kaikenlaista oikeilla rahoilla... Pitääkö siis Lineage2 vain maksaa kuukausi maksu ja muuten kaiken muun saa ihan pelaamalla?
    Viimeksi muokannut Lord JF : 7.7.2011 klo 22:27:33 Syy: Double kill! ...Eikun post.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä