Suljettu ketju
Sivu 1 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 19.

Ketju: Foorumit huoltokatkolle lähiaikoina!

FISH SMELLING FISHY Wompatti:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Tw@
    Ikä
    27

Oletus Foorumit huoltokatkolle lähiaikoina!

Foorumit menevät huoltokatkolle ehkä jo tänä iltana. Foorumit ja sivusto siirretään uudelle palvelimelle, jonka jälkeen ne palvelevat entistä ehompina. Huoltokatkon kesto foorumien osalta max 1 viikko.
    FFfin, riivaajahenkien kytöpesä.
    "Punch Out ei perustu mihinkään Rocky-filmiin, vaan se on täysin omin päin suunniteltu nyrkkeilypeli."
    "Valmiin koodin kopiointi - Miksi vitussa ostaa pyörä kun sen voi varastaa."

Ultimaattinen Snake mogvisti:n avatar
    Liittymispäivä
    9.1.2004
    Ikä
    23

Oletus

Nyt kun tämä julma tapahtuma alkaa olemaan ovella, niin haluaisin sanoa muutaman sanan. Ensinnäkin olen nauttinut ajastani täällä ja kirjoittelu on ollut mukavaa. Tietenkin pieniä ongelmia on ollut, mutta niistä selvittyäni kaikki on paremmin. Saattaa olla, ettemme näe enää koskaan, jos jokin menee pieleen. Mutta muista isä, minä rakastan sinua!

Panda Rider Maw:n avatar
    Liittymispäivä
    18.4.2004
    Sijainti
    Home is where the hatred is.
    Ikä
    22

Oletus

Aijahas.

No höh. Ei voi muuta kun hoputtaa siihen koodaukseen sitten! Juokaa sitä kokista ja koodatkaa sitä hooteeällämmää!
    Haluan päästä postaamaan taas pian perkule

King of all Cosmos pensu:n avatar
    Liittymispäivä
    17.5.2005
    Sijainti
    Helsinki

Oletus

Mitä. ;___;

Ensiksi en meinannut uskoa silmiäni. Huoltokatko. Kamalaa. Miten te luulette minun pärjäävän täällä siihen asti, häh? Minulla on pitkä ja tylsä hiihtoloma, en tiedä selviänkö ilman foorumeita. Foorumit ovat elämäni syvin tarkoitus, syömisen ja nukkumisen lisäksi. No, ehkä minun sitten täytyy vaan lisätä syömistä ja nukkumista.

Noei. Kiva että päästään uudelle palvelimelle. :3 mutta tehkää se nopeasti.

// mutta entäs jos odotettaisiin kesälomaan, silloin nimittäin varmaan lähden johonkin ulkomaille. Jos sitten vaikka ilmoittaisin kun olen lähdössä, niin saatte alkaa siirtelemään.
    R O Y A L R A I N B O W !
    pentsu @ deviantART

Mage Fiyaa:n avatar
    Liittymispäivä
    21.3.2005
    Sijainti
    Ilmajoki
    Ikä
    19

Oletus

Huoltokatko? Ehkä jo tänä iltana? Voi ei. Kerrankin kun saisin olla sunnuntai-iltana ihan sikamyöhään kunnei ketään ole valvomassa. ;__; Ja viikko. Miten ihmeessä minä kestän tylsistymättä kuoliaaksi.

Mutta. Uusi palvelin, _b, mutta vauhtia sitten pliis. :<

Kävelevä Jukeboksi Lacrima:n avatar
    Liittymispäivä
    17.1.2005
    Sijainti
    Tammerforsia

Oletus

no ei hele... -.-" Loistavasti ajoittuu tuoho juuri ennen Saunamiittiä. :/ No ei voi kyllä mtn. Ehkä tulee pienoisia vieroitusoireita, kun en tänne pääse, mutta elämä on ja onhan muitakin foorumeita olemassa, kuin tämä yksi.

WAR IS PEACE
    FREEDOM IS SLAVERY
    IGNORANCE IS STRENGTH
    BIG BROTHER IS WATCHING YOU
    "The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion."
    Albert Camus

Killing under the cloak of war is no different than murder. - Einstein

Oletus

Antakaas olla. Minkäs tuolle voi. Normaalia toimintaa. Riippuvaiset voivat roikkua irkin puolella ja valittaa siellä. Rasittaa whinetys asiasta joka tuottaa vaivaa ylläpidolle.

Nyt olisi oiva aika Welcillä poistaa turhat bannini #fffinistä.

Itse aiheeseen: Jes!
    Mies voi rakastaa montaa naista mutta vain yhtä jalkapalloseuraa

Enemy of the Day Dimmy:n avatar
    Liittymispäivä
    31.8.2003
    Sijainti
    GODISNOWHERE
    Ikä
    30

Oletus

Hahaa, kun sivut kaatuivat kuvittelin jostain syystä foorumien menneen mukana (en mä mitään linkkirivejä ikinä lue ) joten johan tässä tuli viikko taukoa pidettyäkin. Ja nyt sitten uusiksi? Eipä tuo mitään, voisi saada jopa luettua jotain hyödyllistäkin. Jopa vaikka sen Saatana saapuu Moskovaan, olettaen että saan sen lainaan jostain, Helsingin kirjastoissa ei ollut yhtään kappaletta vapaana kun kävin kait tällä viikolla viimeksi tarkistamassa. Olleet kaikki jossain teillä tietymättömillä siitä asti kun se kirjaksi sovittiin. Niin, kuka Murphy ja mikä laki?

The only thing you taught me is the only thing you know:
    how to start the fire once the embers cease to glow

Oletus

Voi ei.
    Mitenköhän minä vietän sitten tylsät ja masentavat arkipäiväni, ellen täällä.
    Tulee todella ikävä tätä foorumia, mutta silti toivon, että pian tulisi taas kuntoon.

Hei muuten, en oikein nörttinä tiedä, mitä te tälle foorumille teette, mutta vaihtuuko tämä ulkoisesti jotenkin?

Hey, I love you!

Oletus Toto - Love isn't always on time

:o
    Huoltokatko? Voi eiijj!~
    Juuri kun alkoi hiihtoloma ja olisi aikaa olla koneella ja foorumilla, niin eikös foorumit mene katkolle? No, ei sille sitten vain voi mitään.

Btw, tyhjäpäänä haluaisin kysäistä yhden typerän kysymyksen.
    1) Eli kaikki käyttäjät, postit jne. nollautuvat/deletoituvat? Or am I wrong?

Kuitenkin, vaikka tällainen nyyppä olen, niin olen nauttinut todella paljon ajastani täällä. Tulee ikävä, vaikka ''pian'' tavataan uudelleen.

Tuli muuten mieleen, että jos postit deletoituvat niin Kaappi ei pidä tästä. :p

Panda Rider Maw:n avatar
    Liittymispäivä
    18.4.2004
    Sijainti
    Home is where the hatred is.
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Chop Suey
    Btw, tyhjäpäänä haluaisin kysäistä yhden typerän kysymyksen.
    1) Eli kaikki käyttäjät, postit jne. nollautuvat/deletoituvat? Or am I wrong?

Tuli muuten mieleen, että jos postit deletoituvat niin Kaappi ei pidä tästä. :p
    Tuon minäkin haluaisin tietää.

Eiköhän Elias olisi maininnut aloituspostissaan, jos noin kävisi.
    Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Oletus

Uskoisimpa että kaikki foorumien ja sivujen tiedot ovat tallessa jossain varmuuskopioilla eivätkä mitkään tiedot katoa. Foorumi ja sivut siirretään vaan uudelle palvelimelle josat ne jatkavat kuten tähänkin asti paitsi luultavasti se uusi palvelin on parempi. Ei se sitä meinaa että vanhat tiedot tuhoutuisivat. Siis jos varmuuskopiot ovat vaan kunnossa. Niinkuin ne tietysti ovatkin. Eli ei huolta. Kyllä meidän pojat osaa!

Huoltokatko vie elämäni mukanaan!

I wonder if you have the same dreams too.

originalheteroes.com

Dragoon Jónsì:n avatar
    Liittymispäivä
    22.12.2004
    Sijainti
    Polska
    Ikä
    22

Oletus

*angst*

No ei, kyllä tämä pitää kestää. Tuskin siihen kuitenkaan viikkoa menee, uhkailevat vain. Ja vaikka menisikin, niin se pitää kestää paremman foorumin puolesta.

Wanha ruttunaama Prometheus:n avatar
    Liittymispäivä
    14.10.2002
    Sijainti
    Sammalpeiton alla
    Ikä
    28

Oletus

Aha. Ok, pistelkäähän foorumit sitten entistä ehompaan kuntoon sillä katkolla.

Aika lyhyt varoitusaika vaan. Onneksi ehdittiin hoitaa oulumiittijärjestelyt sentään pois alta. Otan osaa saunamiittiläiset. Noh, onneksi irkki on keksitty. Riippuvaisimmat varmaan pärjäävät silläkin jonkun aikaa.
    My words are backed by NUCLEAR WEAPONS!

Suljettu ketju

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on käytössä