+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 8:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 114.

Ketju: Foorumit taas jalkeilla

Kraut-sama Jackal von ÖRF:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Oletus Foorumit taas jalkeilla

Foorumit on nyt siirretty uudelle palvelimelle ja samalla vBulletinin versiota päivitettiin (3.0.5+ -> 3.5.4). Muutama ilmoitusluontoinen asia tapahtuneesta:
    • Siirtämättä jäi 4 viestiä ja 1 peeämmä, jotka kirjoitettiin aamuyöstä tietokannnan kopioimisen ja foorumien sulkemisen välisenä aikana.
    • Selaimen välimuistin tyhjentäminen on suositeltavaa. Muussa tapauksessa jotkin JavaScriptiä käyttävät toiminnot (kuten viestien kirjoituksen työkalurivistö) eivät ehkä toimi.
    • Ainakin moderaattorit näyttävät saaneen parannetut työkalut viestien käsittelyyn. vBulletin 3.5 toi mukanaan kaikkea kivaa Ajax-hässäkkää.
    • WYSIWYG-viestieditori on toistaiseksi oletuksena käytössä. Editorin oikeasta ylänurkasta ja omista asetuksista voi vaihtaa perinteiseen editoriin.
    • Nollapostaajia, jotka eivät olleet vahvistaneet sähköpostiaan, poistettiin noin tuhat, koska se oli helppoa.
    • Jäsenlistassa näytetään ainoastaan ne rekisteröityneet henkilöt, jotka ovat postittaneet vähintään yhden viestin.
    • Foorumin etusivun alalaidassa oleva "Active Members" tarkoittaa 30 päivän sisällä foorumeilla käyneitä henkilöitä. Ainoastaan aktiivisten jäsenien syntymäpäivät näytetään foorumien etusivulla.
    Vielä on hoitamatta:
    • DNS-palvelimeen ei vielä ole päivitetty foorumien uuden palvelimen osoitetta, joten te ette ihan vielä näe tätä viestiä, ellette tiedä palvelimen IP-osoitetta.
    • Aiemmin käytössä olleita modifikaatioita ei vielä ole tehty. Tällaisia ovat mm. sukupuolen näyttäminen viestien yhteydessä, allekirjoitusten kokorajoitus, viestien oletusväri, pieni muutos uusimman rekisteröityneen jäsenen näyttämiseen ja joitakin ulkoasullisia yksityiskohtia.
    • Jotkut foorumin ulkoasun uusista ikoneista voivat näyttää rumilta, koska niitä ei ole tarkoitettu käytettävän tummalla taustalla. Ehkä jossain välissä päivitän ne sopimaan paremmin näihin foorumeihin.
    • Foorumin suomennos ei ole ajan tasalla. Joku muu saa kääntää sen. Minä käytän foorumeja mieluummin englanniksi.
    Viimeksi muokannut Jackal von ÖRF : 21.5.2006 klo 22:33:02

Sorcerer Zenes:n avatar
    Liittymispäivä
    5.8.2003
    Sijainti
    Tampere, Finland
    Ikä
    23

Oletus

Hienoa että foorumit on taas pystyssä. Elämäni olikin täysin pysähtynyt. Ei vaan...

Sitä vaan ajattelin sanoa että hyvältä näyttää tämä uusi softa. Ensimmäinen kosmeettinen juttu, jonka bongasin oli monisivuisen ketjujen otsikko tuolla ylhäällä. Siellä lukee: - Page ?? - FFfin Foorumit. Eli englanniksi tuo Page. Kuuluu varmaan noihin mainittuihin ulkoasullisiin yksityiskohtiin, mutta ajattelin mainita. (Olitte varmaan huomanneet sen jo, mutta tulipa sanotuksi.)

Ultimaattinen Snake mogvisti:n avatar
    Liittymispäivä
    9.1.2004
    Ikä
    23

Oletus

Sehän oli nopeaa toimintaa.. Olin varma, että tässä operaatiossa menisi ainakin viikko. Noh, parempi vaan, että pääsee taas kirjoittelemaan!

Whoa, no siinäpä ei kauaa nokka tuhissut, kun olin odotellut huoltokatkon ajaksi rapiata viikkoa. Silmiinpistäviä uudistuksia oli muutama, kuten nopea kielenvalinta tuolla alhaalla, tekstinkirjoituslootan yläpuolella olevat parit lisätoiminnot ja varmasti muutakin, jota en ole vielä huomannut. Noh, nyt en pääse no-lifettämään Maple Storyn parissa yhtä paljon, kun menee aikaa täälläkin olemiseen. Nopeaa toimintaa _bbb
    Mies voi rakastaa montaa naista mutta vain yhtä jalkapalloseuraa

King of all Cosmos pensu:n avatar
    Liittymispäivä
    17.5.2005
    Sijainti
    Helsinki

Oletus

Ilon päivä! Ilon päivä! Enpä olisi uskonut, että näin nopeasti saataisiin nämä taas toimimaan. Mutta ihan vaan tottumusten takia tänne olen aina ensimmäisenä koneelle päästyäni itseni naputellut, ja olin pakahtua onnesta kun huomasin, että pelittävät taas. päiväni on pelastettu. Ooh, mitäs nippuloita ja nappuloita tässä viestinkirjoitusruudussa oikein on. Uuh, aah. Kuinka hyvin jännittävää! Nyt etsimään valittamisen aihetta.

// :o tuossa on vain viiva viestin ja signatyyrin välissä? Jääkö se tuollaiseksi? VASTALAUSE. Korjatkaa se minulle heti.

// Astralberryllä ja Hillillä ei kuulemma foorumit toimi vielä. :o Miksei?
    Viimeksi muokannut pensu : 22.2.2006 klo 21:22:42
    R O Y A L R A I N B O W !
    pentsu @ deviantART

Sorcerer Soul Reaver:n avatar
    Liittymispäivä
    6.10.2003
    Sijainti
    Glory

Oletus

Ihan jänskiä pilkunnussintadetaljimuutoksia, mitä nyt tämä postausikkuna vaikuttaa aiempaa raadollisemmalta. Erityisesti pitää hailaitata signuille varatun rajojen höllentämistä, tulee paljon vulgäärimpi olo näin.

Ja aina parempi että huoltokatkos kesti arvioitua lyhyemmin, pystyypähän pitämään itsensä paremmin kontrollissa ja täten päätä tulee auottua harvemmin.

Ectoplasm! Highwayman! Toffee-nose! Real Emotion:n avatar
    Liittymispäivä
    10.6.2004
    Ikä
    23

Oletus

Minua vaivaa se, että onko se mahdollisuus millä voi laittaa linkin tekstin sisällle kadonnut? Yritin etsiä sitä, mutta huonolla menestyksellä.

Ja tämä postausikkuna tosiaan näyttää aika oudolta. Että olisi tietysti ihan kiva, jos se saataisiin ennalleen. Mutta hienoa, että foorumit taas toimivat, sillä oletin, että tähän menisi ainakin viikko. Kiitos paljon. :)

//Psst. Se "muista minut" -systeemi ei ole automaattisesti päällä. En ikinä muista laitaa siihen rastia ja sitten se viskaa minut yhtäkkiä pihalle täältä.

//Voi, elämä. Niinpä tietysti, minä vaan sekoilin. Kiitos Sananium.
    Viimeksi muokannut Real Emotion : 23.2.2006 klo 10:58:45
    The captain got angry.

Oletus

Hoha! Sairasta :p
    Ei.. mukavaa, että saatiin foorumit taas pystyyn. Postausikkuna on hieman oudohko, mutta kyllä siihen taas tottuu. Olin jo aivan epätoivon alhossa, että en pääse hiihtolomalla kertaakaan FFfiniin häröilemään.

No, pääseepähän taas kirjoittelemaan. --> Ja nyt tutkimaan uutuuksia.

//Muohaha! Tämähän on hyvä tämä edit-ikkuna.
    Viimeksi muokannut Johnny : 23.2.2006 klo 11:52:51

Oletus

Kiits nopeasta toiminnasta. Olin kuolla ilman foorumeita... Nyt tässä näkyy olevan paljon erilaisuuksia ja toivottavasti totun siihen. Ensimmäisenä otti silmään allekirjoituksen ja viestin välinen viiva. Nyt se on pelkkä tynkä. No ei se mitään. Hyvä että sentään foorumeit ovat taas kunnossa.
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Real Emotion
    Minua vaivaa se, että onko se mahdollisuus millä voi laittaa linkin tekstin sisällle kadonnut? Yritin etsiä sitä, mutta huonolla menestyksellä.
    Sen saa ihan helposti itse kirjoittamalla: [URL=http://www.fffin.com]FFfin[/URL*] Ilman tuota tähteä. Sitten se näyttää tältä: FFfin. Jos nyt tuota tarkoitit.

Hihhei! Toimiipa FFfinkin taas! (hidas)

//No prob (Tidus tyylillä)

IIK! Onpa tämä editointi-ikkuna hassu!

///Jackal: Ei siinä mitään, onhan tämä tosi hyvä systeemi, mutta ensin meinasin tippua tuolilta.
    Viimeksi muokannut Sananium : 23.2.2006 klo 11:45:12
    "You seem unhappy. I like that."
    Dr. Jan Itor

Oletus

Tänä aamuna pääsi sanoja jotka liitty kaikkeen ihQuun, (pari päivää sitten ne olivat kirosanoja) kun huomasin että foorumit toimivat taas. Nopeaa toimintaa oli kiitos siitä~
    Aika kulu ilman FFfiniä muutes aika nopeasti, kun latasin animea. Kunnia Bleachille. \o/

FISH SMELLING FISHY Wompatti:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Tw@
    Ikä
    27

Oletus

Foorumin entiset ominaisuudet otetaan takaisin käyttöön mahdollisuuksien mukaan. Malttakaa odottaa.
    FFfin, riivaajahenkien kytöpesä.
    "Punch Out ei perustu mihinkään Rocky-filmiin, vaan se on täysin omin päin suunniteltu nyrkkeilypeli."
    "Valmiin koodin kopiointi - Miksi vitussa ostaa pyörä kun sen voi varastaa."

Kraut-sama Jackal von ÖRF:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Sananium
    IIK! Onpa tämä editointi-ikkuna hassu!
    Oikeassa ylänurkassa on nuppi, jolla editoria voi vaihtaa WYSIWYG ja perinteisen tilan välillä. Jokainen voi omissa asetuksissaan määrätä, kumpaa haluaa käyttää oletuksena (Edit Options > Miscellaneous Options). Laitoin ainakin toistaiseksi WYSIWYG:n oletukseksi, jotta olisi mahdollista päättää kumpi on parempi.

Ulkoasulliset seikat säädetään kuntoon aikanaan.

Warrior HeavyLord:n avatar
    Liittymispäivä
    23.4.2005
    Sijainti
    Savonlinna
    Ikä
    24

Oletus

Hienoa, foorumit taas pystyssä
    Olin jo aika varma että foorumit eivät ole pystyssä, mutta päätinpähän kokeilla huvin vuoksi ennen ohjelmoinnin tunnin alkua ja katos perhana! Mukava yllätys!
    Äkkiseltään en vielä kovin kummoisia uudistuksia huomannut, mitä nyt uudet työkalut viestin kirjoitukseen ja uusi (minusta) parempi edit!
    Kunhan pääsen kotiin, niin laitan vitsiketjuun muutaman vitsin joita koneelle tallentelin foorumeiden päivitystä odotellessa

perverssionisti i<3yaoi:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    22

Oletus

Spämmäilyä: Foorumit toimivat taas!!!! Me happy^^
    Oli kyllä se mainostettu itsemurhan tekeminen lähellä, kun ie päässyt tänne muutamaan päivään.

// minä en muuten ole huomannut mitään muutoksia. Paitsi että tämä viestinkirjoituslaatikkomikälie on todella kämänen.
    Viimeksi muokannut i<3yaoi : 23.2.2006 klo 14:46:41
    Am I cute, uguu?

media-assistentti Velvety:n avatar
    Liittymispäivä
    30.4.2004
    Sijainti
    Haukipudas
    Ikä
    23
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Oi, it's alive~ \o/ Loistavaa, pakko myöntää. Oli hieman ongelmia tuossa tämän kanssa, kun en tahtonut tänne päästä, mutta nyt onnistui, mikä on kyllä hyvä asia.

Olenpa muuten onnellinen, että nämä toimivat taas, eipä tarvitse alkaa taistelemaan muiden foorumien kanssa. Joo, kerkesin säikähtää, että tämä koko foorumi on kuollut ja kuopattu, mutta onneksi niin ei käynytkään. Hienoa. Pelastitte päiväni, kiitos kovasti. ^^

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on käytössä